[FOTO] Friese paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DemiHendriks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 09:32

Super mooie foto's weer <3 en die bloesem foto Super mooi!! <3 <3 <3
Succes gett alvast voor 8 juni +:)+
Sorry romyrambo ik weet het niet :n succes met je zoektocht jullie vinden hem wel of anders veel googelen :D

Ik had vrijdag weer les en we hebben het rustig opgepakt en zijn ook weer begonnen met aan de teugel rijden. En alles gaat een stuk makkelijker zelfs op haar moeilijke kant liep ze soepel en snel aan de teugel <3

jUst_eVa

Re: [FOTO] Friese paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 10:30

Romyrambo, paard is mij ook niet bekend.

Fijn he als een les weer zo goed gaat, dan kan je met een voldaan gevoel afstappen!

Nog een foto gemaakt door een vriend van ons toen ik hem uit het land haalde:
Afbeelding

DemiHendriks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 11:06

Ja heerlijk just_Eva!! En wat een mooi paard die omgeving ook zo te zien <3
Gaat iemand nog mee doen aan de Mega Friese strandrit 2016?? Lijkt mij super gaaf om aan mee te doen alleen is het voor mij 2 uur rijden en Yke wordt al drammerig na 3 kwartier in trailer :(

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 11:52

Welkom Sandra1312! Wat een prachtige fries heb je! Vind dat witte kolletje wel heel leuk eigenlijk haha. :D
Waar heb je die barebackpad gehaald gett? Ik ben ook op zoek naar een!
Rode setjes staan friezen het beste, dat bewijzen sommige foto's hier weer eens! {:}
Hannelover wat een fantastisch stel zijn jullie toch! Vind dat je haar echt super netjes aan het lopen hebt. Ziet er ook erg vriendelijk uit! +:)+ Succes in de L1, want daar zul je zeer binnenkort wel beginnen. <<)
Welkom ykelover! :D
Renskep, 30 km?! :oo :oo Wow! :')
Pablo blijft gewoon de bink van dit topic! <3
Wauw gett, mooie vlecht in de voorpluk! Succes met jullie debuut! +:)+
Floor is ongesteld. :')
Wauw _Lonneke, prachtige foto! _O_
Leuke foto van Jesse in het bos! :D
Wauw Famke! <3 Wat loopt ze super netjes, fijne actieve achterhand. Ze komt echt naar boven van voren! +:)+

Met Menno en mij gaat het ook super. :D Gisteren een rit gemaakt van ruim 12 km. :oo Normaal doen we 8 km. Menno was natijd wel echt enorm moe. :') Ik ook overigens!
Afbeelding

Afbeelding

We hadden een hele nieuwe route erbij genomen. Maar hij moest daardoor onder een viaduct door. Vond hij enorm spannend natuurlijk, was ook wel echt een smal ding. Maar, na een hele hoop aanmoediging deed hij het mooi ff! +:)+ Super trots op hem.

Vorige week heeft het overbuurmeisje op hem gereden en natijd nog even geoefend met steigeren, gaat steeds beter ohz! :D
https://www.facebook.com/hannah.vanklom ... 193210185/

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 12:15

sorry romyrambo kan je niet helpen :(

heerlijk gevoel is dat hé yke_lover *\o/* die strandrit lijkt mij ook gaaf alleen ben ik nog nooit op het strand geweest met hanne dus dat gaat hem niet worden :')

das een hele mooie foto jUst_eVa <3

heel erg bedankt captain! :D ik hoop dat we snel in de L1 kunnen starten want ze moet eerst respect voor mijn binnenbeen krijgen, in de galop aan de teugel en meer voor het been zijn :') dus we hebben nog wel even nodig maatja tijdens die clinic veel dingen geleerd die ik nu kan toepassen *\o/*

heel lekker een lange buitenrit! was het gisteren echt het weer voor {:} ik snap dat je trots bent *\o/* , viaducten zijn namelijk hele enge dingen voor die paarden := wow gaaf ook dat steigeren :wow:

[JITP] Hanne's (en mijn) eerste clinic! :D

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-16 19:45

Daar ben ik weer dames ! Zal zo goed mogelijk proberen te reageren op iedereen ... Heb wel alles mee gelezen de afgelopen tijd hoor !

Aller eerst : WELKOM nieuwe mensen ! *\o/*
In het voor mij , aller leukste en gezelligste topic van Bokt

chriske schreef:
ben even een stille meelezen, madame zit in de 'periode' dus werken veel aan de hand. ze is met rijden niet te doen, gelukkig merk ik al gouw wanneer het weer zo ver is dus laat ik der altijd een beetje :) my pretty girl <3

[ [url=m/ejRqAN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie foto ! And I know the feeling , al enig nieuws over je zadel ?

_Lonneke schreef:
[ [url=m/FmcXdz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Laatst een bloesem shoot gehad. Net de eerste foto gehad. Wil m even delen :) !

Ik heb steeds mee gelezen maar beetje druk gehad dus nog geen tijd gehad om te reageren.

Fijn dat pablo zo veel rustiger is geworden en braaf is bij de hoefsmid. Hij ziet er ibdd relaxt uit op de foto.

Spannend gett! De eerste wedstrijd. Vind je vlechtje al goed gelukt. Ik ben echt een ramp als het om vlechten gaat.
Leuke deken ook. Valt lekker op haha.

Mooie foto chriske. Jammer van het zadel! Merci is overdreven gezellig als ze in haar periode zit. Vind het ineens heel fijn als ik haar aanspoor haha.

Zal straks nog even wat meer terug lezen en reageren. Nu eerst even lekker uit eten :)

Oh my !! _/-\o_
Wat een prachtige foto !!! Waar was je en wie heeft die shoot gedaan ? Vind het echt een prachtige foto <3 mooi stel !!
sandra1312 schreef:
Mooie foto _Lonneke! <3

Ben vandaag even met Jesse naar buiten geweest, eerst een stukje door het dorp daarna terug naar stal door het bos. In het dorp was meneer wat druk, maar er was ook jaarmarkt dus was het ook drukker met auto's en fietsers in het dorp dan normaal en meer lawaai. In het bos was 'ie weer lekker relaxt :Y) [ [url=m/QHkuFS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Genieten zeg , fijn dat je gewoon lekker naar buiten kunt .

hannelover schreef:
weet je wat ik zo leuk vind ladykim? jij bent de topic starter en reageert nog steeds! erg veel mensen haken ij fototopics weer af. ook een leuke foto <3

wat fijn jUst_eVa! *\o/*

leuke deken en balen dat je wedstrijd niet doorgaat gett :(:) !maar alvast succes 8 juni en wat een sexy fotos zeg :')

hele mooie foto chriske <3 en balen zeg dat je die afspraak moest afzeggen :(

wat een prachtige foto _lonneke <3

lekker een buitenrit was vandaaag ook we echt het weer er voor {:}

nou de clinic van Judith Pietersen was erg geslaagd :):) blijkbaar kende judith mij al door mijn cap *D :') ik heb in ieder geval weer veel geleerd en veel nieuwe dingen waar we mee aan de bak kunnen *\o/*
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Zeg maar Famke hoor , en wat een lief compliment ! Ik moet zeggen dat ik ook onwijs van dit topic geniet . Lekkere en leuke sfeer (wat ik eigenlijk altijd probeer te bereiken in een topic ) en voel me er echt thuis <3

Gafe foto's trouwens ! En wat gaaf dat je een clinic mocht rijden , zal vast heel leerzaam geweest zijn . Haha en wat leuk dat ze je kende door je cap , dat is het voordeel van als je iets unieks hebt ! Mensen vergeten je niet snel :)

jUst_eVa schreef:
Wat een prachtige bloesem foto!
Heerlijk zo'n bos rit!!
Leuke fleem foto's :')
Gaaf zo'n clinic, zou ik graag ook nog eens willen!

Pablo vandaag voor het eerst op het land <3

[ [url=m/FcsGLL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Volledig met captain eens , PABLO IS DE HUNK VAN DIT TOPIC ! Toch iedere keer wel foto's met Een hoog kwijl gehalte zegmaar <3
Hoe gaat het rijden trouwens ? Merk je verschil? En loopt ie al fijner ?

Celine_Famke schreef:
Aah bloesem foto's, zo leuk altijd! Helaas hier geen bloesem in de buurt :(
Haha die fleem foto's! :P
Knappe Pablo <3 <3 <3

Hier een fotospam van Famke en mij vandaag :') Sorry voor de slechte kwaliteit!
[ [url=m/9P7W2J.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XUtLSM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b97A4b.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D0Z3hl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KSaOko.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/91ZFCH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bkeKtu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2mdgT3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je mag altijd zoveel spammen als je wilt van m'n naam genootje hoor ! WÁT een gave bewegingen zeg !

yke_lover schreef:
Sorry romyrambo ik weet het niet :n succes met je zoektocht jullie vinden hem wel of anders veel googelen :D

Ik had vrijdag weer les en we hebben het rustig opgepakt en zijn ook weer begonnen met aan de teugel rijden. En alles gaat een stuk makkelijker zelfs op haar moeilijke kant liep ze soepel en snel aan de teugel <3

Nogmaals welkom ! En wat fijn dat het zo goed gaat ! Schone lei :)
Captain schreef:
Welkom Sandra1312! Wat een prachtige fries heb je! Vind dat witte kolletje wel heel leuk eigenlijk haha. :D
Rode setjes staan friezen het beste, dat bewijzen sommige foto's hier weer eens! {:}
Hannelover wat een fantastisch stel zijn jullie toch! Vind dat je haar echt super netjes aan het lopen hebt. Ziet er ook erg vriendelijk uit! +:)+ Succes in de L1, want daar zul je zeer binnenkort wel beginnen. <<)
Wauw Famke! <3 Wat loopt ze super netjes, fijne actieve achterhand. Ze komt echt naar boven van voren! +:)+

Met Menno en mij gaat het ook super. :D Gisteren een rit gemaakt van ruim 12 km. :oo Normaal doen we 8 km. Menno was natijd wel echt enorm moe. :') Ik ook overigens!
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

We hadden een hele nieuwe route erbij genomen. Maar hij moest daardoor onder een viaduct door. Vond hij enorm spannend natuurlijk, was ook wel echt een smal ding. Maar, na een hele hoop aanmoediging deed hij het mooi ff! +:)+ Super trots op hem.

Vorige week heeft het overbuurmeisje op hem gereden en natijd nog even geoefend met steigeren, gaat steeds beter ohz! :D

Ik zag het op Facebook ja ! Lekker Hannah , genieten toch ? En is alleen maar goed voor die ouwe bink ! Heb je trouwens foto's van dat ie "jong" was ? Ben wel nieuwsgierig ergens ...

Gaaf zadel heb je trouwens , rij je hem daar altijd mee buiten ?

Zo alles geprobeerd op te reageren :D

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-16 19:53

Met ons ? Met ons gaat het goooeeeeddd !
We zijn weer aan het trainen voor de marathon ! Onder het zadel gaan we ook nog steeds lekker maar dit is deze week op een iets lager pitje aangezien we met Hemelvaart moeten rijden .

Een marathon bestaat uit meerdere onderdelen , je begint met dressuur , gevolgd door vaardigheid (door pionnen rijden ) .
Hierna begint de marathon . Dit is een wegtraject waarin hindernissen staan .

Je hebt ook meerdere klasses zodat het een eerlijke wedstrijd blijft per rubriek . Ook is het zo dat als je bijvoorbeeld een goede dressuur en vaardigheid neer zet je rustiger aan kunt doen .

Ik zeg altijd maar , wie niet snel genoeg is moet slim zijn ! Nou is ze wel heel snel en kan ze krap wenden ... Alleen moeten we nog echt wedstrijd km s maken in het enkelspan ( voorheen liep ze altijd vierspan en dubbelspan , voordat we begonnen had ze nog maar 4 keer in het enkel gestaan )
Ze kijkt nog wel eens en zoekt nog wat . Dus ik ben heel benieuwd naar donderdag maar heb er tegelijkertijd ook super veel zin in !

Dus hier nog wat Pablo foto's van mijn merrie Kim <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Sjouwen !!<3

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 21:26

LadyKim schreef:
Zeg maar Famke hoor , en wat een lief compliment ! Ik moet zeggen dat ik ook onwijs van dit topic geniet . Lekkere en leuke sfeer (wat ik eigenlijk altijd probeer te bereiken in een topic ) en voel me er echt thuis <3

Gafe foto's trouwens ! En wat gaaf dat je een clinic mocht rijden , zal vast heel leerzaam geweest zijn . Haha en wat leuk dat ze je kende door je cap , dat is het voordeel van als je iets unieks hebt ! Mensen vergeten je niet snel :)

oke famke :+ (lijkt me voor celine nu echt raar omdat jij famke heet en celine's paard ook :') ) hier is inderdaad een hele fijne sfeer! *\o/* ja vond het echt super tof en heel leerzaam :j idd dat vind ik ook heel leuk aan mn cap :D en 15 mei heb ik weer wedstrijd en daar doen ook ruiters van TTD aan mee dus ik denk dat er nog meer mensen van TTD zijn en als ze er ook om mijn tijd zijn val ik zeker wel op <<)

heel veel plezier en succes met hemelvaart! lijkt me echt super leuk om te doen! hele leuke fotos ook <3

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 21:26

Ik heb geen tijd om op iedereen te reageren, maar weer veel mooie foto's van alle zwarte pareltjes :+

Vanavond Jesse weer gereden, m'n vriend was vandaag mee om een paar foto's te maken <3 Hij gaat steeds beter ontspannen, al blijft galop wel iets om aan te werken. Maaar we hebben de tijd en blijven lekker door oefenen!
Afbeelding

Afbeelding

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 21:43

Ik vind Hanne zo leuk hè, ze wil ook echt voor je werken en jullie zijn samen zo leuk! Ja, dat kan ik zien vanaf foto's ^^

Pablo is echt een hunk!!

Celine wat ga jij goed met Famke, erg knap hoe je haar zo lekker aan het lopen krijgt.

Helaas romy kan ik je niet helpen naar het vinden van Foppe.

Dankjewel en fijn dat Yke het zo goed oppakt, les is zo fijn en helpt je zoveel verder!
En nee, ga niet aan zo'n strandrit meedoen. Zal vast een prachtig gezocht zijn, maar ga veel liever met een vertrouwd groepje weg.

Dappere Menno, doet hij toch maar mooi even. Lekker genieten :D
Bbp komt bij Buitenzinnig vandaan, heb deze wel 2e hands gekocht. Ze zitten in friesland, super fijne vrouw :)

Wauw wat is Kim knap en wat loopt ze fijn zo voor de wagen, heel veel succes.

Jesse loopt fijn! Galop lekker blijven oefenen, worden ze sterk van en dan gaat het straks veel makkelijker!!

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 21:46

Wat hebben wij toch een bijzondere zwarte pareltjes. Zo verschillend, maar toch ook veel overeenkomsten <3

Vandaag weer een lesje gehad, zouden proefje oefenen, maar is er niet van gekomen.

Moest keihard werken, madam was fris en niet op mij aan het letten. Maar ze ging op een gegeven moment echt super lopen!

Beide helemaal gesloopt, maar wel voldaan :D topper.

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-16 21:48

gett schreef:
Wat hebben wij toch een bijzondere zwarte pareltjes. Zo verschillend, maar toch ook veel overeenkomsten <3

Vandaag weer een lesje gehad, zouden proefje oefenen, maar is er niet van gekomen.

Moest keihard werken, madam was fris en niet op mij aan het letten. Maar ze ging op een gegeven moment echt super lopen!

Beide helemaal gesloopt, maar wel voldaan :D topper.

Helemaal mee eens ! <3 daarom ben ik zo gek op dit topic . Je ziet sommige paarden ook wel een beetje lichamelijk veranderen tijdens de voortgang van dit topic . Echt leuk .

En dat vind ik zelf altijd de fijnste lessen ! Hard werken maar dan wel wat bereiken , super toch ! :D

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 22:02

Jaa ik vind dit topic ook echt super, allemaal Friezen- liefhebbers bij elkaar :D Lekker lief en leed delen... Super fijn!

Hier komt weer een Famke spam hoor! :D
Gister weer aan het werk geweest in de bak. Ging voor mn gevoel niet helemaal lekker, maar kan niet altijd goed gaan natuurlijk! Iedereen heeft weleens zijn mindere dagen..
Afbeelding
Afbeelding

En heb er natuurlijk een topic van gemaakt :D
[RIJ-ITP] Sterretjes Fries aan de bak in de bak! ITP

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 00:03

Ziet er goed uit sandra1312!

Haha, heel erg bedankt gett!

Super lekker dat zijn vaak de lekkere lesjes gewoon weer veel geleerd en voldaan afgestapt!

Vind het ook echt een super leuk en gezellig topic hierzo!

Ziet d'r weer goed uit Celine zal dalijk je topic bekijken!maar zit op m'n telefoon dus misschien wordt het morgenochtend ;)

En ik moet nog 2 grappige/leuke/bizarre dingen aan jullie vertellen :') vind het wel leuk om hier te delen ;) nu we het er toch over hebben dat het zon gezellige groep is ;)
1. We beginnen bij degene die het langst geleden is: 3 april had ik wedstrijd op reijerpark/reijerbos hoe je het ook wil noemen. Terwijl ik aan het inrijden was stond er al een of andere vrouw te kijken en uiteindelijk ging ze met mijn ouders praten dus ik dacht onee pap, mam jullie mogen d'r niet verkopen! Maar het bleek dus dat zij een Western ruiter was en dat zij toen al kon zien dat hanne en ik een hele goede band hebben vanaf het begin al en dat we helemaal bij elkaar paste :D ik super blij natuurlijk☺️! Maar dan vind ik het wel grappig dat dan juist een westerneuiter dat merkt en niet zon dressuurmuts :')
Spoiler:
ik weet, het niet handig, ik beledig mijn eigen volk :')

2. Op 24 april had ik wedstrijd op mijn oude manege (ja weer op wedstrijd) en dit is eigenlijk het raarste van de twee. Ik was dus op wedstrijd maar ging dus bij mij verzorgster haar carroussel kijken want die rijdt daar. Toen opeens mijn verzorgster haar vader mij seinde om naar hem toe te komen (hij was aan het praten met een andere man) dus toen vroeg die man:"maakt * altijd foto's van jou en je paard?"
Ik zei:"ja" met enige aarzeling
Toen vroeg hij:" heb jij die zwarte merrie?"
Weer antwoordde ik:"ja"
Als laatste vroeg hij:" verzorgt * die?"
En weer zei ik:"ja"
Toen opeens vroeg de man:" zou mijn dochter een keer op jou paard mogen tijden zodat ik wat foto's kan maken?"
Ik twijfelde even maar daarna zei ik:" nee, sorry ze is nogal pittig"
Toen ik dit aan mijn moeder vertelde was ze verbaasd en zei dat het wel mocht want zei verwachtte dat het over een meisje van 10 ging die gwn graag op een Fries wil zitten maar het bleek over een meisje van een jaar of 14 te gaan! Ben ik blij dat ik dat effe niet heb gedaan.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 00:12

Aah leuk als mensen complimenten geven, vooral dat je goed bij elkaar past! Super leuk! En tsja, dressuurruiters zijn over het algemeen inderdaad meer gefocust op zichzelf.. En absoluut niet met hun 'concurrentie' tenzij ze die kunnen afzeiken :+ In de springsport zie je elkaar- net als bij de western- veel meer als 'collega' ipv 'concurrentie'. Vind het altijd zo apart! Al valt het soms ook wel mee bij de dressuur, maar er zitten inderdaad flink wat 'dressuurmutsen' tussen haha!

En ik zou sowieso niet zomaar iemand laten rijden op mijn paard, vooral niet iemand die ik niet ken en alleen maar voor de foto er een keer op wilt... Ga dan maar naar een manege en zoek een Fries uit om een rondje op te rijden.

Ik help trouwens vanaf vandaag een oud stalgenootje van mij met haar Andalusiër door te rijden. Hij is nog maar net in NL en nog maar net geruind + nog niet heel goed bevestigd qua rijden. Wat een temperament zeg, jeetje! Maar oh zo gaaf... Kijk al uit naar de volgende keer dat ik op hem ga rijden :D
Hier wat foto's!
Afbeelding
Afbeelding

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 00:22

Ja idd maar vind het in de Friezen wereld ook al veel minder dan in de echte dressuur wereld en in de spring- en Western sport lijkt het me echt heel gezellig maarja hanne is toch meer dressuur☺️

Ja daarom heb ik haar d'r ook niet op laten rijden maar bij haar vooral omdat ik weet wie het is ...

Wat een super gave Andalusië zeg lijkt me acht een shower <3

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 06:43

@Ladykim,

Momenteel rijd iemand anders hem nu voor mij aangezien ik flink door m'n rug was gegaan. Ik hoop er dit weekend zelf weer op te stappen. We beginnen weer bij de basis aangezien hij ruim 2 maanden had stil gestaan door z'n castratie.
Wat een prachtige foto's weer allemaal! Mennen lijkt mij ook weer geweldig om eens te doen!

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 12:01

Wauw ben der echt niet bij de afgelopen tijd, probeer morgen weer te reageren maar zit echt onwijs in een dip.. Floor is alweer 2 weken hengstig en niet te genieten, baal omdat ik nu met mijn zadel zit en ik eigenlijk ook helemaal geen zin heb om te trainen maar gewoon lekker lange ritten buiten te maken en koppies leegmaken zowel die van haar als die van mij.. sorry voor mijn afwezigheid nogmaal probeer morgen weer te reageren!

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 12:14

Zo leuk al die friezen.
Heb 1 jaar een friese merrie verzorg en gereden. In september 2015 kreeg ik een bericht van de eigenaar dat ik niet meer mocht komen. Als ik jullie foto's zie mis ik het toch wel :(.
Gelukkig kreeg ik 2 dagen later de kans om op dezelfde stal een haflinger merrie te rijden en verzorgen dus gelukkig zie ik haar nog wel!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 11:31

Wat een gave foto's LadyKim! Wat glanst ze mooi! <3
Mooie foto's van Jesse, loopt erg fijn! :j
Wat leuk dat mensen het kunnen zien hannelover! Geeft toch altijd weer een goed gevoel he!
Wb andere mensen op je paard: Ik heb daar niet zoveel moeite mee eigenlijk. Het lukt ze toch nooit om hem te laten lopen zoals ik dat kan (bedoel ik niet egoïstisch, maar ik hoef alleen maar te dénken aan wat ik wil doen en Menno doet het. Super fijn!) maar arrogante of vervelende mensen komen er niet op. Maar broers/vrienden/buurmeisjes.. No problem! :D
Wat een gave bok Celine_Famke! <3 Wauw!
No problem chriske! Dat lijkt me zo lastig aan merries, geef mij maar ruinen haha!

Oke, ik zag een retemooi hoofdstel (heb er al 5 ahum :o) Zou dit Menno staan denken jullie?
Afbeelding

DemiHendriks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 13:20

Captain schreef:
Oke, ik zag een retemooi hoofdstel (heb er al 5 ahum :o) Zou dit Menno staan denken jullie?
[ Afbeelding ]

Ik denk dat die Menno Super mooi staat alleen zou ik er persoonlijk zelf niet voor gaan :) ik ben meer van de bling bling frontriemen, lak neusriem en wit ondergelegd :D

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 16:42

LadyKim schreef:
Daar ben ik weer dames ! Zal zo goed mogelijk proberen te reageren op iedereen ... Heb wel alles mee gelezen de afgelopen tijd hoor !

Aller eerst : WELKOM nieuwe mensen ! *\o/*
In het voor mij , aller leukste en gezelligste topic van Bokt

chriske schreef:
ben even een stille meelezen, madame zit in de 'periode' dus werken veel aan de hand. ze is met rijden niet te doen, gelukkig merk ik al gouw wanneer het weer zo ver is dus laat ik der altijd een beetje :) my pretty girl <3

[ [url=m/ejRqAN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie foto ! And I know the feeling , al enig nieuws over je zadel ?

_Lonneke schreef:
[ [url=m/FmcXdz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Laatst een bloesem shoot gehad. Net de eerste foto gehad. Wil m even delen :) !

Ik heb steeds mee gelezen maar beetje druk gehad dus nog geen tijd gehad om te reageren.

Fijn dat pablo zo veel rustiger is geworden en braaf is bij de hoefsmid. Hij ziet er ibdd relaxt uit op de foto.

Spannend gett! De eerste wedstrijd. Vind je vlechtje al goed gelukt. Ik ben echt een ramp als het om vlechten gaat.
Leuke deken ook. Valt lekker op haha.

Mooie foto chriske. Jammer van het zadel! Merci is overdreven gezellig als ze in haar periode zit. Vind het ineens heel fijn als ik haar aanspoor haha.

Zal straks nog even wat meer terug lezen en reageren. Nu eerst even lekker uit eten :)

Oh my !! _/-\o_
Wat een prachtige foto !!! Waar was je en wie heeft die shoot gedaan ? Vind het echt een prachtige foto <3 mooi stel !!
sandra1312 schreef:
Mooie foto _Lonneke! <3

Ben vandaag even met Jesse naar buiten geweest, eerst een stukje door het dorp daarna terug naar stal door het bos. In het dorp was meneer wat druk, maar er was ook jaarmarkt dus was het ook drukker met auto's en fietsers in het dorp dan normaal en meer lawaai. In het bos was 'ie weer lekker relaxt :Y) [ [url=m/QHkuFS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Genieten zeg , fijn dat je gewoon lekker naar buiten kunt .

hannelover schreef:
weet je wat ik zo leuk vind ladykim? jij bent de topic starter en reageert nog steeds! erg veel mensen haken ij fototopics weer af. ook een leuke foto <3

wat fijn jUst_eVa! *\o/*

leuke deken en balen dat je wedstrijd niet doorgaat gett :(:) !maar alvast succes 8 juni en wat een sexy fotos zeg :')

hele mooie foto chriske <3 en balen zeg dat je die afspraak moest afzeggen :(

wat een prachtige foto _lonneke <3

lekker een buitenrit was vandaaag ook we echt het weer er voor {:}

nou de clinic van Judith Pietersen was erg geslaagd :):) blijkbaar kende judith mij al door mijn cap *D :') ik heb in ieder geval weer veel geleerd en veel nieuwe dingen waar we mee aan de bak kunnen *\o/*
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

jUst_eVa schreef:
Wat een prachtige bloesem foto!
Heerlijk zo'n bos rit!!
Leuke fleem foto's :')
Gaaf zo'n clinic, zou ik graag ook nog eens willen!

Pablo vandaag voor het eerst op het land <3

[ [url=m/FcsGLL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Volledig met captain eens , PABLO IS DE HUNK VAN DIT TOPIC ! Toch iedere keer wel foto's met Een hoog kwijl gehalte zegmaar <3
Hoe gaat het rijden trouwens ? Merk je verschil? En loopt ie al fijner ?

Celine_Famke schreef:
Aah bloesem foto's, zo leuk altijd! Helaas hier geen bloesem in de buurt :(
Haha die fleem foto's! :P
Knappe Pablo <3 <3 <3

Hier een fotospam van Famke en mij vandaag :') Sorry voor de slechte kwaliteit!
[ [url=m/9P7W2J.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XUtLSM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b97A4b.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D0Z3hl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KSaOko.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/91ZFCH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bkeKtu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2mdgT3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je mag altijd zoveel spammen als je wilt van m'n naam genootje hoor ! WÁT een gave bewegingen zeg !

yke_lover schreef:

Nogmaals welkom ! En wat fijn dat het zo goed gaat ! Schone lei :)
Captain schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik zag het op Facebook ja ! Lekker Hannah , genieten toch ? En is alleen maar goed voor die ouwe bink ! Heb je trouwens foto's van dat ie "jong" was ? Ben wel nieuwsgierig ergens ...

Gaaf zadel heb je trouwens , rij je hem daar altijd mee buiten ?

Zo alles geprobeerd op te reageren :D

Bedankt ! De foto is gemaakt door eliane van schaijk fotografie :) foto is gewoon bij iemand in de tuin gemaakt. Daar stond een grote bloesem boom

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 22:13

chriske schreef:
Wauw ben der echt niet bij de afgelopen tijd, probeer morgen weer te reageren maar zit echt onwijs in een dip.. Floor is alweer 2 weken hengstig en niet te genieten, baal omdat ik nu met mijn zadel zit en ik eigenlijk ook helemaal geen zin heb om te trainen maar gewoon lekker lange ritten buiten te maken en koppies leegmaken zowel die van haar als die van mij.. sorry voor mijn afwezigheid nogmaal probeer morgen weer te reageren!

Je hoeft je niet te verontschuldigen, iedereen heeft van die momentjes.

Heb je niet de mogelijkheid om lekkere ritten buiten te doen (eventueel met een barebackpad als je beetje goed kan zitten).

Tsjah hengstig merries... Gelukkig heb ik een gemakkelijke merrie, maar heb het ook anders gezien. Hoe die merrie hengstig was, dan had ik toch echt een ruin gewild...

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 12:06

Bedankt voor de lieve reacties!

Ach i like merries maar de nieuwe ruin in de groep jut haar steeds op..

Nogsteeds geen zadel, wil naar arthurs maar dat moet met floor en durf het amper te vragen.. nog even moed voor verzamelen :P

Gett, ik mag niet alleen naar buiten. We gaan alleen op zondag en dat gaat vaak niet door, dus dan zitten we weer twee weken op het terrein en met dit lekkere weer is dat echt balen. Rij al vanaf november zonder zadel buiten dus dat is gelukkig geen probleem hihi :)

Nog een fototje van gisteren, op neckrope gereden en ook eindelijk weer fijn kunnen rijden na 2 weken!Afbeelding

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 18:22

Daarom hebben wij meestal ook geen ruinen bij de merries.

Ik heb nu weer beeld bij jou, maar jullie zijn een super setje. Wel balen dat je niet even lekker met haar naar buiten kan