Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celine_Famke schreef:Gaaf zadel! Heel mooi!
Hier vandaag weer TREC les gehad, helaas niet op Famke. Maar ik kon een ander paard mee nemen, namelijk knappe Ocho!Was heel anders dan op Famke, hij was één brok spanning en flipte af en toe. En vond alles heel spannend haha! Maar het ging veel beter dan verwacht, knappe man!
[TEN-ITP] TREC training met knappe PRE man Ocho!
gett schreef:Daarom hebben wij meestal ook geen ruinen bij de merries.
Ik heb nu weer beeld bij jou, maar jullie zijn een super setje. Wel balen dat je niet even lekker met haar naar buiten kan
gett schreef:[ [url=m/QIKjOL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heerlijk, kan hier zo van genieten
LiindseyV schreef:Siebert zijn nieuwe wow-zadel is aangekomen, kunnen we binnenkort fijn van start gaan met rijden![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hier vandaag weer TREC les gehad, helaas niet op Famke. Maar ik kon een ander paard mee nemen, namelijk knappe Ocho!Was heel anders dan op Famke, hij was één brok spanning en flipte af en toe. En vond alles heel spannend haha! Maar het ging veel beter dan verwacht, knappe man!
Captain schreef:Fijn het gett, lekker genieten van chillende paarden!
Gisteren kon ik helaas niet naar Menno, alles was afgezet voor een fietstocht. Dus vandaag maar even gewassen. Heerlijk!
Celine_Famke ga nu je topic bekijken!
chriske schreef:gett schreef:Daarom hebben wij meestal ook geen ruinen bij de merries.
Ik heb nu weer beeld bij jou, maar jullie zijn een super setje. Wel balen dat je niet even lekker met haar naar buiten kan
Haha dat zij ik ook altijd maar zou toch echt niet meer zonder een merrie kunnen! Awh dankjewelgett schreef:[ [url=m/QIKjOL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heerlijk, kan hier zo van genieten
Heerlijk, lekker op de wei!LiindseyV schreef:Siebert zijn nieuwe wow-zadel is aangekomen, kunnen we binnenkort fijn van start gaan met rijden![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wauw ie die is mooi, in stijl van startCeline_Famke schreef:Gaaf zadel! Heel mooi!
[RIJ-ITP] Rijden In The Picture<a href="tel:1886851">1886851</a>
Wat een onwijs knap paard, trec lijkt me toch ook wel leuk om eens te proberen als ik die foto's zo zie
Kris_P lekker blijven oefenen, de galop is erg lastig en wanneer ze mee kan naar de manege lekker meenemen ook goed voor der! SuccesCaptain schreef:Fijn het gett, lekker genieten van chillende paarden!
Gisteren kon ik helaas niet naar Menno, alles was afgezet voor een fietstocht. Dus vandaag maar even gewassen. Heerlijk!
Celine_Famke ga nu je topic bekijken!
Tss fietsers ook, nee grapje maar wielrenners vind ik vaak wel vervelend.. groot gelijk was heerlijk weer!
Vandaag weer fijn vanaf de grond gewerkt en kan niet trotser zijn, ze vind naast me mee draven altijd erg spannend en vooral op links maar nu durfde ze steeds iets meer naast me te komen en zelfs lekker met der koppie naar benedenvriendin heeft hele mooie foto's gemaakt dus misschien komt er een topic aan hihi, was zo fijn na zo'n lange dip weer fijn samen te kunnen werken!
jUst_eVa schreef:O wat heerlijk he als het zulk mooi weer is om dan lekker te wassen en gewoon naar je paard te kijken Als hij lekker staat te grazen en te genieten.
Haha pablo waardige foto's![]()
Alle Friezen zijn mooi