. Ik heb ook al mijn foto's en filmpjes alleen voor vrienden, je weet maar nooit wie er tussen gaat zitten neuzen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb ook al mijn foto's en filmpjes alleen voor vrienden, je weet maar nooit wie er tussen gaat zitten neuzen
.
. Ik heb hem ook alleen voor vrienden hoor.. niet iedereen hoeft alles te zien
maar toch tot zo ver gekomen - met hulp uiteraard - . Jij en Nino gaan straks denk ik ook ineens met sprongen vooruit!
)

. Ik verlang ook echt naar de zomer!
heel mooi donker issie nu zeg, echgt tegen zwart aan! En rijden ziet er ook goed uit hoor, die nek begint te groeien
. Hij loopt erg netjes vind ik, lekker ontspannen, maar toch ook oplettend
Prinslover schreef:amanda, precies! Komt helemaal goed. Ik verlang ook echt naar de zomer!
$Gab: Wát een kleur heeft morrie tochheel mooi donker issie nu zeg, echgt tegen zwart aan! En rijden ziet er ook goed uit hoor, die nek begint te groeien
. Hij loopt erg netjes vind ik, lekker ontspannen, maar toch ook oplettend
Zijn borst is bijna wit aan de voorkant,zal er eens een foto van maken,mijn toverbal

... TROTS op zijn hoor, en lekker laten zien, dat mooie beest van je!
, en nu heeft Veludo Rico zijn deken, wat vroeger al Veludo zijn deken was
. Dus eigenlijk heeft ie zijn oude deken terug.
Hij is echt mega gegroeid, lekker barok proppie ook!

. Echt een hele lieve reactie! Ik heb nog even om Chico klaar te stomen, maar ik heb er wel vertrouwen in! Hij kan af en toe een geintje maken, maar over het algemeen issie heel braaf lekker ding ook!
.
.
.
. Al dat gelül op de film haha. Liedje van Lady Gaga klonk beter
. Bovendien is het krediet 'op' en wacht ik dus weer braaf op aanvulling
Igneo laat zich niet zomaar kennen natuurlijk! Geef hem maar een dikke kroel!
Deze was net iets te klein en een beetje gaar...bovendien kan ik die goed voor andere dingen gebruiken dus maar even vervangen! *gister zat er een gat in mn hand dat gelukkig vandaag weer gedicht is* Grote voordeel van dat het uit is met felix..ik bespaar geld op reisjes dus kan dit soort leuke dingen doen! 
Prinslover schreef:Verveling heerst, dan ga je maar mooie paarden kijken.
Mennn, wat een plaatje is dit zeg: http://link.marktplaats.nl/233723808![]()
Toevallig iemand met deze knapperd bekend? Zonde dat ie verkocht wordt!
. Dan kan je het doorlezen
. Heb nog steeds geen reactie van mijn docent gekregen, buiten dan dat ze naar me toekwam dat ze het nog moest nakijken
.
. Komiek had dat ook, die is geloof ik drie jaar (dat ze haar kende) vos geweest en toen ze haar gekocht had en naar een nieuwe stal had verhuist begon ze met verharen ineens koffievos te worden. Nu is ze echt enorm donker! Vraag me af wat ze van de zomer gaat doen met die kleur
.
.
. Wel handig als je dan even gaat uitvinden hoe je er moet komen
. 
maar vanaf dan word het alleen beter.
gaat goed hoor met jullie ! en pfff wat een knapperd heb jij gevonden op marktplaats zeg ! geen id wie het is
Prinslover schreef:Haha, wat is dat toch bij jou. Alles voor Rico wordt voor Veludo, en andersom.