Steffie ziet er mooi uit! Ga zo door

Droversrun haha geeft niet

Zilver is er klaar voor!!

Nieuw halster gekregen van maava@bokt

En super mooie selfie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kabayo schreef:Bedankt hannelover!
Steffie ziet er mooi uit! Ga zo door
Droversrun haha geeft nietjaa tsjalling brengt haar voor
maar maak haar verder zelf klaar
Zilver is er klaar voor!!
[ [url=m/GHaLVF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nieuw halster gekregen van maava@bokt
[ [url=m/bfRlIx.jpg]Afbeelding[/url] ]
En super mooie selfie![]()
[ [url=m/Lt1bUM.jpg]Afbeelding[/url] ]
hannelover schreef:Ziet er goed uit steffie!
Gaat vast goed komen kabayo!
Kabayo schreef:Stront zenuwachtig was ik, maar zilver was zo braaf! Tweede premie! Super tevreden. Ze liep ook erg goed!
[ [url=m/qPVUpd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HU5kVT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nadezda mooi veulen! Gefeliciteerd
jesss_amigo schreef:Mag ik mij ook melden!? Voorheen was ik eigenlijk niet zo'n Friese fan, maar tegenwoordig rijd ik een Fries en begin steeds meer Friese liefde te krijgen haha. Zelf geen eigen fries maar ik rij de fries van een stalgenoot, die ik ook uitbreng op wedstrijdinmiddels staat de teller op L1+4
Meet Jelmer, een 14 jarige ruin van Brandus 345
[ [url=m/3cLHD0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8diexc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Celine_Famke schreef:Nadezda: wat schattig dat veulen! Maar wat een stress vooraf! Daarom zou ik nou geen veulen willen, ik vind het al spannend genoeg als onze kat zwanger is en dat is maar 9 weekjes![]()
Kabayo: wat goed! Gefeliciteerd! Erg netjes! Altijd leuk zulke keuringen.
Hier gaat het ook goed, Shenna heeft lekker veel vrij gehad nog maar ga haar vandaag denk ik even longeren. Morgen gaat mijn bijrijder er voor het eerst op, aan de longeerlijn. Als dat goed gaat (denk ik wel want ik heb zelf ook al gereden) dan kan ze ook los![]()
Knappe pupje!
[ [url=m/4Ns8CI.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4SxDoz.jpg]Afbeelding[/url] ]
nadezda schreef:Mooie 2e premie . Ik ga 13 september ook met Douwe naar de keuring. Ik vind dat ook super spannend, weet echt niet wat ik kan verwachten, behalve dat hij waarschijnlijk bokkend de ring door zal gaan. Pfff Douwe spingt en bokt meer dan dat ie normaal loopt. Is echt een donderstraal.
Pien1989 schreef:Wauw gefeliciteerd met de tweede premie! Lekker hoor.
Celine, wat fijn zon nieuw "project". Heerlijk mee aan de gang op jullie eigen tempo. Hoe gaat het met je verder, na Famke?
nadezda schreef:Ja nowylover, bij de nieuwe heuvel. Jij laat ze voorbrengen?
Wij doen het zelf. Ik ben al gewaarschuwd dat ik dat niet moet doen, want kan ten nadele zijn van de primering. Nouja so be it! We hebben jaren onze eigen paarden voorgebracht (nooit eerder bij het friese stamboek) dus ik gok het er wel op. Ik mag toch hopen dat ze het veulen naar alle redelijkheid beoordelen, en anders maar niet.
Steffiee_ schreef:Mijn instructrice is op vakantie, en ben benieuwd of jullie tips voor me hebben
Zoals jullie in de vorige foto's konden zien, ben ik met actiever van achter naar voor aan het rijden, en probeer ik dat ze zich iets minder opkropt, en achter de loodlijn loopt... Nu vind ik dit zelf echt vreselijk moeilijk.
Het probleem is, dat ze uit zichzelf vrij voorwaarts is, dus ga ik haar meer naar voren rijden, word het beeld heel ''rennerig''...
Nu is mijn vraag, Weet iemand van jullie de gouden tip, om je paard dus wat meer ''opgericht'' te laten lopen, dus van achter naar voor, en iets minder opgekropt? Naar voor rijden doen we al veel, maar daar word het een heel onrustig beeld van...
Ik ben benieuwd of jullie me tips kunnen geven