Reclamo in ere herstellen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cojolly

Re: Reclamo in ere herstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 20:22

Geweldig wat ziet hij er weer goed uit, het word voor hem ongetwijfeld een geweldig 2009, hij heeft het meer dan verdient

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 20:58

fijn he , ik vind ze ook heeeeeeel errug knap!!!
even een bedankje voor fervorfotografie voor het maken van de plaatjes

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 11:33

Wat zien ze er goed uit joke!

Als het doorgaat kom ik zeker bij je langs!

vessuvius

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 13:04

senks voor het maken en plaatsen van de foto's

er straald weer fun uit de paarden ogen

TOP!!
op naar 2009 met de witte mannetjes en heel veel gezondheid gewenst Lachen

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 15:04

De mannen zien er gelukkig weer toonbaar uit , natuurlijk moet er nog veel gebeuren en is het nog een lange weg , maar de grondslag voor een fijn begin in 2009 is gelegd , in ieder geval komen ze er weer helemaal bovenop en zal het komende jaar er beter uitzien voor ze , en mijn wens voor het nieuwe jaar is dan ook dat het er voor alle dieren een stukje beter op word in het komend jaar , ik ga me er iniedergeval voor inzetten.

Wij (ik en de schimpies) wensen iedereen een fijne jaarwisseling en hopen dat er nog meer paarden "IN ERE HERSTELD" gaan worden
Groetjes en het allerbeste , joke , Monty en natuurlijk Reclamo

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:43

hmm al dagen rustig op deze bladzij , jullie zijn hem toch nog nie vergeten????

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:53

tuurlijk niet maar we wachten weer op foto's Haha!

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:32

tja , fotos maken is nie zon fijn klusje , alleen de binnenbak is begaanbaar en daar is het wel heel donker voor het maken van fotos , vond je de laatste nie mooi Hamer Cheese! we zullen het weer eens proberen om wat fotos tijdens het rijden te maken , maar ben maar alleen , dan is het zo lastig...

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:52

Schattige foto's van de schimmels tussen de kerstbomen. Ze zien er echt stralend uit al weer. Gaat het rijden goed?

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:25

ik vond ze geweldig daarom wil ik natuurlijk weer het uiterste, ik ken het probleem van alleen zijn en geen foto's kunnen maken Ach gut

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 01:26

Tjee zeg wat zien ze er goed uit zeg, een wereld van verschil.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:35

Heerlijke foto's! Wat een prachtige heren zeg!! OK dan! Afgod OK dan! Afgod OK dan!

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:04

schattig zijn ze he! , het rijden gaat heel goed , we rijden ze nu al 4 keer in de week half uurtje , morgen worden ze weer geent dus 2 dagen rust , ze doen het fantastisch , gaan ook langs de weg als er geen sneeuw ligt dan.. ze zijn braaf en enorm gemotiveerd om er wat moois van te maken en ze zijn heel errug knap aan het worden Vingers aflikken Haha! ik ben begonnen met onderhandelingen betrefd een nieuwe stal en het ziet er goed uit , als het doorgaat zou ik graag een bokt.meet willen houden bij ons kunnen jullie allemaal zelf voor reclamo zijn box komen kwijlen Ja Ja ik hou jullie op de hoogte

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:26

haha wat super dat het zo goed gaat met de heren Haha!

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 09:07

gister te horen gekregen van de ispecteur dt eindenlijk de aanklacht bijna rond is , aangezien ze inmiddels al goed terecht waren gekomen had het voor hun minder haast , ik hoor deze week wat er nou met pony 3 is gebeurd

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:45

Super nieuws joke!! Gaat de goede kant op zo! Eindelijk. Echt zo fijn dat ze bij jou terecht zijn gekomen!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 21:43

Hoop dat de pony ook goed terecht is gekomen!

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 14:56

Heftig om te lezen zeg. Ik ken Reclamo al van bijna 11 jaar geleden toen hij nog van de Woeste Hoeve was. Geen lievere hengst als hij. Heerlijk ondeugend maar goudeerlijk. En als hij gewassen was, was hij zo prachtig. Met een zilveren gloed eroverheen. Fijn dat hij goed terecht is gekomen. Onvoorstelbaar....

Pommes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 13:14

Hey,
hier een beginner.. :o
Ik las wat er gebeurd was met Monty! ;(
Wat erg! Ik ken Monty al heel lang!
Ik ken de geweldige vrouw die hem beleerd heeft (voor dit hele gebeuren, was dit nog!), en weet dus ook alles wat er gebeurd is in die tijd, hoe fantastisch het paard is! *D
Om dan zo iets te horen, wat er met hem gebeurd is, is echt vreselijk! Zoiets verwacht je natuurlijk niet! Hoop echt dat het goed komt met hem.. Het is zo'n geweldig paard! Super lief! Kon altijd heel goed met hem! Vond het jammer toen hij terug ging naar Ton en Alleta (In die tijd alleen nog Ton :o ), omdat het zo'n schat was! Maar wanneer het niet klikt tussen trainer en paard.. Daarvoor kwam natuurlijk ook een geweldig paard terug! Ben helemaal gek van hem! Kan zoiets gewoon niet geloven! Nou ja, valt gewoon niks aan te veranderen. We zullen zien hoe het met mijn kanjer gaat! Ik wens hem en het andere paard natuurlijk veel sterkte! :(:) Hoop de sterke beer op een foto te zien?! Misschien vind ik nog een foto binnenkort van hem, en kunnen jullie mee genieten hoe deze kerel er uit ziet, in super conditie!

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 00:14

:D even een kleine update:

inmiddels is monty verhuisd naar zijn blijvende stekkie , allereerst wilden we ze graag samen houden maar een hengst is niet zo makkelijk ergens te stallen , mijn vriendin die vanaf begin zich voor de heren heeft ingezet zou ze gaan huisvesten , eerst alleen reclamo daarna beide maar nu toch alleen monty , zij heeft altijd enorm goed voor mijn vorige paard gezorgd toen ik leukemie kreeg en niet meer voor hem kon zorgen , en hij is helaas 4 maanden terug door een verschrikkelijk ongeluk ten overlijden gekomen , mijn vriendin wilde dus enorm graag weer een niuewe liefde in haar leven.

zij is hier wekenlijks heen gekomen om met de heren aan de gang te gaan en met beide was er een echte klik , maar monty is nou eenmaal jonger en om haar weer zoveel verdriet te besparen leek het verstandigste wel om haar monty te laten nemen , ikzelf heb nml met reclamo veel meer , tuurlijk kan ik ook met monty overweg , maar dat is toch anders. Graag wil ik ook reclamo gewoon voor mezelf houden , hebberig, weet ik, maar het is echt mijn ventje , monty is wat dat betrefd een allemansvriend reclamo is wat kieskeuriger en bepaald zelf wel wie zijn baasje word , en gelukkig heeft ie mij gekozen , ik hoop nog lange jaren plezier te hebben met hem en ja , jullie krijgen binnenkort echt wel weer een foto... :D

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 01:44

feliciteerd je vriendin met Monty, dat ze samen heel veel gelukkige jaren mogen mee maken

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 22:28

ja ze is enorm blij met hem , ik heb hem vandaag bezocht en hij heeft een leuk maatje naast hem en is nu al op zijn gemak.
monty was inmiddels al helemaal doorgelicht ook op rontgenfotos was hij helemaal in orde , hij is helemaal gezond verklaard , reclamo heeft ook al een aantal gezwellen en beetje kromme beentjes , en heeft wat kleinere mankementjes ook is hij al op leeftijd en behoort gewoon lekker bij mij zn oude dag te slijten,monty wil graag wat meer werk , en ik heb al meerdere paarden staan waar ik mee in de sport ben reclamo gaat gewoon lekker mee naar het bos ...

duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 01:46

Ik heb het verhaal ook gelezen van Monty.
Fijn dat hij zo'n goed plekje heeft gevonden, want dat verdiend hij!

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 14:20

stal_kuiper schreef:
:D even een kleine update:
reclamo is wat kieskeuriger en bepaald zelf wel wie zijn baasje word , en gelukkig heeft ie mij gekozen ,

Dat is nu typisch wat je van een andalusier kunt verwachten.. Het klikt, of het klikt niet, maar als ze voor je kiezen, dan krijg je er een heel speciale band mee! Vrienden voor het leven!

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:40

ja hij is echt heel appart! , hij is voor iedereen even lief en braaf maar als ik in zijn buurt kom krijgt hij gewoon pretoogjes en loopt te showen!!! behalve als ik me met andere paarden bezig hou , daar word hij duivels van :Y) ook is ie xtra voorzichtig met mijn dochtertje van net 7 die hem gewoon rijd! vandaag wegens drukte in de bak maar even ik liep voor de zekerheid binnen grijplengte want er waren ook behoorlijk wat merries in de bak , maar gewoon showen en keurig in de krul met die kleine erop :o ik apetrots natuurlijk haha :D
inmiddels is hij niet meer te herkennen van de staat dat ik hem ophaalde en ruim 200 kilo aangekomen , heeft weer hals en begint nu ook langzaam weer wat achterhand terug te krijgen , voor de goede orde zal ik uiteraard snel weer een foto maken , miscchien wel morgen met kindje erop!