Martine, JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEE wat goed van jou en Flaafje en wat moet dat je een lekker gevoel geven zeg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Die lees ik graag top meid. _Saida_ schreef:-> Als jij al Karina haar griep heb meegekregen, dan ben ik wel benieuwd naar hoe de anderen die dinsdag op bezoek waren er nu aan toe zijn.....
.
Nadat ze handmatig alle kleine poepjes uit zijn stal had gevist want het bed van Jippe moest wel schoon zijn natuurlijk
. Toen Jippe uit de wei gehaald en dit keer luisterde dochter keurig als ik zei "stil staan" "daarheen lopen" of wat dan ook. Want ja ze is 1,03 m en Jippe wel wat groter natuurlijk. Dus af en toe meot ze echt even direct uit de buurt zijn. Jippe de paddock in gedaan, touw om zijn nek en een touw aan zijn halster. Kind erop. Zij hield het touw om zijn nek vast en ik dat aan het halster. En zo hebben we zeker 10 minuten in de paddock rondgestapt. Met een superbrave Jippe die echt steun bij mij zocht. Hij vond het heel wat zo'n klein ding op zijn rug. In het begin leiep hij met zijn hoofd zo ongeveer IN mij. Hoe langer we liepen en hoe vaker ik hem de hemel in prees hoe ontspannener hij ging lopen, hoofdje naar beneden, nek mooi lang en laag. En dochter prinsesheerlijk op die grote zwarte rug
. Superpaard! Ze was daarna wel moe en is keurig aan de rand van de paddock blijven zitten toen ik Jippe terug bracht.
De eigenaar had de vorige eigenaar de eerste optie gegeven en hij is een man van zijn woord. Dus haar het probleem voorgelegd dat 4 paarden echt te veel wordt. En nu neemt zij hem dus weer over.
Nou ja, hij mag wel bij die meneer blijven hoor. Als maatje voor 1 van zijn andere paarden.
). En hij wil met voltigesingel dus wel op Jippe stappen. Tsja toen ik 8 was ben ik ook op een Fries begonnen met rijden. En Stefan is 7 en hij mag rijden op zijn eigen tempo. Dus al duurt het tot ie 10 is voor hij echt wil gaan rijden; prima. Ik vind de ontspanning belangrijker (ivm zijn lich beperking) en dat krijg je toch meer met stap dan in draf.
! En knallen van het weekend.. ik denk dat het heel erg mee zal vallen... Chico reageerd ook op geluid (sterk). Maar die ging ik laatst rijden, terwijl ze vuurwerk afstaken.. hij schrok 1 keer, en toen was het klaar. Ze blijven best een tijd aan de gang met dat vuurwerk.. En ook met onweer ofzo heeft ie niks van.. Maar als je niet weet hoe ze reageren, zou ik ze op stal zetten, iig ergens waar ze niet ff over de omheining springen
Hopen dat het goed gaat met de keuring van Rintske!
welterusten!

borderjay schreef:Pfff,ik kom ook even om de hoek met mn zieke kop...heb heuse keelontsteking en koorts![]()
heb alleen geen tijd om ziek te zijn,baas is met vakantie dus ik ben druk zat.Maar voel me hondsberoerd...ik ga zo even snel eten koken,dan snel Moreno gedag zeggen (kan de puf niet opbrengen om te gaan rijden)en dan kruip ik mijn bed in...of lekker voor de openhaard op de bank met een dekentje.
. Morgen zou vriendin met dreumes op visite komen maar heb ze maar afgebeld, kindje is al zo ontzettend gevoelig op de luchtwegen... kan ik ze niet aandoen.
.
, en op de schriktraining gaf hij er ook niet zo heel veel om.
. De mini's zijn aardig cool sowieso.
. Maar gezien Sol nu toch wel heeeeel erg geliefd is, hengst, en goed kan springen, en jij de vrijdag niet de hele dag thuis bent.. Zou ik hem op stal zetten
Als er nog 2 kilo vanaf zouden gaan zou ik helemaal blij zijn, maar het is niet zo dat ik bewust aan het afvallen ben ofzo.

Prinslover schreef:Haha, zat ff per toeval in het oude topic te lezen...Lijkt wel jaaaaaaren terug, maar is gewoon van vorig jaar. Paar leuke quotes!
Toen zaten we echt midden op een de roze wolk 
lakshmi schreef:Ben vanochtend voor het eerst sinds 'het incident' weer met Flavio naar buiten geweest.. Het begon gelijk goed, hij was erg vriendelijk in zijn box en stond duidelijk te genieten van het poetsen. Doordat ze de weg aan het verbreden zijn moesten we een stuk vlak langs de weg, en hij was zo kalm! Zelfs toen er een paar auto's luid toeterend vlak langs ons reden, hij keek niet op of om, gewoon lekker oortjes naar voren, lekker doorstappen. Op het strand aangekomen liep hij zo het water in, ondanks de hoge golven. Onderweg kwamen we de eigenaar van Playboy, het schimmeltje nog tegen, die helemaal weg was van Flavio. Flaaf moest wel even hinniken naar zijn paarden maar bleef, zelfs toen ik even afstapte, keurig naast me staan, ondanks de twee hengsten van die man die op 2 meter afstand stonden.was zo blij met hem, en zo blij dat het uiteindelijk niet door is gegaan.. Werd er helemaal emotioneel van
Go! Martine!! 
Geeft vast nog weer een fijner gevoel. Went het al een beetje dat hij minder thuis is?

] en ik leid hem volgens de klassieke rijdwijze op [en mezelf ook natuurlijk]. We krijgen les op Classical Breeding and Training Centre Moravita en daar komt Karel ook vandaan
(denk ik tenminste? En anders kan een knuffel nooit kwaad haha)
Wel slim ja om zo'n kleintje af te bellen
Mijn schoonzus deed dat nooit als haar kinderen ziek waren. Dus zat ik steevast een paar dagen later met 2 zieke kinderen thuis (en zelf ook. Maar als mama kun je neit ziek zijn zeg maar)
Klinkt goed met je paardje!
) Is er iets er dat er zo voor je gezorgd wordt? Alles goed?
Welkom en ik moest erg lachen om je introductie. Je noemt een prachtig hoog Duiste naam bladiebladie.... Ook wel genoemd.... Karel
Lekker droog!
Dus we laten het maar zo!
Drunksheep schreef:Hij is altijd al zo genoemd en het is ook wel een Karel met zijn lekkere bekkie en zijn grote hoevenDus we laten het maar zo!
En verder, sorry dat ik nog niet op iedereen kan reageren maar ik kom ook zo maar binnenvallen, dus dat kom nog wel
) 
lakshmi schreef:een goede ruitersportzaak in de buurt van Amsterdam? Heb best veel spul nodig.. Ging de laatste keren steeds naar een zaakje in de buurt van mijn appartement maar daar hebben ze niet zo'n heel groot assortiment..
gewoon zo door blijven gaan dus 
wat fijn dat je lekker gereden hebt
inderdaad even rustig opbouwen.. Na een pauze voel je toch die benen weer he :S
kunnen we wel een keer gaan kijken. Ik mag in principe de auto van mijn vader gebruiken, maar dat is een automaat en heb enkel nog schakel auto's gereden... Daarnaast heb ik mijn rijbewijs hier in Tunesie gehaald dus tsja.. Hehehe, ben bang dat ik 100 verkeersregels ga breken in NL! In ieder geval maar nog even van die borrel afblijven
hoe gaat het met Omar? Ik heb via het tunesie forum trouwens een berichtje gekregen van Monique, die ken jij blijkbaar? Is weer een vriendin van een vriendin van mijn moeder..
grappig..