Hahaha sjolvir!!! Mayke, aaahhh, te cute die puppy foto's!! En leuk om daarna de stoere mannen foto te zien haha Ik zal ook maar eens verkleuringsfoto's opzoeken
Toen ik Nombrado kocht (1e foto) verklaarde iedereen me voor gek hahahahahah! Khad ook nog nooit zo een lelijk veulen gezien! Maar ik zag zijn karakter en dat trok mij aan. Kging kijken voor een zwart veulen hahahahaha Gelukkig had ik zijn vader al leren kennen in Spanje bij de fokker, maar er zijn momenten geweest tijdens het opgroeien, dat ik dacht, dat komt noooooooooooooooit meer goed papa Imado (vader Nombrado)
Sjolvir
Geplaatst: 07-10-12 14:52
Toobs heb ik dan als 5 jarige gekocht, maar heb een foto gezien van hem als veulen, daar was ie ook op om te janken! Lelijke eendjes he? Worden de leukste! Kom Imado hier ook maar langsbrengen.
Overigens.. mag je maar 2 foto's per dag plaatsen in dit topic. (anders hebben de modjes nog meer werk aan ons, ze breken nu hun hersens al over ons topic)
Ik mag nog...
Beetje heel zonde, zijn manen gaan momenteel naar de maledieven van zijn deken, iemand tips? (Er is al groot deel weg nu, snuf.....)
nombrado
Geplaatst: 07-10-12 14:58
oeps...dat wist ik niet
Sjolvir
Geplaatst: 07-10-12 15:00
Dacht ik al, vandaar dat ik het even plaatste
Aestrith
Geplaatst: 07-10-12 15:01
Wauw wat een verschil bij nombrado zeg! Krijgi k goede hoop van voor cortés, daar dacht ik afgelopen winter ook van, wat moet dit ooit gaan worden..
en nu in september:
emspa
Geplaatst: 07-10-12 15:11
@furioso ik vind hem echt prachtig! @loveklazien wat een prachtig dier! @My_Chimanga mee eens! leuke foto @Femke_Tweety mooie foto! @Sjolvir prachtig plaatje zeg! @nombrado haha @amable weer prachtige plaatjes @nombrado haha twee van die ondeugende hoofdjes die zijn wel veranderd zeg! prachtige papa heeft ie! @madelief88 wauw prachtig paard @Aestrith zo die is ook veranderd zeg! @Sjolvir prachtig paard!
heb laatst van de eigenaar van zara nog veulen foto's gekregen als ukkepuk nu 10 jaar later