Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus ik heb nog verplicht rust

en uh iets meer gangwerk.
Zinzi_jewel schreef:Mijn cam vandaag zelf gereden! Waar ik verwacht had dat ze ril zou zijn op een been hulp is ze eerder traag .
Stuur begint te werken ook .
Hebben jullie ook trage Spanjaarden of wordt het beter na verloop van tijd?
Moet ervoor waken dat ik niet blijf aandrijven . Die fout maakte ik met mijn Gelderse dame vroeger.

Zinzi_jewel schreef:Mijn cam vandaag zelf gereden! Waar ik verwacht had dat ze ril zou zijn op een been hulp is ze eerder traag .
Moet ervoor waken dat ik niet blijf aandrijven . Die fout maakte ik met mijn Gelderse dame vroeger.
Maar het wordt steeds beter, soms moeten ze eerst ook leren werken en voorwaarts denken is mijn ervaring. Daarnaast zijn de bewegingen anders, over het algemeen stuwen ze minder waardoor ze ook minder loperig worden. Zolang ze maar bewerkbaar zijn.