Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caro_MarjaH schreef:lrtj_ schreef:Ben heel benieuwd waarom er dan zo laag gepunt is.. Want als ik het zo bekijk heb je of echt bagger gereden, of je jury was het niet met je rijstijl eens.
Ik kan niet zeggen dat ik bagger heb gereden. Ik heb inmiddels mijn protocollen en ik kan het echt met een aantal punten niet eens zijn. Overgangen die gewoon goed waren worden met een 6je beloond, en daar waar ik dacht: wow dit ging goed, daar heb ik weer 5en op. Heel bijzonder. Ik weet wel dat mijn paard in de training super aan de hulpen is en elke keer een mooie midden- en uitgestrekte draf kan laten, bij de middengalop goed vertrekt en terug komt, maar in de proeven heb ik heel veel moeite om die middengangen eruit te rijden, vooral de middengalop. Waarom? Ik zou het niet weten, ze heeft er gewoon de rem op zitten. Daar vallen dus ook regelmatig 5en en 4en.
Ik hoop echt dat het trainingstraject dat ik vanaf oktober ga doen mij helpt om de proeven beter te gaan rijden en ook die middengangen eruit te krijgen. In de tussentijd rijden we gewoon lekker door.
Volgende week weer concours
Laura1982 schreef:Dewi het is mij ook echt gebeurd tijdens mijn eerste wedstrijd. Ik heb nog gesproken met de jury en die zei iets in de trant van ja maar je start met een Fries dat is jou keuze. Daarna ben ik gestopt met het gesprek want het had totaal geen zin.
FriesWytske schreef:Heb je jezelf wel eens laten filmen. Soms voel je het anders dan dat het er uitziet.
Succes degene die morgen gaat starten.
Gefeliciteerd Pronkjelover.
Laura1982 schreef:Rg Hoe is het gegaan?
Lauke schreef:Toch gefeliciteerd RG! Weer een puntje er bij. Wel zonde van de spanning, maar zo al deze punten rijden zegt ook wat over wat er nog in zit zonder die spanning!
jammer Laura. Even afwachten
Caro_MarjaH schreef:Vanmiddag weer heerlijk gereden! Het lijkt erop alsof de naf oestres zijn werk en ze niet meer zo grillig is in gedrag. Morgenavond les en dan weer lekker doortrainen naar het volgende concours volgende week.
Iedereen gefeliciteerd met de punten!
Laura1982 schreef:177 en 178 punten niet slecht en zeker terecht we gaan weer lekker verder oefenen einde van de maand gaan we voor de herkansing
Jenny_S schreef:Ik ben ook terug van wedstrijd.
Ik haalde haar helaas na 4 maanden niet ,hengstig uit de wei dus voelde me kansloos haha
Maar ze liep nog aardig door en wist toch nog 180 en 182 te scoren. Brave merrie