Oooooooohhh Talithah!!!! Als je dat hoofdstel ooit kwijt moet!!!! Man man wat prachtig!!! Geen close-up foto als paard 'm om heeft?!
kobuss1
Geplaatst: 05-01-12 09:18
Oehhhh!! Wat een knapperds allemaal! Echt mooie dieren en foto's!!
Ik heb ook een dotje:
en after work:
Lucy_1
Geplaatst: 05-01-12 09:37
Wat een prachtige foto's komen er voorbij! En wat een mooie paarden! Moet zeggen dat heel veel rassen mijn hart kunnen bekoren hoor! Vind de PRE's e.d. ook echt prachtig om te zien. Ben begonnen met een Fell pony.... Daarna een tinker... En nu heb ik tinkers en friezen....
Ebe, zoon van mijn merrie Jildou en Maurus, hij is nog hengst en 2,5 jaar oud ongeveer.
Samen met zijn friese ruin vriendje, die wat ouder is als Ebe.
Wat een stoere foto's allemaal weer! Talithah die van jou daar blijven we van kwijlen en wat een praaaachtige Frederiksborger hengst (blijf een zwak houden voor barokke (zweet)vosjes..). Hier nog twee van onze paardjes, foto's door Lifaya
Stephannie7
Geplaatst: 05-01-12 15:33
Wat een gave paardjes en prachtige foto's komen er voorbij!!
Mijn dame vandaag even lekker uurtje zonder deken
Jammer van de draadjes
Anoniem
Geplaatst: 05-01-12 15:37
Mijn hemel een droge wei, hier enkelhoog staat het water.......en naar de buitenbak toe enkeldiepe modder.
Maar ze geniet er lekker van....die is al een eind wit...
De bak is bij ons ook lekker droog! Geen last van plassen, maar goed nu moet ik ook toegeven dat volgens een aantal mensen (en dat weet ik eigenlijk ook wel zeker) wij de best gedraineerde bak van hebben in Drenthe!!
emspa
Geplaatst: 05-01-12 17:08
Och onze bak en wei staan helemaal blank Super mooie paarden komen Er weer voorbij. K ga zo ff een topic openen van zara denk ik
Ik hoop dat het weer snel beter wordt want die wind vind niks
Bullymonster
Geplaatst: 05-01-12 17:33
Wat een knapperds weer allemaal!!
Mooie friezen dit keer.
Steffyentom, wat is je dame prachtig!
Martine, en ik heb een zwak voor jouw paarden, wow! Vooral Flavio!!
Talitah wat een mooi hoofdstel heb je.
Mijn grote vriendelijk reus weer eens op zijn nieuwe plek.
Hier samen met de vriendin waar hij staat en haar paard.
Ben der ook heeeel blij mee Was een afscheidsshoot en wou al heel lang zo iets doen. Kreeg de mogelijkheid om deze jurk te lenen, dus natuurlijk meteen aangenomen. Zijn erg gave foto's uit gekomen
EllaBellaah
Geplaatst: 05-01-12 21:38
Ferro en ik toen ik hem net kende bijna een jaar geleden, inmiddels is hij alweer bijna een half jaar van mij