Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(Heemskerk)

Ben namelijk wel nieuwsgierig aangezien Bandito ook een zoon van Fauno is!
zometeen komt oma op visite en mijn ouders daarna lekker naar mijn paardje die zal ook wel spierpijn hebben, ga hem even lekker los werken. En ik heb gister een mooie goede toileteerschaar gekocht dus ik ga mijn mannetje even onder handen nemen hahaha! Vanavond komen er wat vrienden langs en gaan we lekker een vakantie boeken YOEPIE! 
hahaha leuke foto, vind jullie ook zo goed bijelkaar passen

Prinslover schreef:Verveling heerst, dan ga je maar mooie paarden kijken.
Mennn, wat een plaatje is dit zeg: http://link.marktplaats.nl/233723808![]()
Toevallig iemand met deze knapperd bekend? Zonde dat ie verkocht wordt!
.
Spierpijn ervan gekregen. Veel plezier vandaag.

Behalve wij dan... Ik ben echt vaak in Heemskerk te vinden! Waar heb je Bandito staan?

Het duurt nu nog maar even!
Ik heb je pb gevonden! Tijden is goed, ik kom je ophalen! Gaan we hopen op mooi weer en dat we paardjes hebben voor op t strand
. Gefeliciteerd met Johan! Was de verjaardag nog gezellig met wijn
haha?
Vind dosie knap hoor, dat ze al beginners toelaat! Dat durf ik bij chick nog niet aan haha
. En die Bonsoda! Wat een knapperd, ik hoop dat ze lekker zo blijft zou ideaal zijn
! Krijg jij ook een heerlijk paardje eraan!
Helemaal top hoor!
. Ik moet er niet aan denken! haha
. Maar gelukkig is Dito erg stoer 
. En op de voorhand vallen, tsja wat wil je? Hij is jong! Hij heeft nog niet alle kracht om 3 kwartier 100% op de achterhand te lopen. Ik wil niet alles tegelijk.
Ontspannen lopen, rustig in hoofd-halshouding en reactie.. dat vind ik belangrijk. Daarna komt vanzelf het aan de teugel en het achterhand gebruik wel. Hij is van zichzelf vrij relaxed en daardoor soms 'sloom'. Ik kies er daarom niet voor om hem contant in een lager tempo te laten draven
. Dat is voor hem niet de manier vind ik.. Uiteraard rijd ik wel veel (schijn)overgangen, na 3 passen terug in tempo, ook weer vooruit.
Dat werkt bij hem wel goed.
. Voelt zeker wel heel fijn het om te hebben?
. Doeiii 
Er zijn zowel portretfoto's gemaakt als rijfoto's.

leuke stalling ook wel ziet er allemaal ruim en licht uit. 
Als het mag natuurlijk 
ik heb me er al op verheugd
En gratis zal wel beter zijn, want ik ben een beetje blutjes 
Jaja, hij doet het uitgebreid
ben er toch drukker mee dan ik dacht en ik zit nu op het moment zonder auto. een dombo is er opin gereden terwijl hij geparkeerd stond auto in de prak baaaaaaaaaaaalen maarja het is niet anders.
.