[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:45

Ellis: Wat fijn dat het nog steeds vooruit gaat :). En nu komt Fifi ook bijna nog thuis :D. Zal wel fijn zijn als ze eindelijk weer dichtbij is!
Utixo: Ik vind het ook een beetje Aso om als je een rondje geeft iemand niet te geven. Ik ga ook wel eens met een groep vrienden mee van een vriendin van mij en dan doe ik ook gewoon mee met het rondje. Ken ze niet echt maar dat maakt dan echt niet uit... Is gewoon heel normaal ;).

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:09

Mijn god wat gaan jullie toch snel, dat is echt niet bij te houden! Ik heb iig mooie foto's langs zien komen, vooral die van Yippie natuurlijk :D :P

Utixo > Ik kan me best voorstellen dat als je met je vriendengroepje in een grote groep staat dat je niet iedereen kan aanbieden, maar 1 drankje extra lijkt me nou niet teveel gevraagd, 3 of 4 drankjes... En daarbij waren jullie met z'n vieren de stad in gegaan en ik neem aan dat jij ergens die avond ook een rondje aan hun gegeven hebt, dus ik vind het idd vreemd dat ze dan zo reageren.

Suus, wat lekker! Werkvakantie op Balingehof :D Ik wil ook! Hoop dat John, Mon en de kids iig een fijne vakantie hebben :)

Enneh, voor foto liefhebbers, laatst wat foto's van Jauke en een stalgenootje gemaakt, een leuk stippelpaardje :D [ITP] Fotoshoot van Appaloosa Flame en Fries Jauke!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:23

frankiej schreef:
kelly: welkom, wat een mooi profiel. was dat je trouwerij of heb je voor een shoot ff de bruidsjapon aangetrokken? overigens zo te zien een mooie pre die je gister hebt leren kennen

Die jurk heb ik voor een fotoshoot aangedaan.
Is de trouwjurk van een vriendin van mij :)

Robijntjah schreef:
Ik vind Bello trouwens wel echt een stomme naam voor zo'n knap peerd := :o

:+
Je spreekt het uit als Béjo (niet als Bello, das idd net een hondennaam) :=

Utixo, beetje vreemd inderdaad dat er dan niet een drankje meer wordt gehaald. Als wij met een groep stappen maken we ook vaak een potje.

Mooie foto's weer van Jauke!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:45

Daan, ja, is altijd weer leuk :) Mooie fotos van Jauke en Flame!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:48

frank, het is 20 okt gebeurd, ben dus inderdaad al een eindje onderweg...
maar goed, het eind lijkt nu in zicht, eerst maar eens hard oefenen en zorgen dat spiertjes sterk genoeg worden zodat de krukken eindelijk weg kunnen!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:01

Ilona: Ben benieuwd als ik volgende keer echt ga zitten...of een keer in de bak...dat wordt weer race denk ik! *ahja goed voor de buikspieren*

ellis: Super!!!! Kun je dan ook al wat meer met dr aan de slag?

benthe: Beetje raar ja, weet je wel wat je aan dr hebt ...Was dat wat je wilde schreeuwen of komt er meer ;)

frank: Precies goed! En zondag gaan ilona, madelief en jasmijn weer naar huis en sanne op maandag

Oke laatste foto die ik vandaag plaats
Afbeelding

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 00:26

Thanks allemaal voor jullie leuke reacties, ben ook helemaal trots op mijn knapperd :)

Jammer dat je niet eerder kan langskomen Masaro, maar je zal het vast wel druk hebben met de trouw!! Eerst de prins, daarna het witte paard ;)
Ik ben nog op zoek naar iemand die Terroso nog eens mooi op de foto kan zetten, misschien vraag ik het ook wel aan EC Photography, maar ik wil gewoon mooie foto's van hem :j

Leuk dat jij ook door het PRE-virus gebeten raakt Kelly :D Ik heb ook nog een leuke PRE te koop ;)

Michelle: jij amuseert je toch rot met je meis! Echt super!
Hebben je stalhouders nog gesproken over de merries?

*snort ook even naar de foto's van Jauke*

Suus, veel plezier daar bij Monya en John!

Ellis, das een mooi vooruitzicht, je spookmans ophalen en een goedkomende voet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 00:28

Aaah okey, dat veranderd de zaak Kelly :)

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 00:45

Mies Nee, dat was het niet, maar er komt niet meer ook -niet nu in ieder geval-, en dat is zooooooooooooooooooo frustrerend!

Even voor alle duidelijkheid, we zijn niet als groep gaan stappen, maar stonden wel met z'n vieren bij elkaar op een gegeven moment. Ik ben in mijn eentje daarheen gegaan, had wel semi afgesproken met M, maar zag ook allemaal oude bekenden. Ten tijde van heel het gebeuren stonden we al wel een tijdje met z'n vieren te kletsen. Maar maakt niet uit ook, volgende keer nip ik gezellig in mijn eentje aan mijn drankje :D

Matzel ging zo lekker vandaag! Althans, tot er 1 ging longeren, toen kreeg hij weer een spontane aanval van verlatingsangst, en ging hij weer jumpen. Utix ging ook weer fijn!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 00:51

HOE KRIJGEN JULLIE DE BEWEGENDE FOTO`S ZO MOOI
MIJ LUKT HET NIET SNAP ER NIKS VAN LEG UIT

van de week was peet nog bij mij weet van niks _O-

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 09:26

Mies stoer hoor! 8-)

Djemo Uhhhhh...camera met sport-stand? :Y)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 09:53

Jolijn - ja achteraf gezien had ik ook beter gronwerk kunnen gaan doen maarja :P
wel super dat het bij jou weer zo lekker ging

Benthe - ik vind het nogal ''onbeschoft'' of doe dan iedereen of ze eerlijk dat je niet iedereen wil/kan doen.
volgende keer lekker aan je eigen drankje nippe idd

Suus - veel plezier alvast voor je clinic
en fijn dat het rijden lekker ging

Frank - bedoel je mooi weer toen ik in de duinen ging rijden want toen was het idd mooi weer
en zondag toen ik naar huis ging rijden had ik ook prachtig weer
alleen gisteren niet toen stormde het echt hard

Ilona - altijd leuk als je paard proefmodel mag zijn laat sanne maar lekker foto's schieten hoor

Sanne - altijd lekker om even te kroelen met je ventje die van mij kan ook zo van die natte kusjes geven

Danielle - leuke foto's van jauke zeg heel mooi

Kelly - wil je pas een ander paard kopen als taco er ''niet meer is'' is niet rot bedoeld hoor
want ik kan best begrijpen dat je hem niet weg doet jullie hebben een hele sterke band met elkaar en al heel wat mee gemaakt.

SteefViana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:49

Hai!!

Met enorme dank aan Enamorado plaats ik hierbij (denk ik) de fotos van mijn dames! De prachtige fotos van Viana zijn gemaakt door Jody Wignand, http://www.jw-fotografie.nl.

Viana in 2006 op de keuring, werd in de rubroek 4 jaar en ouder 1e met zilveren medaille!
Afbeelding

Afbeelding

De volgende fotos zijn gemaaikt door Jody Wignand http://www.jw-fotografie.nl
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan nog de meisjes! De meest blonde is Balburdia, de andere is Badeja, zij is tevens te koop!!!! De zwarte is hun Nederlandse vriendinnetje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:55

Jeetje, kleine meisjes worden groot!!
Enne waarom geen foto met jou erop???

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:02

ALS JULLIE BINNEN IN EEN BAK FOTO`S MAKEN WORDEN DIE DAN OOK ZO MOOI
BIJ MIJ DUS NIET, IK HEB HEM WEL OP DE SPORT STAND STAAN

Afbeelding

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:13

Djemo, binnen fotograveren is heel lastig.
Het is al snel te donker.
Je moet dan een camera hebben met een hele snelle sluitertijd.

SteefViana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:15

Haha ja euhm... Ik heb geen fotos waarbij ik er zelf op zit!!! Ik ben zelf altijd de fotograaf!!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:17

Ik heb ze wel

SteefViana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:31

Echt??? Waaarr!!!

SteefViana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:35

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:42

Wow wat een onwijs mooi dier heb je daar onder kont zeg :~

@Heike, ik heb altijd al gedroomd van een andalusische hengst dus als Taco er 'niet meer is' dan komt er zeker een andalusische hengst.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:54

Wow, die foto's van Viana zijn echt schitterend zeg!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:58

Kelly: Haha, wat grappig dat je een andalusier in de toekomst ook wel ziet zitten. Ik geef je geen ongelijk hoor :D . Ze zijn echt prachtig om te zien, maar met ze werken is nóg mooier! Al zal Taco iedere dag ook weer een geweldig paard zijn om mee te werken :j .

Mies: Doe jij is niet zo ontzettend stoer!!!! :oo Jeetje, wat een actie foto zeg. Shannon is knap! En jij ook, dat je dat durft haha! Ik ben echt zo'n schijterd met springen := . Maar vind het echt heel gaaf te zien hoe jij en shannon dat doen! :j

Lobke: Laat vooral even weten als er een topic is. Kan ik even smullen haha :D .

Stephanie: Mennn :~ Lekker paard heb jij onder je kont zeg. Jeetje, echt een hele mooie! Je rijd haar(?) ook erg netjes! Mooie pics!

Haha, ik zat gister even in de bak te kijken, net toen Matz begon te stuiteren. :D Ik kan er niks aan doen, maar moet áltijd lachen, het ziet er namelijk zo grappig uit _O- . Het is net een konijntje, alleen dan 100000 x zo groot :') .

Ik heb Chico gister weer gereden. Wou eigenlijk niet al te lang, want het was al laat, lees: 22.30 u :o . Maar hij reed zó fijn :+: . Dat ik toch zeker wel een half uur gereden heb. Goh, wat wassie braaf gister zeg. Ik zit nog lekker na te genieten op het roze wolkje! :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:04

Ilona Taco is zeker een prachtig paard om mee te werken maar ik ben nu eigenlijk een beetje uitgewerkt met hem en ik rij hem ook bijna niet meer.
Het zit teveel tussen mijn oren dat hij spat heeft en daarom wil ik er eigenlijk niet meer zoveel op.
Ik merk wel dat hij daar wat chago van wordt... we hangen een beetje vast in een cirkel.
Ik had gehoopt dat dit weg zou gaan als we waren verhuisd maar helaas is dat niet gebeurd.
Ga het zeker niet zomaar opgeven maar vraag me soms wel af of hij niet gelukkiger is met een baasje die echt weer voor 200% voor hem gaat.
Onze band is bijzonder maar niet uniek, ik ken meerdere mensen die dit hebben met hun paard.
Taco is heel open, daar krijg je heel makkelijk een band mee :j

Ik wilde overigens al een spaanse hengst toen ik Taco kocht maar toen vond ik mezelf nog te onervaren en heb het daarom niet gedaan.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:05

Kelly - dus ooit kunnen we jou ook op een anda zien leuk hoor maar voor nu lekker genieten van taco ;)

Stephanie - ziet er mooi echt zeg onder het zadel lekker ding is het ook :9

Iloon - dus je hebt gisteren even je lachspieren de vrije loop gelaten haha
en weer lekker gereden voor dat jij het weet rijd je wedstrijden en goed ook ;)