[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SteefViana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:50

Haai Debby!!

Haha ja klopt! Ik lees al zo lang mee, ik denk, ik wil ook mee kletsen!!
Zodra ik weet hoet t werkt met fotos plaats ik er een paar van mij dames!

Groetjes Stephanie

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:53

:wave:

even uit de meeleesmodus... 8-)

zag weer prachtige foto's voorbij komen, gaaf hoor!

nieuwkomers welkom!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:56

Kelly_Taco wat een knappert *D
Jolynn welkom hier *D
tsjillert wat is hij al weer gegroeit :+:
_Saida_ kwartje gevallen haha. je ziet het ook slecht hoor . *D
heikedenise fijn dat je zo heb genoten van je les . *D
Utixo 120 euro aan medicijnen pff is al wat zeg.
SteefViana welkom hier *D

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:00

ik snap er niks van ik kan maar 1pagina beantwoorden en tereug scrollen kan ik niet ,
teminste weet niet hoe ik het moet doen haha.
vraagje hoe kan ik iemand anders zijn bericht kopieeren en dan in mijn eigen berichtje zetten ?
vandaag start kaart voor mijn dochter aan gevraagd( op de fax gedaan) waarschijnlijk in april ga zij haar eerste wedtstrijd rijden

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:25

SteefViana: Welkom! Zo, in één klap 3 lusitano's erbij in het topic, dat gaat de goede kant op ;)

Kelly_Taco ook welkom, wat een rete-gave foto's allemaal in je profiel! In de tijd dat mijn moeder nog reed had ze ook fjorden en daar ben ik toen ook wel mee gestart, maar viel niet altijd mee tussen de sportpony's/paarden om een fatsoenlijke beoordeling te krijgen... Eigenlijk net als met de iberische paarden. De kleur van Perla vind ik trouwens echt geweldig mooi.

Ik lig helemaal in zwijm van Urbino en zijn mooie london-spullen, staat hem echt zo geweldig als ik al dacht!

Saida hoe loopt Rints nu, moet er nog veel losgepeuterd of is ze weer goed rad?
Ik ga straks ook lekker wandelen met Veludo, heb een paar dagen best intensief met hem gewerkt dus nu gaan we even beetje recreatief bezig zijn :D . Denk dat ik hem meeneem naar de stukken zandverstuiving achter het Caitwickerzand, daar kan ik hem leuk tegen heuveltjes op laten rennen enzo, vind ie geweldig. En op de weg er naar toe kan ie mooi weer wat verkeer en vrachtwagens bekijken. Veludo is supergevoelig dus die luistert perfect op een gewoon zacht halstertje, ik moet sowieso voor controle juist steeds de softy-opties voor hem kiezen ;) , is weer heel anders. M'n quarter heeft dat ook, maar de kwpn'er... pffffffff.... daar zou ik af en toe wel 3 kettingen aan willen hangen }> .

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:49

Kelly: Ik zeg niks meer.. :x :+ ! Je vind hem leuk he haha! Snap ik, ik vind die manen alleen al geweldig haha!

Ellis: Hoe is het met je? Minder last?

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:56

grrrrrrrrrrrrrr weer weg :(

had het over die melve }:0 :7 $#$%# ofzo en me laptop valt zo uit,die krijgt er zelfs kuren van
dat die echt niet bestaat
marielle, je moet op quote drukken dan staat de post bij jouw
en jij moet er ook niet meer overschrijven je pc heb ook al kuren :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:06

Sjaad: Mooie foto's van Urbino! Die kleur london staat m ook errug goed!! Goede keus geweest :).
Sanne: Mooie foto's nog van Vaidosa, fijn dat je eindelijk achter het 'geheim' bent :). Ook nog leuke foto's van Bondosa! Ze ziet er echt zo relaxed uit!
Utixo: Hopelijk knapt Matz snel op van al de medicijnen en suplementen! En koffie is denk net zo goed voor je laptop als een yoghurtdrankje :P. Heb ook is zo'n geweldige actie gehad :).
Heike_denise: Wat fijn dat het zo goed gaat met Heike! Wanneer heb je je volgende wedstrijd?
Kelly_Taco: Wat een mooierd zeg waar je mee op de foto staat! En welkom ook :).
Djemo: Spannend zeg de eerste wedstrijd van je dochter!!
Ellis: Hoe is het met je voet? Gaat het alweer vooruit :).

Verder nog welkom voor alle nieuwkomers!

Binnenkort als het wat langer licht wordt is het zover... Dan ga ik voor het eerst met Atlas naar buiten :P. Het lijkt de eigenaar handig als ik begin met uitstappen buiten. Op die manier kan die eraan wennen dat ik buiten op zn rug zit, en issie alvast een beetje moe zodat ie geen gekke streken uit haalt :). En als ik het vertrouw dan kan ik rustig beginnen met de buitenritjes. Kan in het begin nog gezellig met twee stalgenootjes mee naar buiten, dat issie ook gewend, en als dat ook goed gaat dan kan ik alleen naar buiten :D. Dat kan waarschijnlijk van de zomer dus al gebeuren ;).

Anoniem

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:08

Is denk ik wel een goed plan van de eigenaar :)

Leuk zeg :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:12

Ilona - nee hoor vindt het niet vervelend zo dicht bij me ouders ze zijn niet opdringerig en laten mij lekker me ding doen me oma woont 7 deuren verder en me schoonmoeder 6 min hier vandaan dus lekker alles dicht om me heen lekker knus en gezellig.
wij komen echt uit een volksbuurt (achterstandswijk noemen ze het ook wel) dus ben het echt gewent

Marielle - ja ik heb echt heerlijk genoten van me les :D

Kelly - ik heb ook al een paar topics van jou gezien en heb ook even in je profiel gespiekt maar jij fjorden zijn echt :9
en leuk dat je nu ook op de spaanse toer gaat ;)

Nishida - urbino is echt :wow: en dat kleurtje staat je knappe man goed hoor

Karina - veel plezier met wandelen

Esther - er komt lekker vooruitgang in zo te lezen super hoor
veel oefenplezier met buitenrijden :P

net heike weer gereden maar dat was niet zo'n succes :n het ''stormt'' hier echt hard alles waait omhoog dus meneer vondt ook alles maar dan ook werkelijk alles eng dus 30 min heb ik alle hoek van de bak gezien maar daarna had ik hem een stukje ''rustig'' en over zijn rug dus toen ben ik maar gestopt

ga nu even wii fiten en het eten vast klaar zetten voor als vriendlief dalijk thuis komt

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:12

Heb er echt zin in :). Wel grappig ben de eerste verzorgster die op Atlas naar buiten mag :=. Toch wel fijn dat ze zoveel vertrouwen in me heeft :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:13

Daarom ga ik niet rijden Denise :=
Ga lekker longeren en grondwerken zo!

Is ook zeker leuk, geeft toch een speciaal gevoel he? :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:18

Jaja ;). Bij jullie dus ook al zoveel wind.... Ik werd net ook al bijna van me fiets afgeblazen! Van het weekend was het nog zo lekker en nu is het weer helemaal omgeslagen...

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:18

Bedankt allemaal voor de leuke reacties.
Ik kijk ook mijn ogen uit in jullie profielen.
En Urbino in zijn mooie London tuig :~
Wow dat kleurt echt gé-wel-dig!!

Ik vind mijn fjorden ook heeeel erg leuk maar soms mis ik wel een beetje paard..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:30

evdpanne schreef:
Jaja ;). Bij jullie dus ook al zoveel wind.... Ik werd net ook al bijna van me fiets afgeblazen! Van het weekend was het nog zo lekker en nu is het weer helemaal omgeslagen...

Behoorlijk!

Ga er echt niet opzitten met dit weer :=

kan ik me best voorstellen Kelly, fjorden zijn ook leuk maar toch heel anders!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:47

Ik vind fjorden ook wel leuk :). Heb echt super buitengereden op de fjorden van het Lamoen! Maar zou denk toch eerder voor een paard gaan.

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:19

Hay,

Robijntjah; Jullie gaan goed he!! Heb jullie topic bekeken.
Steffie2; Je schimmel is mooi wít!
Mies_apollo; oke gelukkig dan, haha. Veel plezier van het weekend.
En heel grappig, die foto's!! Wat een springveer, die hond!
Banditto; Ik heb Urbino sinds 4 december vorig jaar. Ik heb hem gekocht in Portugal ( via Lusitana hier op bokt ).
Tsjillert; Die tweede foto is mooi! Jammer dat hij maar zo klein is.
En ook leuk om de foto te zien van de knaagdieren. Ik heb ooit eens cavia's gehad, maar die waren kort/gladharig. Die langharige vind ik véél leuker!
Idra; Wat een geweldig mooie foto van Licor. Hij staat altijd zó trots op de foto's! Ik ben benieuwd of er nog meer foto's zijn.
Kjoetie; die Yippie wordt met de keer mooier. Ze is best wel groot of niet?
Kelly_Taco; Wat leuk je hier in dit topic te zien, na al je mooie Taco/Perla foto's.
Veel plezier alvast in Bunschoten in april, ik ga er ook naar toe. Hopelijk kunnen we je met ons topic overtuigen dat er niets mooiers is dan het Barokke paard ( Lusitano krijgt mijn voorkeur ).
Wat een mooi dier, het paard op jouw foto's!!
Evdpanne; leuk dat je straks naar buiten kan. Ik ben gisteren ook voor het eerst met Urbino een rondje buiten wezen maken. Ging heel goed.
Heikedenise; hier is het ook raar weer. Heel dreigend, maar toch blijft de regen voornamelijk weg ( gelukkig ).
Sorry als ik iemand vergeten ben.

Blij dat jullie Urbino's London ook mooi vinden. Hebben we dan toch goed uitgekozen :P
Heb Urbino weer gereden vandaag, hij ging nog beter dan gisteren. Hij begint nu zelfs in de galop ook steeds rechter te worden en dan komt hij vervolgens ook steeds fijner over de rug.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:24

Mies: Burgerlijk it is ;) :P
Jiehoe, wat kunnen Joris en jij goed springen zeg! :+

Petra: Ik vind het echt super voor je dat je een nieuwe vriend hebt +:)+
En die foto's van Tsjillert zijn weer leuk :D

Frank: Ilona en ik gaan vrijdag op het strand rijden..

Ilona: Haha, blijf jij nog maar even op die roze wolk zitten ;)
Wat betreft de foto's gaat het wel goed komen! We gaan naar het strand toch?
En ik wil ook van Chico een blackfoto gaan maken!

Lobke: Wat een prachtige foto van Licor!! Ik ben benieuwd naar de rest.

Kelly: Welkom bij de club, en tja, Andalusiers zijn verslavend :D
Ik heb nooit zo erg iets met fjorden maar ik vind Taco altijd super leuk en stoer :j

Benthe: Nouja, dan zijn wij genoodzaakt om de wet te overtreden :=

Esther: Leuk! Hopelijk gedraagt Atlas zich, dan kan je straks lekker met hem op pad!

Igneo was vanochtend zooooooooooo lief :+: Ik weet gelijk weer waarom hij mijn droompaard is. Door al dat gedoe met die wormen heb ik de afgelopen dagen niet zo genoten zeg maar. En vandaag was hij lekker vrolijk en in een ongelovelijk knuffelbui. Ik heb hem eerst uitgebreid gepoetst en toen ik daarmee klaar was nog lekker gekroeld. Hij stopt zo zijn hoofd onder mijn oksel en dan moest ik knuffelen. Zo lief! Het is zo'n heerlijk beestje!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:27

Wat een heerlijke knuffel is het toch ook :D.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:32

Kelly; Ik snap het wel hoor, wat je bedoeld. Maar geen enkel paard is echt perfect. Vind het wel leuk van ieder paardenras, het heeft allemaal zijn charmes!

Nishada: Jaa, vind Urbino zo gaaf met die kleur.. je had niks beters kunnen kopen :D . Wanneer komen er actie foto's! Fijn dat het rijden zo goed gaat!

Esther: Spannend met At! Komt vast goed met jullie! :j

Sanne; Jaaaa, een blackfoto :):) . Lijkt me zo gaaf! Gebruik hem maar flink als proefkonijn! :j En ik wil idd naar het strand toe dit keer! Laatste tijd gedraagd hij zich prima buiten, dus durf ik het strand nu ook wel aan! Ik ga zo hard duimen voor zon 8-) ! En Iggie :+: lekker he, die knuffelpaarden hihi. Ik heb er ook zo 1 op stal! Hapt Iggie nog niet? Aangezien het wel een ventje is :+ .

Peet: Een nieuwe vriend?!?!! Mis ik wat :D

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:33

iggie :+: zweet :P

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:36

Mies: zweet?

Ilona: Nee hoor, mijn brave man neemt geen hapjes uit mensen :D Hij geeft alleen kusjes! Lekker natte kleffe kusjes :D

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:37

Ze bedoeld denk ik 'sweet' op zn brabants :D :D :D .

Oef, lekkere Iggie geeft natte lebbers, yummie :9

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:38

Nee, ze bedoelt dat Igneo van zweet houdt omdat ie zijn neus in mijn oksel stopt. Maar Igneo houdt van bloemetjes, want mijn oksels zijn altijd lekker fris :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:39

Ja, Ilona, je moet ook eens met hem komen zoenen ;) Hij is er erg goed in :=