[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PatriesjeMR2

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 14:30

Yenneke.... wat een knus huisje!! super Haha!

Madelief... heerlijk lijkt me dat... en mannen...tja... Knipoog Hoe is het met je vriendjes autootje?

Suuz.. zoooo schattig Haha! Haha!

Karina, stoer hoor, het zadel op... ! Ben benieuwd hoe Veludo het strakjes gaat doen. Vast heel braaf Lachen

Heidi, balen dat je huidige werk niet goed gaat. Maar bij tuinder kan ook leuk zijn. wel knap dat je die stap durft te nemen.

Sanne, leuke foto's Lachen Had je zaterdag wat te doen?? Ik wil mijn mannen afspoelen... wordt Ensueno weer 's wit Tong uitsteken

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 14:41

Patries: Ik ben zaterdag overdag nog wel vrij Knipoog

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 14:47

sanne: Wat raar joh, misselijk na een hele zak mm's Tong uitsteken Ik was sterk, tot ik net zag dat mn moeder naar de aldi was geweest en van die heerlijke chocola overgoten wafels heeft meegenomen! Niet dat ik aan het lijnen ben, maar die dingen zijn zooooo slecht!

ilona: Zeker weten dat die klik met amanda er niet is Knipoog klinkt allemaal wel heel gaaf zo!

malin: Woow wat een verhaal, denk niet dat het bij mij ook zo zal lopen Knipoog

yenneke: gefeliciteerd! Mooi huisje zeg!

peet: Heerlijk toch zoveel buitenrijden, doe ik ook! straks zijn er weer veel horzels en dan zal het wat minder gaan

Drankorgel Tong uitsteken : Heerlijk zo dicht bij het strand wonen, ik ben al ontzettend blij met bos en hei, maar strand mag er van mij nog wel bij! Lijkt me ook wel gaaf om gewoon zonder zadel en hoofdstel beetje over het strand te crossen, net als in die film: The Black stallion Lovers

Heidi: Gefeliciteerd met je nieuwe baan, hopelijk bevalt het gaat het goed en verminderd je stress!

Lekker optimistisch dat ik weer was deed ik mn blazer aan ipv winterjas, en toen ik net in roosendaal was ging het regenen en kon ik door de regen naar huis. Kom ik thuis, droog! Zo gaat dat dan!
Nou ga maar weer aan mn huiswerk, moet nog een paper afschrijven!

malouuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 15:02

Zo hehe ik meld me weer eens
ff bijlezen

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 17:30

zasread : dankje Haha!
Ik had best naar me zin tot een jaar geleden dat ik door omstandig heden van daar in was gestort.
Maar tot nu toe niet meer op kon krabbelen
Mijn energie is weg en ook de lol erin in 1 klap is het verdwenen ik hoopte dat het ooit terug zal komen maar tot nu toe niet.
Als ik op een groep moest werken waar ik van wist dat het stres kan leveren dat lig ik al zwaar gespannen op bed en kan ik niet slapen.
normaal gaf ik hier om niks van maar na de instorting ga ik al van 1 dingetjes al gespannen worden.
Dus ik heb er hard over na gedacht en de stap gezet om wat anders tedoen.
Ik ben naar de uitzendburo gestap en ingescheven en gelijk kreeg ik een baantje aangeboden in de tuin.
Oke het is wat minder qua verdienen ik zit gelijk veel lager dan in de zorg maar mij ging het om ik wil van de stres af en dat ik niet meer terug zakt naar de depri.

PatriesjeMR2: ja jammer dat ik het ineens niet meer naar me zin heb daar ik was ineens afgebrand.
ik werk daar al van af 1998.
en had het reuze naar me zin tot een jaar geleden.
Maar net wat je zegt bij een tuinder kan het ook gezellig en leuk zijn.
Mijn eerste indruk van die tuinder was erg goed.
Hij kwam vriendelijk en rustig over en legde rustig uit van hoe of wat.
de stap zetten heb ik wel lang overwogen maar nu heb ik het gedaan en geen spijt ervan.

Mies_Apollo: Dankje Haha! Ik hoop ook dat me stres en me depri gevoel minder word.
Ik zie het positief in Bloos

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 18:10

Heidi!! Ben je van baan veranderd?! Ik zat ff zo te kijken Wow! . Ik hoop dat je daar weer ff je rust vind en geen stress meer hebt. In de zorg zitten soms lastige clienten! Toch jammer dat je nooit op de boerderij mocht blijven, dat was echt een leuk plekje voor je geweest, maar helaas Ach gut Hopen dat je het naar je zin krijgt Ja

Patries: Ojee, gaan de mannen eens flink onder handen genomen worden zaterdag Nagelbijten / Gniffelen Zullen ze leuk vinden hihi, of vinden ze water lekker? Tong uitsteken

Mies: Haha, ik heb veel met amanda bereikt, en daar ben ik ook best trots op! Zeker omdat ik zie dat we blijven groeien Ja Maar echt dat ik denk "ik ben helemaal weg van dat paard... neehh...". Stel ik zou er nu mee moeten stoppen; dat zou ik niet verdrietig ofzo zijn, zou er denk ik geen traan om kunnen laten Nagelbijten / Gniffelen Wel zou ik het héél jammer vinden, omdat het een lief paard is, en omdat ik zo goed met dr bezig was. Maar toen ik moest stoppen met Pitufo en Principe was dat wel anders Nagelbijten / Gniffelen Daar was ik echt beroerd en verdrietig van Bloos

Madelief: Lekkkerrr man! Heerlijk op het strand chillen. Haha! Moet ik ook weer eens doen met vriendlief ofzo Pling . Heb ook wel geluk dat ik lekker dichtbij het strand woon. Je zou maar geen strand hebben.... zou toch best jammer zijn hahaha Tong uitsteken . Maar je bent op de goede weg met Fuur Tong uitsteken Met halster in de bak, misschien over een paar jaar echt wel op het strand ofzo, zou gaaaaf zijn Haha! Haha! .

Sanne: Heb gereageerd in het topic. In het HAW topic zijn die laatste foto's ook prachtig zeg Kwijl

Yenneke: Gefeliciteerd met je huisje!! Lekker dat je nu wat groter gaat! Haha!

Nouvel: Ik neem het je niet kwalijk hoor dat je het niet bij kan houden Haha! Het gaat hier ook zo snel, maar is wel gezellig Knipoog

Karina: Voor jou geldt het zelfde als hierboven Tong uitsteken Leuk dat je paard een echte vent gaat worden nu! Hij pakt het braaf op zo te lezen?! Ben benieuwd hoe die het uiteindelijk ohz gaat doen!

Leonietje: Knappe Lonan hoor! Haha!

Soeske: aaaaaaahh, wat schattig!!! Die lammetjes zijn altijd zo lief om te zien hihi Haha! En Goya is er ook eruggg lief voor zie ik Lovers

Zo vanavond weer lesgeven. Heb er wel zin in, eens kijken hoever we dit keer komen Lachen Daarna manda nog doen. Denk dat het losgooien of longeren word. Ben namelijk pas 21.00 uur klaar met werken, bleh Tong uitsteken

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 18:28

Ja zeker jammer he van die boerderij het is dat ik niet met die team leider opkon schieten en dat ie me op een rare manier eruit had gewerkt.
het is ook een eikel ook hoor hij wil zelfs hebben dat de boerderij gewoon weg gaat.
we mochten niet eens fokken met geitjes of nieuwe varkentjes nemen toen die oude dood was.
nou een boerderij voor gehandicapten moet je juist leuke jonge diertjes hebben.
en ook varkentjes en door mij zijn tuurlijk unox en klico gekomen.

Ik vind het erg jammer maar nu ik 100% zekerheid heb dat ik nooit meer daar mag werken door die eikel.
Hij zette me toen op de transport groep waar ik niet om gevraagt had maar had eventjes geen keus.
tot ik het zat was om met argressie tewerken kreeg teveel klappen en schoppen.

en van daaruit de woningen in gegaan maar zodanig niet leuk onvangen word ddor personeel niet iedereen waarder je je omdat je een flexer was.
ene groep wel hoor daar werd ik zo bedankt voor de hulp
andere niet dan kijken ze zo naar en mopperen ze alleen maar of ik het gedaan had voelde me niet welkom.

en bewoners die gevaarlijk kan zijn en je zowat of echt aanvallen terwijl je in de badkamer bezig was en jij maar hulp roepen in hoop dat de buren je hoort maar nee hoor geen hulp en dan durven ze nog tezeggen van oh ik dacht dat het gewoon hoorde al die herrie. Boos!

door een fele reactie van een bewoner die mij laatst nog aan viel zit ik nu in de lappenmand met mijn heup en bekken.
Mijn heup zat naast de si gewricht en goed gekanteld ook het blijk nu nog niet goed recht tezitten ik heb er erg last van.

heb zoveel klappen gehad en schoppen dat ik het nu niet meer tegen kan.

dus is de stap gemakkelijk gemaakt Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 19:00

Ja heid.... wat een verhaal zeg... Maar gelukkig hoef je het nu niet meer te doen!! Was leuk geweest zo in de zorg Tong uitsteken Op naar iets nieuws. Mischien wel leuke collega's lekker in de tuin beetje werken, je moet toch wat Tong uitsteken Knipoog Clown . Hoe is het met baronnetje en macho??

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 19:12

Baronnetje gaat het goed Haha!
hij is lekker vrolijk en is helemaal weg van de veulentjes die er rond huppelen Haha!
staat ie in de molen en daarnaast lopen de veulentjes met mama,s in een losgooi bak en gaat er 1 veulentje hinneken nou dan bruld Baron de boel bij elkaar en kijkt steeds naar de veulentjes en wild ie er graag naar toe Haha!
hij heeft zo een papa gevoel Tong uitsteken
Hij zal echt niks doen als ie een veulentje mag knuffelen dan gaat ie likken Huilen van het lachen

Macho tja 1 x daags een kinder vingertje gaat er nog steeds in Vork ROFL
is ook lekker druk en showt de manege rond als je met hem gaat lopen van kijk mij eens en stoer doen Haha!
Ja hij weet dat het weer dekseizoen is Vingers aflikken
ach wie weet mag ie een lekker merrietje pakken Vork kijken of iemand een leuk merrietje voor hem heeft Cool

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 19:16

Bah was zo mooi weer en nu ONWEERT HET Boos!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 19:29

Doei! sorry ben erg druk en kan het op bokt allemaal niet bij houden gaat wel heel erg snel , probeer het wel te lezen maar lukt niet allemaal , heb een gezin dus druk druk ,
hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen Party!!
maar wil wel ff een verhaal kwijt dat hebben wij weer, Pling
we hebben een hele kleine pony djee-djee 63 cm het is een ruin Pling daar hebben we hem voor gekocht Pling maar nou is onze pony winnie ( pony van mijn 2 oudste kids) bij de manege weg gegaan en bij ons in het land gekomen .
vanavond moest mijn dochter lessen en alle 3 de pony `s liepen bij elkaar in gaat heeeel goed,
maar djee-djee sprong steeds op winnie Wow! ik dacht ojee!!!! als dat maar goed gaat gelukkig ging het goed maar ik ging twijfelen ????? aan djee-djee het kon wel eens een HENGST zijn
ik zij het tegen mijn kids ,en zij moet gelijk kijken en wat denk je Nagelbijten / Gniffelen ja hoor een hengst, dus ik gelijk mijn man bellen en zij we hebben een hengst Nagelbijten / Gniffelen een hengst Nagelbijten / Gniffelen ik zij ja djee-djee is een hengst en hij moest wel lachen . w en we hebben hem al een half jaar ongeveer ,en was altijdt erg lief ....nooog hoor zo poepie Lovers maar eigelijk nooit onder zijn buik aan het kijken geweest maar hij hebt echt 2 piep kleine balletjes er onder hangen Lachen hij is ook zo klein normaal zie je het wel wj natuurlijk weer niet. ik doe straks nog wel ff een foto van onze kleine mienie hengst Pling

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 20:10

soeske schreef:
Even ego:
Heb 2 lammetjes die met de fles grootgebracht moeten worden:
http://www.mijnalbum.nl/Album=63TWVC8J

mooie foto's, jij bent niet bang moet ik zeggen. of is je paard echt superbraaf? wel een groot lam hoor, verstoten of heeft de ooi te weinig melk?

@Yenneke: dat ziet er goed uit, je hoeft er idd weinig aan te doen. en woei een bubbelbad!!!

@Heidi: goh das wel een heel andere richting, de kas in. bloemen of agf? Onweer? Hier vanaf vanmiddag 4 uur regen, effe wat stevig maar nu is het miezeren. Wel groeizaam weer zo.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:21

hihihi djemo ik hoorde het net al op stal
hebben jullie weer he Haha!
nou ja dan maar een goede dekhengst van maken

nou heb tsjillert voor het eerst vannacht in het land morgen vroeg gelijk maar er ff heen lopen en kijken hoe het gaat met hun vanaaf wegrijden in me eentje naar stal om te lessen was wel een beetje gek
hij bleef maar gillen leek wel of hij weer hengst was.....he marielle kijk je zo nog ff bij tsjillert onder zijn staart hihihi.....mss hangt er toch nog wat
les heb ik eigenlijk niet meegedaan had erge koppijn dus ben eerder weggegaan en terug ging het wel met tsjil hij was mooi rustig heb nog ene galopje gedaan en dat deed hij super braaf

yenneke wat een super mooi huisje echt geweldig heel veel pleizer samen en went het nou al ????

ga zo ff terug lezen Duivel

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 08:52

Ik zit in de meeleesmodus. Haha!
Heb niet zo veel te vertellen, Xantha staat in het land en heeft voor een tijdje helemaal vrij!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 09:37

Jolyn: Xantha zag zich vast niet vervelend op het land Clown Die is allang blij met een poosje vakantie denk ik Haha!

Heidi: Haha, een kindervingertje voor macho ROFL Ik zou het zo nog geloven, het kreng dat ie is!! Haha! Haha! Mij heeft ie ook wel eens goed te grazen genomen Huilen van het lachen ROFL En baronnetje in love met de veulens?!?! wat schattig Lovers

Peet: Volgens mij zit Tjil goed in ze vel Haha! Dat ie zo vrolijk en jolig is!! Goed teken hoor Tong uitsteken

Djemo: Wat een verhaal zeg ROFL ROFL Blijkt ie nog hengst hahahahaa. Echt nog nooit gekeken onder zn buik dan???? Wel gek verhaal Haha! Haha! .

Gister weer les gegeven. Ging goed!! Manda lekker los laten rennen, vond ze wel leuk Clown

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:36

Heidi: Hee hallo, fijn dat je weer aan de slag kan!
Lekker buiten werken zo te lezen?
Sanne: Jaa, das echt relaxt.. Nee, van deze wedstrijd niet (was indoor). 1 Mei heb ik wedstrijd dan komt Paoline foto's maken! En natuurlijk komende zondag op het strand Haha!
Patries: Ja, t autootje moet gerepareerd worden.. Hopelijk komt t nog goed, is echt een oud dingetje.. Maar gisteren wel weer helemaal sportief op de mountainbike gestapt om bij mn vriend te komen Haha! Dacht lekker met dat weer, maar begon t te regenen Was wel heelw arm, echt apart je zag ook stoom enzo leek wel een tropisch oerwoud Tong uitsteken
Mies: Hahaha, ik scrolde echt je bericht door naar mn naam en dacht huh, tot ik drankorgel zag staan Tong uitsteken haha, ja t begon ook al aardig te zitten, was ook wel n beetje vervelend aan de telefoon voor mn vriend hihi Tong uitsteken
Ja die regen is vaag
Malouuuu: En al bijgelezen Haha!
Ilona: hahahaha, ja, vind het ook erg fijn bij t strand! Oefen zo veel mogelijk in de bak haha rond crossen met Fuur, maar in t echie in t bos moet ik toch nog ff wat lef verzamelen Haha!
Hoe ging t met Pablo? En amanda? Ooh lees t al Knipoog
djemo: whahaha, een hengstje, das toch wel erg apart dat jullie dat na een half jaar pas door hebben, t zal wel een lief beestje zijn Knipoog
Jolynn: lekker voor Xantha! Furia heeft inderdaad ook eens 2 maanden vrij gehad, en deze week hoeft ie ook ff lekker niet te werken, is lekker voor ze Ja

Zo, ik zit echt he-le-maal alleen op kantoor...
Er is een strategische dag en gezien ik op donderdag altijd amar een halve dag werk, deze dag tot 21.00 zou duren, ik niet lang hier nog blijf (sept weer naar school), en t toch wel errug handig is dat er 1 iemand van ons team is, zit ik dus in mn uppie Haha!

Tis echt dooodelijk saai... Heb mn vriend al 2 keer gebeld, en zowat al t werk al verricht en nu een beetje bokken, gelukkig mocht ik wel wat eerder weg..
Nooit geweten dat het zo eenzaam is alleen op kantoor Knipoog

Vanmiddag Rilona rijden en lekker met Fuur knuffelen/wandelen/poetsen en dan bij mn zusje&vriendin eten+ film kijken!
Morgen werken en heb lekker maandag+dinsdag vrij genomen, daarna koninginnendag+hemelsvaart, dus volg week vrijdag pas weer werken!
Ilona&Mies, als jullie dus nog langs willen komen Haha! Heb maandag&dinsdag de tijd Haha! En iedereen hoor haha, jullie zijn altijd welkom Knipoog Mn ouders gaan weg dus iedereen kan ook komen crashen haha! Tong uitsteken

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:42

Haha, even zo'n feestje geven en dat je ouders dan overwachts eerder terug komen en een stelletje maloten aan treft in huis Nagelbijten / Gniffelen *Net als in de film ROFL * Maar saai is dat he, in je uppie. Weet er alles van. Op me stage heb ik het ook al aantal x meegemaakt dat ik echt helemaal in me uppie zat, zonder werk Gaaaap Echt saaier kan niet Knipoog En over het langskomen, dat word m denk ik niet.. Helaaaaas! Maar misschien wel in het weekend nog een x in de vakantie?! Moet nog ff kijken! Toevallig met Q-day in A'dam?? Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:51

Yenneke -> Gefeliciteerd met jullie huis!
Ik vind het een erg leuk huis, ik hou wel van die oude panden!

Petra -> Tsjil zal het wel erg lekker vinden om buiten te zijn.
Ik merk aan Grytsje dat ze het zalig vindt buiten, dan steekt ze haar neus in de wind en zie ik haar genieten!
Gisteren is het land met kunstmest bestrooid, nu nog even wat lekkere regenbuitjes erover en over een paar weken kunnen ze bij ons naar buiten.

Patricia -> Ja het is idd niet leuk voor de boerin en hun kinderen, maar het is niet anders.
Als hij nu alles uit handen geeft en anderen de boel laat regelen dan kan hij nog een jaar of 10 genieten, maar dat zit helaas niet in hem.

Suzanne -> Wat leuk dat je mama mag zijn voor die lammetjes!
En wat is Goya lief met ze!

Frankiej -> Geef maar toe, het is gewoon verslavend om in zo'n leuk topic als dit te zitten! Knipoog Haha!

Karina -> Het schiet al aardig op met Veludo!
Nog een paar maandjes en je kan lekker bosritjes met hem maken.
Ik zou idd ook nog een week of 4-5 wachten voor je hem op het land zet, je weet maar nooit.......

Spokie -> Als je zo'n tuinfreak bent; kom je bij mij even mijn tuin pimpen?
Zorg ik voor de koek en sopie! Knipoog

Ingeborg -> Heb je één van je friezen door Quilo laten dekken?
Dan ben ik wel heel erg benieuwd wat voor veulentje daaruit komt! Pling

Madelief -> Leuk zo'n avondje op het strand met een fles drank erbij!
Nog een kampvuurtje en het is helemaal af.
Dat je dat durft zo zonder zadel te crossen!
Ik heb wel verschillende keren zonder zadel gereden, maar vind dat toch best wel moeilijk, hoor!
Ik ga het wel weer proberen, want voor mijn houding is het wel erg goed, maar ik wacht nog even tot haar spieren weer terug zijn.
Ondanks het longeren tijdens haar drachtigheid zijn haar spieren toch behoorlijk afgenomen, haar ruggegraat steekt er nu uit en bij haar billen kan ik het zien.
Flink trainen dus!
Klinkt idd alsof je een heeeeeeeel saaaaaaaaai dagje hebt, zal wel lang duren tot je eeeeeeeiiiiiiindelijk naar huis mag......

Heidi -> Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Wat ga je daar allemaal doen?
Klinkt heel herkenbaar wat je vertelde.
Ik heb het niet zo erg gehad als jij (1 jaar ziektewet), maar ik herken wel de gevolgen.
Je moet idd wel voor jezelf kiezen, hoor!

Sanne -> Nee helaas kan dat niet meer, medisch zijn ze klaar met hem.
Hij heeft al een stuk of 5 omleidingen, is al verschillende keren gedotterd, en meer kunnen ze niet meer doen is hun oordeel.
Het is nu aan hem hoe lang hij het nog vol wil blijven houden.
Als hij rustiger doet en als hij alles uit handen geeft dan heeft hij langer te leven dan wanneer hij doorgaat op de oude manier.
Leuke foto's heb je weer geplaatst!
Boykin gaat heus wel vooruit!

Djemo -> Whahaha! Wat een stunt, Djee-Djee toch wel een hengst! Haha!
Ik zie de verbaasde koppies al helemaal voor me toen jullie zagen dat hij toch wel balletjes heeft.

Gisteren kon ik jammer genoeg weinig doen met Gryts, overdag geen tijd en 's avonds waren de bakken vol.
Een wandeling zat er ook niet in want het regende en ik had geen regenjack oid mee, dus heb ik haar samen met Cipke maar in de paddock gezet.
Lekker in de regen, koud was het niet dus het kon geen last.
Mooi voordeel was dat Cipke in de paddock geen zand eet, deze vindt ie niet lekker. Knipoog
Morgen maar een likblok kopen ophangen voor hem, hopelijk heeft ie daar wat aan.
Ik heb er nu één in Grytsje d'r voerbak, maar daar kan hij niet bij en die kan ik niet ophangen.
Hopelijk kan ik Grytsje vanaaf wel longeren en even een wandelingetje met haar maken.
De vorige keer vond ze de bloemkooltransporter heeeeeuuuuul eng!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 10:57

Ik ga in de Anturiums werken Haha!
Ik ga ze sorteren en in pakken.

Dit heb ik ooit wel eens gedaan met stage lopen van school dus weet gelukkig van hoe en wat.
Het is een kwetsbaar plant en je moet voorzichtig mee omgaan met in pakken.
maar dat lukt wel Haha!

Nog 1 weekje van mijn vrijheid genieten en dan 5 dagen in de week halve dagen werken om ermee te beginnen.
daarna kan ik altijd kijken of ik meer wil.
eerst maar weer wennen en kijken wat me lichaam aan kan en zo op bouwen.

Het is wel eventjes leuk om wat anders tedoen zonder stres tehebben Bloos

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:00

Nou sorry jongens, ik had het goede voornemen om bij te gaan reageren maar ik heb echt geen tijd en weet de helft ook echt niet meer Bloos Bloos Tot zover kan ik terug scrollen hehe:

Madelief dat klinkt saai! Haha! Gelukkig dalijk ff een paar daagjes vrij en dan lekker van alles doen! haha dat avondje strand met die fles wodka, heerlijk Cool Wij deden dat vroeger ook altijd op Scheveningen, alleen ik lust geen wodka haha Vork Ik reed (voordat Suevo zo was afgevallen) ook heel vaak zonder zadel. Ook gewoon buiten, lekker crossen door het bos en ook springen (maar niet hoog haha). Maar ik doe wel altijd een hoofdstel in want anders is het zelfmoord vrees ik... Tong uitsteken

Heidi wat een verhaal, gelukkig heb je nu werk wat je hopelijk beter ligt! Gefeliciteerd iig met je nieuwe baan!

Djemo hahaha dat is mij dus ook overkomen met Dinkey ROFL Die hebben we gekocht als 2 jarige ruin en toen werd het zomer, en begon hij ineens zo wild te doen als hij andere paarden zag Tong uitsteken Dus was de dierenarts er een keer voor een andere shet en die voelde zo eens, bleek dat hij 1 jaar was en een hengst. Zijn balletjes waren nog niet ingedaald, en daardoor zag je het niet Haha!

Sanne stoere foto's weer hoor!

Jolynn lekker hoor, Xanta kan lekker van haar vakantie genieten.

Peet haha die Tsjillerd, nou die kan ook lekker van zn vakantie genieten Tong uitsteken

Patries wat gaat er zaterdag met je mannen gebeuren? Of heb ik wat gemist?

Mies weet je al een beetje wat je gaat doen?

Leonietje leuke foto's, Lonan is echt een lekker ding Kwijl

Soeske wat een droppies! En Goya is echt een schat Lovers

Karina ook jouw vent wordt groot Cool Ben erg benieuwd hoe hij eruit zal zien ohz!

Saida gelukkig gaat het beter met Cipke en Grytsje! En ech zo fijn dat ze nu niet gedekt wordt. Wel echt heel erg van de boer, jeetje zeg. Hopelijk gaat hij toch echt rustiger aan doen. In ieder geval heel veel sterkte voor hem en zn vrouw. Met Suevo gaat het goed, ik merk eigenlijk niet zo heel veel. De eerste twee dagen heb ik niet gereden, de derder dag ben ik rustig naar buiten gegaan. Maar hij was heel vrolijk en druk, en had er erg veel zin in. Hij wilde echter niet echt graag nageven maar ik had zoiets van, ach hij is blij, laat maar een beetje gaan. Maandag moest ik tot laat werken dus dan ga ik nooit, en dinsdag heb ik in de bak gereden. Daar merkte is toch wel goed dat hij een beetje anders aanvoelde. Maar dat is ook logisch want in zn lijf er er veel gebeurd. Bovendien komt het bij homeopathische middelen wel vaker voor dat de klachten eerst erger worden en dan pas minder. Gelukkig is nu ook mn zadel goed opgevuld en zit hij weer helemaal lekker, dus ik ben benieuwd hoe dat morgen gaat met rijden!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:14

Ja klopt, hoor!
Vrijwel altijd worden de klachten bij homeophatische medicijnen eerst erger en treedt er daarna pas verbetering op.
Dit is heel normaal. Ja
Fijn dat het nu beter gaat met hem, blijkbaar moesten er wat blokkades worden weggehaald.
Ik hoop voor je dat het zo doorgaat!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:19

Ja ik hoop het ook! Ik was ook zo ontzettend blij om te horen dat Steffi niet echt iets verontrustends zag op die rontgenfoto. Want dat was echt mn grootste zorg. Heb een goed gevoel en hij laat zelf ook duidelijk merken dat hij zich beter voelt Hyper!

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:24

@saida: nee, een oldenburger en een hanoveraan.... Mijn friese merrie laat ik binnenkort nog dekken door een arabo-fries en de andere is pas in augustus uitgerekend...En met mijn 3-jarige wacht ik nog een jaartje...

@DinkeyGirl: heb even niet helemaal alles meegekregen: heb je je paard laten kraken? Ik die van mij in elk geval wel en kon de week daarna merken dat hij veranderd was (in positieve zin...)

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:27

@DinkeyGirlHeb even in je profiel gespiekt: mooi paardje zeg! Potijk heft ook jouw paarden vervoerd? De mijne destijds ook (maar dan van groningen naar nordhorn). Was erg tevreden over hun manier van vervoeren: kundig en erg rustig.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:36

He wat gezellig is het hier vandaag, hihi, lekker druk Haha!

Ilona: Nee, zou eerst wel naar Adam maar mn zus moet werken en kon geen oppas vinden voor Juna, en vind het ook wel leuk om mn nichtje een hele dag voor mij alleen te hebebn Haha!
Jaa, echt saai zo alleen... Haha, heb al wel een aantal mensen langsgehad van andere afdelingen die me heel zielig vonden Knipoog
Haha, ja me ouders zijn van die types die standaard eerder terugkomen Tong uitsteken Maar dat heb ik gelukkig nog nooit gehad, ze laten t wel altijd weten van te voren Haha!
Jammer, laat maar weten wanneer je wel langs kan komen Haha!
Saida: Hihi, ja t geeft echt een vrij gevoel zo rondcrossen Ja Is wel logisch dat haar spieren wat zijn afgenomen, komt wel weer helemaal goed met jouw goede zorg!
hihi, bloemkooltransporter Haha! Klinkt grappig!
hopelijk blijft het weer idd goed, kan je ff lekker een wandelingetje maken Ja
Malin: hahahaha, jullie hadden dus hetzelfde probleem met onzichtbare balletjes Tong uitsteken Tis wel rode-wodka met redbull, dat lust iedereen, lekker zoet haha Haha!
Ja, ik zou eigenlijk best graag een bitloos hoofdstel hebben, gewoon voor het buitenrijden maar ja zo blijf je kopen Knipoog
Als ik zou bos-crossen lijkt een hoofdstel me wel handig, maar de ultieme vrijheid (penny haha) is zonder ook maar iets Haha!
Ja als die mager is zit het zeker wat minder relaxt, nou weer vetrolletjes kweken voor Suev dus Knipoog
Ben benieuwd hoe die over een maand is, heb ik idd ook altijd gehoord dat het eerst erger kan worden, omdat al die "troep"(om het zo maar even te noemen), verwerkt moet worden.

Voor de rest zijn er opeens vet veel telefoontjes hier haha... Nouja, heb ik ook wat te doen Knipoog