frisiangirl schreef:Die straalgroeven kan heel goed straalkanker/ staalvuil zijn. Daar kan hij namelijk ook kreupel van lopen...Mijn friezen hebben dit ook af en toe. Mijn vriend gebruikt hier een paarse vloeistof voor en dat werkt zeer goed. Is geen violetspray, maar kom nu niet op de naam,maar ik vraag hem vanavond.
Heet het niet hoef & zool? Kan je ook bij de paardendrogist bestellen. Dat is een paarse dunne vloeistof.
Het zit in een kleine doorzichtige jerrycan.
Es Super dat hij helemaal goedgekeurd is en op transport kan! Maar waar komt hij nu te staan? Had het al eens eerder gevraagd, maar misschien dat ik het antwoord heb gemist.. Je woont nu toch in Arnhem? Ik weet dat Stal Mansour een goede stal is daar.
Malin Erg hè die Westlandse taal?
Ik ken alleen dit zinnetje. Weet niet eens wat van de paaien betekent! Weet wel dat het erop neer komt dat iemand aan je vraag hoe het gaat en dat jij dan terug antwoord dat het goed gaat! 
Gisteren weer les gehad. Moest nu ook wat meer commando's met mijn stem gaan geven en op het laatst ook met zweepje erbij gaan rijden zodat hij gaat begrijpen dat hij bij een zacht tikje vooruit moet gaan. Hij vindt namelijk steeds na 2 à 3 rondjes dat hij wel heel braaf is geweest en mag gaan stappen of stilstaan.
Ik kan hem dan nog niet aandrijven, want dat kent hij nog niet.
Willy is nu de komende 2,5 week op vakantie. Balen! Maar ik mag het wel alleen gaan proberen van hem. De verzorgster van X komt me dan helpen, dus helemaal alleen ben ik ook weer niet gelukkig!
Bedankt ook nog voor alle leuke reacties op het huisje! Maandag wordt het bouwkundigrapport opgesteld. Als dat allemaal ok is dan gaan we vrijdag tekenen. Spannend!
Regine Welcome back! Heb je Maestro naar Frankrijk verkocht?