Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
madelief88 schreef:Leuke foto's weer, ook hierboven!
Maar hoe oud is je valkje? Ik vind hem nog erg puppy ogen op deze foto's, misschien vertekenen deze foto's maar anders zou ik hem zeker nog een tijd laten staan. Niet vervelend bedoeld, maar ik vind het nog net een tweejarige ogen..
madelief88 schreef:Dan zou ik toch echt even wachten tot hij terugkomt van de 6 maanden wei voordat je er op gaat zitten, barokke paarden zijn nou eenmaal laat rijp en als je een 3 jarige hebt die volwassen oogt kan het een ander verhaal zijn, maar dit puppy'tje... Ik ben normaal nooit van mij met dit soort zaken bemoeien, maar bij jouw mooie valk moet het mij toch echt even van het hart...
Amable schreef:Ik ken meer mensen die de paarden met een jaar of 2,5 / 3 zadelmak maken en daarna weer terug zetten, ook andalusiers. Helemaal als je ze hengst wil houden zijn ze op die leeftijd net iets meer met het koppie erbij als straks op 4 jaar met de echte puberleeftijd. Llevado wil ik na de zomer op gaan zitten, maar die doet nu ook al wat lange teugel en dubbele longe werk zodat hij wel al went aan het ritme om mee te gaan werken en leeft dat hij zich op mij moet focussen. Hoeft allemaal niet lang en moeilijk, gewoon een beetje kleuterschool training. Hij vindt het overigens erg leuk, soms wel lastig natuurlijk, maar doet eigenlijk echt super zijn best in het werk dat ik hem aanbied