[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 20:34

Peet: Jij bent de laatste tijd wel heerlijk aan het buitenrijden zeg! Daar heb ik ook wel weer een keertje zin in!
Hoe gaat het nu met celine, knapt ze al een beetje op? Ach gut
Als ik jou was zou ik hem bij die vrienden op het land zetten, kan hij tenminste lekker buiten lopen!

Yenneke: Het is een pony , 152 als ik het niet verkeerd heb, en hij doet zeker stoer voorkomen (maar stiekem is hij een beetje een watje)

Zo, heb net lekker getennist met mijn vader, hij heeft me flink laten lopen, maar dat was ook wel goed voor me, heb vandaag op een zwak moment een hele zak m&m's leeg gegeten Bloos (en toen was ik misselijk Tong uitsteken )

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 20:39

Madelief, hij heeft het inderdaad niet gehaald, heb gister in laten slapen helaas..
Leuke fotos verder voorbij zien komen!
Jasmijn, als hij wordt afgekeurd, kosten voor de verkoper (zou ik doen). Anders gewoon voor de koper..
Weer teveel om overal individueel op te reageren hihi.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 20:40

Yenneke ik ben het helemaal met jou eens, maar wat mij verontrust is dat ze continue met haar staart slaat en dan ben ik toch bang dat ze ergens last van heeft. Ik ben natuurlijk geen veearts, als het alleen het onrustige en rennerige was dan zou ik het nog een kansje geven. Maar door dat slaan met die staart heb ik zoiets van, niet doen. Zeker als Mies die klik niet heeft die bv Jasmijn met Bandito heeft of ik met Suev toen ik hem zag hehe Lovers en het helemaal niet eens de bedoeling was een tweede paard te kopen.

Peet, ook lekker het land op!

Sanne leuke foto's! Stoere pownie hor Cool lekkere ronde billen. Hoe hoog is die nou? *edit ow ik zie het al. Maar hij is stiekum ook een barokkie Tong uitsteken

Saida fijn dat Grytsje niet gedekt wordt, dat geeft in ieder geval al een stukje rust. Fijn dat jullie het leuk gehad hebben, maar wel super ver fietsen Wow!

Jasmijn en heb je al nieuws? Dizo is ook echt weer een schatje!

Madelief ik weet t eigenlijk niet, we gaan 3 mei maar ik rijd met iemand anders mee in een vrachtwagen, die dat georganiseerd heeft. Hopelijk is het dus nog legaal Haha! Waarschijnlijk wordt het Noorwijkerhout weer, misschien weet Ellis dat wel?

Verder nog goed nieuws hier, Steffi heeft de foto's bekeken en haar exacte woorden waren: "Op die foto's is wel wat arthrose te zien maar niet heel spectaculair hoor. Het is een goede reden om hem op de glucosamine te zetten." En ze was verder eigenlijk ook heel positief, ze dacht dat als ik voor de behandeling gewoon kon springen zonder dat hij de dag erna kreupel was, dan kan ik dat waarschijnlijk na de behandeling straks ook wel weer. Dus Suevvie en ik gaan er gewoon voor Pling Ben benieuwd hoeveel dikker hij morgen weer is Vork
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 21-04-08 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 20:42

ja dat hij het land op gaat was al zeker maar was benieuwd naar jullei reactie`s hij gaat van af 1 mei daar heen
dus nog dichter bij huis hihi als ik dan savonds me hon duitlaat loop ik lekekr nog even langs bij tsjillert Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 21:05

Malin: Wat een geweldig nieuws!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 22:09

Super nieuws Malin!

Mij viel het ook heel erg op dat zwiepen met de staart en het hoofd in de lucht gooien. Ben ook wel benieuwd hoe dit paardje ingereden zal zijn. En inderdaad of het paard misschien inwendig ergens last van heeft. Maar door de manier van werken met paarden van de laatste jaren (sinds ik les heb van Willy dus Knipoog) zie ik ook altijd wel weer ergens een uitdaging om zo'n beestje wel goed en plezierig te kunnen laten lopen. Zeker met zo'n jong dier.

Maar de klik moet er absoluut ook zijn vanaf het eerste moment. Netzoals ik ook met X-je had! Lovers Vork

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 23:15

Jeetje dames wat gaan we hard...ik kon julie eerst niet terug vinden. Oef....ik ga geloof ik 64 pagina's lezen.......

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 08:18

Malin: Goed nieuws!!! Gelukkig valt de artrose mee! Ik hoop voor je dat hij zo goed opknapt!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 08:55

Welkom voor de nieuwelingen. Heb leuke foto's voorbij zien komen! Haha! En dat is heel goed nieuws Malin, dat gaat de goede kant op!!

Petra herrinerde me weer eventjes op Hyves aan Bokt, dus ik kwam maar is even langs.

Met Fuego gaat het al een stukken beter. Zijn zwelling is bijna helemaal weg, in Nl komt er een da naar kijken. Volgende Dinsdag ochtend zijn ze al aangekomen in Nl, op de nieuwe manege!! Haha! Spannende week dus.

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 09:02

ow, spannend... nog een weekje.... wat zal jij blij zijn volgende week Haha!

Malin, super nieuws!! Zal voor Suev snel herstel duimen.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 09:17

Waar hebben jullie eigenlijk jullie paarden vandaan Tong uitsteken

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 09:17

Malin, wat een geweldig nieuws. Super zeg! Eindelijk eens voorspoed ipv tegenspoed.

Essss, fijn dat je Fue volgende week al weer ziet. Je zal hem wel missen. En ik had jou inderdaad hier ook gemist Knipoog.

Hey Leonie, jou had ik ook al gemist. Hoe gaat het met Lonan?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 11:01

Zoo, dat was weer bij lezen geblazen na een paar dagen…. Haha. Weer leuke dingen gelezen en tegen gekomen;

Zo ook Yenneke: Super foto’s man van jou en Xje!! Onvoorstelbaar hoe goed hij het oppakt. Hij loopt al zo netjes de bak rond!

Madelief: Wat leuk jij en Fuur op het strand!! En met die tinker erbij! Het was heerlijk zo te lezen, en is ook wel te zien op de foto’s hoor! Hij ziet er tip top uit Haha! Wat jammer van je wedstrijd trouwens….. Maar wie weet gaat het de volgende keer beter. Dit is natuurlijk ook pas de 2e keer! Knipoog

Brankaz: Fijn dat je zo vooruit gaat, idd proberen vast te houden!

Frankiej: jammer dat de andalusier niks word, maar je moet ook wel iets vinden wat bij je past kwa paard, prijs en alles.. Valt soms niet mee!

Djemo: Friezen zijn vaker lui voor je been. Maar let wel op dat ie niet “gewend” raakt aan de sporen, want als die aan sporen went, dan reageert ie daar straks ook niet meer op, dat zou zonde zijn Knipoog Gefeliciteerd trouwens voor het behalen van je examen met je hond!

Anita: Goede berichten over jou met Sun! Nette punten ook! Leuke plaatjes ook. Vind het voor geen barok paard te zijn wel een lekkerding hoor! Vingers aflikken

Soeske: Ahh, wat jammer zeg van dat lammetje… Wel lief dat je hem een kans wou geven, maar helaas.. Boos! Lachen

Adalberti: Bedankt voor je reactie, ik was er erg nieuwsgierig naar! Je bied namelijk prachtige paarden aan Kwijl Maar omdat het toch in Spanje is, was ik benieuwd hoe dat ging kwa transport en kijken enzo. Ik nam idd al aan dat weinig mensen vanaf een filmpje kopen enzo. Hoe zit dat trouwens als mensen dat wél doen en ze zijn niet tevreden met het paard? Nemen jullie hem dan terug, of hebben ze dan pech?

Sanne: Je teamgenoten weten het dus nog niet… Ik denk dat ze het wel jammer zullen vinden, maar helaas.. Hoe denk je dat ze het zullen oppakken? Leuke foto’s trouwens van jou en Boy! Gaat steeds al een beetje beter volgens mij! Ik zou hem alleen ietsje langer laten van voor.. Dan kan jij je armen ook mooi in een “boog” houden. Knipoog

Peet: Wat een leuke foto’s met Tjil in het bos. Ziet er gezellig uit zo! Haha! Je kan wel lekker rijden daar volgens mij. En wat ideaal dat je bij je vriendin kan staan! Heerlijk toch zo lang op de wei, met bak + bos. Doe mij zo’n stal Haha!

Patries: Je hebt leuke foto’s gemaakt hoor! Hoe staat het eigenlijk bij jou en Sueno met de wedstrijden?

Malin: Wat fijn om al die goede berichten weer te lezen! Mag ook wel na al die ellende. Jij en Suevie verdienen het Lovers Ik hoop dat je na de behandelingen weer jaren plezier kan hebben zonder gedoe!

Saida: Weer terug van weg geweest! Knipoog Vind het knap dat Frits nog 130 km heeft gefietst, ik doe het hem niet na haha. Ik zat toevallig op me stage te lunchen toen ik hoorde dat een collega ook naar valkenburg ging dat weekend. Wel grappig Knipoog

Jasmijn: Die foto met die knuffel van Dizo!!! Aaaaaaaaaaahhh echt zo’n foto dat je hem wil opvreten haha Clown De keuring komt nu trouwens wel erg dichtbij, spannend!

Leonietje: Ja we gaan hier als een speer haha. Maar helemaal terug lezen heeft denk ik geen zin hoor Knipoog Dan ben je nog wel een tijdje bezig. Ik zou er gewoon weer instappen haha. Lachen

Esss: Gezellie dat je je ook weer meld. Goed nieuws over Fue! Mooizo! Eindelijk komt de dag dichterbij dat ie ook in NL is. Mocht tijd worden denk ik haha Knipoog . Ben benieuwd hoe dit het hier vind..

Zo hehe. Iedereen gehad als het goed is! Ben afgelopen zondag heerlijk naar buiten geweest. Lekker rondje bos, duinen strand gedaan! En braaaaaaaf dat ze was Wow! Het word nog eens wat met dat dametje. Normaal is ze op strand niet te houden…. En wil ze er als een speer vandoor gaan. Nu is dat ook wel logisch, zo grote openvlakte, maar ik wil graag zelf bepalen wanneer haha. Haha! Nu deed ze bij de strandoprit al normaal (jippie! Normaal wil ze er dan niet op, gekke muts Verward ) en reed het strand op met lange(!!!) teugel en lekker door de zee gebanjerd. Daarna nog lekker even uitrazen, waarna ze wonderbaarlijk rustig weer verder stapte aan een lange teugel. Ik ben trots op de tut! Gister bitloos, zonder zadel ook een rondje buiten gemaakt (aldan wel niet op de ruiterpaden Nagelbijten / Gniffelen , maar gewoon verharde ). Ook stukken gedraafd, was ze ook superrrrr braaf. Wie weet word ze ooit eens rustig haha ROFL .

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 11:11

Iloon, Sun is inderdaad een lekker ding. Dank je voor de complimenten.

En fijn dat het zo goed gaat met Amanda. Lijkt mij ook wel lekker hoor, bitloos en zonder zadel naar buiten. Maar daar heb ik nog even te weinig lef voor. Maar dat gaat wel komen. Maar eerst even oefenen in de bak.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 11:13

Esmee heej how istie? Gelukkig gaat het beter met Fue'tje en zie je hem nu snel weer!

Leonietje leuk dat je er ook weer bij bent! Alles goed verder? En met Lonan? Ik weet nog wel dat ik helemaal weg van jouw paardje was!

Bedankt allemaal voor het duimen en de lieve berichtjes over Suevo, ik ben echt zo blij dat het allemaal mee lijkt te vallen Go jij! Go jij! Het kreupel worden kwam dus waarschijnlijk echt vanuit zijn lijf (heup, heiligbeen, nek en schouder) en dat gaan we nu aanpakken. Strakjes komt hulsebos dus ik ben benieuwd!

Illoontjuuuuh! Fijn dat het zo lekker gaat met Amanda! Klinkt of jullie echt een goede combi zijn Lovers

Mies ik heb Suev uit Spanje, we woonden toen daar en ik was op zoek naar een stal eventueel voor Dinkey. Toen kwam ik op de stal terecht waar ik Suev gekocht heb. Een Engels meisje ging ons alle paarden laten zien, en toen ik Suev zag was ik gelijk al Lovers Omdat ik daar toen nog geen werk had of niks, spraken we af dat ik daar elke dag mocht komen om te helpen. Dus steeds als ik daar kwam ging ik naar Suev toe om te poetsen en in zn stal te gaan om te kroelen, want hij was heel erg bang enzo.

In Spanje woonden we vlakbij het strand en gingen vaak in het weekend wat drinken in ons vaste cafe. We hadden al een aardige slok op Vork toen mn vriend ineens zei, waarom laat je Dink niet in Nederland en vraag je of je dat paard kan kopen waar je zo gek op bent. Ik schrok me echt te pletter want ik had echt nog nooit nagedacht over 2 paarden. Ja dat was een droom voor "later als ik groot was" Haha! Tong uitsteken Maar zo was eigenlijk het balletje gaan rollen. Eerst was er geen sprake van dat het doorging want toen we de prijs gingen vragen was die veel te hoog. Maar nadat ik daar een tijdje paarden voor de staleigenaar reed, en ook andere paarden was gaan proefrijden, kreeg de staleigenaar toch wel door dat we serieus waren, en niet een stelletje touristen waar hij een slaatje uit kon slaan.

Toen zijn er nog stevige onderhandelingen aan te pas gekomen, met de vrouw van de baas van mijn vriend, die woonden al langer in Spanje en zij wist ook erg veel van paarden. Ik wilde daar niet bij zijn en was op van de zenuwen, ik heb dus buiten bij mn vriendin staan kijken die toen aan het rijden was. Arild kwam op een gegeven moment naar buiten en zei dat de uiterste prijs waar ze op uit gekomen waren, eigenlijk net iets te hoog was. Daar hadden we namelijk samen een afspraak over gemaakt, van te voren. We zijn toen samen naar Suevo's stal gegaan om te overleggen. Hij vroeg aan mij wat ik ervan dacht, en ik zei "Dat mag je me niet vragen want dat is niet eerlijk, je weet hoe gek ik op hem ben." Arild vond Suevo eigenlijk veel te wild voor mij en had liever gehad dat ik een rustige merrie had gekocht. Maar ik wilde eigenlijk geen tweede paard, dus hij moest het worden en anders hoefde het voor mij niet. Toen, terwijl we in zn stal stonden, legde Suev heel lief zijn hoofd tegen Arilds schouder en gaf een soort van zucht. En dat heeft uiteindelijk de doorslag gegeven Haha!

Suevo was trouwens nog helemaal groen toen we hem kregen, dus ik heb verder nooit op hem gereden enzo. Ik weet ook nog een keer, toen ik daar kwam in de siesta (dan was er bijna niemand) en dat Engelse meisje was aan het rijden in de campo. Suevo stond in de bak en toen hij me zag kwam hij naar me toe. Hij ging toen echt een beetje uitsloven zeg maar, beetje wijkende achtige bewegingen en die nek echt helemaal gekromd, met een uitdagend smoeltje zo van "kijk mij dan!" Toen heb ik echt vet staan kwijlen daar Kwijl Ook als hij bijvoorbeeld gewoon stil stond of als hij bij de waterbak werd gezet (daar kregen ze maar 2x per dag drinken) dacht ik steeds bij mezelf "Damn wat is dit paard mooi. Jeetje wat klopt zijn bouw toch. Kijk die schouders. Zie die nek. Enzovoorts enzovoorts." Hahaha dat was echt erg Haha! Hij was en is echt mijn droompaard. En ik heb echt heel wat met hem te stellen gehad in het begin, maar die klik en dat bijna sprookjesachtige gevoel dat ik had elke keer als ik hem zag, dat zal ik nooit vergeten.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 11:22

Saida: Welkom terug Haha! Fijn dat je het lekker hebt gehad, weer zat gelukkig mee voor dat fietsen!
Wat fijn dat Grytsje waarschijnlijk niet wordt gedekt, komt allemaalw eer op zn pootjes terecht denk ik zo.
Sanne: Dankje! Haha! De spieren komen er inderdaad langzaam aan, zn kont word ook steeds beter!
Blokaftrap, dat ken ik ook niet echt maar zal wel zijn dat de nieuwe periode oid begint? o lees t al.. Succes met je project iig.
Wow, zijn jullie allemaal van die lange mensen ofzo Tong uitsteken
Vind je vrij lang ogen terwijl hij 1.52 is, aan de hand van deze foto's had ik m max 1.45 geschat.. Hij glimt mooi!
Michelle: Ook al op http://www.andalusiers.nu gekeken? Die kwam ik onlangs weer tegen en vind dat altijd goed klinken! Bij t Balingehof hebben ze ook een leuke bruine staan, misschien kunnen ze je daar ook helpen met je zoektocht?
En de klik vind ik errug belangrijk, als het niet klikt zou ik gewoon verder op zoek gaan..
Yenneke: Kan ik me voorstellen! Waar woonde je dan eerst?
Soeske: Aahh, wat jammer..
Malin: Hihi, ik ben benieuwd, weet niet of het op alle stranden hetzelfde is Haha! Veel plezier alvast! Weer positieve bericht van Suevo, mooi zo Ja
Esmee: Ja gezellig! Als Fue er is moet je wel foto's komen plaatsen hoor Haha! !!
Leonie: He gezellig ook jij komt weer ff langs, tis hier errug gezellig Haha!
Ilona: Jaa, t viel ook best mee mn punten.. Had nog ff de uitslagen bekeken en dr waren niet veel winstpunten gehaald (1e proef 5 vd 11, 2e proef 4 vd 11), en ik had bij lange na niet de laagste punten dat scheelt hihi Haha!
Oo jij was ook lekker naar het strand! Fijn dat ze zo braaf was hoor Ja En ook lekker bitloos&zonder zadel, stoer hoor!

Gisteren lekker een avondwandelingetje gemaakt met Furia, haha, meneer stond te grazen en het lekker gras stond erg dichtbij het prikkeldraad, ik waarschuwde m nog en wilde m wegtrekken, kwam ie met zn neus tegegn het prikkeldraard aan, volgens mij stond er ook stroom op, haha hij stond helemaal te snuiven en wild te kijken, echt grappig, moest echt lachen om mijn kneuzige mannetje.. Hij had niks hoor Haha! Maar hij was helemaal van streek dus ik ging m maar geruststellen Tong uitsteken

T weer is overigens echt heeeerlijk, dit mag wel altijd duren!!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 11:26

Prachtig verhaal Malin... Lachen

Ilona: heb alleen vorig jaar mei een wedstrijd gereden, misschien ga ik in Juni nog 's een keertje. Eigenlijk liggen die wedstrijden me niet zo. Maak me vreselijk druk en ben dan zo zenuwachtig dat er geen fatsonlijke proef te rijden is Bloos

Mies: heb mijn beide mannen via marktplaats gevonden. Beide ook van een prive eigenaar en niet via een handelaar oid. Beide heren overigens volledig laten keuren.

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 12:40

Leuk om te lezen dat jullie me niet vergeten zijn. Ik jullie ook niet hoor Haha! Knipoog .
Het gaat hier heel goed, Lonan is sinds 14 februari geen hengst meer.
De eerste 3 weken waren best spannend, de DA heeft twee keer extra nog moeten komen voor antibiotica maar meneer zit nu weer lekker in zijn vel. Ik voel me weer helemaal penny sinds ik Lonan heb, het is een heerlijk paardje.
We rijden erg veel buiten waar we samen echt van genieten en ik heb vorige week mijn eerste echte les met hem gehad.
We hebben op stal een instr. gevonden die ons les geeft in het rechtrichten dus eigenlijk klassieke dressuur en dat bevalt super.
Met Jacolien gaat het ook prima. Staat lekker met andere pony's op de wei en staat zo nu en dan voor de kar voor een bosritje.

Fijn om te lezen dat het allemaal goed komt met Suevo. Leuk om te lezen hoe je aan Suevo komt.

Ik doe mijn best om wat pagina's terug te lezen, vanaf blz 1 is me te veel werk Bloos
heb wel hele mooie foto's voorbij zien komen.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 13:59

Malin; wat een prachtig verhaal zeg Lovers Echt heel mooi om te lezen! Ja

Patries: Ik dacht dat jij veel vaker met Sueno wedstrijden reed... Tong uitsteken Maar ik snap dat het een hoop spanning met zich meebrengt waar je tegen moet kunnen Clown

Leonietje: Fijn dat het zo goed gaat met Lonan en jou! Vind hem een hele stoere man Ja Nog leuke foto's in de aanbieding Tong uitsteken ?
En gekke jacolientje... fijn dat ze een mooi plekje heeft gevonden.

Madelief: Hahahaa, ik zie al helemaal voor me hoe fuur zich druk maakte en jij (al lachend ROFL ) hem probeert te kalmeren. Hij had vast een zwaar verontwaardigd koppie Haha! Haha!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 14:10

leonietje schreef:
Leuk om te lezen dat jullie me niet vergeten zijn. Ik jullie ook niet hoor Haha! Knipoog .
Het gaat hier heel goed, Lonan is sinds 14 februari geen hengst meer.
De eerste 3 weken waren best spannend, de DA heeft twee keer extra nog moeten komen voor antibiotica maar meneer zit nu weer lekker in zijn vel. Ik voel me weer helemaal penny sinds ik Lonan heb, het is een heerlijk paardje.
We rijden erg veel buiten waar we samen echt van genieten en ik heb vorige week mijn eerste echte les met hem gehad.
We hebben op stal een instr. gevonden die ons les geeft in het rechtrichten dus eigenlijk klassieke dressuur en dat bevalt super.
Met Jacolien gaat het ook prima. Staat lekker met andere pony's op de wei en staat zo nu en dan voor de kar voor een bosritje.

Fijn om te lezen dat het allemaal goed komt met Suevo. Leuk om te lezen hoe je aan Suevo komt.

Ik doe mijn best om wat pagina's terug te lezen, vanaf blz 1 is me te veel werk Bloos
heb wel hele mooie foto's voorbij zien komen.

Hai Leonie..wb Lachen

wat leuk dat je klassieke instructeur hebt gevonden. Ben wel beneiuwd wie dat dan is?? Is nlk in de buurt...en ben errug nieuwsgierig.

Waar ga je dan buitenrijfden?? Kom je vaak bij Tripsbos? Ben al een hele tijd niet geweest, maar binnenkort maar weer eens doen.. lekker de bult omhoog racen:P

Madelief.. arme fuur... kan me helemaal voorstellen aan de hand van je omschrijving Haha!
Schiet me net te binnen... Fuur had toch ook last van een tandje ofzo? Is dat nu beter?

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 14:25

@ Patries

Het is Monique de Rijk, haar site is http://www.paardrechtrichten.nl ze woont net over de grens in Duitsland.
Ongeveer een kleine 45 minuten bij ons vandaan. Bij ons lessen er denk ik gemidd. 5 a 6 op een avond. Allemaal een half uurtje.
Het is echt super leuk en zeer leerzaam.
Tripsbos ben ik zelf nog nooit geweest te paard Bloos en dat terwijl het zo dichtbij is Haha! .
Wij staan met de paarden praktisch tegen het zuidladermeer (meerwijk...kant van van Hoogezand) gebied aan, dus zijn daar meestal te vinden.
Tripsbos staat nog steeds in de planning.

Royal_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 15:16

Prinslover schreef:
Adalberti: Bedankt voor je reactie, ik was er erg nieuwsgierig naar! Je bied namelijk prachtige paarden aan Kwijl Maar omdat het toch in Spanje is, was ik benieuwd hoe dat ging kwa transport en kijken enzo. Ik nam idd al aan dat weinig mensen vanaf een filmpje kopen enzo. Hoe zit dat trouwens als mensen dat wél doen en ze zijn niet tevreden met het paard? Nemen jullie hem dan terug, of hebben ze dan pech?

Dank je voor het compliment over de paarden. Hoe zorgvuldig ik ook de paarden uitzoek die passen bij de wensen van de klant, moedigen wij toch iedereen aan om te komen kijken voor de aankoop. Degenen die besluiten dat niet te doen laten het paard overkomen op eigen risico. Als het niet blijkt te zijn wat ze ervan verwacht hadden hebben ze inderdaad pech. Dat maak ik vantevoren duidelijk. Er gaat verder een hele correspondentie aan vooraf en ik bel de mensen, zodat ik een indruk heb met wat voor iemand we te maken hebben. Als er geen prettige communicatie geweest is en ik kan niet op een of andere manier controleren met wie ik te maken heb en/of heb er geen goed gevoel bij dan doe ik het pertitent niet. Ik stuur niet zomaar een paard op!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:14

Adalberti: Bedankt voor je uitleg. Lijkt me een juiste manier van handelen zo! Ja Heb je zelf ook een anda?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:22

Ilona: Ook wel lekker om een keer voor de verandering rustig over het strand te gaan.
Ik heb het gisteren op de hyves van de dames gezet dat ik stop en nu vragen ze allemaal waarom. Maar ik heb geen idee wat ik daarop moet zeggen. Ook heb ik trainer nummer 2 maar eens ingelicht, mijn vriend wist het al een tijdje, maar de andere trainer nog niet.

Madelief: Ik ben ook aardig aan de maat Nagelbijten / Gniffelen Ik ben 1.79m
Hihi, wat kunnen paarden soms toch snugger zijn Tong uitsteken

Argh, ik had echt een baaldag vandaag en ik heb geen idee waarom... En dat nog wel met dit mooie weer. Ik heb ook nog steeds niks gehoord over een sollicitatiegesprek voor de thuiszorg en de 2 weken waarin ze zouden bellen voor een afspraak zijn om. Dus dan toch maar even een mailtje er achteraan sturen.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 16:45

Sanne: Ja, dat verwachte ik al.. Ik zou gewoon de waarheid zeggen... Dat duurt toch het langst Knipoog Jammer van je sollicitatie trouwens, toch even achteraan gaan Ja