[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lonan

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 17:07

Even spammen met foto's
Afbeelding

Dit was een paar dagen na de casteratie :
Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 17:10

Dat is nou nog eens een mooie tinker! Een mannetje om trots op te zijn!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 17:20

Leonietje : Mooie paardje Haha! ziet eer hele maal happ uit volgens mij. wat sanne ook al zeg een mannetje om trots op te zijn Knipoog

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:05

Jasmijn -> Het was idd een lange tocht voor de mannen, ze voelen het nog in de spiertjes!
Niets voor mij om zolang op een fiets te zitten, ik wandel veel liever!
Jammer dat die boer niet wil meebetalen aan de keuring mocht het niet goed zijn, maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit!
Leuke foto's weer, ook die met die pups!
Doet me weer denken aan toen Tommie nog zo'n klei dreuteltje was......

Sanne -> Met Cipke gaat het wat beter lijkt wel.
Hij kan zijn hoofd goed bewegen en ook naar beneden toe doen, dus het lijkt mee te vallen.
De wonden gaan nu ook beter, de ene kant zit dicht en de andere wordt al iets kleiner, maar daar zit nog steeds die wildvleesknobbel.
Leuke foto's weer!

Petra -> Ik zou Tsjil lekker buiten laten staan in de zomer!
Net wat je zegt, lekker dicht bij huis, zo zie je hem nóg vaker! Knipoog

Malin -> Gelukkig valt de arthrose mee!
Hoe heeft Suevo verder gereageerd? Dus de dagen na de behandeling?
Grytsje werd na de bevalling ook wat magerder en die heb ik toen elke dag een klein schepje maïsbrokken van Hartog gegeven.
Na een week zag ik al duidelijk verschil!
Nu krijgt ze elke dag 1-2 handjes van dat spul.
Hier zit de volledige maïsplant in verwerkt en 1 zak van 20 kg. kost maar € 7,00
Als ik zo je verhaal lees denk ik maar één ding; jullie zijn voor elkaar bestemd. Ja

Leonietje -> Hahaha! Heb je je ondertussen door de 64 pagina's heen geworsteld? Tong uitsteken
Wat een leukerd is Lonan!

Ilona -> Je maakt me jaloers met al die lekkere buitenritjes van je! Knipoog

Madelief -> Arme Fuur dat hij zijn neusje stootte! Ach gut

Het is definitief zeker dat Grytsje NIET wordt gedekt!
In ieder geval dit jaar niet en waarschijnlijk helemaal niet meer.
IKKE = BLIJ!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Nu kunnen we echt iets gaan opbouwen!
Met Cipke lijkt het ook wel wat beter te gaan, hij kan zijn hoofd naar beneden bewegen en goed draaien dus misschien zijn de halswervels er toch goed vanaf gekomen.
De zwelling zit er nog wel, maar is naar mijn idee al wel ietsje verminderd.
Hij eet de laatste week wel continu zand als hij in de buitenbak staat.
Het is een tekort aan mineralen maar welke?

Met de boer gaat het niet zo goed.
Vorige week vertelden ze dat zijn longblaasjes geknapt zijn, maar vanmiddag vertelde een dochter van hem dat ze er nu achter zijn dat zijn hart nog maar voor 25% werkt en hij het daarom zo benauwd heeft.
Hij moet het dus heel rustig aan doen, maar dat zit helaas niet in zijn karakter.
Om het even cru te zeggen is hij een wandelende tijdbom.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:38

Even een egoberichtje!!

Heb vanmiddag een huis gekocht samen met mijn vriend! Een dijkwoning uit 1900 hier in het oude centrum van Maassluis. Besef het nog niet helemaal. Denk straks pas als alles rond is en we in oktober de sleutel krijgen.

Ben in ieder geval wel heel blij dat we eindelijk wat groter gaan wonen!! Woon nu in een 3 kamer appartementje met een balkonnetje van 1x2 meter (waar we niet op kunnen zitten) en heb zelf altijd in een grote woonboerderij gewoond, dus heb de ruimte echt wel gemist! Ik ben gewoon 3 jaar lang op vakantie heb ik het gevoel. Vork
Nu krijgen we zelfs een tuin aan het water!! Joehoee!!! Go jij! Go jij!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:39

Yen wat gaaf. Staat het op funda, of heb je een link? Ik ben wel benieuwd.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 20:52

ja yen van harte met je huisje erg leuk voor je/jullie
en we willen je huis wel zien hoor Haha!

en wat een mooie tinker zag ik van leonietje erg mooi paard

saida wat fijn voor je van grytsje echt genieten nu samen met je paardje
gelukkig dat de kleine ook de goede kant opgaat
wel evrvelend voor de boer hoop dat ie ook snle opknapt

vanmorgen vroeg tsjil naar het land gereden
ze waren erg gek op het land aangekomen begonnen ze heerlijk te eten
vanaaf weer terug gereden met ze tweetjes tjeetje ik wist niet dat tsjil zo gek kon doen Rolleyes
had bijna vliegles er kwam een fiets van achter hem aan hoorde ik ook niet hoor !!!!!!!en ineens sprong hij lekker gek omhoog Nerd
later nog ene auto op het fietspad ik dacht eerst wie is die gek hahaha was het een vriendin die wat wou doorgeven
later nog een heel eng verkeersbord met spoken er op ofzo die ik niet zag Duivel
hoor maar tsjil wel hihihi

eenmaal op stal was hij rustig hihihi en moe maar voldaan zijn stal in gelopen
ben zelf ook erg moe heb het hele huis schoongemaakt, tuin gemaaid(doe ik andrs nooit Pling )ramen gelapt binnen en buiten en honden geknipt
pfffffff moest wel want morgen komt de makelaar foto`s maken van ons huis voor op funda jajaja
Wow!
dus vandaar dat ik erg moe ben Slapen hihi en niet zoheel veel reageer sorry daarvoor

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 21:48

goh, dat jullie alle berichtjes apart kunnen beantwoorden zeg, me petje ervoor af hoor. wel een aantal leuke berichten langs zien komen.
@yenneke: gefeli met je nieuwe (oude) woning. nog verbouwplannen alvorens je erin trekt?

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 22:14

Yenneke.... gefeliciteerd!!! Gaaf!! Haha!
Fotoooo's Tong uitsteken

Saida... wat vervelend met de boer. Echt heel balen voor ze.

Fijn voor je dat Grytsje niet meer wordt gedekt.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 22:14

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 22:17

Yenneke , gefeliciteerd wat gaaf zo'n dijkwoning, ook ik ben wel nieuwsgierig naar een foto van jullie nieuwe woning.
frankiej , vaak is het geheim...twee schermen openen, in 1 antwoorden en in de andere bij lezen.
Peetisgreat, zo te lezen was het een gek ritje. En flink in en rond het huis aan het werk geweest. Jullie gaan dus ook verhuizen binnen kort?

Bedankt voor de leuke reacties op Lonan. Ik ben heel blij met hem hoor.

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 22:19

Ah soeske wat een geweldige foto's.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 22:30

leonietje schreef:
frankiej , vaak is het geheim...twee schermen openen, in 1 antwoorden en in de andere bij lezen.

ja dat geheim snapte ik al wel, alleen vraag ik me af waar ik de tijd vandaan zou moeten halen. toevallig vanavond een hele poos op bokt, maar elke dag? nee dat niet

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 22:35

Oooh aha dat bedoelde je..tja dat probleem ken ik ook Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 23:12

Hier de link!

http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=d53959a9-ae90-4db2-bcd0-94e26240f5d0&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1

Maar we hoeven er in principe niet veel aan te doen. Likje verf hier en daar, dakterrasje maken en in de badkamer een ander wastafeltje plaatsen. We gaan sowieso nog een bouwkundig rapport op laten stellen alvorens we de koop definitief door laten gaan. We zijn in ieder geval vanmiddag tot een overeenstemming qua eindbod gekomen. Lachen

Pffft net van 20:00 tot 22:30 vergadering gehad van de VVE van het appartementenblok waar ik nu nog in woon. Nog nooit zo'n lange vergadering gehad! Duik nu lekker snel m'n bedje in! Slapen

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 23:41

Oh jongens, ik kan het ook niet bijhouden hoor hier!
In ieder geval mooie standfoto's gezien, goed Suevo-nieuws om blij van te worden.... eigenlijk teveel om op te noemen.

Yenneke, gefeliciteerd! Lijkt me echt een heerlijk huis om in te wonen, heel sfeervol en ruim. Veel geluk!

Veludo heeft heel heus een zadel opgehad vandaag, hij leek wel een echt paard Knipoog
Ook weer gehangen, dat gaat heel goed, maar wel nog zonder zadel want singel is te lang...
Hij is in ieder geval onwijs goed aan het opknappen van zijn castratie, morgen twee weken geleden. Maar de resten hormonen gieren nog lustig rond, daar niet van... maar dat zal wel rap minder worden. Lijkt me lekker als hij ook bij de andere paarden kan lopen, maar dat durf ik nu nog niet aan.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 09:24

Jee, sorry, ik kan het echt niet bijhouden, zou ook graag op iedereen willen reageren, want ik heb alle verhalen wel zo'n beetje gevolgd, maar het gaat me te snel...
Zal straks als het lukt nog een poging wagen!

In ieder geval weer veel mooie foto's voorbij zien komen!
Yenneke een huisje, super zeg!
En Malin allerlei nieuws, minder en beter...
sterkte met 'm!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 09:34

Gaaf huis Yen, ziet er netjes uit. Maar die tuin moet je volgens mij nog wel wat aan doen KnipoogIk ben een tuin freak

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 10:27

Ff tussendoor, de rest reageer ik later wel bij! Maar Yenneke gefeliciteerd met je huisje, het ziet er echt super uit! Echt heel sfeervol en karakteristiek!

Lobke, ik bedenk me net ineens dat ik jouw mail nog helemaal niet heb beantwoord Bloos Bloos Bloos Bloos
SORRYYYYYYYYYY! Ik heb het echt te druk gewoon, ik hoop in ieder geval deze week!

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 10:43

Yenneke , mooi huis en zo lekker aan het water!!
Is er hier iemand die zijn merrie drachtig heeft van de lusitano hengst Quilo? Wij hebben momenteel 1 merrie van hem drachtig, de 2de gaat ervolgende maand heen.....Zijn overigens een oldenburger en een hannoveraanse merrie Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 11:09

Yenneke: Gefeliciteerd met de aankoop!!! Het ziet er uit als een erg gezellig huis.

Peet: Jeetje, jij bent gisteren flink bezig geweest. Vandaag maar even een dagje rusten Knipoog

Het is nog steeds mooi weer Haha!:D En gelukkig ben ik vandaag vrij, dus ik ga lekker van de zon genieten!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 11:27

Leonie: Vervelend dat de castratie wat tegenzat, gelukkig is hij er weer goed bovenop gekomen! Vind m gaaf!
Hij is echt leuk gekleurd, en een lief koppie zeg Ja
Ilona: Hahahaha, ja zo ging het ook echt Huilen van het lachen
Was echt te grappig, lastig neerzetten maar je begrijpt me helemaal Tong uitsteken
Patries: Haha, ja echt de domkop Haha!
Niet echt last, zn laatste tandje zat los en ik merk dat dus wel wat met rijden, had gehoopt dat de tandarts m eruit zou halen maar dat was nog niet mogelijk... Dus weer wachten tot ie dr uit valt Knipoog
Aldalberti: Ben het met Prinslover eens, het lijkt me inderdaad een goede manier zoals jullie je paarden verkopen Ja
Sanne: Aaahhh, ja dan ben je groot idd Knipoog had ik niet door op de iberische dag (maar toen zat je natuurlijk ook)..
Heb ik ook wel es zo'n baaldagje, is echt niet leuk
Dan wil je t liefst je bed in en janken en gewoon niks doen behalve slapen haha.. Maar van dit mooie weer word ik juist extreem vrolijk Haha!

Gisteren heeerlijk met n vriendin op het strand gezeten met een fles wodka, gewoon zonder jas t was echt warm! Wind was ook gaan liggen, dat scheelt, hetw as echt prachtig! Heerlijk zitten kletsen en drinken en daarna nog wat gegeten en gedronken in een strandtentje, toen belde ik mn vriend op om te vragen of ie zin had ons op te komen halen, maar zn autootje deed t niet en midden in dat gesprek kregen we opeens een lift aangebode, dus ik roep door de telefoon "oo ik krijg een lift doei!" hihi, ik hoorde echt dat mn vriend een beetje pissig was Tong uitsteken Dus ik belde vanochtend nog maar ff, hij dacht dat het kerels waren maar ik kon hem geruststellen want het was een heel aardig jong stelletje Knipoog
Vond het echt onwijs tof dat ze zo spontaan een lift aanboden, dat maakte de avond helemaal af!
Hihi, we sprongen ook echt die auto in Haha!

Saida: Brrr, wat naar voor die boer..
Yenneke Gefelicteerd zeg! Wauw, wat een mooi huis, de badkamer en de keuken, ziet er allemaal netjes uit!
Frankiej: Ja, ik vind t gewoon ook echt leuk Haha!
Nu een paar meiden gemeet en dan weet je ook weer meer er over en dat maakt het nóg leuker! Dus, wie wil meeten Haha!
Tijd, achja, tis tegenwoordig erg rustig op werk en heb een computerbaan.. En zolang het werk maar goed&af is Knipoog
Maar de truc is idd elke dag een kwartiertje/half uurtje..
Soeske: Aaah echt schattig! Hoe is Goya eigenlijk met dieren? Furia is helemaal gék van ze! Loopt achter alles aan wat beweegt Haha! Honden zijn meestal lekker brutaal, en de meeste paarden schrikken daarvan maar Furia is nog brutaler Haha! Alleen Dizo schrikt daar niet van, die zijn echte maatjes!
Karina: Gaaf hoor, gelukkig dat hij zo opknapt van de castratie.
Ellis: hooooi! Doei!
Frisiangirl Quilo, ja daar ben ik nu echt fan van Haha!
Maar heb geen merrie dus niks drachtig, wel leuk dat jullie een veulentje van hem krijgen!

Gisteren lekker halster om gedaan en met Furia zonder zadel door de bak gecrosst Haha! Hij maakt zn rug dan bol en zn hals heel laag, waardoor ik echt het idee heb dat ie gaat bokken maar dat doet ie dan niet, hihi gek paard Haha!
Maar wat een gevoel is dat toch, rondcrossen op een "naakt"paard, ik zou dat graag eens in de bossen oid doen Ja

Het weer is idd heerlijk, maar ik zit de hele dag op kantoor helaas... Morgen wel de middag weer vrij, dus dan moet het ook zo zijn!! Haha!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 12:03

Zo eventjes me neus weer laten zien Haha!

Heb snel door gebladerd en zag mooie foto's voor bij komen Go jij! Go jij!

Ik heb het eventjes druk om hier te reageren Bloos

Ik heb bezig om van Baan te veranderen Haha!
Ik zit al zo lang in de zorg maar ben het gewoon zat ik had het niet meer naar me zin Ach gut
veel stres en spanningen dat ik daar op liep.
Ik heb zelfs 1 jaar in het ziekte wet gelopen omdat ik zwaar gespannen was en kon niks meer en wilde niks meer. Verdrietig
voelde me zwaar depri veel huilen en veel willen slapen en moe op staan en moe blijven de heledag door
hele onrustige nachten met soort van nacht merrie,s en me lichaam was zo gespannen. Verdrietig
dat ik echt niet meer mocht werken van de dokter. Ach gut
Nu een jaar verder tezijn wil ik graag het opbouwen maar het lukt niet daar op me werk. Verdrietig
Ik kom nog steeds gespannen thuis en ga met tegenzin er naar toe. Ach gut
terwijl ik het jaren naar me zin heb gehad en maar ineens was ik blijkbaar opgebrand. Scheve mond

Nu heb ik dus een stap genomen om naar een uitzend buro te stappen in de tuinbouw en daar heb ik een gesprekje gehad en gelijk werk aan geboden gekregen. Haha!
we gingen naar de kas toe om kennis te maken en indruk te krijgen wat het inhield en hoe de tuinder zelf is. Tong uitsteken
Zo een gesprekje gehad met de tuinder en moest eventjes met spanning af wachten of ik aan genomen werd voor een half jaar. Hyper!

Nou van ochtend de verlossende woorden ja hoor ik mag 5 mei beginnen in de tuin. Go jij! Go jij!
voor een half jaar. OK dan!
eventjes wat anders maar beter dan met stres thuis zitten.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 12:24

Madelief: Wat heerlijk zo op het strand zitten, daar heb ik ook wel weer zin in. Flesje rosé erbij... lekker beetje zitten en niksen!
Wat kunnen vriendjes soms toch overbezorgd en beschermend en jaloers zijn Nagelbijten / Gniffelen Echt een typische mannenreactie. Wel super dat jullie een lift naar huis hebben gekregen!
Had je nou ook foto's van je wedstrijd?

Saida: Dat is echt een eng idee, kunnen ze niks doen om zijn hart weer goed aan het werk te krijgen?

Heidi: Dat is inderdaad dan de beste beslissing als je steeds zo gespannen bent. Je moet het wel naar je zin hebben. Echt super dat je dan gelijk een baan hebt aangeboden gekregen. Hopelijk kan je nu lekker ontspannen werken.

[HAW] Ik en Boykin aan het werk *Het gaat niet altijd lekker* nog wat foto's van vorige week vrijdag die ik van Karin en Boykin heb gemaakt.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 13:12

Ook nog even het topic van de foto's die ik heb gemaakt toen Boykin los in de bak stond met Be One (alias Biam)
[ITP] Be One en Boykin!