en die Fjord, tjonge wat een mooie dikke staart!!!
Ik mag vandaag nog maar 1 foto plaatsen, maar kan bijna niet wachten! onze laatste veulen van dit jaar is geboren, een prachtige joekel van een hengst!!..Hij is zo groot dat de merrie een beetje moeite had, gelukkig is alles weer goed!..
Afstammeling: Beart x reyert
Laatst bijgewerkt door daphneM op 12-04-11 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Zarah_L
Geplaatst: 12-04-11 22:45
Prachtige paarden weer!! Wat een staart heeft Sjol zeg, heel mooi!!
Wini4ever: Mooi zo'n net-uit-het-ei-foto. Ben benieuwd naar de droog- en uit-de-kreukel-foto's straks!
Mijn meisje nog even :
Sjolvir
Geplaatst: 12-04-11 22:49
Oh, benieuwd hoe hij er droog en fluffy uitziet!!!
Zarah, wat een heerlijk attente dame!
Overigens wat Sjol te veel heeft aan staart, zou ik graag aan Toobs denken, die heeft zo'n sneu staartje (ben dus die mega pluim van Sjolie gewend.. en dan zijn sprietje... agossie...)
daphneM
Geplaatst: 12-04-11 22:49
Zarah: Wat een prachtige foto!!, waar ben jij gebleven op de foto.
Zarah_L
Geplaatst: 12-04-11 22:51
Dankjulliewel!!! Hahaha, heb mezelf er maar even afgeknipt.. Ik kijk wat minder charmant dan mijn paard..
Sjolvir
Geplaatst: 12-04-11 22:52
Zarah_L schreef:
Dankjulliewel!!! Hahaha, heb mezelf er maar even afgeknipt.. Ik kijk wat minder charmant dan mijn paard..
Doe ik ook regelmatig.. mensje eraf knippen . Fijn te horen dat het een veelvoorkomend probleem is. Kijkt je paard leuk, sta je net zelf scheel op de foto.
daphneM
Geplaatst: 12-04-11 22:55
ik kan mij ook melden!! ik knip ook geregeld mensen en dingen eraf! haha..
Fijn zulke foto progamma's! haha
En ik ga natuurlijk morgen droge foto plaatsen!!..
Tjinta
Geplaatst: 13-04-11 12:51
Winia gefeliciteerd! prachtig...
Ik mag je nadoen....
Vanochtend geboren. Merrieveulen. Half barok dus mag vast wel hier... Andante (gelderse merrie van Parcival) x Enkildegards Pilo
danaderese
Geplaatst: 13-04-11 12:54
Sjolvir schreef:
Isabel en Renista, wat handig die paddockjes! Mag je daar ook de hele winter in?
rentista staat maar van in februari binnen maar mag ni inderdaad de heledag buiten isabel mag altijd op de paddockjes/weides
Sjolvir
Geplaatst: 13-04-11 12:58
kaotictjinta, wat een plaatje!!! En die 1e foto is zo schattig, met die drijfnatte oortjes....
Goed begin van dit veulen seizoen voor jullie!
Vandaag...Knabstrupper mag aan het fjordje zitten.. voorzichtig..
kaotictjinta: Wauw wat een prachige duidelijke foto's!! Ik wil graag leren hoe je ze zo duidelijk krijgt!..Kijk na die van mij van vandaag, overdag in stal, met een raam, en ze worden erg donker, als ik ze lichter doe, worden ze wazig..Zucht!. heb een canon 450 met een 55mm lens. Ik heb de fitser niet gebruikt omdat ik niet te veel wou knipperen.
Sjovir: Heerlijke foto!
Vanmorgen natuurlijk even wat foto's gemaakt, meneer is te groot om hem geheel te op te krijgen als hij staat, dus vandaar een paar halve foto's!!..
winia4ever en kaotictjinta gefeliciteerd met jullie veulens! Wat een prachtige dieren!
Die van Pilo is voor mij natuurlijk super bijzonder omdat ik deze hengst ook goed ken. Hij geeft wel hele mooie veulens!
Ben benieuwd naar meer babyfotos! Altijd leuk!
Nog even 2 fotos van Animando! Zijn alweer 2 maanden oud, maar toch... Hier kwam hij net uit de opfok en stond hij voor het eerst met ons andere paard samen.
Aan het showen
En zijn mooi barok hoofdje
Sjolvir
Geplaatst: 13-04-11 18:15
Winia4ever, heerlijk klein ventje, hoewel te groot om in 1 x op de foto te krijgen.
Horslierslii, staat wel heel mooi dat paars op je paardje.
Nadjahu, met nog witte grasprietjes, nu met dit mooie weer, mooi paard is hij al aan het worden.
JIbbel, jij bent gevaarlijk voor mijn beeldscherm, zou bijna barsten van de glim!
Tjinta
Geplaatst: 13-04-11 18:22
Tja en voor mij is Animando natuurlijk bijzonder... grins. Wat een gave kerel is het Nadja. Dat wordt genieten straks onder het zadel.
Jibbel wat een glanspracht. Super gaaf. zit echt perfect in zijn vel.
horsieslii met haar permanent manen paard. grijns. Heeft ze altijd zulke prachtig golven in haar manen of komt dat door vlechten of iets dergelijks? Ik vind het erg mooi.
winia ik maakt de foto´s met een 1000D van Canon. Niet op de automatische stand maar manual.
Sjol is echt machtig. Logisch dat Toobs even 2e viool speelt... grijns.
NadjaHu
Geplaatst: 14-04-11 11:42
Sjolvir: die fotos zijn ondertussen ook al 2 maand oud Grassprietjes zijn hier niet meer wit! (gelukkig!!!) Heb je ondertussen al een veulen???
Petra: ja, ben heel benieuwd hoe hij het onder het zadel gaat doen! Kan bijna niet wachten, maar goed hij wordt volgende maand 3 en dan gaan we heeeeeel rustig aan een beetje beginnen met longeren. Hij begint tijdens het vrijwerken wel steeds meer te laten zien wat hij allemaal in huis heeft. Is wel heel gaaf! We zien wel hoe het loopt allemaal. Gaan jullie dit jaar al iets met Cantate doen of pas na haar 1e veulen?
Wat een geweldige foto! En geweldig mooie mama en kind!
Prachtig...... en Jibbel je hebt een prachpaard!
Jullie zijn ook erg mooi samen!
Tjinta
Geplaatst: 14-04-11 14:20
Jibbel ook onder het zadel een prachtige glimmerd. Gaaf joh.
Nadja wij gaan met Cantate zo half juli wat vrijwerken. Later longeren en aan de hand. Hopelijk volgend jaar een zadel erop dan is ze 4. Daarna dekken en verder kijken hoe het gaat.