Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Zsazsa_ schreef:Kennen/weten jullie dekhengsten in de kleur Cremello, Perlino, Valk, Palomino? Minimale stokmaat 1.60 en goede beweging. Is voor een bruine apta merrie 1,62 die zelf zeer ruig beweegt en mooi barok is, eigenaar zou graag met iets willen fokken wat kans geeft op een aparte kleur.
Ik kwam wel op aantal sites terecht maar nog niks leuks/aparte gezien. Dus als je een hengst kent, brand los..
_Zsazsa_ schreef:nee ze wil geen kruising fokken. Ze vind Seductor te duur. 5 jaar oud en zo te lezen nog niks gepresteerd. Buiten een aparte kleur vind ik hem niet bijzonder. Deseado vind ze niet barok genoeg geloof ik, Curro zegt mij niks, kan er zo niks over vinden.
Ik dacht dat er in de valk kleur wel wat te vinden was. Zwart/vos mag ook denk ik. Maar vind bij veel hengsten de rug, lendenen en achterhand echt niet goed. Qua bouw zijn er genoeg schimmel hengsten die wel aan de eisen voldoen maar ze wil geen schimmel fokken.
_Zsazsa_ schreef:Vind dat er op de websites ook zo weinig goede standfotos en rijfotos zijn. Vaak alleen een hoofd foto en een van in de wei. Niet echt promotend.
Zag net wel een mooie zwarte in België staan. Die curro's kan ik zo niks over vinden qua dekking.
_Zsazsa_ schreef:Vind dat er op de websites ook zo weinig goede standfotos en rijfotos zijn. Vaak alleen een hoofd foto en een van in de wei. Niet echt promotend.
_Zsazsa_ schreef:Ja Indd Neile,
Die Curro XLI lijkt wel leuk. Die andere vind ik niks. Zal de site doorsturen. Ik weet dat ze voorkeur heeft voor Cremello, Perlino of Valk. Maar voor wat ik nu heb gezien zou ik kwaliteit boven kleur zetten maargoed dat is aan haar.