yke_lover schreef:@Steffiee_ Oeh wat een knapperd!!![]()
@jUst_eVa Ziet er Super goed uit!! Wauwww
@chriske woow wat een vershil
@sandra1312 super mooie foto's!! Daar mag je trots op zijn vooral die tweede
~~~
Jammer genoeg kan ik niet zo vaak naar Ykein de middag is het te warm en in de avond werk ik meestal en omdat dinsdag mijn eerste examen is valt dat ook vies tegen om naar Yke te gaan door al dat leerwerk
Dankje! Veel succes met je examens!
Kris_P schreef:Ik had gister Liewkje gewassen, vond ze super leuk![]()
Ze was zo mooi schoon dat ik nog even foto's had gemaakt toen ze droog was.
Dus hier een paar foto's![]()
[ [url=m/GlIa85.png]Afbeelding[/url] ]
![]()
[ [url=m/iF6yov.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn mooie meisje![]()
Maandag heb ik mijn eerste rijles op Lieuwkje![]()
Niet op de manege maar bij een heeeeelleee goede instructrice, spannend![]()
![]()
Ik ga daar een paar keer lessen, is erg nodig...
In stap gaat het goed en dan wil ze ook al beter ontspannen en haar hals laten zakken, maar ik draf gaat het fout. Dan gaat ze heeeell hard draven en kan je niet meer sturen, haar hals laten zakken lukt niet, als je haar wilt terug halen doet ze iets raars met haar hoofd en rent ze gewoon door.
Dus ja het is wel een beetje nodig![]()
![]()
Maar voor de rest is ze wel heel lief hoor![]()
Hier nog even een laatste foto van Lieuwkje in haar nieuwe zomer jas(vandaag gehaald
)
[ [url=m/FPqfz3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw mooie zomerjas heeft ze

renskep schreef:Gaaf LadyKim, zo'n mooie zwarte en dan met dat blauw aan de kar!! Heel gaaf! Jullie vallen wel goed op op wedstrijd zeker?
Knappe Pablo(volgens mij zeg ik altijd hetzelfde over Pablo
)
yke_lover heel veel succes met je tentamens!! Straks heb je alleen maar extra veel tijd voor Yke!
Chriske dat is zeker een heel verschil. Leuk om te zien zeg!
Sandra1312, altijd leuk als er iemand mee foto's gaat knippen! Die tweede is heel erg leuk! (Je dekje ook! Ik zag 'm laatst ergens en wat erg benieuwd hoe 'ie op een zwarte zou staan)
En wat zit jij er keurig netjes op. Bij mij lukt het meestal niet zo goed met mijn beentjes en Siebes bolle buik![]()
Steffie, Jet is weer helemaal voorjaarsklaar dus? Enne jammer van dan beschuitje... Hier ook zo'n veelvraatjeAls Sieb ooit mee op tour was en mijn tante ging op het terras wat eten kreeg Sieb altijd het koekje van de koffie, of de rauwkost van de omelet. Hij was blij met alles
![]()
Veel plezier met je clinic! Aan die foto's te zien moet dat helemaal goed komen!!
Ik heb afgelopen donderdag lekker in de buitenbak gereden. Heerlijk in het zonnetje, wel gruwelijk stoffig! (toen ik mijn mond dicht deed, knarste het een beetje)
[ [url=m/cTHhm1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik rij eigenlijk altijd in de binnenbak. En in de buitenbak zit een poortje naar het bos. Dus iedere keer op de lange zijde richting het poortje, dacht meneer dat we naar het bos gingen.Na 10 rondjes had hij toch in de gaten dat dat niet ging gebeuren en toen zaten er natuurlijk boskabouters
Ieder blaadje was eng en daar moest hij vooral zijn kont voor intrekken als hij voorbij was... Draak. Op een gegeven moment met de lange teugel erlangs: NIKS aan de hand.
Ik heb maar gewoon heel hard om meneer gelachen![]()
Daarna even lekker afgespoeld, dat was ook niet overbodig met al dat stof. Heerlijk vond ie het!
[ [url=m/D4LJUe.png]Afbeelding[/url] ]
En nog ff een foto van twee weken geleden tijdens een bosritje. Ik vind 'm gaaf
Dankje haha, heerlijk die stoffige bakken hier ook al! Die bakkabouters zijn ook wel levensgevaarlijk

yke_lover schreef:@renskep ja gelukkig wel!! Heb al veel dingen gepland en in gedachten om te doen met Yke hihi. En heel erg bedankt
Haha je hebt echt een Super leuke fries om het zo te lezen die grappenmakeren Super mooie foto's
~~~~
Hebben jullie het ook? Van de week was het Super mooi weer dus Yke had ook geen deken op en ze had een Super mooi zomervachtjelekker dun,glad en mooi glanzend
Ben er 3 daagjes niet bij haar geweest door school en werk en het weer coolde al wel wat af maar nog steeds lekker warm Enzo en ik kom bij Yke en mevrouw heeft opeens een wintervacht lijkt het wel
het lijkt me sterk dat ze binnen 3 dagen opeens veel nieuw haar kan krijgen hihi. Iemand een idee hoe het komt of Ben ik gwn gek hahahh
Klinkt bekend maar had ik al een week nadat we de dekens eraf haalde, hele winter geen wintervacht gehad en nu was had ze ineens zo veel meer vacht haha! Wat jUst_eVa al zegt een ideale uitvinding

Kris_P schreef:Ik vind trouwens Pablo echt een prachtig paard(maarja volgens mij vind iedereen dat
)
En @chriske ik hoop echt dat ik over een tijdje ook zo op lieuwkje kan rijden, dat lijkt me echt een droom
Komt vast! Had ook nooit kunnen dromen zo met haar te kunnen werken, ze kan nog wel eens paniekerig worden wanneer ze denkt dat ze het niet goed doet maar dit word ook al steeds minder

Eloya schreef:Hallo allemaal
Mag ik hier meekletsen en lezen?
Vanaf vrijdag komt hopelijk mijn nieuwe bijrijdpaardje Twikke op mijn stal te staan
Twikke is een 10/11 jarige merrie. Ik heb haar nu 1x gereden dus we moeten elkaar nog wel leren kennen.
(Foto is van eerste keer rijden na lange tijd, houding moet nodig aan gewerkt worden)
[ [url=m/W5ouUF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een mooie paarden hebben jullie allemaal!
Groetjes iris
Welkom Iris! Succes met je knappe parel, lekker van genieten

Celine_Famke schreef:Natuurlijk ben je hier welkom, Eloya! Alleen maar gezellig!Leuk bijrijdpaardje heb je!
Afgelopen donderdag met Famke wezen zwemmen, zo ontzettend gaaf!
[ [url=m/rcFh6L.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BopmGV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had al gereageerd op fb maar nogmaals, zo onwijs gaaf!
Captain schreef:Super fijn renskep! Ik snap 'm wel!Zou ook liever in het bos rijden!
Kris_P: waarom zou het stom zijn als je op iemand reageert?
Welkom Eloya!Mooie fries, grappige naam ook! Wel vind ik je te zwaar voor haar. Hoe ben je bij haar terecht gekomen?
Ah wat een fijne foto's Celine_Famke!Waar was dat? Was het niet te koud?
Vandaag Menno nieuwe slobber gegeven. Had alleen iets teveel water bij gedaan.![]()
[ITP] Foto's van knoeiende etende kinderen..
Haha heerlijke kliederboel! Hij heeft er goed van genoten

LiindseyV schreef:Siebert is volgende week jarig. Als kleine ukkepuk bij mij gekomen en volgende week 3 jaar oud, wat vliegt de tijd... Zijn 'verjaardagscadeau' zegt hem blijkbaar niet zo veel, altijd leuk zijn arrogante blik![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Alvast gefeliciflapstaart!!
Zo weer op iedereen gereageerd! Morgen met Floor EINDELIJK weer naar het bos, sta al een week te stuiteren haha zo veel zin in