Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jessix schreef:En laten we het hier gewoon lekker over de PSL hebben in plaats van de PRE. Daar is het topic tenslotte voor en die vinden wij tenslotte allemaal het leukst, want daar zijn we voor gevallen!![]()
Maar ik heb het hier best goed en durf het risico inderdaad niet meer te nemen. Maak me dan toch zorgen om werk, etc.
LiesbethDW schreef:Ik lees nog steeds mee hoor, en oooo wat mis ik Figo! Over drie weken weer even in België, dat wordt veeeeeeel gaan rijden! Maar eerst nog wat rijkleding bestellen, ik ben heel wat afgevallen sinds we hier wonen
Week niet gereden + stormachtig weer = overmatig veel energie.
) in de bak gecentrifugeert met tig galop pirouettes. Blijkbaar had hij er een week over nagedacht en besloten dat pirouettes toch echt the best thing ever zijn, dus dat we gewoon voortaan alleen nog maar dat doen.
Zigzag appuyementen gaan steeds beter, ben ik blij mee want ik heb altijd de indruk dat hij die maar stom vindt. Minpuntje: hagelbui op je dak krijgen tijdens het rijden (en natuurlijk geen jas aan, brrr).
Als ik iets scheef zit is paard ook meteen scheef, doe ik alles goed dan loopt hij perfect! Focus focus focus en vooral heel hard blijven oefenen.
Babyface

ElCid schreef:Er zijn ook Lusitano's die dat doen, weliswaar minder, maar uiteindelijk komen ze zo'n beetje van dezelfde oorsprong. Lusitano's zijn toch meer als "werkpaard" gefokt en dan zijn dergelijke gangen minder gewenst. Zou met de plaatjes te maken kunnen hebben, durf ik niet te zeggen. Ik ben niet zo thuis in de PRE.