Pas maar op, straks gaat je nichtje er nog mee van tussen! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
BabFer
Geplaatst: 27-02-14 10:33
Hey Esther Proficiat met je aankoop. Ik heb hem zien staan. Hij was net verkocht. Een prachtig dier die alleen maar nog mooier zal worden! Veel succes samen!
Leuke foto's, Robijnjah. En je paard is zo mooi wit.
Cath
Geplaatst: 27-02-14 14:30
@Babsding: Prachtige foto.. @Sjolvir: Leuk stel zo bij elkaar lekker kroelen Toobs is echt een heel leuk dier! En gefeliciteerd! @xXutopiaxX: Tamme is echt zo gaaf!! @ydnew: Wat een leuk veulen zeg! @My_Chimanga: Mooie foto's, stoere merrie heb je toch! @XxGipsy: Hele gave foto's, mooi dier heb je! @Marritk: Knappe merrie! @narlaila: Die is zeker knap! @Jolijn: Hele mooie foto's weer, ze staat er goed op! @Nino_2013: Wat een trots paard om te zien! @Rebecca: Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst, echt een plaatje! @Aranel: Hele mooie foto van je knapperd! @Just_Sannee: Verschrikkelijk.. Heel veel sterkte met het verlies van je mooie dame.. @Esther: Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, echt een prachtig dier!!
Cath
Geplaatst: 27-02-14 14:37
Een hele leuke update van Neron, hij wordt weer opgebouwd ohz, door mijn instructrice Hij gaat met sprongen met vooruit en is mega braaf.
Prinslover
Geplaatst: 27-02-14 15:35
Cat; wat goed nieuws! Hij ziet er super goed uit zeg!! Waarom bouw je hem zelf niet op eigenlijk?
Sjolvir: ahhh zonde!! Maar toch een super prestatie, gefeliciteerd! Hij gaat goed voor de wagen!
Babsding: hele mooie foto nog! Bevalt je nieuwe paard?
Xutopia: Tamme blijft zo gaaf!
Just Sanne, oh wat verdrietig! Sterkte!
Aranel, hij blijft knap! Mooi hoofdstel!
Rebbeca, oh die bos haar . Super leuke kop erop. Beetje spier en vlees dan is hij echt prachtig!
Eshter, ah wat een leukie ook, en met je nichtje ook zo lief. Veel plezier met elkaar!
Robijtje, knappe mo! Gave powerfoto!
Sorry als ik iemand vergeten ben
Ik ben laatst voor het eerst L1 gestart en dat leverde twee x 1e prijs en twee winst op. Super trots
Ik heb een aantal offtopic berichten verwijderd. Houd er rekening mee dat het topic alleen bedoeld is om foto's te plaatsen en/of hierop te reageren.
Sjolvir
Geplaatst: 01-03-14 20:18
Super dat Neron weer zo vooruit gaag! Blijft een gaaf paard.
Prinslover gefeliciteerd, leuke collage met als hoogtepuntje je oranje lint.
Fair, appelsap!! Ik heb ook zo'n sapcentrifuge... bij voeren afstand bewaren. (niet mijn barokkie...)
Nombrado.. zei je 2... en 1.70??? Van wanneer is ie precies? Reus! En waarom hebben pre's altijd van die smelt.... gezichtjes...
Blij, mijn foto's die ik had besteld binnen gekregen, proest.. en dan te bedenken dat dit 16 febr. was in de WINTER! Het was gewoon warm en lekker zonnetje. Maffe was dus dat ie hier helemaal niet fijn was, was aan het drammen en wou harder dan ik wou Voordeel.. omdat ie dat deed had ik geen taktfouten, die maakt hij juist als je hem heel fijn aan het lopen hebt in de moeilijke stukjes en dan heb je geen platte punt over. Hij kan dus beter minder fijn zijn.. zodat ik meer eraan moet zitten dan veert ie wel minder, maar maakt ook minder fouten. Van het gewonnen geld heb ik de foto's gekocht.
Inrijden in het zonnetje. Zitten op mijn billen... proest...
Had hier nog nooit gestart, maar fijne bodems! Buiten en binnen en lekker licht in de binnenbak. Enigste nadeel vond ik wel de betonrand langs de buitenbak.
My_Chimanga
Geplaatst: 02-03-14 20:45
Ik vind Toobs altijd zo grappig geschoren T valt echt op! Hij loopt netjes hoor! En inderdaad, de winterse kou straalt er niet echt vanaf
Verder ook weer knapperds zeg! Mooie bewegingen en smakkende bekjes
Na ziekte lijkt Chimanga nu toch echt wel weer terug op gewicht Nu afremmen en zorgen dat het geen propje wordt!
furioso
Geplaatst: 02-03-14 21:29
rebecca, echt een mooie nieuwe aanwinst heb je hoor !
Babsding, Ozal heeft het heel goed gehad bij je en je hebt de beste keuze gemaakt
Schattig hoor Sjolvir ! ^^ Samen schuilen in de stal
Tamme is knaaaap ! Stop met hem zo te spammen Ghoo die 2de foto waar die zijn hals zo mooi opstaat
Schattige Festa ! Echt een kleurenbal
Chim met een mooooi hoofdstel ^^
Toobs met peper in zijn gat
Romerito.. Waauw hij zo mooi en bijna wit.. *Furioso moet ook zo schimmelen..*
Mooi Itske, roze staat goed !
Moo weer op haar knapste ^^ op de 2de foto straalt ze echt een trotse blik uit
Knappe friese Paco
Ferrari is leeeuk rebecca ! Heb het filmpje gezien en zijn galop is meestal zo beheerst seg hij showt echt mooi
voor Toobs !
Mooi hoofdstel voor Willem
Beli
Emboscado, een hele knappe vent hoor !
Neron loopt goed !
Gefeliciteerd met je prijzen Prinslover !!
Hahah Fair
Leuke 2jarige Nombrado mooie beweging
Nog eens duimpjes omhoog voor Toobs ! Mooie foto's ook
Succes met Chim ! Maar dat zal wel helemaal in orde komen
Zo ik heb iedereen gehad en nu zelf ook nog een paar foto's spammen *topic volgt*
Sjolvir
Geplaatst: 02-03-14 21:43
My_Chimanga, super dat Chimanga weer zo opgeknapt is!
Furioso, allemaal de lente in hun kop zo te zien, heerlijk zo'n ontploffend zooitje ongeregeld.
Vandaag nieuwe wagen gekocht! Plaatjes van het testritje voor aankoop. Toobs was nog nooit in het bos geweest voor de wagen, dit was vals plat dus zal hem wel tegen gevallen zijn.
Hoihoi, Dat is lang geleden dat ik hier geweest ben, ergens op de eerste pagina's of een vorig topic. Dit is de laatste training van mij en pim. Helaas niet een heel duidelijk filmpje en hij is ook heel kort maar hij geeft wel een beeld.
Heb hier al een tijdje niet gereageerd, maar heb wel bijgelezen.
Sjolvir, Toobs is een superpaardje! Mooie billen voor de kar, en de dressuurfoto's zien er ook goed uit
Evy, eindelijk weer Furioso-foto's
Geeske, Chim ziet er super uit zeg!
Nombrado, wat een prachtig dier!
Fair, ik heb het andere uiterste op stal staan: Figo eet een appel enkel uit mijn hand met voorzichtige kleine hapjes.
Prinslover, goed gedaan! Collage is ook leuk
Cath, Neron ziet er geweldig uit! Instructrice heeft hem mooi aan het lopen!
Esther, proficiat met je nieuwe aanwinst, erg mooi paard!
Jolijn, knappe Mo
Sanne, nog veel sterkte!
Aranel, wat een knapperd...
Rebecca, ook gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, ziet er een lieverd uit!
Hier niet veel nieuwe foto's, binnenkort nog maar eens de camera mee
BabFer
Geplaatst: 03-03-14 15:06
@ Cath: wat loopt Neron daar super. Ik wil meeeeeeeer foto's. @prinslover: leuke collage, terecht ben je super trots op je eerste plaatsen. (ik hoop dat de spieren en spekjes er snel opzitten bij Ferrari). @ Fair: super leuke film @ Nombrado: knappe man zeg! @ Sjolvir: lekker lente in de winter. Zag er leuk uit! @ My Chimanga: wat heb je precies gedaan om Chimanga op gewicht te krijgen? Heb hier ook een die moet aankomen? @ Furioso: leuke foto's, ook je topic is super. @ Lrtj: wat een evolutie zeg!
Dit weekend niet kunnen starten met Ferrari, want de bak lag te nat. Heb dan mijn 2 lieverds aan elkaar voorgesteld en dit gaat niet van een leien dakje. Gisteren werd Babieca zelfs echt agressief naar Ferrari. Hoe los ik dat op? Hier een filmpje. Het ergste deel, heb ik uiteraard niet gefilmd, want dan hebben we ze binnen gehaald.
Leuk paardje zeg Hij kan lekker sjouwen. Bij pim wat het vooral veel zweet, tranen, les. Maar ben zeer blij met dit resultaat. Duurde even maar nu heb ik hem wel waar ik hem hebben wil.
Lisadliam
Geplaatst: 03-03-14 18:24
Zaterdag ben ik met decorosa naar het strand geweest ze vond het weer geweldig in het water en ik heb haar zichzelf lekker uit laten leven. Met als resultaat dat ik tot op mijn onderbroek nat was haha maar het was het waard!
Dit was vorig jaar:
sjolvir gefeliciteerd met je reserve kampioen! leuk filmpje! Just_Sanne ik heb je topic gelezen wat een naar verhaal sterkte ermee! Robijntjah wauw wauw wauw wat een gave foto! Esther_r20 wat een mooie en lieve nieuwe aanwinst veel plezier ermee Cath wat een stoer paard is het toch! Prinslover leuke foto's en gefeliciteerd Fair hahaha daar heeft die van mijn minder moeite mee nombrado (kwijl) erg gaaf beestje zeg! Sjolvir ziet er netjes uit zeg mooie foto's ook my_chimanga die ziet er inderdaad weer goed uit! Furioso hij heeft zo'n lekker vrolijk hoofd! lrtj_ dat gaat de goede kant op
@ Cath: Wat gaat Neron voorruit zeg! @prinslover: Leuke foto's! @ Fair: lekker kwijlen haha @ Sjolvir: Fijn zeg een nieuwe wagen! @ My Chimanga: Chimanga ziet er goed uit nu! @ Furioso: lekkere beestenbende haha @ Lisa: wat gaaf zo door het water! @Robijntjah Geinige foto van Mo!
Labrusca tijdens de les ( van Monya) afgelopen Zaterdag Ze gaat zo fijn!
Nog zo een grote knapperd , 3 jaar en 1.71 Wordt ik wel erg blij van, dit soort knappe koppies. Wel een paard voor een geroutineerd ruiter, super snel, slim . Geen makkelijke, wel super talentvol
@Sjolvir: Dankje, ben er ook heel blij mee dat het zo goed gaat!! Ontzettend mooi plaatje van jou en Toops! Hij ziet er prachtig uit! Mooie wagen voor zover ik het kan zien @My_Chimanga: Fijn dat het beter gaat, ze ziet er goed uit. @Furioso: Leuke foto's! Heerlijk lekker in de wei @Irtj_: Jullie zijn goed vooruit gegaan zo te zien! @Liesbeth: Dankjewel, ze rijdt ontzettend fijn mijn instructrice en het klikt tussen die twee. Ook niet onbelangrijk Ben benieuwd naar nieuwe Figo foto's!! @Lisaaatjuh: Hele gave foto's en wat leuk dat ze het water zo heerlijk vindt! Levert mooie plaatjes op! @Jolijn: Haha geweldige foto, 4 voetjes van de vloer @Karin: Labrusca @Rebecca: Dankjewel!! Haha zal binnenkort even weer wat maken Wat een mooi duo heb je toch bij elkaar zeg. Babieca is volgens mij wel echt een macho/show mannetje. Wel vervelend dat hij agressief naar Ferrari werd.