Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en wat leuk, je bent bij Jacqueline de Ridder geweest of niet?
Oh wat erg...
. Ik weet echt wel dat ie Joris heet!!! Maar zat er ff niet bij ofzo.. oepssieee
Prinslover schreef:Stephanie, welkom hier! Ik zal je even pb'en!
Kelly: Hey wat leuk dat je is in dit topic komt. Even in je berichten zitten koekeloerenen wat leuk, je bent bij Jacqueline de Ridder geweest of niet?
Ik vind dat paard echt prachtig zeg!! Kijk maar op deze site voor meer info: http://www.paardenvandezon.com/ Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Andalusiers zijn ook heel gaaf, maar jou Taco is natuurlijk ook niet mis hihi

kan het niet meer bijhouden!
droomknol
. Cocktails, bordspelletjes, doelloos toeren, mensen kijken, en natuurlijk rondjes rijden op het paard, komt helemaal goed.
. Mats liep gister fijn. Was wel wat trekkerig, maar in ieder geval flink aan de impuls gewerkt, en dan voel je hem echt gaan sjouwen. Irma is gekraakt, zat van haar linkeroor tot haar rechterhelft van haar bekken vast, maar niet zo erg als ik dacht. We zulen zien, over 6 weken komt hij weer en dan laat ik ook gelijk Utix en Mats controleren, alles tegelijkertijd maar.
Wat een super mooie foto's.
Op paarden

Inladen die knol
En op de veluwe zullen de lekkerste coctails zeker nog een keer gemaakt worden 

ziet er echt mooi uit
. Wel jammer. Tix is gister gelongeerd, die ging als een raketje weer de bak door. Meneer vond het helemaal spannend worden toen er 3 balkjes lagen
. Chico ging er zelfs fluitend overheen. Utixo vond een harde galop en dan er over heen sjeezen véél cooler
.
. Naar je eigen huisje gereden met Heike?
. We gaan hier alleen best wel hard met berichten plaatsen
, maar af en toe wat laten horen van je anda-avonturen mag best
.
. Ze zijn toch gevoeliger in de mond, en als je daar al lichte druk op geeft, blijft chico toch beter bij me als die schrikt! Misschien ook handig bij Rints! Ik kan me nl voorstellen dat madame met haar grote (toch een slag groter/zwaarder dan chico) behoorlijk sterk kan zijn! kjoetie schreef:tsjillert schreef:
hier alles bij elkaar muis,baby en junior
vondt hem zo leuk ondanks dat het geen barokke zijn hahahahahahaha
nou vind die rechtse toch wel een aardig barokke cavia, ronde vormen en veel haar![]()
wel ene voordeel dat haar .........hoef er niks aan te doen zoals bij die zwarte van me,vlechten kammen,ontwarren, enz enz 

. En wel super dat Heike ook zo braaf is dan! Geen foto's gemaakt? SteefViana schreef:Hallo!!!
Ik ben niet hier en weet nog niet helemaal hoe het werkt! Ik lees al een tijdje met jullie mee maar heb nog nooit gepost omdat ik dus niet wist hoe t moest!
Ik ben Stephanie, ben 23 jaar en heb drie Lusitano merries. Een 6 jarige Viana, mijn slimme trutje en de beste vriendin van het paard die op marktplaats stond (waarvan Prinslover de link had geplaatst). En twee 3 jarigen Balburdia en Badeja die nog lekker aan het genoeten zijn van hun luie leventje in de wei!
Groetjes stephanie
Hoe kan ik fotos plaatsen?? Kan iemand me dat uitleggen?

.
Vind die manen ook zo gaaf, en die bruinschimmelkleur ook erg apart! Als ik het niet verkeerd heb staat deze ook te koop toch? En vertel eens, hoe kom je zo bij Jacqueline verzeild geraakt