Martine, JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEE wat goed van jou en Flaafje en wat moet dat je een lekker gevoel geven zeg!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Saida_ schreef:-> Als jij al Karina haar griep heb meegekregen, dan ben ik wel benieuwd naar hoe de anderen die dinsdag op bezoek waren er nu aan toe zijn.....
borderjay schreef:Pfff,ik kom ook even om de hoek met mn zieke kop...heb heuse keelontsteking en koorts![]()
heb alleen geen tijd om ziek te zijn,baas is met vakantie dus ik ben druk zat.Maar voel me hondsberoerd...ik ga zo even snel eten koken,dan snel Moreno gedag zeggen (kan de puf niet opbrengen om te gaan rijden)en dan kruip ik mijn bed in...of lekker voor de openhaard op de bank met een dekentje.
Prinslover schreef:Haha, zat ff per toeval in het oude topic te lezen...Lijkt wel jaaaaaaren terug, maar is gewoon van vorig jaar. Paar leuke quotes!
lakshmi schreef:Ben vanochtend voor het eerst sinds 'het incident' weer met Flavio naar buiten geweest.. Het begon gelijk goed, hij was erg vriendelijk in zijn box en stond duidelijk te genieten van het poetsen. Doordat ze de weg aan het verbreden zijn moesten we een stuk vlak langs de weg, en hij was zo kalm! Zelfs toen er een paar auto's luid toeterend vlak langs ons reden, hij keek niet op of om, gewoon lekker oortjes naar voren, lekker doorstappen. Op het strand aangekomen liep hij zo het water in, ondanks de hoge golven. Onderweg kwamen we de eigenaar van Playboy, het schimmeltje nog tegen, die helemaal weg was van Flavio. Flaaf moest wel even hinniken naar zijn paarden maar bleef, zelfs toen ik even afstapte, keurig naast me staan, ondanks de twee hengsten van die man die op 2 meter afstand stonden.was zo blij met hem, en zo blij dat het uiteindelijk niet door is gegaan.. Werd er helemaal emotioneel van
Drunksheep schreef:Hij is altijd al zo genoemd en het is ook wel een Karel met zijn lekkere bekkie en zijn grote hoevenDus we laten het maar zo!
En verder, sorry dat ik nog niet op iedereen kan reageren maar ik kom ook zo maar binnenvallen, dus dat kom nog wel
lakshmi schreef:een goede ruitersportzaak in de buurt van Amsterdam? Heb best veel spul nodig.. Ging de laatste keren steeds naar een zaakje in de buurt van mijn appartement maar daar hebben ze niet zo'n heel groot assortiment..