Daar ben ik weer dames ! Zal zo goed mogelijk proberen te reageren op iedereen ... Heb wel alles mee gelezen de afgelopen tijd hoor !
Aller eerst : WELKOM nieuwe mensen !
In het voor mij , aller leukste en gezelligste topic van Bokt
chriske schreef:ben even een stille meelezen, madame zit in de 'periode' dus werken veel aan de hand. ze is met rijden niet te doen, gelukkig merk ik al gouw wanneer het weer zo ver is dus laat ik der altijd een beetje

my pretty girl

[ [url=m/ejRqAN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie foto ! And I know the feeling , al enig nieuws over je zadel ?
_Lonneke schreef:[ [url=m/FmcXdz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Laatst een bloesem shoot gehad. Net de eerste foto gehad. Wil m even delen

!
Ik heb steeds mee gelezen maar beetje druk gehad dus nog geen tijd gehad om te reageren.
Fijn dat pablo zo veel rustiger is geworden en braaf is bij de hoefsmid. Hij ziet er ibdd relaxt uit op de foto.
Spannend gett! De eerste wedstrijd. Vind je vlechtje al goed gelukt. Ik ben echt een ramp als het om vlechten gaat.
Leuke deken ook. Valt lekker op haha.
Mooie foto chriske. Jammer van het zadel! Merci is overdreven gezellig als ze in haar periode zit. Vind het ineens heel fijn als ik haar aanspoor haha.
Zal straks nog even wat meer terug lezen en reageren. Nu eerst even lekker uit eten

Oh my !!
Wat een prachtige foto !!! Waar was je en wie heeft die shoot gedaan ? Vind het echt een prachtige foto

mooi stel !!
sandra1312 schreef:Mooie foto _Lonneke!
Ben vandaag even met Jesse naar buiten geweest, eerst een stukje door het dorp daarna terug naar stal door het bos. In het dorp was meneer wat druk, maar er was ook jaarmarkt dus was het ook drukker met auto's en fietsers in het dorp dan normaal en meer lawaai. In het bos was 'ie weer lekker relaxt

[ [url=m/QHkuFS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Genieten zeg , fijn dat je gewoon lekker naar buiten kunt .
hannelover schreef:weet je wat ik zo leuk vind ladykim? jij bent de topic starter en reageert nog steeds! erg veel mensen haken ij fototopics weer af. ook een leuke foto
wat fijn jUst_eVa!
leuke deken en balen dat je wedstrijd niet doorgaat gett

!maar alvast succes 8 juni en wat een sexy fotos zeg
hele mooie foto chriske

en balen zeg dat je die afspraak moest afzeggen
wat een prachtige foto _lonneke
lekker een buitenrit was vandaaag ook we echt het weer er voor
nou de clinic van Judith Pietersen was erg geslaagd

blijkbaar kende judith mij al door mijn cap

ik heb in ieder geval weer veel geleerd en veel nieuwe dingen waar we mee aan de bak kunnen
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
Zeg maar Famke hoor , en wat een lief compliment ! Ik moet zeggen dat ik ook onwijs van dit topic geniet . Lekkere en leuke sfeer (wat ik eigenlijk altijd probeer te bereiken in een topic ) en voel me er echt thuis
Gafe foto's trouwens ! En wat gaaf dat je een clinic mocht rijden , zal vast heel leerzaam geweest zijn . Haha en wat leuk dat ze je kende door je cap , dat is het voordeel van als je iets unieks hebt ! Mensen vergeten je niet snel
jUst_eVa schreef:Wat een prachtige bloesem foto!
Heerlijk zo'n bos rit!!
Leuke fleem foto's
Gaaf zo'n clinic, zou ik graag ook nog eens willen!
Pablo vandaag voor het eerst op het land

[ [url=m/FcsGLL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volledig met captain eens , PABLO IS DE HUNK VAN DIT TOPIC ! Toch iedere keer wel foto's met Een hoog kwijl gehalte zegmaar
Hoe gaat het rijden trouwens ? Merk je verschil? En loopt ie al fijner ?
Celine_Famke schreef:Aah bloesem foto's, zo leuk altijd! Helaas hier geen bloesem in de buurt

Haha die fleem foto's!
Knappe Pablo
Hier een fotospam van Famke en mij vandaag

Sorry voor de slechte kwaliteit!
[ [url=m/9P7W2J.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XUtLSM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b97A4b.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D0Z3hl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KSaOko.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/91ZFCH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bkeKtu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2mdgT3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je mag altijd zoveel spammen als je wilt van m'n naam genootje hoor ! WÁT een gave bewegingen zeg !
yke_lover schreef:Super mooie foto's weer

en die bloesem foto Super mooi!!
Succes gett alvast voor 8 juni

Sorry romyrambo ik weet het niet

succes met je zoektocht jullie vinden hem wel of anders veel googelen

Ik had vrijdag weer les en we hebben het rustig opgepakt en zijn ook weer begonnen met aan de teugel rijden. En alles gaat een stuk makkelijker zelfs op haar moeilijke kant liep ze soepel en snel aan de teugel

Nogmaals welkom ! En wat fijn dat het zo goed gaat ! Schone lei
Captain schreef:Welkom Sandra1312! Wat een prachtige fries heb je! Vind dat witte kolletje wel heel leuk eigenlijk haha.

Waar heb je die barebackpad gehaald gett? Ik ben ook op zoek naar een!
Rode setjes staan friezen het beste, dat bewijzen sommige foto's hier weer eens!
Hannelover wat een fantastisch stel zijn jullie toch! Vind dat je haar echt super netjes aan het lopen hebt. Ziet er ook erg vriendelijk uit!

Succes in de L1, want daar zul je zeer binnenkort wel beginnen.

Welkom ykelover!
Renskep, 30 km?!

Wow!
Pablo blijft gewoon de bink van dit topic!
Wauw gett, mooie vlecht in de voorpluk! Succes met jullie debuut!

Floor is ongesteld.

Wauw _Lonneke, prachtige foto!

Leuke foto van Jesse in het bos!

Wauw Famke!

Wat loopt ze super netjes, fijne actieve achterhand. Ze komt echt naar boven van voren!

Met Menno en mij gaat het ook super.

Gisteren een rit gemaakt van ruim 12 km.

Normaal doen we 8 km. Menno was natijd wel echt enorm moe.

Ik ook overigens!
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
We hadden een hele nieuwe route erbij genomen. Maar hij moest daardoor onder een viaduct door. Vond hij enorm spannend natuurlijk, was ook wel echt een smal ding. Maar, na een hele hoop aanmoediging deed hij het mooi ff!

Super trots op hem.
Vorige week heeft het overbuurmeisje op hem gereden en natijd nog even geoefend met steigeren, gaat steeds beter ohz!
https://www.facebook.com/hannah.vanklom ... 193210185/
Ik zag het op Facebook ja ! Lekker Hannah , genieten toch ? En is alleen maar goed voor die ouwe bink ! Heb je trouwens foto's van dat ie "jong" was ? Ben wel nieuwsgierig ergens ...
Gaaf zadel heb je trouwens , rij je hem daar altijd mee buiten ?
Zo alles geprobeerd op te reageren