Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Denk dat ik hem meeneem naar de stukken zandverstuiving achter het Caitwickerzand, daar kan ik hem leuk tegen heuveltjes op laten rennen enzo, vind ie geweldig. En op de weg er naar toe kan ie mooi weer wat verkeer en vrachtwagens bekijken. Veludo is supergevoelig dus die luistert perfect op een gewoon zacht halstertje, ik moet sowieso voor controle juist steeds de softy-opties voor hem kiezen
, is weer heel anders. M'n quarter heeft dat ook, maar de kwpn'er... pffffffff.... daar zou ik af en toe wel 3 kettingen aan willen hangen
.
.
. Ook nog leuke foto's van Bondosa! Ze ziet er echt zo relaxed uit!
. Heb ook is zo'n geweldige actie gehad
.
.
.
. Het lijkt de eigenaar handig als ik begin met uitstappen buiten. Op die manier kan die eraan wennen dat ik buiten op zn rug zit, en issie alvast een beetje moe zodat ie geen gekke streken uit haalt
. En als ik het vertrouw dan kan ik rustig beginnen met de buitenritjes. Kan in het begin nog gezellig met twee stalgenootjes mee naar buiten, dat issie ook gewend, en als dat ook goed gaat dan kan ik alleen naar buiten
. Dat kan waarschijnlijk van de zomer dus al gebeuren
. 

en dat kleurtje staat je knappe man goed hoor
het ''stormt'' hier echt hard alles waait omhoog dus meneer vondt ook alles maar dan ook werkelijk alles eng dus 30 min heb ik alle hoek van de bak gezien maar daarna had ik hem een stukje ''rustig'' en over zijn rug dus toen ben ik maar gestopt
. Wel grappig ben de eerste verzorgster die op Atlas naar buiten mag
. Toch wel fijn dat ze zoveel vertrouwen in me heeft
. 
. Bij jullie dus ook al zoveel wind.... Ik werd net ook al bijna van me fiets afgeblazen! Van het weekend was het nog zo lekker en nu is het weer helemaal omgeslagen... 
evdpanne schreef:Jaja. Bij jullie dus ook al zoveel wind.... Ik werd net ook al bijna van me fiets afgeblazen! Van het weekend was het nog zo lekker en nu is het weer helemaal omgeslagen...

. Heb echt super buitengereden op de fjorden van het Lamoen! Maar zou denk toch eerder voor een paard gaan.

Ik weet gelijk weer waarom hij mijn droompaard is. Door al dat gedoe met die wormen heb ik de afgelopen dagen niet zo genoten zeg maar. En vandaag was hij lekker vrolijk en in een ongelovelijk knuffelbui. Ik heb hem eerst uitgebreid gepoetst en toen ik daarmee klaar was nog lekker gekroeld. Hij stopt zo zijn hoofd onder mijn oksel en dan moest ik knuffelen. Zo lief! Het is zo'n heerlijk beestje!!
.
. Wanneer komen er actie foto's! Fijn dat het rijden zo goed gaat!
. Lijkt me zo gaaf! Gebruik hem maar flink als proefkonijn!
En ik wil idd naar het strand toe dit keer! Laatste tijd gedraagd hij zich prima buiten, dus durf ik het strand nu ook wel aan! Ik ga zo hard duimen voor zon
! En Iggie
lekker he, die knuffelpaarden hihi. Ik heb er ook zo 1 op stal! Hapt Iggie nog niet? Aangezien het wel een ventje is
.
Hij geeft alleen kusjes! Lekker natte kleffe kusjes
.
Hij is er erg goed in