Hoe gaat het nu met celine, knapt ze al een beetje op?
Als ik jou was zou ik hem bij die vrienden op het land zetten, kan hij tenminste lekker buiten lopen!
Yenneke: Het is een pony , 152 als ik het niet verkeerd heb, en hij doet zeker stoer voorkomen (maar stiekem is hij een beetje een watje)
Zo, heb net lekker getennist met mijn vader, hij heeft me flink laten lopen, maar dat was ook wel goed voor me, heb vandaag op een zwak moment een hele zak m&m's leeg gegeten
(en toen was ik misselijk
)
en het helemaal niet eens de bedoeling was een tweede paard te kopen.
lekkere ronde billen. Hoe hoog is die nou? *edit ow ik zie het al. Maar hij is stiekum ook een barokkie 
Waarschijnlijk wordt het Noorwijkerhout weer, misschien weet Ellis dat wel?
Ben benieuwd hoeveel dikker hij morgen weer is
) zie ik ook altijd wel weer ergens een uitdaging om zo'n beestje wel goed en plezierig te kunnen laten lopen. Zeker met zo'n jong dier. 

Maar omdat het toch in Spanje is, was ik benieuwd hoe dat ging kwa transport en kijken enzo. Ik nam idd al aan dat weinig mensen vanaf een filmpje kopen enzo. Hoe zit dat trouwens als mensen dat wél doen en ze zijn niet tevreden met het paard? Nemen jullie hem dan terug, of hebben ze dan pech?
De keuring komt nu trouwens wel erg dichtbij, spannend!
) en reed het strand op met lange(!!!) teugel en lekker door de zee gebanjerd. Daarna nog lekker even uitrazen, waarna ze wonderbaarlijk rustig weer verder stapte aan een lange teugel. Ik ben trots op de tut! Gister bitloos, zonder zadel ook een rondje buiten gemaakt (aldan wel niet op de ruiterpaden
, maar gewoon verharde ). Ook stukken gedraafd, was ze ook superrrrr braaf. Wie weet word ze ooit eens rustig haha
.
Het kreupel worden kwam dus waarschijnlijk echt vanuit zijn lijf (heup, heiligbeen, nek en schouder) en dat gaan we nu aanpakken. Strakjes komt hulsebos dus ik ben benieuwd!