Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En de terugreis met 2 man een uur
Gewoon rustig opbouwen!
. Een paard dat lichamelijk zo onwijs lastig is, maar zooooo ontzettend cooperatief. Als die gewoon goed was geweest, was ze nu (moet nog 6 worden) al hardstikke stuk gereden. 

onlangs weer opgepakt en hij deed het super. Liep er zelf in, zelfs als het niet moest
bleef ook rustig staan (dit eerst geoefend tussen twee hindernissen in).
hij wilde begrijpelijkerwijs niet meer. Uiteindelijk met lijnen er in gekregen maar ik zat ook al met mijn stresslevel torenhoog. Gelukkig is hij op bestemming gekomen en was hij daar heel snel weer lekker ontspannen. Tegen de tijd dat hij er weer op moet gaan we maar weer rustig en zonder druk oefenen...
Rocamor schreef:Herkenbaar, helaas, Leo.
Snap ik het goed dat Rock-it nu op een beleerstal staat? Spannend zeg!
ik hoop dat hij goed z'n best gaat doen op school 

sblom schreef:Morgen ga ik ook eens de trailer erbij pakken. Sinds eind nov dat we haar hebben opgehaald niet meer op de trailer geweest.
We zijn vooral bezig geweest met vertrouwen , poetsen, grondwerk en ik heb er vertrouwen in om het te gaan proberen morgen. Ik ben heel benieuwd hoe t gaat en laat het nog wel even weten morgen.
Vandaag ook voor t eerst de tandenfee gehad. Ze pakte er zo een losse voortand boven en onderkies uit. Noor maakte er niets van haha, ik vond t spannender denk...
daarna hobbelt hij zo door. In de trailer moet hij even rustig staan, al dan niet met wat lekkers, voor de stang erachter kan, anders wil hij er weer uit. Dat ging dus mis, stang kwam iets te vlot met de beste bedoelingen. 

maar ze wordt in mei 7 jaar dus het echte jeugdige is er wel af