Hierbij wat foto's vanuit mijn meelees-stand ( ik lees alles mee, maar voor reageren op alles gaat het me te hard momenteel )
( Als ik niet meer het recht heb foto's te plaatsen omdat ik te lang niet ben geweest, hoor ik het wel...
Kan ze altijd nog deleten
)Urbino voor het eerst met zijn nieuwe 'london' en zijn nieuwe uitrijdeken ( op zijn nieuwe stal ), vanmorgen.
De verhuizing is goed gegaan en hij heeft al nieuwe vriendjes gemaakt. Hij staat nu in een wei naast een aantal andere paarden.
Kreeg een hartverzakking vanmiddag, toen ik zag dat een van zijn jonge buurmannen aan zijn manen zat te trekken! Tot mijn grote geluk geen schade. Morgen mag hij naast een stel andere paarden staan haha.
Hij heeft heel fijn gewerkt vanmorgen. Na het rijden zijn we nog een rondje buiten gaan stappen voor het eerst.
Hij vond het heerlijk volgens mij, lekker wat rondkijken overal! Hij was ook heel braaf langs de weg.

Zasread, wat een slimme methode. Hopen dat het werkt!
Robijntjah, fijn dat jullie zo goed voorúit gaan

).

en passoa staan al gereed
)
hahaha!
mijn kanjer
zijn lekkere koppie

. Niet gevreest, dat gebeurd vaker
. Hij is niet zo van de snelle! Maar ik hoop wel dat het kan... zou zo leuk zijn
!!
Ik vind het echt een super stal lijken! Echt heel leuk dat jij er nu heen gaat! Is in maasland/maassluis toch? Wanneer ga je over?
Lekker achterbeentje heeft ie hoor!
. Ook nog 3 balkjes neer gelegd waar die ook zo over heen ging! (Vond ie een tijdje terug nog héél erg eng, lees: blaren op mn hand trekken!) Dus ben weer super blij me mn kanjertje