[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:11

Hoi!
Hierbij wat foto's vanuit mijn meelees-stand ( ik lees alles mee, maar voor reageren op alles gaat het me te hard momenteel )
( Als ik niet meer het recht heb foto's te plaatsen omdat ik te lang niet ben geweest, hoor ik het wel... O:)
Kan ze altijd nog deleten :o )

Urbino voor het eerst met zijn nieuwe 'london' en zijn nieuwe uitrijdeken ( op zijn nieuwe stal ), vanmorgen.
De verhuizing is goed gegaan en hij heeft al nieuwe vriendjes gemaakt. Hij staat nu in een wei naast een aantal andere paarden.
Kreeg een hartverzakking vanmiddag, toen ik zag dat een van zijn jonge buurmannen aan zijn manen zat te trekken! Tot mijn grote geluk geen schade. Morgen mag hij naast een stel andere paarden staan haha.
Hij heeft heel fijn gewerkt vanmorgen. Na het rijden zijn we nog een rondje buiten gaan stappen voor het eerst.
Hij vond het heerlijk volgens mij, lekker wat rondkijken overal! Hij was ook heel braaf langs de weg.

Afbeelding

Afbeelding

Zasread, wat een slimme methode. Hopen dat het werkt!
Robijntjah, fijn dat jullie zo goed voorúit gaan :P

zasread

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:14

Wouw Nishada! Wat staat London super chique op hem!!!
En foto's van Urbino zijn altijd welkom!!!

Trouwens ook fijn dat hij het al kan vinden met de paarden op zijn nieuwe stal :j

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:24

Hier nog iemand in de meeleesstand en zelfs dat gaat me al te snel :o
Probeer het echt bij te houden,maar ja,meestal blijft het voornemens want als ik dan zie hoeveel ik alweer moet bijlezen,zakt de moed me alweer in de schoenen .
Heb wel mooie foto's voorbij zien komen,altijd leuk om te zien.

Verder hier niet zoveel nieuws.
Mynke gaat lekker,wil graag nieuwe foto's,maar ook dat komt er niet van....
We gaan wel naar een andere stal in mei *\o/*
Ik heb echt een superplekje gevonden (denk ik ;) ).
Bij iemand particulier,geen andere pensionklanten.
Ze heeft wel een superbak,paddock en longeercirkel en het belangrijkste (en in deze regio behoorlijk schaars) 2,5 ha weiland in een oude appelboomgaard.
Lijkt me voor Mynke een walhalla :D
Hopelijk kunnen we er wennen na deze roerige jaren op een superdrukke stal....

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:28

Dat is wel fijn op een particuliere stal, tenminste ik vind dat wel zo prettig! Is het niet zo druk en het is wat persoonlijker.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:28

Wanneer komt Doutzen bij je in de buurt te staan en hoe gaat het met haar?

steffie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:44

Hier nog een paar nieuwe foto's van Dylano

Afbeelding

Afbeelding

En hier mijn 2 kanjers samen
Afbeelding

steffie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:45

Wat een leuk paard sjaad!gaaf beesie!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:00

Joyce: Flinke rit! Klinkt wel heel gaaf!

saida: Even over chico (jonge paarden en achterhand leren gebruiken) Ik denk dat het juist beter is om veel afwisseling te maken tussen langzaam en snel draven, juist door die schijnovergangen train je meer. Ik vind het gevaar bij jonge paarden als je teveel rustig gaat draven dat ze ook te rustig blijven en sloom worden... dan wordt het weer lastig om naar het voorwaarts neerwaarts te gaan...
Ik denk dat sanne vast wel even mooie foto's van mn sieraden kan maken ;) Dan is het nog duidelijker

jolijn: Robijn oefend de aanzet voor de koprol ;) kont omhoog en hup!

amanda: Jullie zijn gesetteld voor komend jaar! Ga je helemaal opjezelf of is het op kamers?

sanne: Burgerlijk it is!
Bonita doet het goed en over dosie ken je mn mening! Hoe durf je met een stang te rijde...echt wat een dierenmishandeling ;) Shakira kan erover mee praten... hahaha *\o/* goedzo wijffie :P lekker blijven trainen jullie

Ilona: Het aandoen van de armband is een beetje moeilijk..dus heb een paar schrammen..maar het is zoooo gaaf om hem eindelijk te hebben!

sjaad: met de foto's heb je het goedgemaakt ;) kleurtje staat sjiek!

paola: Klinkt goed! Ik hoef ook niet op zo'n grote stal hoor..lekker klein en gezellig!

Nou meiden de paarden zijn klaar voor het weekend, dus aftellen!
Gister shakira (shannon dr mamie) even in het bos gereden, was weer even geleden voor dr..met haar heb ik altijd een beetje haat liefde relatie...of het gaat super of we hebben ruzie..maar het ging erg goed..vandaag nog even in de bak gestapt en dat ging ook weer lekker.... ooit komen we er wel uit ;) Gister weer met shannon gesprongen...nieuw talent ontdekt !(krijg morgen een hele gave foto! valerie heeft ze nog dus moet nog even wachten) en vandaag voor het eerst op het nieuwe zand gereden *\o/* maar ook zonder omheining...ze is 1x uitgebroken en daarna reed ze super! Vorige les moest ik wat oefenen met stelling op de volte in draf...maar heb het even in stap herhaald ;) was iets makkelijker.. Al met al lekker weekend!
Oww heb zo'n zin in volgende week
(de rum, tequilla :9 en passoa staan al gereed *D )

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:04

Kom ik vandaag op stal is Bandito helemaal niet stijf :D hij liep super soepel aan de longe meneer had dus nergens last van. Nou ik wel hoor mijn benen, mijn kont oef......heb daarna even lekker langs de dijk gelopen heerlijk van de eerste zonnenstraaltjes van het jaar genoten is ook wel goed voor mij *D en Dito de eerste grassprietjes laten proeven hihi, op zijn huidige land staat niets meer is 1 grote zandbak en ik laat hem altijd beetje voor beetje wennen want half april gaat hij de zomerweide in (zo groot als een voetbalveld)
Het andere paardje wat mee was is wel veel lange ritten gewend maar die was dus zo stijf als een plank gek he.

Saida: bedankt voor de links! Ik zie echt bepaalde kenmerken van Bandito terug, hun hoofd, hun bouw echt heel erg leuk! Succes met spierballen kweken :(:) hahaha!
Zasread: Bandito staat in Castricum bij stal Kuijs. Hier in Heemskerk heb je geen pensionstallen met weidegang en dat vind ik echt HEEL erg belangrijk. Een paard moet echt paard blijven en overdag lekker kunnen spelen in een kudde en dat kan bij stal Kuijs dus wel. Wat voor ras in Boni? Hoe groot is hij?
Robijntjah: mooie fotos, op sommige fotos laat hij echt zn rug los, ziet er goed uit! Zie wel echt dat er fries bloed in zit hoor!
Amanda: wat goed dat je een huisje hebt gevonden +:)+ , gefeliciteerd! Wat een poepie mooie stal komt Nino in terecht zeg! Ziet er goed uit!
Sjaad: WOW wat is Urbino mooi zeg *D ! London staat echt heel mooi ik denk dat zwart te hard staat bij hem, goed uitgezocht! Heb je Urbino al lang en komt hij uit Spanje of Duitsland? Zag er namelijk laatst een cremello in Duitsland te koop staan.
Zasraed: mooie lieve fotos succes met testen naar het juiste bit. Vindt het wel een goede oplossing wat je nu doet langzaam opbouwen.

Nou ik ga nu snel offline want vriendjes en vriendinnetjes komen zo!

PS: wat gaat het weekend toch snel.....

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:12

Steffie: leuk paardje heb je! Ik zou proberen goed naar achter te zitten ook in de galop (zie foto 2) en je handen iets dragender te houden. Succes saampies!

steffie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:18

Bedankt banditto

Ja daar heb je gelijk in klopt maar was zo met hem bezig dat ik mezelf vergat! paar maanden geleden kon ik echt amper wat met hem toen was et alleen maar rennen met zijn hoofd hoog in de lucht. dus gelukkig gaat et steeds beter.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:22

Banditto schreef:
Zasread: Wat voor ras in Boni? Hoe groot is hij?

Bonita is een Lusitano merrie ;) een zij dus.. ze is 1.50m op dit moment, maar ze gaat volgens mij nog wel een stukje groeien!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:00

zo we zijn net trg van een dagje relaxen
lekker vanmorgen naar me vriendje en daarna lekker met ze drietjes naar het strand geweest
wat een heerlijke dag
wel erg druk stond zelfs een file ahhaha denk de eerste naar het strand van dit jaar en zekr niet de laatste
zelfs nog een paardje op het strand gezien die nog ff het gas opentrok ........heb ff gekeken en was zo mooi om te zien he
had het zelf niet gedaan met al die mensen op het strand waren me iets te veel

ga zo ff gezellig bank hangen met elkaar en filmpje kijken

Afbeelding mijn kanjer
Afbeelding
Afbeeldingzijn lekkere koppie
Afbeelding

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:01

jammer twee en vier krijg ik niet groter zijn heel gaaffffffffffffffffffffffffff

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:22

peet: mooie plaatjes, lekker fris erop
sanne: heel goed bezig met vaidosa, en wat gaat dat goed met boni. nog gefeli met johan. 3 dagen feest pfff das de moeite.
mies: jij maakt er echt werk van, onthou je wel dat dronken vrouwen een engel in bed zijn. *meld zich ook nog maar ff aan haha* Nee dat gaat helemaal goed komen. waar gaan jullie strandrijden?
amanda: gefeliciteerd, werk aan de winkel dus
ilona: tja eigen baas he en paddestoelekes die zich niks aantrekken van mijn gedachten; m'n broer en ik doen om beurten de zondagsdienst. weten jullie gelijk wanneer mijn vrije zondagen zijn. en ach als t met champi's goed gaat, gaat het meestal ook erg goed (dat houdt de moed er in), maar andersom komt ook voor hoor.
lobke: lekker zo'n grote bak, die mis ik wel. het heeft idd voordelen wat dat randkleven betreft. fotoooo's!!
saida: wandeling te paard of ernaast? anders volgende keer een martingaaltje erop, scheelt enorm.

ff wat anders: kun je op hyves zien wie je verwijderd heeft uit de vriendenlijst? er is er bij mij weer 1 afgegaan en ik zou niet weten wie. haha erg he.
Laatst bijgewerkt door frankiej op 08-03-09 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:24

frank nog avn harte met je vrouw en sjaad wat een mooi tuig he je op je kanjer
heeeeeeel gaaf rest regaeer ik later bij we gaan nu de film ff kijken laterssssss

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:51

Frank: Ja die kunnen goed slapen ;) We gaan hier in het bos rijden...naar de hei...dr is geen strand in de buurt
Verder houden we het heel burgerlijk, toch sanne ;)

Vanmiddag ging ik stalgenootjes helpen springen...en Joris kan ook heel goed springen, maar dan moet ik wel meespringen wat dus leidt tot:

Afbeelding

en mn mooie landing
Afbeelding

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:56

PEET wat fijn om je kanjer weer ff te zien hij ziet er goed uit hoor :+:
geef hem een hele dikke knuf van ons :+:
saida
Afbeelding
*D

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 23:50

Jeetje, niet zo hard! :D Weer even snel bijlezen anders raak ik nog verder achter haha :D .

Jolijn, leuk een topic, ik ga ff kijken!

Saida: Oh, ik zag het niet als een aanval hoor :D . Maar wou ook even laten weten hoe ik er zelf over denk, en waarom/hoe ik sommige dingen anders doe! Ach, er leiden meer wegen naar rome he ;) . En Rints... pittige tante! Wandel je wel met hoofdstel? Dat kan misschien nog schelen als je alleen met een halster zou wandelen..

Sanne: Haha, die johan doet het goed 3 keer :P . En ik doe mn best! Heb een sms gestuurd, alleen nog niks terug gehad :z . Niet gevreest, dat gebeurd vaker _O- . Hij is niet zo van de snelle! Maar ik hoop wel dat het kan... zou zo leuk zijn :j . En wat is Bonni knap :9 Ik blijf me verbazen hoe die paarden dat toe laten......... Zomaar op je rug laten klimmen en dan alles nog 'begrijpen' ook en dat zonder met elkaar te kunnen praten!

Masaro: Spannend je bruiloft :# !!

Nishada: Wil jij ons hier niet zo jaloers maken ja?! :( :D :D :D . Oeeehhhhh, Urbino, wat issie toch mega knap met die london kleur!!!

Paola: Die advertentie heb ik lezen! Lijkt me zoooo'n mooie stal :j . Ik zat ook nog stiekem over te denken (ik had nog wel gemaild) om er naar toe te gaan.. Maar heb het echt zo naar mn zin op paardenhoeve.. maarja, die wei he. := Ik vind het echt een super stal lijken! Echt heel leuk dat jij er nu heen gaat! Is in maasland/maassluis toch? Wanneer ga je over?

Steffie: Knapperd hoor Dylano! Mooi pad heeft ie :D

Mies: Dat dacht ik al.. is een speciale slag wat je moet maken met die armband of niet? Hij is iig heel mooi! :D En hij heeft blauw, jou lievelings kleur toch :D . En wat een leuke foto's van jou en boris :D Geeft echt zo goed weer hoe jullie samen zijn. Lief dus :+: !!
Ghehee, gaan wij het burgelijk houden? O:) Weet je wel wat je zegt..hahaha }:0

Joyce: Goed toch van dito! Hij zit goed in zn velletje dan!

Peet: Knappe tjil :~ Lekker achterbeentje heeft ie hoor!

Frank: Ik wil niet met je ruilen zeg, pfff :P

Marielle: Mooie puppy bak!! Nu wachten op de pups...

Lobke: Ben jaloers!! Dat hypofocus is langs geweest, hihi. Zij maakt zulke gave foto's!! Ik wacht met smart ;) . En een knappe Terosso lees ik.. ongelovelijk he, hoe die het doet! Echt knap hoor *D

Ik zou vanavond gaan rijden, maar heb het toch maar niet gedaan := . Het stormde echt hier.... wat een wind en regen zeg.. bah!
Onze bak gaat dan hard klepperen, en dat leek me geen succes. Chick maar aan de dubbele lijnen gedaan, hij liep weer als een zonnetje 8-) . Ook nog 3 balkjes neer gelegd waar die ook zo over heen ging! (Vond ie een tijdje terug nog héél erg eng, lees: blaren op mn hand trekken!) Dus ben weer super blij me mn kanjertje :+:

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 23:55

Nishada, prachtig!! Setje staat hem super!

Het was een workshop van Hypofocus, zij zal ook wel foto's gemaakt hebben, maar ik weet niet of ik die ook ga zien :P
In ieder geval, Bluem op Bokt heeft de workshop ook gevolgd en ze heeft me al wat foto's van haar laten zien, ze kan echt prachtige foto's maken, dit is haar website: http://EC-Photography.webs.com
Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 00:14

Menn, lobke maak me niet zo jaloers :D .
Wat is licor toch een plaatje he... :~ Nouuu, ik heb geluk, want Sanne komt vrijdag langs met dr camera! Dus ik hoop stiekem ook op hele leuke plaatjes weer :D .

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 00:49

Jongens jullie gaan zo snel :D.

Jolijn, ik heb al gereageerd, jullie gaan goehoed :D

Ilona, vandaag was amable hier en hebben we het nog even over chico gehad, dattie zo'n mooi smoeltje heeft :D

Sanne Hoe is het nu met Iggie? Hoe groot issie inmiddels?

Masaro: Kriebels :D :D

Nishada: ik heb het je al eens verteld maar je hebt echt een heerlijk dier en je tuig staat er super bij :D

Paola Toch moet je snel weer Mynkefotos plaatsen hoor, ben zo benieuwd naar haar..

Steffie: Leuk paard heb jij!

Mies: leuke foto's van boris en jou :D

Joyce: Knappe Bandito, wat kan je dan trots zijn op je paard he?

Peet: Zie Joyce :D Tsjillert is leuk!

Marielle: Mooie bak in elkaar geknutseld, en nu maar hopen op een voorspoedige bevalling!

Lobke: Wat heb jij toch een onwijs gave knollen onder je kont. Licor is natuurlijk geweldig maar ben stiekem ook een beetje verliefd op Terroso :+:

Amable was dus zoals gezegd vandaag weer eens bij mij en ze heeft wat gevdt met Yippie, was erg leuk om te zien en er zijn erg mooie foto's uitgekomen, heb er maar weer eens een topicje aan gewijd :D
[ITP] friesxandalusier Yippie @ fotoshoot en beetje vd

:+:
Afbeelding

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:44

Idra schreef:
Nishada, prachtig!! Setje staat hem super!

Het was een workshop van Hypofocus, zij zal ook wel foto's gemaakt hebben, maar ik weet niet of ik die ook ga zien :P
In ieder geval, Bluem op Bokt heeft de workshop ook gevolgd en ze heeft me al wat foto's van haar laten zien, ze kan echt prachtige foto's maken, dit is haar website: http://EC-Photography.webs.com
Afbeelding

wat een heerlijke foto van een mooi paard kwijl kwijl kwijl :P :9

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:48

Afbeelding
hier alles bij elkaar muis,baby en junior

vondt hem zo leuk ondanks dat het geen barokke zijn hahahahahahaha
:D