Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cyrina schreef:Dat plaatje van Nombrado is zo mooi!!!! Maar hij is nog te hoog voor een levade, wanneer je tot een achte levade komt zullen alle hoeken toch nog iets kleiner moeten, dus ook die bij het sprongewricht en blijft het paard horizontaler.
Jolynn schreef:@Danielle, klopt, dat was Xantha met Elise op haar rug.
Ik liep er naast maar ik denk dat je mij niet herkende met mijn kale koppie
nadina schreef:Dank je wel Karina!
Ik overweeg om Nadina ook eens bitloos te rijden, omdat ik meer wil afwisselen en de dressuurondjes zat ben, wil ik eens wat nieuws proberen. Ik heb een harry's horse bitloos hoofdstel gezien, maar ik heb er geen verstand van. Ik vraag me af waar ik het best mee kan beginnen, ook omdat ik wil uitproberen of het iets voor ons is.
Amable schreef:Jolynn schreef:@Danielle, klopt, dat was Xantha met Elise op haar rug.
Ik liep er naast maar ik denk dat je mij niet herkende met mijn kale koppie
Ik zeg heel eerlijk dat ik me niet eens meer herinner uberhaupt iemand naast het paard gezien te hebben, weet alleen dat ik me erg banketstaaf voelde omdat Jauke zich zo ongelovelijk misdroeg, vooral omdat hij normaal altijd zo braaf is! En daardoor dus ook nog een ander paard in de weg liep... Ik heb ook geen idee meer wat er precies gebeurd, volgens mij steigerde hij in Xantha's richting ofzo, weet alleen dat Xantha er ook op reageerde maar zich heel snel herstelde. Itt Jauke, die ging maar door
cloris schreef:Ik stap op, ga een rondje stappen en begin tijdens dat stappen direct met de controle of hij 'van mij' is, ik wil gewoon zijn aandacht en niet maar 60% dus ik leg af en toe even mijn been spontaan aan en dan wil ik reactie en waar dat hoofd dan is vind ik niet intressant, dan ga ik vaak even met de lange teugel daar mee verder, doet hij dat goed? ff lekker stappen lange teugel, pak ik hem daarna op en gaan we wat zijwaardse gangen meepakken, SV afgewisseld met Travers op de volte, wat halbe tritte enz, maar elke keer wanneer hij iets goed doet, of goed probeert is het stappen lange teugel, dat is namelijk zijn beloning.
Het kan ook zomaar zijn dat ik een training alleen maar stapwerk heb gedaan, of voornamelijk galop heb meegepakt, mijn paard laat zich heerlijk werken in galop maar een vast schema of een vaste tijdsduur (soms rijd ik 20 minuten, soms 45 maar als mijn gevoel klaar zegt is het ook klaar) van training heb ik echt niet. Hoe doen jullie dat? Zijn jullie routine mensen?
Jolynn schreef:Amable schreef:Ik zeg heel eerlijk dat ik me niet eens meer herinner uberhaupt iemand naast het paard gezien te hebben, weet alleen dat ik me erg banketstaaf voelde omdat Jauke zich zo ongelovelijk misdroeg, vooral omdat hij normaal altijd zo braaf is! En daardoor dus ook nog een ander paard in de weg liep... Ik heb ook geen idee meer wat er precies gebeurd, volgens mij steigerde hij in Xantha's richting ofzo, weet alleen dat Xantha er ook op reageerde maar zich heel snel herstelde. Itt Jauke, die ging maar door
Kan je Jauke niet kwalijk nemen als hij zo'n mooie dame ziet![]()
Xantha schrok meer van jouw brul naar Jauke, haha
laulau85 schreef:Jellie oeh balen zeg dat hij niet goedgekeurd was! wat was er niet goed aan?
laulau85 schreef:Hihi Suus ik had over jou laatste berichtje heen gelezen dus dacht dat het gepost was net voor mij haha.. En daar stond vanochtend gereden ik dacht echt van WOW die is er vroeg bij haha en toen keer ik pas naar de tijd haha....
Danielle Oeh dan had hij het echt flink aan! Was het niet dat jij veel stress had wat hij overnam???