Black foto's altijd lastig om die mooi scherp en helder te krijgen en de achtergrond mooi donker, is best aardig gelukt zo te zien.
Balen van Hidde.
Rebecca, leukerd, duim voor jullie dat ie goedgekeurd wordt.
Babsding
Geplaatst: 12-02-14 17:38
Wat een mooie platen komen er allemaal voorbij! Echt heel leuk.
Bedankt voor je lieve reacties allemaal, omtrent mijn verhaal ivm Ozal. Het is niet zo dat er tijd of geldgebrek is.. naja geldgebrek altijd, maar vooral trauma's die zo erg opbreken dat er gevaar voor mij dreigt, en indirect ook voor hem, door de frustratie die dan weer van mij afkomt. En tja. dan onbaatzuchtig zijn he.. heel lastig! Het hele verhaal mag natuurlijk per pb opgevraagd worden. Maar nog even een gelukskiekje van ons samen.
Sjolvir
Geplaatst: 12-02-14 17:52
Joh, je bent ons geen verantwoording schuldig hoor. Je hebt een mooi plekje voor hem gevonden, dan is het goed toch? Beslissing is lastig zat om te nemen.
Prachtige foto nog van jou en Ozal.
Voordat Mods nu klagen dat ik zit te beppen. Plaatje van vandaag.. Winter is het het!? Proest, nou ik vond het net lente! Dus even jasjes uit in de paddock (ze hebben er eerst tijd in gestaan met, maar zonder rolt en kroelt toch lekkerder)
En afgelopen zondag in de storm.. lekker samen hokken tegen de wind.
PrizTwir
Geplaatst: 13-02-14 17:42
Rebecc1994 mooi paard en wat ook een lange manen! Sjolvir hahah half gebakken schimmel is het ziet er lekker uit in die stallen Bumblehorse prachtige foto! RebeccaC mooi paard, aparte kleur heeft i zo Babsding, het blijft natuurlijk lastig maar deze foto is erg mooi!
Ohhhh ik ben hier al zo lang niet meer geweest. Wel jullie plaatjes bekeken natuurlijk, maar steeds niets zelf geplaatst. Mede omdat Tamme een blessure heeft gehad. Nu is er gister een vriendin bij mij geweest, om foto's te maken, dus ik kan weer wat laten zien!
hierbij nog een paar foto's van het hengst veulen van ons Festa, echt een toverbal qua kleur!!
hij is nu helemaal zo donker als op zijn kont, met hier en daar zand bruin. leuk beestje om te zien! Helaas heeft de vorige eigenaar van Festa, die nu ook het veulen weer heeft, nu ook door dat een veulen grootbrengen veel tijd kost en ook geld en het lang duurt dat je er dus ook wat mee kunt qua rijden en hij begint dan nu ook te twijfelen of hij hem kan/wil aanhouden. Wel balen. zelf terug nemen is geen optie. dus we houden oren en ogen maar open...
Festa is gewoon een heerlijk baby dingetje zou je zo willen meenemen.
MC, heerlijk bekkie toch!
Toobs deze week in het zonnetje.
Toobs meets Sjol, 4 jaar geleden in de paddock op Valentijns dag. Hij had haar dag na aankomst al een keer over het deurtje mogen begroeten, hier voor het eerst samen. En ja, toen sneeuw.... en ijs... En de foto eronder, 12 februari dit jaar, in het zonnetje, het is nog steeds een stelletje
@sjolvir heb jij toevallig vandaag wedstrijd gehad, of heb ik totaal iemand anders gespot met een paard die op toobs lijkt?
XxGipsy
Geplaatst: 17-02-14 18:22
Romerito was gevraagd als model voor de nieuwe collectie van subscribe sports. En er zijn ook een paar hele leuke foto's uitgekomen van romerito alleen. En natuurlijk daarna nog even crossen.
RebeccaC, wat een super lief oog heeft je paard! en ook nog erg mooie beweger. wees er maar zuinig op. Hoe oud is hij?
Sjolvir
Geplaatst: 24-02-14 18:31
Rebecca, wat een leukerd! Beetje pony hoofd welsh achtig en daardoor heel schattig.
Paco, ook een leuk jonkie! Stomme vraag.. zit achter die muur een begraafplaats of zo?
Robijntjah, lekker afgesopt.
Itske, heel knap helemaal in het roze, echte dame.
Toobs is reserve kampioen geworden op het districtskampioenschap B enkelspan paarden district west (NL heeft 4 districten N, Z, O en W) Heb zelf in de 2e proef stomme fout gemaakt, als ik die niet had gemaakt (overgang op de verkeerde plaats) had hij kampioen geweest. (domme blonde muts..)
Maar kan de pret niet drukken, hij deed het heel braaf, werd wat te lang, maar kan niet alles hebben.
Aranel
Geplaatst: 24-02-14 18:52
Oh die blackfoto is mooi! Mooie schimmeltjes ook weer
Willem zaterdag
SayaJones
Geplaatst: 24-02-14 19:00
RebeccaC, prachtig dier!
Netjes Sjolvir! Gefeliciteerd, reservekampioen is niet niks En ach.. dat foutje? Kan iedereen gebeuren
Hier 2 van de laatste serie foto's die van Beli is gemaakt. Ze is begin deze maand ingeslapen Het verhaal in het kort vind je hier; [IM] Beli is a star in heaven now
BabFer
Geplaatst: 25-02-14 09:27
Dankjewel voor de leuke reacties.
@ Nombrado: hij is net 6 geworden. Vorig jaar in België zadelmak gemaakt, maar er is niet zoveel mee gedaan. We kunnen dus zelf rustig opbouwen. Hij stond bij een stal die shows doet, maar daarvoor was hij niet geschikt. Zij hebben paarden nodig met een super "heet" karakter tijdens het werk. Nu is het nog een beetje een slungel; 1m65 en onbespierd, maar dit komt wel goed.
@ Sjolvir. Je filmpje is leuk. Moeilijk dat mennen. Heb dat zelf ooit eens geprobeerd, vond dat alles behalve gemakkelijk!
@ Just Sannee: wat een triestig verhaal. Zo'n mooi paard en zo jong. Veel sterkte!
Nino_2013
Geplaatst: 25-02-14 10:42
Sjolvir schreef:
Paco, ook een leuk jonkie! Stomme vraag.. zit achter die muur een begraafplaats of zo?
Dank je Sjolvir, jouw filmpje ziet er ook leuk uit!! Klopt inderdaad dat daar een begraafplaats achter zit... Komt het je bekend voor???
Het is een 3.5 jarige ruin (net een weekje balloos ) van Korsario Nog een beetje onzeker in de omgang maar met een hart van goud! We wandelen nu al lekker door het park bij ons en ook mijn nichtje is al verliefd op hem