Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ook erg knuffelig, leergierig en respectvol. Kan je zo los in de box poetsen en voetjes tillen. Wat gaan de komende 2,5 jaren lang duren
met zijn kuddemaatjes langs de kant was de concentratie ver te zoeken. Toch 181 punten (echt niet verdiend Hahah)

toch best trost op Jelmer. Zeker in het springparcours
balkjes eraf gegooit? Mijn fries tilt met het springen de achterbenen niet op 

jesss_amigo schreef:Gister met Jelmer mee gedaan en de onderlinge wedstrijd van de ponyclub: het clubkampioenschap. Bestaande uit een dressuurproef, een springparcours en spel.
Dressuur: niet zoals we altijd doenmet zijn kuddemaatjes langs de kant was de concentratie ver te zoeken. Toch 181 punten (echt niet verdiend Hahah)
[ [url=m/Xt2UNJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JsQgj0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cY1000.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qU52Xb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Springen: 16 strafpunten , máár alles uit galop gesprongen en geen weigeringen. En onwijs veel lol gehad!
[ [url=m/I4GBIu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Spel ook niet gewonnen. Maar een dag vol plezier gehadtoch best trost op Jelmer. Zeker in het springparcours
. Ik weet niet wie het vroeg maar hij vliegt misschien zaterdag. Ligt eraan of er meer klantjes zijn die die kant op gaan. Bloedtesten in elk geval uitgevoerd heb ik begrepen en verder gaat het goed. Elke dag stapmolen. Ik kan echt niet meer wachten om m te zien pffff... ja het is wel een heel eind vliegen, maar hij heeft zo'n fijn en makkelijk karakter dat hij dit op zijn sloffen zal doen.

maar dat viel uiteindelijk best mee, over de balkjes stappen ging eigenlijk zo goed, dat we er al snel eentje bijgepakt hadden, daarna toen dat goed ging (we hebben alles heel rustig gedaan hoor, zijn ongeveer anderhalf uur met de balkjes alleen bezig geweest
) Had ik er een kruisje van gemaakt, toen werd ze een partij enthousiast
, toen ik daarvoor eens met haar een sprongetje heb gedaan vond ze het doodeng, maar deze keer vond ze het echt leuk! Dus toen ook nog een stijltje gebouwd, natuurlijk is het niet hoog, maar ze vond het echt leuk! Dus wie weet gaan we ooit ook nog onder het zadel een klein emmerhoogte sprongetje wagen

! ItsaWildMaki schreef:Thanks xD
Even opnieuw dan maar..
[ [url=m/y8I58h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5KkeXe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/z8GLgQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7MGCXP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bG87VP.jpg]Afbeelding[/url] ]
en dikke vriendjes met mijn andere paard, daar gaat het uiteindelijk ook om. Meya_ schreef:Ziet er netjes uit Steffie.
Leuke foto's itsawildmakie. !
Zal eens kijken of ik hier ook een paar kan maken. Hoefsmid van de week geweest voor eerst, niks aan de hand. Ze is erg knuffelig en rustig in de omgang , lekker hooren dikke vriendjes met mijn andere paard, daar gaat het uiteindelijk ook om.

_xwien schreef:Leuk dat ik me hier mag melden!
Ziet er fijn uit zegt steffiee
Itsawildmaki, leuke foto's zeg, dat roze staat lief![]()
Dit is mijn Friese merrie, 3,5 jaar oud nu
[ [url=m/K6uu7S.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cAJ3Gd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/amXzSs.jpg]Afbeelding[/url] ]
xIeer schreef:Just_Eva, verkoop je Pablo? Ik zag dat iemand jouw foto gebruikt.
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... e=lr&pos=1