Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
leonietje schreef:Picassox schreef:Zoals beloofd, Picasso at work >viewtopic.php?f=10&t=701574
---
75 cent is inderdaad niet duur.
In Tsjechië waren wij op wintersport, hadden voor €500,- met 10 man, 2 weken lang, een hotelkamer, ontbijt, avondeten, snowboard huur, ski-huur, lessen, taxi; echt alles. Ook vet goedkoop. We betaalden €0.50 voor een pizza 's middags.
Hihihi mijn eerste reactie was , en hard op hahahaha, dat zal dan wel een lekker pizza geweest zijn![]()
Leuke foto's trouwens !!!
], zou je dat dan willen melden. Dan wil ik misschien wel een pad of iets dergelijks kopen. Dat scheelt weer in verzendkosten.
wil de nouvelpads ook wel eens een keer zien en kijken of t wat voor Umi is.

leonietje schreef:Hoe koud is het momenteel bij jullie ? ik zal morgen beter opletten bij het weer/nieuws![]()

leonietje schreef:Lusitana, voor ons lijkt het inderdaad allemaal erg goedkoop, maar als wij op vakantie gaan in een toeristen dorp zijn de prijzen vast hoger.
En het minimum salaris is ook erg laag, dus het komt in verhouding misschien wel overeen (?).
Hoe koud is het momenteel bij jullie ? ik zal morgen beter opletten bij het weer/nieuws![]()
pony's lopen gewoon naakt rond 
. Ik hoop dat iedereen gezellig kerstdagen heeft gehad en het nog een beetje uithoudt in de kou buiten! vandaag vroren mijn tenen er bijna af buiten, maar toch ziet het er allemaal wel gezellig uit zo met dit weer!