Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Mooie vos die je gereden hebt, jammer van die blessure...
Picassox schreef:Okay..
Ik ga voor Olijfgroen of Geel denk ik dan.. En wit wil ik ook wel, maar dat betaald papa maar. Voor de wedstrijden.
Je hoort van me over pm Nouvel!Wanneer ben je in Kootwijk trouwens?
aardige pa heb je dan, denk maar niet dat ik een dekje van me ouders krijg of ik moet jarig zijn.... 
Tjaa.. Het is het een of het ander. Maar uitgaan is ook leuk. 

. Ben benieuwd hoe het dan gaat als het echt goed vriest.
helemaal om aandacht zeuren bij de bijrijder en haar vriend 
dus beet ze maar in m'n jas.
) rondje draaien oren plat en aanvallen. De sukkel snapte niet dat trappen moeilijk gaat met een hek er tussen dus kwam ze met d'r achterbeen in t draad is gelukkig wel goed afgelopen. Daarna deed ze een klein stukje piaffe echt mooi! en probeerde ze dat andere paard weer te raken. Wel leuk om te zien als je paard zo gek doet

Je bordje is gaaf geworden!
want ooit moet er natuurlijk een veulie komen...
Die zal wel druk zijn met de mannen haha
Ik ben nu bij mn vriend thuis, dus ben niet zo vaak achter het internet helaas.. Ik heb nu eigenlijk ook geen tijd om alles goed door te lezen
Heb wel weer hele leuke foto's voorbij zien komen!
Een leuke bruine lusitano merrie met een mooi dekje, het schattige friesje noah, een topic gezien van piccasox, een leuk naambordje ook nog.. Heel leuk allemaal! Verder las ik dat sommige een beetje ziek waren? Sterkte allemaal, als ik jullie niet meer 'spreek' alvast een heel gelukkig, gezond, en paardenvol 2007!