[FOTO] Friese paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 17:21

Ja vind het wel jammer Captain, vind dit echt een gezellig topic!

Heb vandaag weer een lesje gehad met Jetske, (zijn sinds kort flink aan het lessen, en het gaat echt geweldig!)
Instructrice heeft wat foto's gemaakt, misschien zijn ze nog niet geweldig, maar we zijn goed op weg vind ik zelf!

Afbeelding
Afbeelding

En deze foto vind ik het allergaafste!!

Afbeelding

21 mei heb ik met haar een Clinic, van Maarten van Stek, hij rijd nu lichte tour met zijn paard Willem, met één hand!
Ben er vorige clinic al weze kijken, en het is echt een leuke man, met een hele leuke manier van instructie geven!

Mochten er mensen in de buurt zijn, het is in Putte! Mochten jullie zin hebben, het is een hele informatieve dag :)

Yes, mijn cap zit scheef, maar volgens mij is mijn hoofd scheef, want al mijn caps gaan scheef zitten :+

xIndyraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 02:28

Oh wauw! Prachtige foto's op de hei en aan het strand! Ooit wil ik ook eens naar het strand met de mijn...
steffiee_ mooie fries heb je daar <3

Zou met mijn jongste moeten beginnen met zadelmak maken, maarja examens komen er spijtig genoeg weer aan... Hoop in de zomer er werk van te maken!

Foto van enkele zomers geleden met de oudste <3
Afbeelding

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 09:32

Steffiee_ schreef:
Hoi iedereen!

Sorry dat ik een tijdje niks van me heb laten horen! Overigens heb ik alles vanaf mijn mobiel meegelezen hoor! Maar echt tijd om te reageren had ik niet.
Sinds kort heb ik een fulltime baan bij Jumbo, en dat vergt nogal veel energie, vandaar!

Ik ga vanaf nu weer mijn best doen om te reageren!
Nogmaals excuses..

Ken het, vanaf mobiel reageren is ook erg lastig! No problemos haha :)
Felicia99 schreef:
[ITP] Mijn knappe frieze merrie afgelopen zomer op de hei.

Ik heb een topic gemaakt over mijn paardje op de hei afgelopen zomer.. :D

Awh zo jaloers, zal zo even reageren!

Felicia99 schreef:
Ik ben afgelopen zaterdag voor het eerst met mijn topper naar het bos geweest. Hierover heb ik een topic gemaakt:D

[RIJ-ITP] Mijn droom is uitgekomen!!

Wat leuk! Zal ook bij jou zo even reageren ;)

Steffiee_ schreef:
Ja vind het wel jammer Captain, vind dit echt een gezellig topic!

Heb vandaag weer een lesje gehad met Jetske, (zijn sinds kort flink aan het lessen, en het gaat echt geweldig!)
Instructrice heeft wat foto's gemaakt, misschien zijn ze nog niet geweldig, maar we zijn goed op weg vind ik zelf!

[ [url=m/NkxnWf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nZ4b3S.jpg]Afbeelding[/url] ]

En deze foto vind ik het allergaafste!!

[ [url=m/pVT8Xr.jpg]Afbeelding[/url] ]

21 mei heb ik met haar een Clinic, van Maarten van Stek, hij rijd nu lichte tour met zijn paard Willem, met één hand!
Ben er vorige clinic al weze kijken, en het is echt een leuke man, met een hele leuke manier van instructie geven!

Mochten er mensen in de buurt zijn, het is in Putte! Mochten jullie zin hebben, het is een hele informatieve dag :)

Yes, mijn cap zit scheef, maar volgens mij is mijn hoofd scheef, want al mijn caps gaan scheef zitten :+

Leuke foto's ziet er goed uit! Dat klinkt als een leerzame clinic, helaas wat te ver weg maar er zal vast wel een mini verslagje van jou kant komen.. toch? :P

xIndyraah schreef:
Oh wauw! Prachtige foto's op de hei en aan het strand! Ooit wil ik ook eens naar het strand met de mijn...
steffiee_ mooie fries heb je daar <3

Zou met mijn jongste moeten beginnen met zadelmak maken, maarja examens komen er spijtig genoeg weer aan... Hoop in de zomer er werk van te maken!

Foto van enkele zomers geleden met de oudste <3
[ [url=m/CLhkYV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Succes met je examens! Awh heerlijke zomerse foto's wij gaan hopelijk zondag ook eindelijk weer naar het bos als niemand afzegt haha :D

Steffiee_

Re: [FOTO] Friese paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 21:15

@indyraah dankjewel! Ze is niet van mij, maar rijd haar voor twee hele lieve mensen!!

@chriske, ja dat verslag komt er zeer zeker! Jammer idd dat het zo ver weg is, maar heb er echt zin in!

---

Vandaag hebben we jet haar hoofd eens onder handen genomen, kaak geschoren, tastharen wat korter geknipt (waren echt lang), lange "wimpers" (zaten onder haar ogen) weggeknipt, en ze is er serieus bij bekomen!
Afbeelding

Ze heeft vandaag ook, (zonder toestemming) beschuit met aardbeidjes op, deze vond ze errug lekker :')

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 21:48

Hoi!
Super leuke foto's weer allemaal. En wat heerlijk dat mooie weer overal bij!! <3

Pablo staat momenteel in training en dat gaat erg goed. Hier 2 foto's. Hij kon in het begin flink bokken maar nu gedraagt hij zich redelijk. Alhoewel hij nog genoeg moet leren.
Afbeelding
Afbeelding

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 21:50

fijn dat het goed gaat!

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 22:24

Leek me wel leuk om te laten zien, eerste foto is 2de keer met neckrope en de onderste is van vandaag :) Afbeelding

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 23:11

chriske schreef:
Leek me wel leuk om te laten zien, eerste foto is 2de keer met neckrope en de onderste is van vandaag :) [ [url=m/2jmJbI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, wat een verschil! :D

Gisteren was er een kennis mee naar stal met haar nieuwe camera en heeft een paar foto's van Jesse gemaakt bij de dijk :D
Afbeelding

Afbeelding

Als de zon zo op hem schijnt lijkt ie zo bruin op de foto, valt in het echt gelukkig heel erg mee!

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 23:17

Wauw die tweede is super mooi! Kan zo in een lijstje :)

DemiHendriks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:07

@Steffiee_ Oeh wat een knapperd!! <3

@jUst_eVa Ziet er Super goed uit!! Wauwww

@chriske woow wat een vershil :D

@sandra1312 super mooie foto's!! Daar mag je trots op zijn vooral die tweede :)

~~~

Jammer genoeg kan ik niet zo vaak naar Yke :( in de middag is het te warm en in de avond werk ik meestal en omdat dinsdag mijn eerste examen is valt dat ook vies tegen om naar Yke te gaan door al dat leerwerk :(

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 19:46

Wat een gave foto's weer allemaal!! :)

Kris_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:03

Ik had gister Liewkje gewassen, vond ze super leuk <3
Ze was zo mooi schoon dat ik nog even foto's had gemaakt toen ze droog was.
Dus hier een paar foto's :D
Afbeelding
<3
Afbeelding
Mijn mooie meisje <3

Maandag heb ik mijn eerste rijles op Lieuwkje *\o/*
Niet op de manege maar bij een heeeeelleee goede instructrice, spannend :x :')
Ik ga daar een paar keer lessen, is erg nodig...
In stap gaat het goed en dan wil ze ook al beter ontspannen en haar hals laten zakken, maar ik draf gaat het fout. Dan gaat ze heeeell hard draven en kan je niet meer sturen, haar hals laten zakken lukt niet, als je haar wilt terug halen doet ze iets raars met haar hoofd en rent ze gewoon door.
Dus ja het is wel een beetje nodig :x :+
Maar voor de rest is ze wel heel lief hoor :D

Hier nog even een laatste foto van Lieuwkje in haar nieuwe zomer jas *\o/* (vandaag gehaald <3 )

Afbeelding
<3

Kris_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 22:05

Sommige plekken waren een beetje raar opgedroogd dus dat zie je op een paar plekjes :+
(neus, 2e foto zijkant buik, daar zijn de haren raar gaan zitten na het opdrogen)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 13:07

LadyKim, dacht dat je een topic had maar kan nu niet meer vinden?! :+ Anyway, super gave foto's! Vind blauwe setje echt wel stoer staan! Lekker fris ook! Word je nou heel nat als je door zo'n waterbak heen sjeest?
Fijne foto's steffie! Ziet er lekker ontspannen uit! +:)+ Volgens mij mogen je teugels wel een kilometer korter, maar liever wat te lang dan te kort!
Pabloooo! <3 Wat een heerlijk kontje heeft 'ie ook met die achtieve achterhand van hem!
Mooi om die ontwikkeling te zien chriske, zowel bij Floor als ook bij jou! :D
Mooie foto's van Jesse, vooral die tweede met dat licht zo! Hij heeft wel een flinke onderhals of niet? := Heb je daar veel last van met rijden?
Yke_Lover: vervelend is dat he? :\ Maar dan heeft Yke ook een paar dagen vakantie, vind 'ie vast geen probleem. :D Succes met je tentamens!
Kris_P: Het zou leuk zijn als je ook eens op andere mensen zou reageren ipv alleen je eigen verhaal te plaatsen! ;)

DemiHendriks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 13:17

Captain schreef:
Yke_Lover: vervelend is dat he? :\ Maar dan heeft Yke ook een paar dagen vakantie, vind 'ie vast geen probleem. :D Succes met je tentamens!

Hahah nee dat vind Yke heeelemaal niet erg _O-
Dankjewel!!

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 17:12

Gaaf LadyKim, zo'n mooie zwarte en dan met dat blauw aan de kar!! Heel gaaf! Jullie vallen wel goed op op wedstrijd zeker?

Knappe Pablo :~ (volgens mij zeg ik altijd hetzelfde over Pablo :') )

yke_lover heel veel succes met je tentamens!! Straks heb je alleen maar extra veel tijd voor Yke!

Chriske dat is zeker een heel verschil. Leuk om te zien zeg!

Sandra1312, altijd leuk als er iemand mee foto's gaat knippen! Die tweede is heel erg leuk! (Je dekje ook! Ik zag 'm laatst ergens en wat erg benieuwd hoe 'ie op een zwarte zou staan)
En wat zit jij er keurig netjes op. Bij mij lukt het meestal niet zo goed met mijn beentjes en Siebes bolle buik B-)

Steffie, Jet is weer helemaal voorjaarsklaar dus? Enne jammer van dan beschuitje... Hier ook zo'n veelvraatje :7 Als Sieb ooit mee op tour was en mijn tante ging op het terras wat eten kreeg Sieb altijd het koekje van de koffie, of de rauwkost van de omelet. Hij was blij met alles :')
Veel plezier met je clinic! Aan die foto's te zien moet dat helemaal goed komen!!

Ik heb afgelopen donderdag lekker in de buitenbak gereden. Heerlijk in het zonnetje, wel gruwelijk stoffig! (toen ik mijn mond dicht deed, knarste het een beetje :') )
Afbeelding
Ik rij eigenlijk altijd in de binnenbak. En in de buitenbak zit een poortje naar het bos. Dus iedere keer op de lange zijde richting het poortje, dacht meneer dat we naar het bos gingen. :+ Na 10 rondjes had hij toch in de gaten dat dat niet ging gebeuren en toen zaten er natuurlijk boskabouters }:) Ieder blaadje was eng en daar moest hij vooral zijn kont voor intrekken als hij voorbij was... Draak. Op een gegeven moment met de lange teugel erlangs: NIKS aan de hand.
Ik heb maar gewoon heel hard om meneer gelachen :')
Daarna even lekker afgespoeld, dat was ook niet overbodig met al dat stof. Heerlijk vond ie het!

Afbeelding
En nog ff een foto van twee weken geleden tijdens een bosritje. Ik vind 'm gaaf :D

DemiHendriks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 17:36

@renskep ja gelukkig wel!! Heb al veel dingen gepland en in gedachten om te doen met Yke hihi. En heel erg bedankt :)
Haha je hebt echt een Super leuke fries om het zo te lezen die grappenmaker :') en Super mooie foto's <3

~~~~
Hebben jullie het ook? Van de week was het Super mooi weer dus Yke had ook geen deken op en ze had een Super mooi zomervachtje :) lekker dun,glad en mooi glanzend <3 Ben er 3 daagjes niet bij haar geweest door school en werk en het weer coolde al wel wat af maar nog steeds lekker warm Enzo en ik kom bij Yke en mevrouw heeft opeens een wintervacht lijkt het wel :( het lijkt me sterk dat ze binnen 3 dagen opeens veel nieuw haar kan krijgen hihi. Iemand een idee hoe het komt of Ben ik gwn gek hahahh

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 18:15

Haha ze kunnen als het goed is de haren zelf laten "staan" of niet. Daardoor lijkt de vacht de ene keer dikker dan de andere keer! Ideale uitvinding van moeder natuur want daar door hebben ze het bijna nooit koud!

Kris_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 18:28

@Captain ik lees wel alles, maar ik weet nooit zo goed wat ik moet reageren :x
Ik denk dan altijd dat ik iets fout reageer ofzo :\
Maar ik zal nu gewoon over mijn eigen grens gaan en ook is lekker reageren :+ :D

Kris_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 18:31

Ik vind trouwens Pablo echt een prachtig paard <3 (maarja volgens mij vind iedereen dat := )
En @chriske ik hoop echt dat ik over een tijdje ook zo op lieuwkje kan rijden, dat lijkt me echt een droom <3

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 18:45

Hallo allemaal :)
Mag ik hier meekletsen en lezen?

Vanaf vrijdag komt hopelijk mijn nieuwe bijrijdpaardje Twikke op mijn stal te staan :D
Twikke is een 10/11 jarige merrie. Ik heb haar nu 1x gereden dus we moeten elkaar nog wel leren kennen.
(Foto is van eerste keer rijden na lange tijd, houding moet nodig aan gewerkt worden :'))
Afbeelding

Wat een mooie paarden hebben jullie allemaal!

Groetjes iris

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 19:29

Natuurlijk ben je hier welkom, Eloya! Alleen maar gezellig! :D Leuk bijrijdpaardje heb je! :j

Afgelopen donderdag met Famke wezen zwemmen, zo ontzettend gaaf!
Afbeelding
Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 20:18

Super fijn renskep! Ik snap 'm wel! :') Zou ook liever in het bos rijden!
Kris_P: waarom zou het stom zijn als je op iemand reageert?
Welkom Eloya! :D Mooie fries, grappige naam ook! Wel vind ik je te zwaar voor haar. Hoe ben je bij haar terecht gekomen?
Ah wat een fijne foto's Celine_Famke! :D Waar was dat? Was het niet te koud?

Vandaag Menno nieuwe slobber gegeven. Had alleen iets teveel water bij gedaan. :')
[ITP] Foto's van knoeiende etende kinderen..

Kris_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 20:47

@Captain Ik vind het niet stom om te reageren, maar ik weet niet wat ik moet reageren :') :=

LiindseyV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 21:01

Siebert is volgende week jarig. Als kleine ukkepuk bij mij gekomen en volgende week 3 jaar oud, wat vliegt de tijd... Zijn 'verjaardagscadeau' zegt hem blijkbaar niet zo veel, altijd leuk zijn arrogante blik _O-

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding