Cloris en Heidi: Allebei 2 grote hengsten en 2 kleintjes.. maar welke zijn de pitbulls

Kelly: Haha, jaa die sherry's gleden erin

Lau:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cloris schreef:Er is vorig jaar of dat jaar daarvoor een paard op de stal gekomen waar Alegra stond op Texel met extreme exceem, die was binnen no-time van de jeuk af op Texel en staat daar nu elke zomer als ik het goed heb begrepen, maar dat moet wel haalbare kaart zijn voor het paard als voor de mensen.. ik heb zelf ook een keer naar de prednison gegrepen bij exceem, de kwaal was erger dan het middel en op een gegeven moment moet je wel om een keerpunt te ceeeren maar het blijft bagger.
Kelly_Taco schreef:Ahh ja die Leen Taal.. rare man maar toch heb ik hem ook goede dingen zien doen hoor.
Maar net al met rijden... niet op ieder dier is het zelfde toepasbaar.
Citaat:wie komt er bij mij woensdag Tomaten soep eten met heerlijke echte ballen erin
Citaat:Gallo de macho, hihi, volgens mij is dat ook een sweety!
Karina schreef:cloris schreef:Er is vorig jaar of dat jaar daarvoor een paard op de stal gekomen waar Alegra stond op Texel met extreme exceem, die was binnen no-time van de jeuk af op Texel en staat daar nu elke zomer als ik het goed heb begrepen, maar dat moet wel haalbare kaart zijn voor het paard als voor de mensen.. ik heb zelf ook een keer naar de prednison gegrepen bij exceem, de kwaal was erger dan het middel en op een gegeven moment moet je wel om een keerpunt te ceeeren maar het blijft bagger.
Beda, ik ken dat paardje.... heeft altijd bij mij ouders op stal gestaan. Helaas is hij nu een paar weken geleden bevangen geraakt daar op Texel en hebben ze hem (alsnog) in moeten laten slapen.... Maar die ging hier ook net als Veludo op zijn kont door de wei van ellende ja.
jus schreef:Citaat:wie komt er bij mij woensdag Tomaten soep eten met heerlijke echte ballen erin
Haha ik was een keer bij een zigeunerfamilie en hadden ook een paard net gecastreerd en die lagen gewoon op de barbeque , dacht dat ik het niet meer had . (moet er niet aan denken om dat naar binnen te werken) In Spanje eten ze veel criadillos (balletjes van lam)
Fijn voor je dat Hincapie weer braaf was , paar weken terug is er een merrie gedekt bij ons en toen waren alle hengsten ook een beetje van slag zelfs Gallo dacht dat hij een echte macho was en die is normaal gewoon een l u lletje. Nu is het weer over.
Citaat:04-06-08 Mies:Ben weer trots op mn knol vandaag!!!! Heb maar een half uurtje gereden, alleen weggeschoten voor poep en voor de rest zaten er heerlijke ontspannen stukken tussen...dr hoofje gaat al wat meer zakken en we konden ook een heel rondje ontspannen stappen!!!!!! Dus daarna lekker verwend en gekroeld! Stiekem al een hint gegeven over het kadootje dat ze vrijdag krijgt
*ga mn zadel halen!*
Citaat:04-06-08 Ilona:
http://link.marktplaats.nl/163884982
Ik vind die schimmel op de eerste 2 foto's leeeuk!*Ik zit maar te kijken of er nog wat leuks tussen staat
Kan niet wachten tot het -ooit- zover is
*
Citaat:03-06-08 Sanne:
Met dank aan Aline van wie ik gisteren foto's van het veulen in wording heb mogen ontvangen:
[ img ]
[ img ]
*En ik stuiter alweer op mijn stoel van enthousiastme*
Citaat:En voor mij kon er ook een kusje af.![]()
Machonito schreef:wie komt er bij mij woensdag Tomaten soep eten met heerlijke echte ballen erin
cloris schreef:Ja je dorst gaat er niet van weg, de Skimmel vindt mensen over de bakrand niet eng, die moet altijd even wennen aan tribunes die in een bak worden geplaatst, dat hoort niet![]()
Maar hij houdt zijn panty altijd netjes aan![]()
Lisenka schreef:Anouk: ik begrijp je stelling volkomen hoor bij ITP. Ik zou dat zelf ook niet doen. Ik heb een hele fijne instructrice, waarmee ik op 1 lijn zit. Ben daar echt heel blij mee. Daarnaast sta ik best open voor kritiek en volg daarom af en toe ook clinics, maar wel van mensen waar ik zelf ook vertrouwen in heb. Daar probeer ik dan weer dingetjes van mee te pikken.
lakshmi schreef:Ben vanochtend voor het eerst sinds 'het incident' weer met Flavio naar buiten geweest.. Het begon gelijk goed, hij was erg vriendelijk in zijn box en stond duidelijk te genieten van het poetsen. Doordat ze de weg aan het verbreden zijn moesten we een stuk vlak langs de weg, en hij was zo kalm! Zelfs toen er een paar auto's luid toeterend vlak langs ons reden, hij keek niet op of om, gewoon lekker oortjes naar voren, lekker doorstappen. Op het strand aangekomen liep hij zo het water in, ondanks de hoge golven. Onderweg kwamen we de eigenaar van Playboy, het schimmeltje nog tegen, die helemaal weg was van Flavio. Flaaf moest wel even hinniken naar zijn paarden maar bleef, zelfs toen ik even afstapte, keurig naast me staan, ondanks de twee hengsten van die man die op 2 meter afstand stonden.was zo blij met hem, en zo blij dat het uiteindelijk niet door is gegaan.. Werd er helemaal emotioneel van