[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 12:01

Karina, ach wel sneu hoor. Bij ons staat een haf met zomerexeem. Schuurde ook heel erg.. Kon ook echt niet zonder deken.. Stond wel dicht aan de kust maar, niet dat je zo ff het strand op reed als je begrijpt van ik bedoel.. Nu staat ze bij ons. Onze wei grenst echt nog net niet direct aan de duinen, maar als je de weg oversteekt, dan heb je de duinen. Echt zo dichtbij. Dit jaar heeft het paard dan ook niet geschuurd!! En dat zónder deken op gehad te hebben.. Kan je nagaan, het maakt toch wel verschil. Misschien toch een optie om te overwegen..

Cloris en Heidi: Allebei 2 grote hengsten en 2 kleintjes.. maar welke zijn de pitbulls :+ . Ik weet het antwoord :D !

Kelly: Haha, jaa die sherry's gleden erin :P

Lau: *\o/* Jaa, knappe hinc, hij had gewoon zn dag niet gisteren.. Hij is wel lief :+: .

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 12:03

cloris schreef:
Er is vorig jaar of dat jaar daarvoor een paard op de stal gekomen waar Alegra stond op Texel met extreme exceem, die was binnen no-time van de jeuk af op Texel en staat daar nu elke zomer als ik het goed heb begrepen, maar dat moet wel haalbare kaart zijn voor het paard als voor de mensen.. ik heb zelf ook een keer naar de prednison gegrepen bij exceem, de kwaal was erger dan het middel en op een gegeven moment moet je wel om een keerpunt te ceeeren maar het blijft bagger.

Beda, ik ken dat paardje.... heeft altijd bij mij ouders op stal gestaan. Helaas is hij nu een paar weken geleden bevangen geraakt daar op Texel en hebben ze hem (alsnog) in moeten laten slapen.... Maar die ging hier ook net als Veludo op zijn kont door de wei van ellende ja.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 12:09

fauno kwam hier schurend binnen..
geen manen en staart meer echt heel sneu.
In het begin deed hij het nog , maar zelf had ik het gevoel dat hij iets in zijn voeding tekort kwam.
zijn huid was ook droog en schilverig.

ik heb hem leem gegeven van chi..., mineralen klei, door zijn voer/

hij schuurt niet meer, manen worden weer vol.
wel merk ik, als ik hem op gras zet, hij weer eens schuurt...dus voor hem heel schraal landje.

hij was ook gediagnostiseerd met exceem...leen taal was er ooit bij geweest.
hij rook ook helemaal chemisch, niet naar paard |(

zelf denk ik toch veelal aan een gebrek aan een voedingsstof

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 12:11

Ahh ja die Leen Taal.. rare man maar toch heb ik hem ook goede dingen zien doen hoor.
Maar net al met rijden... niet op ieder dier is het zelfde toepasbaar.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 12:15

Kelly_Taco schreef:
Ahh ja die Leen Taal.. rare man maar toch heb ik hem ook goede dingen zien doen hoor.
Maar net al met rijden... niet op ieder dier is het zelfde toepasbaar.

helaas, zat er heel wat chemie in zijn middelen. die hij niet prijs wilde geven.
zolang je het gaf, schuurde ze niet, na een tijdje weer wel, dus moesten mensen weer behoorlijk in de buidel tasten..

dat chemische luchtje was daarvan..., fauno had alleen dat gekregen tegen zijn exceem van de vorige eigenaar. verder niks chemisch

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 12:28

Veludo heeft alle mogelijke reinigingskuren gehad, ook klei-mineralen, veendrenkstof, ursonne, lijnzaad, biergist, duurste omega-olieen, you name it, I did it. Verder alle suikers geelimineerd uit zijn dieet, niet meer op de wei (werd het ook erger van). Ik laat zelfs influenza en tetanus apart spuiten omdat hij reageert op de mengstof met ook weer giga-jeukaanvallen. Het is maandenlang eigenlijk goed onder controle geweest (wel altijd in combi met deken, MTG en nog een insectenwerend middel) maar nu is het ineens weer waardeloos. Enige foutje wat we nu weer een keer gemaakt hebben is dat hij twee weken een natuurlijke pijnstiller heeft gehad waar ook weer suiker in bleek te zitten. Het kan daardoor weer verergerd zijn. Maar het kan bij hem ook al door de verdovingen bij de DA komen (dat moest voor de rontgenfoto's en voor het inspuiten van zijn knie en SI) of zelfs door die inspuitingen zelf of zelfs door de stress wat de boel weer doet oplaaien... het is een extreem gevoelig paard in alle opzichten.

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 12:50

Citaat:
wie komt er bij mij woensdag Tomaten soep eten met heerlijke echte ballen erin

Haha ik was een keer bij een zigeunerfamilie en hadden ook een paard net gecastreerd en die lagen gewoon op de barbeque , dacht dat ik het niet meer had . (moet er niet aan denken om dat naar binnen te werken) In Spanje eten ze veel criadillos (balletjes van lam)

Fijn voor je dat Hincapie weer braaf was , paar weken terug is er een merrie gedekt bij ons en toen waren alle hengsten ook een beetje van slag zelfs Gallo dacht dat hij een echte macho was en die is normaal gewoon een l u lletje. Nu is het weer over.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 12:52

Jus, getverdemme............ :r Bah,moet er niet aan denken :=
Spanje heeft dus ook nadelen hahaha! ;) Gallo de macho, hihi, volgens mij is dat ook een sweety!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 12:52

zo was ik weer... Even snel bijgelezen om te zien of ik veel gemist heb...

@ jus, mijn sollicitatiebrief is bijna klaar!!! Begin volgende week gaat ie de deur uit...

SPANNEND!!!!!

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 13:01

Citaat:
Gallo de macho, hihi, volgens mij is dat ook een sweety!

Gallo is echt een dropl ulletje (als ik dat mag zeggen) mijn nichtje heeft hem nu een tijdje en had niet veel idee wel op maneges gereden toen ze kind was maar kon niet eens echt een hoofdstel in doen en het gaat hartstikke goed ideale paard voor haar hij heeft namelijk nooit nare streken.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 13:17

Karina schreef:
cloris schreef:
Er is vorig jaar of dat jaar daarvoor een paard op de stal gekomen waar Alegra stond op Texel met extreme exceem, die was binnen no-time van de jeuk af op Texel en staat daar nu elke zomer als ik het goed heb begrepen, maar dat moet wel haalbare kaart zijn voor het paard als voor de mensen.. ik heb zelf ook een keer naar de prednison gegrepen bij exceem, de kwaal was erger dan het middel en op een gegeven moment moet je wel om een keerpunt te ceeeren maar het blijft bagger.

Beda, ik ken dat paardje.... heeft altijd bij mij ouders op stal gestaan. Helaas is hij nu een paar weken geleden bevangen geraakt daar op Texel en hebben ze hem (alsnog) in moeten laten slapen.... Maar die ging hier ook net als Veludo op zijn kont door de wei van ellende ja.

Meen je niet ah wat vreselijk verdrietig ;( bah..

Er zijn zoveel vormen van jeuk bij paarden en die worden door zoveel verschillende dingen veroorzaakt, het ene is op te lossen met zeelucht het andere is op te lossen met middeltjes maar het is lastig en triest zat.. Karina ik hoop echt dat je de balans nog zo kunt krijgen dat die jeuk weg gaat bij hem..

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 13:58

jus schreef:
Citaat:
wie komt er bij mij woensdag Tomaten soep eten met heerlijke echte ballen erin

Haha ik was een keer bij een zigeunerfamilie en hadden ook een paard net gecastreerd en die lagen gewoon op de barbeque , dacht dat ik het niet meer had . (moet er niet aan denken om dat naar binnen te werken) In Spanje eten ze veel criadillos (balletjes van lam)

Fijn voor je dat Hincapie weer braaf was , paar weken terug is er een merrie gedekt bij ons en toen waren alle hengsten ook een beetje van slag zelfs Gallo dacht dat hij een echte macho was en die is normaal gewoon een l u lletje. Nu is het weer over.

:= zal je het maar niet weten wat je voorgeschoteld krijgt %)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 14:17

Haha, zat ff per toeval in het oude topic te lezen... :D Lijkt wel jaaaaaaren terug, maar is gewoon van vorig jaar. Paar leuke quotes!

Citaat:
04-06-08 Mies:
:):) Ben weer trots op mn knol vandaag!!!! Heb maar een half uurtje gereden, alleen weggeschoten voor poep en voor de rest zaten er heerlijke ontspannen stukken tussen...dr hoofje gaat al wat meer zakken en we konden ook een heel rondje ontspannen stappen!!!!!! Dus daarna lekker verwend en gekroeld! Stiekem al een hint gegeven over het kadootje dat ze vrijdag krijgt ;) *ga mn zadel halen!*

Vond daarna deze foto nog.. In de blubberige buitenbak, Mies met dr rubberen laarsjes, en een nog onbespierde Shannie en dr ouwe zadel hihi :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4D437R6V.jpg

Shannie vorig jaar:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-R8QVUDL8.jpg

Shannon nu:
http://94.100.115.163/730900001-7309500 ... _i0Fl.jpeg

Benechnietrotsopjemies!

Citaat:
04-06-08 Ilona:
http://link.marktplaats.nl/163884982

Ik vind die schimmel op de eerste 2 foto's leeeuk! :D *Ik zit maar te kijken of er nog wat leuks tussen staat :o Kan niet wachten tot het -ooit- zover is *D *

Citaat:
03-06-08 Sanne:
Met dank aan Aline van wie ik gisteren foto's van het veulen in wording heb mogen ontvangen:

[ img ]

[ img ]

*En ik stuiter alweer op mijn stoel van enthousiastme :P *

Kwam deze ook nog tegen van Saida...
Citaat:
En voor mij kon er ook een kusje af. :+:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Prinslover op 17-09-09 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 14:30

:D leuk hoor oude herinneringen terug halen :D

iedere keer als er een foto word geplaatst zie ik steeds een reclame erdoor heen :(
en dan ineens weer niet ook als ik zelf wil plaatsen :o

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 14:36

Oja ik zag ineens een foto voor bij komen :D
Macho werd weer eens toegetakeld door de meiden :(:)
voor de parade feest in Nootdorp :D

Afbeelding

maar hij kreeg wel zijn beloning met de pony brunch :Y)

Afbeelding

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 14:40

Madelief: dan moet het zeker lukken :) wij komen maandagmiddag aan, ik blijf een week of 10 dagen, Wenda geloof ik iets langer. Weet jij een goede ruitersportzaak in de buurt van Amsterdam? Heb best veel spul nodig.. Ging de laatste keren steeds naar een zaakje in de buurt van mijn appartement maar daar hebben ze niet zo'n heel groot assortiment..

Laura: die Hincapie, gelukkig deed hij nu weer normaal! Flavio ook hoor, echt maf, hij is nu echt een engeltje! Gelukkig idd, die koliek was zo over :)

Mmm drank, hehe. Heb hier nog een fles Glenmorangie staan, lekker hoor af en toe een glaasje :) maar nu al een maand compleet alcohol-loos, ramadan he...

Karina: wat verschrikkelijk vervelend van Veludo ;( zo frustrerend als er niets lijkt te werken.. Darius is de laatste dagen ook weer aan het schuren geslagen :(

Judith: he gatver, moet daar ook niet aan denken zo'n barbecue!

Ben vanochtend voor het eerst sinds 'het incident' weer met Flavio naar buiten geweest.. Het begon gelijk goed, hij was erg vriendelijk in zijn box en stond duidelijk te genieten van het poetsen. Doordat ze de weg aan het verbreden zijn moesten we een stuk vlak langs de weg, en hij was zo kalm! Zelfs toen er een paar auto's luid toeterend vlak langs ons reden, hij keek niet op of om, gewoon lekker oortjes naar voren, lekker doorstappen. Op het strand aangekomen liep hij zo het water in, ondanks de hoge golven. Onderweg kwamen we de eigenaar van Playboy, het schimmeltje nog tegen, die helemaal weg was van Flavio. Flaaf moest wel even hinniken naar zijn paarden maar bleef, zelfs toen ik even afstapte, keurig naast me staan, ondanks de twee hengsten van die man die op 2 meter afstand stonden. :wow: was zo blij met hem, en zo blij dat het uiteindelijk niet door is gegaan.. Werd er helemaal emotioneel van :+:

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:22

Afbeelding
Ah, deze is lief! Hier had ik Rints net een week! :+:

Machonito schreef:
wie komt er bij mij woensdag Tomaten soep eten met heerlijke echte ballen erin :Y)

PROEST!
Wil je dat niet meer doen als ik net een slok van m'n thee neem! _O-

cloris schreef:
Ja je dorst gaat er niet van weg, de Skimmel vindt mensen over de bakrand niet eng, die moet altijd even wennen aan tribunes die in een bak worden geplaatst, dat hoort niet :+
Maar hij houdt zijn panty altijd netjes aan _O- :')

Ahum,...... ik krijg nu hele rare beelden voor me..... _O-

Lisenka schreef:
Anouk: ik begrijp je stelling volkomen hoor bij ITP. Ik zou dat zelf ook niet doen. Ik heb een hele fijne instructrice, waarmee ik op 1 lijn zit. Ben daar echt heel blij mee. Daarnaast sta ik best open voor kritiek en volg daarom af en toe ook clinics, maar wel van mensen waar ik zelf ook vertrouwen in heb. Daar probeer ik dan weer dingetjes van mee te pikken.

Hier denk ik dus precies hetzelfde over!

Danielle -> Hoe waren de reacties op Jauke tijdens HE?
Jeetje, wat raar dat hij zo in ene dat gedrag laat zien en niet te stoppen is.....

Frank -> Is je wespesteek bijna weg, krijg je een snotkop..... :roll:
Hopelijk is het snel over, je slaapt dan idd vrij slecht en wordt bijna nog meer moe wakker dan wanneer je je bed induikt.
Het scheelt idd echt wel of je schoolgaande kinderen hebt, of zelf veel onder de mensen komt.
Vooral op de lagere school heersen meer (kinder)ziektes.
Ik neem in het najaar en de winter door meestal van die Multivitamine tabletten, en dat scheelt voor mij zeker.

Suzanne -> Zonder zadel op Rints naar buiten toe durf ik nog niet aan, hoor!
Fijn dat het met Goya wel kan, en dan ook nog een heerlijk verzameld galopje doen!

Laura -> Ik denk dat we allemaal wel genoeg voorbeelden kunnen opnoemen van hoe het niet moet qua rijden.....
Zaterdag wedstrijd! Spannend! :):)
Ja dan is het niet gek dat Hinc zo dwars was tijdens het rijden als ie eerst op een wei heeft gestaan waar een hengstige merrie in heeft staan piesen.
Dan kunnen de hormoontjes flink opspelen, blijft toch de natuur.
Maar lees ik nou goed dat jij hem een tikje met de zweep tegen z'n geval aan geeft?
Of bedoel je dat hij niet reageert als je hem een tik tegen z'n bil of flank oid aan geeft?
*ik lees net dat dit gelukkig niet het geval is, vond het al zo raar van jou*

Beda -> Ik rij niet volgens een vast patroon, maar probeer wel zoveel mogelijk mee te pakken.
De ene keer begin ik linksom, en de andere misschien weer rechtsom.
Wel altijd eerst met een lange teugel.
Het is ook maar net hoe Rints haar bui is of hoe ze in haar vel zit, hoe het gaat met de oefening en hoe lang ik daar mee door ga.
En het gebeurt ook regelmatig dat ik sommige dingen niet eens meegepakt heb omdat ik dan zo tevreden ben met wat ze heeft gedaan.
Goed is goed, denk ik dan, en dan is ze klaar.
Regelmatig stap ik er ook op zonder zadel en doen we vrijwel alleen maar stappen en stapoefeningen.
Ik probeer het ook zoveel mogelijk aan te passen aan wat Rintske aangeeft op dat moment.
De ene keer pakken we iets heel kort mee, en de andere keer ga ik er wat langer mee door en vraag ik wat meer.

Cyrina -> Ah je lieve Joekeltje weg..... :(:)
Gelukkig naar een lief shetdinnetje en heeft ie het goed naar z'n zin.

Marielle -> Jammer dat het proefpaardje niet goed blijkt te zijn.....

Debby -> Zo'n chemo eist natuurlijk erg veel van je lichamelijke conditie, je zult nog veel geduld moeten hebben eer het weer een beetje op peil is ben ik bang.
Maar waar een wil is is een weg, dus ik weet wel zeker dat het je gaat lukken! :Y)

Bitje -> De eerste keer galop zonder zadel moet ik nog meemaken met Rints.
Fijn dat Nynke de goede kant op gaat!

Gabriella -> Als jij al Karina haar griep heb meegekregen, dan ben ik wel benieuwd naar hoe de anderen die dinsdag op bezoek waren er nu aan toe zijn..... :=

Kelly -> Hihi! Zo heb ik als 13-jarige eens een weddenschap gehad dat ik een bepaald drankje niet in 1x achterover durfde te gieten.
Tja, moet je dan net tegen mij zeggen.....
Dus ik dat drankje achterover gegooid, bleek het ook strohrum te zijn van 80%...... OEF!
Volgens mij kwam het stoom uit m'n oren! Hahaha! _O-

Karina -> Bah, nog steeds niet beter, en Veludo ook niet lekker in z'n vel met die jeuk.....
Kan me wel voorstellen dat je van ellende gewoon niet meer weet wat je moet doen en gaat zitten denken aan de Prednison.

Judith -> Ik heb in een Italiaans restaurant gewerkt en daar kregen wij als personeel vaak nieuwe uitprobeer gerechten voorgeschoteld.
Zo moest ik ook eens iets proeven van de kok, en kreeg een vork met iets van vlees erop voor m'n neus.
Ik vroeg wat het was; Eh! Eerst proeven, dan vragen! zei de kok.
Ok, ik geproefd en ik vond het niet vies, maar ook niet bijzonder.
En? vroeg de kok, Wat vindt je er van?
Dus ik zei dat ik het vond smaken als een gekruide gehaktbal.
Nou..... je moest de uitdrukking op zijn gezicht eens zien, hahaha!
Hij was echt verontwaardigd!
Het waren stierenballen, een delicatesse! :D

Heidi -> Haha! Macho als Pipi Langkous-mascotte met die gekleurde stippen!

Martine -> Heerlijk zoals Flavio zich nu gedraagt!
Als een blad aan een boom is ie omgedraaid.

Gisteren naar Groningen geweest, bij Jorick op bezoek op het internaat, en 's avonds gesprek op school.
Wat een gezellige bedoening daar op het internaat zeg!
Er is erg veel structuur en er zijn behoorlijk wat regeltjes, maar niet overdreven streng ofzo.
En de leiding bestaat uit 3 onwijs leuke mensen, 2 vrouwen en 1 man.
Gisteravond gingen de vrouwen met de meiden naar een pizzeria en daarna naar een concert van McFly.
De jongens zouden in eerste instantie met de man naar de McDonalds en dan naar de bioscoop, maar vanwege het gesprek dat wij hadden (waar de man bij aanwezig moest zijn omdat hij de (internaat-)mentor is van Jorick) kon dit niet doorgaan.
Nu zijn we dan wel met hun meegeweest naar de Mac, en volgende week gaat ie met ze naar de film G.I.Joe.
Na het gesprek nog even een bakkie gedaan op het internaat en toen weer richting huis.

Vanmorgen een afspraak gemaakt bij m'n VA voor een klinische keuring van Rintske.
Morgen wordt ze al gedaan.
De keuring is nodig voor de verzekering.
Ben wel benieuwd hoe ze eruit komt, de laatste tijd loopt ze weer wat kort in het begin, maar als ik dan wat overgangen heb gereden en wat SB is dit weer weg.
Vanavond even lekker zonder zadel stapoefeningen gaan doen en maar hopen dat ze morgen soepel loopt en goed door die keuring komt..... :=

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:33

Iloon,haha, wat een verschil he, bij Mies.. Leuk om te zien!
Saida, heb een tijd lang alleen maar zonder zadel kunnen rijden omdat het zadel toen niet meer goed was (verhaal ken je) dusja.. Goya moet beweging dus dan maar
dekje en longeersingel er omheen en crossen maar over de dijk haha. Fijn dat het bevallen is op het internaat. Hoop dat het goed gaat met de keuring van Rints!
Lakshmi, fijn dat het beter gaat met Flaaf nu!
Heidi, oooh, arme Macho.. Helemaal opgekleurd hihi

Zo, vandaag vrij maar ben me toch moe.. Vanmorgen even met een vriendin ergens heen geweest, nog even kort geshopd maar ga zo maar slapen ofzo denk ik..

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:34

Saida waar ga jij Rints verzekeren?

Ik was altijd bij Amev verzekerd maar ben nu eigenlijk goedkoper uit bij EFO.
Alleen geen idee hoe zij zijn met uitbetalen e.d.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:49

Rintske ga ik bij de EFO verzekeren.
De prijs is zeker niet verkeerd en ik heb er goede berichten over gehoord, ook wat betreft uitbetalen.
Ik heb een aantal weken geleden m'n VA gebeld om te vragen wat haar ervaring is en zij had het ook over de EFO en dat ze haar paarden daar ook heeft of gaat doen.
Ze heeft nog nooit meegemaakt bij haar klanten dat ze bij de EFO moeilijk doen oid.
Op stal zijn er ook een paar stalgenoten die hun paard daar hebben verzekerd en op internet lees ik ook goede recensies over de EFO.
Laatst bijgewerkt door _Saida_ op 17-09-09 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:50

Ben ook wel benieuwd wat betreft de verzekeringen want ben daar op het moment ook mee bezig... Heb via onze hypotheekadviezeur (die regelt ook alles met verzekeringen etc. kan je echt voor alles terrecht) gevraagd wat hij adviseerde. Ik kreeg van hem een artikel uit Bit en als tip twee verzekeringsmaatschappijen die daar ook goed uitkwamen. Degene die hij het meest adviseerde was paardenverzekering bierum.

Soeske truste...

Heidi Wahahahahahahaha die foto van Macho.... Hij kijkt er ook wel een beetje zielig bij haha...

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:52

Saida sorry vergeet ik jou helemaal *schaam me diep* fijn dat het zo leuk was bij Yorick in het internaat. Moet vast een goed gevoel geven dat je weet dat het daar goed is.
Sterkte bij de keuring morgen!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:53

Ik had Taco altijd verzekerd bij Hippozorg.
Gevoelskwestie.. heb Adorno daar nu ook weer verzekerd :j

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:56

Ik ben met Chico ook verzekerd bij Hippozorg.. Heb me geld gewoon netjes, zonder gezeur op tijd gekregen :) !

Succes Saida, morgen met Rints, spannend...
En leuk bij Jorick in Groningen op bezoek :D ! Gezellige boel daar, das mooi! En vond die foto zooo leuk van jou en Rints. Met die mooie bloemen op de achtergrond!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:15

lakshmi schreef:
Ben vanochtend voor het eerst sinds 'het incident' weer met Flavio naar buiten geweest.. Het begon gelijk goed, hij was erg vriendelijk in zijn box en stond duidelijk te genieten van het poetsen. Doordat ze de weg aan het verbreden zijn moesten we een stuk vlak langs de weg, en hij was zo kalm! Zelfs toen er een paar auto's luid toeterend vlak langs ons reden, hij keek niet op of om, gewoon lekker oortjes naar voren, lekker doorstappen. Op het strand aangekomen liep hij zo het water in, ondanks de hoge golven. Onderweg kwamen we de eigenaar van Playboy, het schimmeltje nog tegen, die helemaal weg was van Flavio. Flaaf moest wel even hinniken naar zijn paarden maar bleef, zelfs toen ik even afstapte, keurig naast me staan, ondanks de twee hengsten van die man die op 2 meter afstand stonden. :wow: was zo blij met hem, en zo blij dat het uiteindelijk niet door is gegaan.. Werd er helemaal emotioneel van :+:

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*