Kelly_Taco mooie foto's van Adorno. Wat heb je een prachtig paard !!!
Tjinta
Geplaatst: 11-04-11 08:47
Gepaneerde Toobs... Zo wordt hij nog lekkerder!!
Dat lijkt me nou zo gaaf he! Dat draven door het water. De paarden vinden het ook leuk? Zo op de foto te zien wel. Behalve die van Rivano dan... grijns. tilt wel heel gaaf zijn beentjes op.
Anne heeft permanent in haar manen.
de paardjes doen er wel alles voor om er op hun paasbest uit te zien!
Kelly Taco gaaf paard, mooie kleur ook!
Sanapril das een prachtige kruising!
onley is jouw dame vliegenschimmel? zo met al die vlekjes?
Jennifer8 wat een prachtig markant hoofd heeft jouw grote liefde. lief oog ook!
Wat een gave fotos allemaal weer zeg !!! ik heb gister ook nog paarden op stal voor de camera gehad. hihi
Femke_Tweety
Geplaatst: 11-04-11 12:17
Even twee fotootjes van Tweety. (Lusitano)
Voor de kar. Ik doe t helaas niet heel vaak, bij gebrek aan iemand die regelmatig mee wil. En met de kar alleen over de dijk zie ik niet zitten. Hij is braaf zat op zich, maar met de kar ga ik niet graag alleen.
Onder t zadel wel, dit is een fotootje van gisteren, met mn mobieltje gemaakt:
Llevado zal we ongeveer t zelfde kleurtje hebben/krijgen denk ik...
lovelance
Geplaatst: 11-04-11 15:40
Lusitana, wat een prachtig paard. Hij is toch zoveel breder nog geworden sinds hij bij jou staat? Ik dacht mij te herinneren dat ik daar foto's van heb gezien. Prachtige foto's van Nouvel. Gaaf zo in de zee met z'n drieën. Zandstrupper! haha geweldig Rivano, mooi paard op de foto. Moest erg lachen om zijn loopje door zo'n plasje water. Grappige foto. Adorno! Gaaf. Ik vind jullie zo'n prachtig stel. Mooie foto's Ik zag Amerigo nog voorbij komen en een prachtige valk voor de wagen.
Gisterochtend lag Jabato en ik ben er bij gaan zitten. Na een paar minuten begon hij steeds verder in slaap te vallen en heb ik zijn hoofd gepakt en gevraagd om lekker plat bij mij te liggen met zijn hoofd op mijn buik. Ben zo blij dat dit vertrouwen er eindelijk is.
Wouw wat een speciale foto!!!! Dat zou ik met Adorno nooit kunnen.. Zijn vertrouwen is dusdanig geschaadt dat hij al niet gaat liggen op open terrein
2005
Geplaatst: 11-04-11 15:55
Mooie foto's weer! Lovelance, leuke is dat als ze bij je liggen he? Ik ben vandaag ook bij die van mij gaan zitten.
lovelance
Geplaatst: 11-04-11 16:00
Adorno heeft inderdaad zo'n geschiedenis, sneu hoor. Toch ben je al zo ver met m, ik vind het knap.
Jabato heeft een paar maanden nodig gehad om te wennen. Van de reis Spanje-Nederland heeft hij een enorme klap gekregen, mede door het scheiden tijdens de reis met zijn halfbroer. Hij liet mij in het begin ook echt niet in de buurt komen. Gelukkig is het nu een vrolijk mannetje en gek op mensen. Al zit het onzekere er nog steeds in, eenkennig is hij ook wel. Hij zit heel erg snel "vol" en sluit zich dan af en staat met halfdichte ogen en zijn hoofd laag te wachten. Geen paard waar je heel snel mee moet en kunt gaan dus.
kaotictjinta mijn merrie is indd een vliegenschimmel wat ik wel leuk vind staan bij haar Jabato is toch een pracht kerel hoor en ook erg mooie foto's
Mijn merrie heb ik nog nooooit zien liggen en staat ook direct op als ik aankom Adana daar in tegen blijft wel lekker lui liggen en vind het ook niet erg als ik erbij ga zitten.
XshaartjeX
Geplaatst: 11-04-11 16:41
Lovelance: whow wat een mooie foto van jullie samen. Mijn merrie blijft wel eens liggen als ze heeft gerold in de paddock en dan mag ik er op zich wel bij komen van dr maar meestal moet er na het rollen gebokt worden
Bullymonster
Geplaatst: 11-04-11 17:40
Wat een berg knappe paarden weer. Jabato is gewoon heel erg knap, gelukkig heb ik dat net nog in het echt mogen bewonderen. Die ligfoto is zo lief.
Ardorno is gaaf Kelly. Jammer van dat vertrouwen, maar volgens mij ben je al een heel eind met hem ook!
Mooi sinterklaaspaard. Stoer hoor!
Tweety: valkkleur blijft gewoon gaaf!
Jaleo ook nog even.
En samen met mij, voor het beeld wat een reus meneer wordt.
Adorno die 2e is gaaf. Tja, blijft eeuwig zonde dat zijn vertrouwen zo geschaad is. Aan de andere kant, anders was hij misschien nooit op je pad gekomen.....
Zipper als uitermate geslaagd pietenpaard!~ Wat leuk dat hij dat zo braaf doet, tussen al die kinder tereur op zoiets als sinterklaas.
Tweety in zandstrupper kleur!!! Ik zie jullie gezichten stralen daar op die kar. (of is het zandstrupper in Tweety kleur? Ik denk eigenlijk het laatste..)
Wat een vertrouwen van Jaboto en van baas in Jaboto en de anderen in de paddock, want als er nu een paar gaan vliegen, moet je wel heeeeeel snel zijn. En wat handig dat pad zo bij jullie voor foto's tegen stralend blauwe achtergrond.
2005, jij zat dus ook heerlijk in het zonnetje bij je paard.
lovelance
Geplaatst: 11-04-11 19:05
Er is altijd zoveel rust bij ons, dat ik daar niet zo bang voor ben. Ze liggen zelfs nog zo als de tractors en graafmachines langs komen rijden. Gevaarlijk vind ik t echt niet.