[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 00:04

Gekke hyves ook :P. Ik heb ook al mijn foto's en filmpjes alleen voor vrienden, je weet maar nooit wie er tussen gaat zitten neuzen :P.

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 00:06

Ik ook alleen voor vrienden. :P Iloon heb je gelijk even toegevoegd :)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 00:11

Ja ik jou ook aman :D . Ik heb hem ook alleen voor vrienden hoor.. niet iedereen hoeft alles te zien :+

Amanda, nino is ook niet echt een gemakkelijke volgens mij! Wat dat aan gaat heb ik geluk met Chico die is over het algemeen wel heel braaf hoor! Ik ben nl absoluut geen held, beetje een schijterd kan je wel zeggen :') maar toch tot zo ver gekomen - met hulp uiteraard - . Jij en Nino gaan straks denk ik ook ineens met sprongen vooruit!

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 00:14

Gelukkig gaat het sinds een maandje heel goed en gaan we vooruit. Nino weet dat hij heeel
sterk is en dat werkt soms nogal tegen :D . De zomer komt er aan.. dus het komt wel goed.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 00:17

Oké,dan toch maar even wat foto's van Karina meets Moreno(en mij natuurlijk :D )
Ik ben nu aan het proberen om zijn neusje er wat meer uit te laten komen,want hij drukt makkelijk zijn rug weg en neemt dan een houding aan(erg rond,kin op de borst).Dus wat meer op ontspanning aan het rijden,en dat merk je ook direct met doorzitten,als hij los laat zit ie 10x beter ;)
Ikke en Morrie:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En Karina natuurlijk,je ziet dat zij zn neusje er net wat meer uit kan rijden als ik...maar ja,heb ik wat om te oefenen :Y)

Afbeelding

Vandaag trouwens weer heerlijk gereden,hij is echt zó fijn om mee te werken,alleen al omdat hij het zo graag goed wil doen voor je :+:

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 00:23

amanda, precies! Komt helemaal goed :D . Ik verlang ook echt naar de zomer!

$Gab: Wát een kleur heeft morrie toch :~ heel mooi donker issie nu zeg, echgt tegen zwart aan! En rijden ziet er ook goed uit hoor, die nek begint te groeien :D . Hij loopt erg netjes vind ik, lekker ontspannen, maar toch ook oplettend :)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 00:26

Prinslover schreef:
amanda, precies! Komt helemaal goed :D . Ik verlang ook echt naar de zomer!

$Gab: Wát een kleur heeft morrie toch :~ heel mooi donker issie nu zeg, echgt tegen zwart aan! En rijden ziet er ook goed uit hoor, die nek begint te groeien :D . Hij loopt erg netjes vind ik, lekker ontspannen, maar toch ook oplettend :)

hij begint nu anders al weer aardig schimmel te worden :D Zijn borst is bijna wit aan de voorkant,zal er eens een foto van maken,mijn toverbal 8-)

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 00:28

Borderjay: Leuke foto's hoor. Rijden ziet er ook erg leuk uit :).

Hoe Pino is veranderd..van puppy 2 jaar naar een grote stoere Nino 4 jaar.
Afbeelding

Afbeelding

En toen kon ik geen foto meer plaatsen. Photobucket begeeft het..Gelukt! :+
Laatst bijgewerkt door amanda89 op 07-03-09 00:35, in het totaal 1 keer bewerkt

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 00:32

Volgens mij begeeft jouw computer het :+

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 00:37

Alles doet het weer...
Wat voor kleur heeft Moreno dan?

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 00:40

amanda89 schreef:
Alles doet het weer...
Wat voor kleur heeft Moreno dan?

Uhhhhhh,tsja,dat is moeilijk...s'winters donker,zomers licht;stekelharig tegen het roan aan zoals de foto hier onder:
Afbeelding

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 00:42

Wat leuk :D ..Nooit hetzelfde dus.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 00:43

Nee,een heerlijke toverbal is het :+:

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 00:45

Ilona echt super-superstoer hoor jouw Chico-vent op het filmpje! Veludo was een stuk groener toen ie de Veluwe opging hoor, gaat goedkomen :D

Hee Gab, eindelijk je foto's ;) ... TROTS op zijn hoor, en lekker laten zien, dat mooie beest van je!

Sanne: Kill the worms hihi, ach het is een ranzig idee maar eigenlijk best normaal hoor, spoelwormen in je jonge beest. Net als bij puppies. Maar ze moeten er zeker uit }>
Leuk dat het lekker gaat met Dosie, wat is je geheim?

De nieuwe deken voor Veludo is na een hoop gepas en gedoe uiteindeiljk een nieuwe deken voor Rico geworden 8-) , en nu heeft Veludo Rico zijn deken, wat vroeger al Veludo zijn deken was :+ . Dus eigenlijk heeft ie zijn oude deken terug.
Ik mocht paar dekens meenemen bij de Heja maar een goede pasvorm voor Veludo is echt lastig. Grappig trouwens dat ze op zich dezelfde maat hebben maar zo verschillend van lijf zijn.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 01:10

Wow, nu kan je het bij Nino wel heel goed zien! :D Hij is echt mega gegroeid, lekker barok proppie ook! :9

Gab: Ik vind het echt wel stoer die kleur van Morrie! Heel apart! :j

Karina: Thanxxx :o . Echt een hele lieve reactie! Ik heb nog even om Chico klaar te stomen, maar ik heb er wel vertrouwen in! Hij kan af en toe een geintje maken, maar over het algemeen issie heel braaf lekker ding ook!
Haha, wat is dat toch bij jou. Alles voor Rico wordt voor Veludo, en andersom :+ .

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 01:24

Verveling heerst, dan ga je maar mooie paarden kijken :D .
Mennn, wat een plaatje is dit zeg: http://link.marktplaats.nl/233723808 :9
Toevallig iemand met deze knapperd bekend? Zonde dat ie verkocht wordt!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 01:41

Geweldig dat je mijn stem weg hebt gelaten :D.

Voor de rest reageer ik zondag wel bij, ga nu eerst lekker slapen. Weltrusten allen!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 01:56

Haha, jaa die heb ik gelukkig achterwege kunnen laten :+ . Al dat gelül op de film haha. Liedje van Lady Gaga klonk beter :)

Ik ga ook maar eens bedje in.. vriendje is stappen haha. Had er geen zin in := . Bovendien is het krediet 'op' en wacht ik dus weer braaf op aanvulling _O-

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 08:29

Denise: Heb je hem al is met een pessoa gelongeerd? Zou wel een lekkere oefening zijn voor hem denk ik!

esther: Zonde, is het beestje bij een betere eigenaar maar hij zal het altijd mee blijven dragen. Hij lijkt er goed zin in het hebben op de foto's!
Hoe heb je eigenlijk nog die aansprakelijkheidscasus opgelost?

joyce: Jammer dat je geen rit kon maken! Zolang je maar een leuke dag gehad hebt!

amanda: Ik zal voor je duimen! Is voor nino ook al plek geregeld?

Sanne: Ah ziek zijn heerst ;) Igneo laat zich niet zomaar kennen natuurlijk! Geef hem maar een dikke kroel!

ilona: aan verhalen geen gebrek! Paar coctails en we gaan los! Ik heb ook nog wel oude liefdesbrieven die heel leuk zijn om te lezen! (nog maar 6 nachtjes slapen!)
En nergens voor nodig om verlegen te worden! Trots zijn op jou en je mooie paard!

gabriella: Gave set! *de kleur komt terug in zn neusje* Hij loopt er mooi bij!

Ik zal zo mijn kontje is uit bed halen en foto maken van mn armband + oorbellen! Wiejjj het is mooi weer en ik heb een hele leuke drukke dag gepland!
Heb trouwens gister ook nog paardensnoepjes en een nieuwe poetskoffer gekocht ;) Deze was net iets te klein en een beetje gaar...bovendien kan ik die goed voor andere dingen gebruiken dus maar even vervangen! *gister zat er een gat in mn hand dat gelukkig vandaag weer gedicht is* Grote voordeel van dat het uit is met felix..ik bespaar geld op reisjes dus kan dit soort leuke dingen doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 12:12

Wooow Gab wat een mooie foto's!

En iloon een mooi filmpje zeg :D

Gab; Ze hebben toch echt wel overeenkomsten zeg, net zoals die buik!

En beiden staat oranje errug goed :Y)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 12:13

Prinslover schreef:
Verveling heerst, dan ga je maar mooie paarden kijken :D .
Mennn, wat een plaatje is dit zeg: http://link.marktplaats.nl/233723808 :9
Toevallig iemand met deze knapperd bekend? Zonde dat ie verkocht wordt!

Die had ik ook al gezien, vond m ook errug leuk!

Mies_apollo: Ik zal je het stuk wel even per PB versturen ;). Dan kan je het doorlezen :P. Heb nog steeds geen reactie van mijn docent gekregen, buiten dan dat ze naar me toekwam dat ze het nog moest nakijken :=.
Borderjay: Leuke foto's! En idd wat een toverbal zeg! Hij is echt enorm veranderd in kleur :). Komiek had dat ook, die is geloof ik drie jaar (dat ze haar kende) vos geweest en toen ze haar gekocht had en naar een nieuwe stal had verhuist begon ze met verharen ineens koffievos te worden. Nu is ze echt enorm donker! Vraag me af wat ze van de zomer gaat doen met die kleur :P.
Amanda: Hij is idd veranderd zeg :).

Ik gaat maar is even kijken welke trein ik moet hebben, ga zo even op bezoek bij een vriendin van me in Krommenie :P. Wel handig als je dan even gaat uitvinden hoe je er moet komen :).

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 12:13

Banditto: uhm kenmerken, ze krijgen koorts, hele errge snotneus (dat het er gewoon uitdruipt) hoesten, willen niet meer eten.
en op een gegeven moment, komt er een vieze pusbal langs kun keel naar buiten en heb je 1 grote open wond... :( maar vanaf dan word het alleen beter.

Amanda: we mogen wel naar buiten, zolang de paarden niet in aanraking komen met andere paarden of dingen die andere paarden
kunnen gebruiken zeg maar, naar het bos mogen we dus wel zolang we niet bij andere paarden in de buurt komen of ons paard overal aan latren snufellen
waar bijv andere paarden ook aan kunnen komen.

Ilona: leuk filmpje :D gaat goed hoor met jullie ! en pfff wat een knapperd heb jij gevonden op marktplaats zeg ! geen id wie het is
of van wie hij is, maar hij is beeldschoon !

Mies: hahaha jij hebt gistern een goede dag gehad dus :D

Borderjay: wat een knap paard zeg !

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 12:56

Prinslover schreef:
Haha, wat is dat toch bij jou. Alles voor Rico wordt voor Veludo, en andersom :+ .

Haha, zo had ik er nog niet over nagedacht maar het begint er wel op te lijken ja :D

Nathalie, gedoe zeg met droes op stal. Maar niet te makkelijk over denken, ga er echt zorgvuldig mee om... het wordt toch nog vaak afgedaan als een lastige maar onschuldige kinderziekte ("ze kunnen het beter maar gehad hebben") maar ik ben er wel een keer eentje aan verloren... ;(

Fhryso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 16:29

Wat een prachtige paarden rijden jullie toch allemaal. 8-)
Ik ben al zo lang op zoek naar een bijrijdpaard als Andalusier of fries, lukt me maar niet |(

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 19:31

Even snel met mn telefoon gemaakt....*betere foto volgt nog*

Mijn Nadine Wijnants sieraden!

Afbeelding

En met de oorbellen erop gehangen
Afbeelding