Geeft ook niks, zitten een paar leuke tussen!
Ben iig al reuze trots op hem!Mies: Jaa thanx!, hij is echt al stukker stabieler geworden! Heb nog meer wel leuke plaatjes om te delen!
Maar was al zo laat, die komen snel (misschien vanaaf ff
)Mayke: Ik vond dat altijd heel moeilijk te geloven.. hoe kunnen mensen zo onrechtvaardig rijden (dan bedoel ik het letterlijke hakken en zagen op t paard)? Ik dacht dat het tegenwoordig in deze tijden met zoveel middelen om te lezen/horen/zien hoe het wel kan, anders zou zijn..
Maar als ik dan ergens anders kom op een stal/wedstrijd, en ik zie hoe sommige mensen tekeer gaan
. Tsjee... echt erg..
Maar voor mij is het heel vanzelfsprekend om met respect om te gaan met het paard.. En Chico heb ik zelf ingereden, en die is super licht in de hand en goed op de zit gereden. Natuurlijk zullen er nog 1000 dingen zijn die beter kunnen.. maar Rome is niet in 1 dag gebouwd, we blijven leren
. En helaas, wordt er overal nog steeds veel te vaak een paard niet eerlijk behandeld.. maar je kan er ook niet heel veel aan doen, helaas.... Laura: Hinc een drama?! Lekker aan de puber? Doet ie dan ook bokken en alles? Gelukkig mocht ie los, even zn dolheid kwijt
! En spannenddddd, je 1e wedstrijd.. pfoee... zenuwen zouden door me lijf gaan hihi! Ik ga duimen
!Jellie: Maar een ochtendje, bofkont!! Veel plezier vanmiddag!
Debby: Lekker gelest dus gisteren
? Fijn hoor!! Jij en Xantha zijn ook een leuke combi!Gisteren dus op Chic gereden voor een paar foto's. Hoe erg zn concentratie probleem was maandag, zo lief was die gister!
Echt niks in me handen, gewoon zitten, voelen en gaan
! Was weer genieten hoor... Hij had het er nog wel even warm van hihi! En als ik afstap dan draait ie altijd zo lief dat koppie naar me toe, kijkt me aan, en dan zie je hem denken "en, was ik lief genoeg vandaag"? Neeeeee, ben niet gek hoor van poown
*nog een paar van de foto's probeer ik vanavond erop te zetten*

En dan: euhm…meisje….je zit achterstevoren. Haha.
Had toch wel een flinke knoop in mijn buik! Het is wel gek, na 10 jaar ben je gewoon gewend dat hij er is.

Is nu 'klaar'...