Het rijden van Sjaak moeten we maar even uitsyellen tot de osteo naar de bochel heeft gekeken...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Daarom rij ik nu (in de zomer dan) ook op hem. Zie een hoop aankomen.
ReadTheRulez schreef:Esaqar, vooral na het ongeluk. Omdat je het had over 4 x les in de week? Was ik benieuwd wat je verder nog met haar onderneemt

SaraViavia schreef:Mijne van de week even lekker los gegooidWat n top karakter en dat voor een 4-jarige. Gaat lekker mee op buitenrit alsof hij het al jaren doet en loopt in de bak netjes zn rondjes, ook met kinderen. Echt dressuur wil ik het niet noemen, maar dat hoeft deze ook niet. In het voorjaar lekker fotoshoot(s) doen
![]()
[ [url=m/ER7159.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hopelijk valt het allemaal mee...
Hopelijk heb je snel weer plezier in het rijden en komt het allemaal goed, zet hem op!! 
Fabster schreef:Vandaag hier veel sneeuwpret![ [url=m/mLhlFX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/p6ecUz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je schimmel is ook echt een leukerd zeg!
Rock snapte er weinig van en wist niet goed wat hij er mee aan moest, maar uiteindelijk had hij best lol 

Daarna nog een rondje of 3 gedraafd op links en rechts op de grote volte en toen vond ik het mooi geweest. Was spannend, want het was weer de eerste keer thuis zonder mijn lesgeefster. Gelukkig was er een vriendin mee, is altijd makkelijker ontspannen als er wat te kletsen is en je niet alleen maar met je paard bezig bent.
. Om half 4 geef ik de paarden nog een pluk hooi en kwam hij enthousiast aan rennen. Om 5 uur pak ik hem voor wat werknaan de hand en met het omdoen van de kaptoom dacht ik al; voel jij je niet zo lekker? Sloom. Keek suf uit zijn ogen. Loopt wel keurig met me mee, doet de oefeningen ook nog keurig mee, maar hij loopt erbij als een dooie. Dus terug gezet, paddock gemest, gevoerd. Hij wou wel eten, maar stond echt te herkauwen op de sprietjes. Had al aan zijn buik geluisterd en daar was het ook wat stil. Dus wou hem al bijna in de ring zetten, maar toch eerst even temperaturen. 40,8! Ik svhrok me dood! DA gebeld. Ze was gelukkig nog op de kliniek, dus een spul klaargelegd voor koortsverlaging. Ze dacht aan een virusje. Uur na het geven van het spul inderdaad koorts verlaagd naar 39,1 en vanmorgen was het weer 37,7. Dat is toch ook raar?!