ging net buiten rijden met Linda (bijrijder)
was wel een pittig ritje jammer dat we geen camera hadden ofzo anders hadden we echt goeie filmpjes voor het bloopertopic 
We deden een stuk galop, was een super breed pad, 1 menpad, daarnaast fietspad en daarnaast een ruiterpad. Ik ging op het menpad, linda op de ruiterroute dan hadden we geen last van elkaar. Sprong aan (met wat probleempjes
) en Misty was echt idioot zijwaarts aan het galopperen omdat ze toch graag naast Umi wilde. Dus ik snel de zweep in de andere hand gedaan daarna echt een stuk gegaloppeerd was heel leuk. Misty was wel sterk en probeerde er steeds toch vandoor te gaan maar ik kon haar verder wel goed bij me houden. Daarna gingen we draven en ze wilde allebij graag voorop dus t was een beetje een wedstrijd wie t best uit kon strekken. Ineens springt Umi opzij (witte steen met een paal erachter)en ik hoorde iets dus ik stopte. Stond Linda naast Umi op de grond dus ik vroeg of ze gevallen was, maar Umi was onder haar uit gesprongen ofzo? want ze stond gelijk met 2 benen op de grond echt apart. Umi stond wel gelijk netjes stil. Met uitstappen was het al best donker dus wij gaven lange teugel en hadden het over van alles, vlieg ik ineens achter in m'n zadel en gaan ze allebij er vandoor
we hadden allebij de teugels lang dus ze schoten even weg maar gelukkig niet ver. Was wel even schrikken, was een ligfiets die langs kwam. Dus ik heb m'n springzadel goed uit kunnen proberen wat een verschil met m'n dressuur en vhzzadel

heb ze nog niet allemaal op de foto. Gelukkig had de bijrijder gisteren een singel mee genomen die ik even voor m'n paard kan gebruiken dus ga ik zo weer een keer springen met d'r! ben benieuwd hoe het gaat.
Een beetje zelfmedelijden is wel op zijn plaats denk ik