Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
leonietje schreef:Gistermorgen naar stal, het was de derde keer sinds drie weken dat ik er weer was, alle drie de de keren wilde Jacolien niets van me weten (moet zeggen kwam ook steeds onder eten tijd, dat ze in de bak hooi stonden te eten).
Gisteren eerst met wat stalgenootjes thee gedronken en een gebakje (was iemand jarig geweest)even bij kletsen en de moeder van een van mijn stalgenootjes doet aan reiki, die vertelde mij dat haar moeder voelde dat Jacolien zich ontzettend schuldig voelde, ik zo van "nou daar merk ik weinig van, ze wil niets meer van me weten ". Daarna even kijken bij Jacolien...ja hoor ze zag me alweer aankomen, en weg liep ze.
Ik vond dat zo erg..want voordat ik er af was gevallen kwam ze gewoon naar me toe. Uiteindelijk wat lekkers opgehaald, samen met de shet het gedeeld, toen werd ze wel heel nieuwsgierig en kwam ze toch dichterbij...toen ze ook wat lekkers had gehad, bleef ze bij me staan, ik kon dr lekker kriebelen en ze legde zelfs haar hoofd op mijn schouder...ik heb staan janken...dat wil je niet geloven. Echt was super emotioneel.