Yenneke -> Gefeliciteerd met jullie huis!
Ik vind het een erg leuk huis, ik hou wel van die oude panden!
Petra -> Tsjil zal het wel erg lekker vinden om buiten te zijn.
Ik merk aan Grytsje dat ze het zalig vindt buiten, dan steekt ze haar neus in de wind en zie ik haar genieten!
Gisteren is het land met kunstmest bestrooid, nu nog even wat lekkere regenbuitjes erover en over een paar weken kunnen ze bij ons naar buiten.
Patricia -> Ja het is idd niet leuk voor de boerin en hun kinderen, maar het is niet anders.
Als hij nu alles uit handen geeft en anderen de boel laat regelen dan kan hij nog een jaar of 10 genieten, maar dat zit helaas niet in hem.
Suzanne -> Wat leuk dat je mama mag zijn voor die lammetjes!
En wat is Goya lief met ze!
Frankiej -> Geef maar toe, het is gewoon verslavend om in zo'n leuk topic als dit te zitten!
Karina -> Het schiet al aardig op met Veludo!
Nog een paar maandjes en je kan lekker bosritjes met hem maken.
Ik zou idd ook nog een week of 4-5 wachten voor je hem op het land zet, je weet maar nooit.......
Spokie -> Als je zo'n tuinfreak bent; kom je bij mij even mijn tuin pimpen?
Zorg ik voor de koek en sopie!
Ingeborg -> Heb je één van je friezen door Quilo laten dekken?
Dan ben ik wel heel erg benieuwd wat voor veulentje daaruit komt!
Madelief -> Leuk zo'n avondje op het strand met een fles drank erbij!
Nog een kampvuurtje en het is helemaal af.
Dat je dat durft zo zonder zadel te crossen!
Ik heb wel verschillende keren zonder zadel gereden, maar vind dat toch best wel moeilijk, hoor!
Ik ga het wel weer proberen, want voor mijn houding is het wel erg goed, maar ik wacht nog even tot haar spieren weer terug zijn.
Ondanks het longeren tijdens haar drachtigheid zijn haar spieren toch behoorlijk afgenomen, haar ruggegraat steekt er nu uit en bij haar billen kan ik het zien.
Flink trainen dus!
Klinkt idd alsof je een heeeeeeeel saaaaaaaaai dagje hebt, zal wel lang duren tot je eeeeeeeiiiiiiindelijk naar huis mag......
Heidi -> Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Wat ga je daar allemaal doen?
Klinkt heel herkenbaar wat je vertelde.
Ik heb het niet zo erg gehad als jij (1 jaar ziektewet), maar ik herken wel de gevolgen.
Je moet idd wel voor jezelf kiezen, hoor!
Sanne -> Nee helaas kan dat niet meer, medisch zijn ze klaar met hem.
Hij heeft al een stuk of 5 omleidingen, is al verschillende keren gedotterd, en meer kunnen ze niet meer doen is hun oordeel.
Het is nu aan hem hoe lang hij het nog vol wil blijven houden.
Als hij rustiger doet en als hij alles uit handen geeft dan heeft hij langer te leven dan wanneer hij doorgaat op de oude manier.
Leuke foto's heb je weer geplaatst!
Boykin gaat heus wel vooruit!
Djemo -> Whahaha! Wat een stunt, Djee-Djee toch wel een hengst!
Ik zie de verbaasde koppies al helemaal voor me toen jullie zagen dat hij toch wel balletjes heeft.
Gisteren kon ik jammer genoeg weinig doen met Gryts, overdag geen tijd en 's avonds waren de bakken vol.
Een wandeling zat er ook niet in want het regende en ik had geen regenjack oid mee, dus heb ik haar samen met Cipke maar in de paddock gezet.
Lekker in de regen, koud was het niet dus het kon geen last.
Mooi voordeel was dat Cipke in de paddock geen zand eet, deze vindt ie niet lekker.
Morgen maar een likblok kopen ophangen voor hem, hopelijk heeft ie daar wat aan.
Ik heb er nu één in Grytsje d'r voerbak, maar daar kan hij niet bij en die kan ik niet ophangen.
Hopelijk kan ik Grytsje vanaaf wel longeren en even een wandelingetje met haar maken.
De vorige keer vond ze de bloemkooltransporter heeeeeuuuuul eng!