Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxkayennaxx schreef:Ik ben al heel lang opzoek naar mijn oude verzorgpaardje. Was rond 2013- 2014 toen werd ze verkocht. Eerst naar een handelstal in Delfstrahuizen en nu heb ik geen idee waar ze is. Ik zou haar zo graag nog een keer willen zien en met mijn handen door haar manen gaan. Ze heet(tte) Klaasje en haar moeder heette Alie. Ze had ook een zusje Nienke. Wie o wie weet waar ze is?? Echt waar ik wil het echt zo graag weten want ik zoek al jaren naar d'r. Hier wat foto's van toen:
Celine_Famke schreef:Wat komen er weer geweldige foto's voorbij! Zo ook die strandfoto's, ik geniet alleen al als ik ernaar kijk!![]()
Famke en ik komen regelmatig op het strand, van de week ook weerLekker de zee in geweest ook. Toevallig was er iemand foto's aan het maken en die had ook wat foto's van ons gemaakt! Super leuk! Ik heb er een topic over geopend
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1885379
sandra1312 schreef:Voor de mensen die m'n verhaaltje over Jesse hebben gelezen, ik heb een topic gemaakt van toen ik hem had tot nu![]()
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... ead#unread
gett schreef:[ [url=m/sn2IQa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/y4dMAJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zzgjEq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shivatjuh01 schreef:
gett schreef:Heerlijk even lekker losgaan haha!
[ [url=m/DlTqfV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn bareback pad, heerlijk zacht, maar kan er nog niet aan wennen. Glij alsnog alle kanten op...
xIndyraah schreef:Hier mijn zotte Min vandaag met dit lekker weer!
Energie loslopen!
[ [url=m/fP957K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6b0LdR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan was ze moe...
[ [url=m/2YI6ZB.jpg]Afbeelding[/url] ]
gett schreef:Heb vanavond met Geeske voor het eerst vanuit de galop gesprongen, ook voor mij de eerste keer. En laat ik zeggen, ze weigert niet. Alleen springen kan ze ook niet haha.
Volgende keer hindernis eens hoger zetten, kijken of ze dan springen gaat.
En heb een hele fijne bareback pad kunnen kopen, zal deze morgen uittesten. Denk dat ik nooit meer van m'n paard afkom
Nog even een screenshot van het filmpje toegevoegd (als je goed kijkt, zie je haar met 3 benen springen)
[ [url=m/wimd82.png]Afbeelding[/url] ]
sandra1312 schreef:Hey! Ik ben dit topic nog helemaal niet eerder tegengekomen, maar ik zal mezelf en m'n paardje ook even voorstellen!
Ik ben Sandra, 20 jaar en heb sinds januari dit jaar een fries, Jesse. Jesse is 12 jaar, in mei wordt hij 13. Hiervoor kende ik Jesse al ongeveer een jaar omdat hij van m'n vriend en schoonmoeder was. Helaas is Jesse afgelopen zomer erg ziek geweest en kwam hij hier maar langzaam aan weer van bij. Hij heeft namelijk rode bloedworm gehad waarvoor hij intraveneus behandeld is. Ook heeft hij daarna nog koliek gehad, waardoor hij weer een terugvalletje had. Voor aankoop is Jesse zijn bloed + mest nogmaals gecontroleerd zodat ik zeker wist dat meneer helemaal worm vrij was, voor de zekerheid zijn bloed gelijk maar op alles laten controleren.
Jesse staat nu dus sinds januari op de pensionstal waar ik voorheen mijn Haflingermerrie had gestald. Hier is hij helemaal opgebloeid, bij mijn vriend had hij ook wel een maatje, maar blijkbaar vindt hij meer vriendjes toch fijner. Ook hebben we zijn voer wat verhoogd om hem wat aan te laten komen. Ondertussen hebben we dit al weer verminderd aangezien hij goed is aangekomen, en hebben we het rijden weer opgebouwd.
Onderstaande foto heb ik vandaag na het rijden gemaakt, spieren mist hij nog wat, maar we zijn goed op weg! We krijgen 1 keer per week les en werken nu aan constante aanleuning en ontspanning, gewoon de basis dus. Voor de mensen die een foto willen zien, ik heb foto's gemaakt van toen ik hem net had, om te vergelijken hoe hij veranderde.
Ohja, het is een 'volle' fries hoor haha, alleen met een wit kolletje. Ondanks het kolletje is hij door de veulenkeuring gekomen en gewoon ingeschreven bij het KFPS.
[ [url=m/7RU17J.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b0fLrW.jpg]Afbeelding[/url] ]
KittyDylan schreef:Ik volg jullie![]()
Heb geen insta voor Joppe, wel m'n eigen pony's (bayandroan). Ga daar denk ik ook wat van hem posten.
Afgelopen zaterdag buitenrit gemaakt en wat nieuws geprobeerd met vlechten, een dubbele hengstenvlecht.
[ [url=m/JCHxA5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hWTZRF.jpg]Afbeelding[/url] ]
yke_lover schreef:hannelover schreef:welkom! wij kennen elkaar van insta, ik ben @hanne.friesian.mare
Haha jaaa ik ken jouw en hannejullie zijn top team
KittyDylan schreef:Ik volg jullie![]()
Heb geen insta voor Joppe, wel m'n eigen pony's (bayandroan). Ga daar denk ik ook wat van hem posten.
Afgelopen zaterdag buitenrit gemaakt en wat nieuws geprobeerd met vlechten, een dubbele hengstenvlecht.
[ [url=m/JCHxA5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hWTZRF.jpg]Afbeelding[/url] ]
yke_lover schreef:hannelover schreef:thnxjullie zijn ook echt een super team
Thnxx
sandra1312 schreef:Hey, ik ken jou ook van insta haha!
Edit; foto vergeten toe te voegen..
[ [url=m/9bbHc3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echte mannen dragen roze toch
Hoe heet jij dan op insta? Mooie fries hij komt wel bekend voor