[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:39

Ik kan me Yippie nog wel herinneren als veulentje, toen was het al zo'n dotje... heerlijk koppie met veel uitstraling.

Yep.. ik ben helemaal verliefd op Bello.
Maar ik kan me nu nog geen leven zonder Taco voorstellen.
Helaas heb ik niet de middelen om 2 paarden te betalen.
En Bello is ook wat boven mijn budget O:)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:43

Saida: Meeste ervaring die ik heb is dat ze er toch wel wat sloom van kunnen worden... Mijn manier is toch meer van de overgangen, vertrekken vanuit het been en dat voelen..zeker hoort een lager tempo er ook bij maar dat is in het terugkomen op het achterbeen..*vooral bij jonge paarden dan* bij wat ouder, meer ervaren en meer balans paarden kan wel wat meer naar rustig gereden worden..
Heeft een ketting veel meer effect met wandelen? Ik heb het nooit echt geprobeerd. Encanto is niet altijd even lief met naar de wei brengen en als hij het kan gaat hij aan de haal (als hij zn halster inheeft) daarom wordt hij meestal met een simpel hoofdstelletje gebracht..alleen een bit, geen frontriem neusriem enz.. en dan is hij zo mak als een lammetje!
Jaa joris is leuk he! Vind het soms wel jammer dat ik hem niet mee naar huis kan nemen!

sanne: Correctie: Igneo :+: bloemies

esther: Uitstappen is al een begin! Leuk hoor!!

Ik heb vandaag op mijn paard gelegen! (zonder zadel en hoofdstel) Ze vond het niet eens erg..volgende keer ga ik zitten!!! Maar ik lag wel lekker... Jaaa ze is zoooo braaf aan het worden!
Afbeelding

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:45

Djemo zei
Jolynn welkom hier *D

Thanx, ik zit hier pas vanaf het eerste topic :Y)

zasread

Mies, jeetje, nu wordt ze wel heel makkelijk hoor ;) hahaha

zasread

Jolynn schreef:
Djemo zei
Jolynn welkom hier *D

_O- :')

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:51

Mies: Dapper hoor :). Wat een braaf paard ook weer!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:51

naa...valerie ging er zaterdag even op..maar de race knop werkte nog wel :) Wel cool dat ze heel veel vertrouwen in mij heeft :)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:52

Kelly: Haha.. := Dat vermoeden had ik al... Bello is volgens mij ook niet de 1e de beste.. vind hem heel stoer! Maar wie weet zien we jou dus ooit nog terug op een spetter van een anda ;)

Debby: Haha, Marielle is hier zelf nog niet zo lang vandaar denk ik :D hihihi ;)

Sanne, haha ik ben blonT geloof ik _O- . Ach, die iggie, ik ga hem zeker ook nog eens opzoeken, misschien van de zomer wel!

Mies: Hey ho is effeeee!! Dit gaat veel te snel, zonder complicaties, en dus niet zoals het hoort ja :') . Shannon wordt té mak gewoon :D . Gaaaf joh! :+:

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:58

zasread schreef:
Jolynn schreef:
Djemo zei
Jolynn welkom hier *D

_O- :')

_O- _O- _O- _O- BLOND HE !!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:01

Geeft niet, ik ook :')

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:07

We hebben al een naam voor het volgende topic :=

(wie gaat die trouwens openen)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:08

Hahahaha daar moeten we wel snel over na gaan denken in dit tempo ja :).

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:12

jeetje, jullie gaan echt vliegenvlug zeg! :D

voetje en enkel gaan langzaam maar zeker de goede kant op, nog erg stijf en veel last van spiertjes, maar ik kan en mag steeds ietsjepietsje meer...
van het weekend voor het eerst weer op m'n fietst gezeten bijv! *\o/*
dat maakt me in ieder geval weer een stukje mobieler, wel prettig...

komend weekend gaan we naar Belgie, en zondag gaat Fifi eindelijk weer lekker mee naar huis! *\o/* *\o/*

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:13

Wat super Ellis :D
Hopelijk blijft het herstel zich goed voortzetten!

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:47

Kelly_Taco schreef:
Ik kan me Yippie nog wel herinneren als veulentje, toen was het al zo'n dotje... heerlijk koppie met veel uitstraling.

Yep.. ik ben helemaal verliefd op Bello.
Maar ik kan me nu nog geen leven zonder Taco voorstellen.
Helaas heb ik niet de middelen om 2 paarden te betalen.
En Bello is ook wat boven mijn budget O:)

Ik kom al jaren bij Jacqueline, ze is ontzettend hartelijk, altijd bereid om je te helpen, gaat door het vuur voor haar paarden, en ze hebben altijd goede eerlijke paarden. Dus ik herken je enthousiasme! Dit gevoel had ik van het eerste moment dat ik daar kwam, en heb het nog steeds.

Bello is een heerlijk paard, en voor mij was het een 'cadeautje' om met hem te rijden.
Aktor heeft voor mij ook iets heel speciaals, los van mijn eigen Querido. Ik heb wel eens gezegd, tis jammer dat ik nu geen extra geld heb, maar oh wat een genot dit paard. Hij past zich typisch aan aan de ruiter, voorzichtig en rustig met een minder ervaren ruiter, maar wordt meer paard als je hem goed gaat rijden. Alles kan ie, en wil ie voor je doen.. Hij heeft wel een speciaal plekje bij me...
Hierro.. als je die voor je wint, zul je geen grotere vriend krijgen..
Lugo.. die is ook zo speciaal, en mooi.. en zo stoer maar klein hartje, zo gevoelig
Forturo ontzettend lief en veelzijdig paard...schitterende lange manen...
Cordoba, het echte 'oude' type spaanse paard, trots en.. onwijs mooi!
Infinito.. die wil niets liever je aandacht, kroelen en in je kruipen..
Gracioso, een echt statische 'leermeester' geen makkelijk paard om te rijden, maar je leert heel veel van hem!
Bolero... een verhaal apart.. Hij is echt van Jacq en zij van hem..hahahahaha....
En dan heb ik het nog niet over de paarden die inmiddels al verkocht zijn, en gelukkig en tevreden zijn bij hun nieuwe eigenaars...

hahaha.. zie je nu wel.. ga ik weer met mijn enthousiasme!

Wens jullie een fijne avond!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:22

Mensen kinderen, ik had het zaterdag ook al even aan Ilona nagevraagd, maar nogmaals even aan jullie.
Ik was zaterdag punkbandjes aan het kijken in een cafe, daar was een vriendin van me (M) met 2 andere vriendinnen. M en ik hebben de laatste tijd steeds wat ruzie, zo gezellig als vroeger is het niet meer echt. Maar goed, ik zag allemaal oude bekenden van me, en had een topavond. Her en der met iedereen gebept, lekker gezellig. Op een gegeven moment weer bij M en haar vriendinnen gaan staan, hier met zijn vieren staan kletsen. Toen vroeg na een kwartier 1 van die vriendinnen aan M en die andere vriendin wat ze wilden drinken, en verdween naar de bar. Vervolgens staan we aan een tafeltje, komt ze terug, zet het drinken voor M en vriendin 2 neer, en ze gaan gezellig wat staan drinken. Ben ik nou zo vreemd dat ik dit nogal onbeschoft vind? Ik bedoel, als ik een rondje geef, geef ik iedereen die erbij staat. Ik was dus weer lekker gepikeerd en ben naar huis vertrokken. Vervolgens M gesmst, dat ik het nogal raar vond. Ik had genoeg geld bij, dat was echt het probleem niet, en ik kan prima voor mezelf drinken halen, maar vond het nogal typisch. Voelde me niet echt gewenst zeg maar. Maar volgens M stel ik me ontzettend aan en ben ik erg kinderachtig. Hoe zouden jullie het vinden? Ben ik nou echt zo hypersociaal dan dat ik iedereen wat zou aanbieden (altijd positief kijken :+). Als ik een rondje gegeven zou hebben en enkel M wat te drinken hebben aangeboden, was dat toch ook weird geweest? Of niet?

Sanne Niets regels overtreden. Jullie drinken geen cocktails dit weekend, ik ben er niet. Maar vertrekken jullie vrijdagavond of zaterdagochtend? Als je bij Ila blijft slapen weet ik niet wat de planenn zijn, en of ik welkom ben eventueel 's avonds, maar anders cocktailbar?
Mies Was het echt zulk mooi weer daar?

Pffffff, het is ook frustrerend als je iets van de daken wil schreeuwen maar het mag/kan niet.

masaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:04

utixo: vindt het idd wel een beetje aso je biedt iedereen wat te drinken aan of niemand sorry maar dat vindt ik.

jesser: ff een vraagje over welke stal hebben jullie het??? sorry ben blond.

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:32

Jolynn schreef:
Djemo zei
Jolynn welkom hier *D

hahahhhahhahhaha lachu joh die is gek die marielle

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:52

Leuke fotos voorbij zien komen!
De dag op de duikboot was ook erg leuk.
We zijn nu een weekje op het Balingehof, oppassen. Goya en Bram zijn ook mee. Goya ging zowaar zomaar de trailer op. De buuf hielp even, hij stond er met 2 tellen op.. Raar paard. Zondag doen we mee met de DV clinic met Mieke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:05

Benthe: mja, ik weet het niet, ik heb zelf niet altijd geld om iedereen die erbij staat te trakteren op een rondje!

Wij doen gewoon meestal die volgende rondje weer een ander enzovoorts! maar zowiezo wordt er bij ons niet moeilijk gedaan, eigenlijk zelfs gaat alles heel makkelijk :)

Nou, heb weer gelongeerd en gegrondwerkt, ging lekker!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:16

Ik ben hier een weekje niet geweest...en jullie zijn iets van 15 pagina's verder!!! Tjongejongejonge, dat hou ik niet bij hoor!

Wel weer prachtige foto's voor bij zien komen!!!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:16

mies: als ik het goed begrijp gaat sanne eerst naar ilona, vervolgens met de hele bubs naar jou dan? ligt lekker relaxed he op een paard?!
lobke: wat een plaaaatje(s)!
bianca: zo das ff snel geleerd zeg, mooi topic
kelly: welkom, wat een mooi profiel. was dat je trouwerij of heb je voor een shoot ff de bruidsjapon aangetrokken? overigens zo te zien een mooie pre die je gister hebt leren kennen
stefanie: ook welkom. snap je het foto's plaatsen al een beetje?
benthe: lekker uitslapen op maandag, mazzelaar. enne ik vind het aso van die vriendin dat ze je zo links laat liggen als je er al een poos mee hebt staan ouwehoeren. ben jij verslaafd ofzo aan cocktails?
denise: nog een beetje mooi weer tijdens je ritje gehad?
saida: is een kaptoom geen optie? daarmee heb je echt veel te vertellen hoor.
ilona: volgens mij heb jij jullie bak behoorlijk onveilig gemaakt...
esther: dat buitenrijden gaat vast goed komen, jezelf er niet teveel over opwinden
sanne: goed dat iggie weer lekker opgeknapt is. dat knuffelen zit toch echt in het ras. des vindt het o.a. geweldig als z'n manen geborsteld worden
ellis: goh, uiteindelijk duurt het best wel lang nog he die revalidatie. hoe lang ist nu geleden? nog een paar nachtjes slapen...
suus: DV clinic?? misschien ligt het aan mij maar wat betekent dat?
jolijn: ook lekker bezig met robijn

nou weer ff bij, zal wel niet blijven lukken deze week denk ik met die sneltreinvaart van dit topic. overigens, hoe gaat het nieuwe heten dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:18

Ik vind Bello trouwens wel echt een stomme naam voor zo'n knap peerd := :o

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:25

Frank, DV is Doma Vaquera, spaanse veehoedersstijl.
Vandaag wel heerlijk met Goya gereden, was heerlijk ontspannen, niets aan ze buik te merken dus was helemaal blij :D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:33

owja, ok. ik zat al te denken aan het omgekeerde VD maar verkeerd gedacht dus.
cyrina: ja tis onvoorstelbaar zo snel als het gaat