Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nadina schreef:Karina: dat is heel lief aangeboden! Ik zal eerst de sites eens gaan uitpluizenIk weet niet waar je precies op de veluwe woont, maar ik woon in de Betuwe en rij meerdere keren in de week richting Deventer, dus misschien kan ik hem ophalen? Dan weet je meteen aan wie je hem uitleent
Goedemorgen verder!
cloris schreef:Ja je dorst gaat er niet van weg, de Skimmel vindt mensen over de bakrand niet eng, die moet altijd even wennen aan tribunes die in een bak worden geplaatst, dat hoort niet![]()
Maar hij houdt zijn panty altijd netjes aan![]()
Idra schreef:Ik rijd wel vrij gestructureerd, maar leg wel elke dag wat andere accenten in mijn training. Ik rijd Licor eerst voorwaarts-neerwaarts, zo lang en laag mogelijk op cirkels in stap, draf en galop. Ik let daarbij erg op dat hij in de overgangen steeds naar mijn hand blijft reiken en zijn rug blijft gebruiken. Voor Licor is dit erg belangrijk, hij wordt eerder te licht in de aanleuning (waardoor je verbinding verliest) en ik moet er dus ten allen tijde op letten dat hij naar de twee teugels blijft reiken.
Machonito schreef:Ik heb een afspraak gemaakt voor Macho![]()
volgende week Dinsdag avond brengen we hem weg naar de dierenarts.
en woensdag word ie geopereerd.
via zijn lies worden zijn ballen verwijderd![]()
Ik voel me wel een beetje schuldigmaar het is de beste voor hem
cloris schreef:Machonito schreef:hahaha ze zien me al aan komen hahah
2 voor de prijs van 1
Ze zien ons denk ik liever niet aankomen met twee van die heerschappen, de kliniek is te klein
Kelly_Taco schreef:Cloris en Heidi... hehe dat zou ik weleens willen zien... die 2 brulaapjes in 1 kliniek..
kunnen die kleintjes een herrie maken he
Kelly_Taco schreef:Cloris en Heidi... hehe dat zou ik weleens willen zien... die 2 brulaapjes in 1 kliniek..
kunnen die kleintjes een herrie maken he
Kelly_Taco schreef:Karina, kan je hem tijdelijk niet aan de Prednison zetten of heb je dit al eens geprobeerd.
Een natte deken die opdroogt veroorzaakt idd misschien ook wel jeuk.
Heeft hij vooral jeuk aan staart en manen of overal?
Op de veluwe stikt het ook van die rot kluten.
Wellicht biedt MTG ook een verlichting.
Vies vet goedje maar verlicht vaak wel