Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar het zou zoveel makkelijker zijn als je uit die feedback kunt halen waar je iets mee wilt, en de rest aan je voorbij kunt laten gaan. Bedankt, maar ik denk er anders over. Het gaat toch om de lol met je paard, en als je ernaast staat kan het zomaar heel anders zijn dan wanneer je erop zit...
ik ben de was aan het doen en ik moet medereizigers vinden voor een trektocht eind oktober samen met 2 franzosen, vanavond verloving van de oudste zus (mag ik natuurlijk niets over zeggen maar schrijven kan altijd, 38 and still a virgin,...) en discoooohooo all night long, maar efkes een quick response: waar: Amsterdam, en een boktmeeting met Martine int vliegtuig, maandag as komen we Nederland onveilig maken! Ik neem een lange wensenlijst mee, maar moet denk ik een tijdelijk bijbaantje vinden om alles aan te kunnen aanschaffen.
Bovendien studeer ik daar nu natuurlijk..

Furia in het echt bewonderen! En mocht het niet lukken naar jou te komen, kunnen we altijd even koffie gaan drinken na jouw colleges ofzo

Heb wel heel veel gereden daar! Woon zelf in Alkmaar, Furia staat in Heiloo (10 min vanaf centrum Alkmaar).
Wél op zoek naar een huisje, echter niet in Amsterdam, gewoon in Alkmaar.
cloris schreef:laulau85 schreef:Ja was ook echt kwaad op hem. nadeel is dat hij niet bang is voor de zweep ofzo...
Als hij uithangt en ik geef een tik reageert hij daar ook helemaal niet op. Niet als ik onder zijn buik tik maar niet eens als ik er tegenaan tik... En ja kan hem moeilijk er echt een lel tegenaan geven...
Bedoel je nou dat je hem een tik geeft omdat hij uitschacht? en dan ook nog tegen zijn hebben en houwen?
cloris schreef:. En wie kan er nog een keertwending om de voorhand of renvers rijden?
en de kracht en rechtheid in zijn lijf al heeft.

Cyrina schreef:Bekken en spronggewrichten moeten het samen doen. Het een kan niet zonder het ander. De hoeken in de gewrichten passen zich namelijk op elkaar aan. Als de bekken gaat, gaan de sprongewrichten ook en vice versa.
en met hem vele dressuurpaarden die de buiging in de (hogere) verzameling grotendeels uit het spronggebied halen ipv door de hoek in het bekken te verkleinen.
) ik denk dat je het dan wel aardig begrepen hebt als je zo een paard weet te verzamelen... 
.jpg)

Zo suf, zag een briefje hangen in de welkoop, bel ik op, blijkt het bij kennissen van ons te zijn
grappig joh! 
nombrado schreef:Suelza schreef:Nee, dat klopt... Maar het is een plaatje wat ik wel liever zie
Overigens heeft dit paard behoorlijke fysieke beperkingen, dus in dat opzicht vind ik het niet geheel storend en ondenkbaar...
ja...als je blind ben, zal je ook blindelings moeten vertrouwen op je ruiter

Die wilde natuurlijk graag naar HE.