[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 21:52

Anita: Thnx, nee het is niet vreselijk slecht... Maar volgende keer wel hopelijk beter Haha!
Furia vindt buitenrijden zo leuk, en we hadden haast alleen maar gestapt.. Ik wilde het gewoon een keer uitproberen of t dan juist misschien beter ging Haha! Maar daar hebben we van geleerd Knipoog
Jij ook nog gefeliciteerd met je punten, had het ergens gelezen maar morgen reageer ik ff goed bij Haha!

Oja, de jury had commentaar op mn hoge neusriem, dat zou niet mogen ik moest een sperriempje... Nou heb t vanmiddag opgezocht op de knhs-site en het is wel toegestaan! Gelukkig hadden ze er geen punten voor afgetrokken, maar dus lekker op de hoogte Koe

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 21:58

Als je niet zo'n lusje voor een sperriempje heb, mag je zonder sperriem rijden. Heb je wel zo'n lusje, dan is een sperriem verplicht. Dus als je geen lusje hebt (op de foto's te zien heb je die niet) mag je gewoon zo rijden hoor.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 21:59

Ja daarom, tis gewoon echt een hoge neusriem... Beetje raar van die Jury maja.. We hadden dr ook nog niet eerder van gehoord, maar toch maar even gecheckt Ja
Nou ik ga echt slapen! Fijne avond iedereen Doei!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 22:46

Patries en Madelief: Leuke foto's! Lekker joh, ik ga 3 mei weer Lachen Ik rijd trouwens ook met een hoge neusriem, Suevvie houdt absoluut niet van strak!

Vandaag heb ik voor het eerst weer op Suevo gereden. We gingen naar het bos en hij was echt ontzettend vrolijk en zelfs een beetje heet Hyper! Je ziet hem nu ook met de dag aankomen (maar daar was hij al mee bezig voordat Steffi kwam), het is echt verbazingwekkend hoeveel erbij is gekomen elke dag als ik de deken eraf trek. Verder is hij nu weer bruin en glanst echt als een tierelier. De mail naar Steffi is gestuurd, met de rontgenfoto's erbij en nog een paar aanvullende vragen. Dinsdag komt de zadelmaker nog een keer en dan gaan we zo heel langzaam hopelijk weer de goede kant op. Nu maar hopen dat die artrose zich redelijk houdt.

Mies ben benieuwd naar de filmpjes!

Yenneke jouw filmpje zag er super uit, ik vind je juist erg netjes en stil zitten!

Djemo gefelicieerd!

Peet coole foto's, ziet er uit als een leuk dagje!

Lobke ik zou graag willen maar ik doe nog even rustig aan met Suev Knipoog Heb je het verslag nou nog gelezen?

Branka lekker hoor dat je zelf weg kan met de trailer. Ik hoop ook ooit nog eens een eigen trailer te krijgen maar ik wil nog zo veel hehe Tong uitsteken

Verder nog heel wat minder goed nieuws, het 28-jarige (dacht ik) paardje van 1 van mn beste vriendinnen is gisteren ingeslapen Huilen Hij was gevallen en kon niet meer overeind komen, zijn achterkant deed het gewoon niet meer. Waarschijnlijk een bloedprop die los is geschoten en in de hersenen is gekomen. Ik denk echt de hele dag aan haar want ik vind het echt ontzettend erg... Huilen

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 08:49

Laatst bijgewerkt door Michelle_88 op 21-04-08 09:23, in het totaal 2 keer bewerkt

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 08:58

BrankaZ schreef:
cloris schreef:
Ik zag je staan op startlijsten, was benieuwd wat je gedaan had, ik moest gisteravond om 21.30 en 22.00 uur... pff was om 24.00 thuis Clown

Zag je ook staan. Laat zeg! Hoe ging het met jullie?
Zoals je kan lezen is het dit keer een stuk beter gegaan. Althans, vooral de tweede proef. Die stijgende lijn hoop ik vast te kunnen houden. Ik moet leren om het inrijden nog beter te benutten. De eerste proef is eigenlijk behoorlijk langs mij heen gegaan. De tweede zit beter in mijn geheugen en die voelde beter hoewel ik af en toe scherp moest sturen en Frío voorwaarts moest houden.

Bij ons ging het goed, ik was super tevreden over de 1e proef, iets minder over de tweede, ik was 1e en 3e met 2 winstpunten.
Lekkere strenge jury, geen punten geven maar verdienen!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 09:04

madelief88 schreef:
Had trouwens 174&175 punten vanochtend... Klopte ook qua gevoel hij was een beetje traag, strandrit toch niet verstandig voor een wedstrijd. En ik was van te voren al gewaarschuwd voor een "KWPN" jury om het zo maar te zeggen. Maar och, niet slecht voor een tweede keer volgende keer gaan we ervoor! Nu ga ik slapen... zat vanochtend ook alweer om half 9 op mn paard en gisteren ook om half 10 Slapen

Moah opzich vallen die punten mee toch? het is zeker in de goede richting, iets meer de puntjes op de I zetten en dan zit je zo in de 180, een jury een KWPN jury noemen gaat mij wat ver, sommige hebben voorkeur idd maar dat gebeurd ook andersom (dat ze erg van barok houden) je wordt beoordeeld op dat wat je in de ring laat zien Knipoog gaat vanzelf goed komen.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 10:06

madelief88 schreef:
Oja, de jury had commentaar op mn hoge neusriem, dat zou niet mogen ik moest een sperriempje... Nou heb t vanmiddag opgezocht op de knhs-site en het is wel toegestaan! Gelukkig hadden ze er geen punten voor afgetrokken, maar dus lekker op de hoogte Koe

Een hoge engelse neusriem is gewoon goed hoor daar mag een jury geen punten voor in mindering brengen, wat wel kan is als je paard de mond open spert tijdens de proef je daar minder punten voor krijgt en dat de jury daarom een sperriem advieseert maar hij kan zeker niet zeggen dat iets MOET Knipoog

Royal_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 10:30

frankiej schreef:
Volgens een mail heeft hij geen papieren vandaar ook mijn vraag of en hoe je het kunt nagaan dat het een andalusier is en geen een of andere nrps/arabier kruising. Ik heb al gelezen dat dat nog weleens voorkomt. Tja om nou evt. te beginnen met minder dan de helft te bieden (3 bijv.) is ook weer wat. Overigens ben ik totaal niet vies van flink afpingelen hoor.
Op youtube staan ook een paar filmpjes. zoeken op mykingdom666

Hallo, daar kom je waarschijnlijk niet meer achter. Sommige paarden hebben papieren van Crusado. Dan kun je in ieder geval de achtergrond van één ouder natrekken. Zijn er helemaal geen papieren bij dan kun je eigenlijk alleen maar af gaan op wat de mensen tegen je zeggen. Als je een paard koopt zonder papieren let er dan vooral gewoon op of je hem leuk vindt. Er kan natuurlijk een prachtig verhaal achter zitten, maar wat heb je eraan? Tenzij het een paard is met uitzonderlijke gangen en bijzondere capaciteiten voegt het bovendien helemaal geen waarde toe. Je blijft waarschijnlijk vooral met een heleboel nieuwe vragen en misschien zelfs twijfels zitten. What you see is what you get.
Prijs is verder een heel rekbaar begrip. Je kunt niet van een foto beoordelen of een paard 3.000 dan wel 7.000 EUR waard is. Stel dat je alleen maar recreatief wilt rijden. Misschien is dan 3.000 EUR al te duur voor dit paard. Iemand anders is specifiek op zoek naar een paard dat zonder problemen kan meefunctioneren in een kostuum-show. Voor die persoon is dit paard allicht voor 7.000 EUR een koopje. Je gaat er vanuit dat een verkoper een eerlijke prijs rekent, gebaseerd op de vergelijkingen die hij/zij heeft gemaakt (als ik het gevoel zou hebben dat de prijsstelling heel scheef is zou ik er niet eens op in gaan). Vervolgens beoordeel jij zelf of deze prijs én het paard bij jou passen.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 11:12

Michelle heb net ff snel de filmpjes bekeken (ik bok stiekum op t werk Schijnheilig) maar het lijkt wel of ze steeds in verzet is? Ze slaat erg met haar staart en ze is ook ontzettend onrustig met haar hoofd. Verder wel een leuk paardje om te zien, maar ik zou haar wel goed laten keuren voor je eraan begint.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 11:34

Ze was heel onrustig en gespannen....ze was heel onzeker en ook wat verward. Maar ik heb zeker nog geen definitieve keuze gemaakt! Ben er niet zeker van dat dit echt is wat ik wil.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 12:04

Malin: Jaa, strand is echt lekker! Naar welk strand ga je altijd? Bij ons mag je helaas niet meer na 1 mei
Wat onwijs fijn dat Suev weer opknapt! Vervelend nieuws voor je vriendin&jou, sterkte.. Ach gut
Peet: Gaaf, Tsjillert aan het springen! Ik vind dat roze wel leuk staan *LOL*
Ziet er uit als een leuke rit!
Branka: Heerlijk dat je met je trailertje op pad kan Ja Fijn van de stijgende lijn, vasthouden he!
Frankiej: Ja, de paarden die ik allemaal heb gereden hadden idd dat onrustig/race gedoe op het strand. Heerlijk dat ik nu dus een jong paard heb wie ik het allemaal zelf aan kan leren! Eerste keer ook alleen maar gestapt, nu dus voor het eerst een galopje, lekker rustig aan Ja
Succes met je verdere zoektocht trouwens, ben benieuwd of je een leuke kan vinden.
Anita: Ja, ik vind ook dat ik bof dat ik al mn hele leven lekker naar het strand heb kunnen gaan met de paarden Ja Als je het een keer wilt is een aanrader ook manege Poelenburgh (schoorl), ga je gewoon op een manegepaard, leuke ervaring Knipoog Sun zag er trouwens prachtig uit!
Soeske: aaah, wat sneu, ik ben ook zo lammetjes gek. Heeft ie het niet gehaald?
Cloris: Sjee, wat een starttijden zeg... Nagelbijten / Gniffelen Goed gereden zo te lezen! Kwpn-jury klinkt misschien idd wat ver, maar idd een jury die graag een ruimbewegende kwpner in de baan ziet Knipoog En als je goed rijdt kunnen ze niet om je heen, maar dat deed ik niet dus Knipoog Volgende keer beter, daar zt ik ook niet mee, doe het voornamelijk voor mijn lol Haha!
Mies: Ik heb je eerste filmpje al bekeken, ziet er idd onrustig uit. Hoe oud is het beesie? Klikte het een beetje?
edit: andere filmpjes ook gezien, ze heeft volgens mij wel mooie gangen! Ik denk dat je haar alleen nog wat meer teugel kan geven, ze is nu zo gespannen in haar hals en hoofd. Wel een leuk projectje Pling

Nu @work... denk vanavond maar even een wandelingetje en evt wat ontspannen zonder zadel rijden.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 13:26

Hallo allemaal!
Sjongejonge wat zijn jullie weer hard gegaan!
De volgende keer wil ik wel dat jullie rekening houden met de personen die afwezig zijn, zodat ze niet al te veel hoeven bij te lezen, hoor! Tong uitsteken Knipoog Haha!

Ik ga niet bijreageren, das me teveel.
Wel wil ik alle nieuwelingen graag welkom heten, heb ik weer leuke foto's en filmpjes voorbij zien komen en leuke weekendverhalen gelezen!

Zelf zat ik het weekend in Valkenburg waar Frits meefietste met de 150 km. toerversie van de Amstel Goldrace.
We hebben er meteen een leuk weekendje van gemaakt, heel gezellig met mijn zus, zwager en hun oudste dochter, en de broer van mijn zwager met zijn vrouw en 2 kids.
Frits heeft de rit jammer genoeg niet helemaal uitgefietst, daar was hij nog niet getraind genoeg voor, hij heeft ongeveer 130 km. gefietst.
Maar dat is dan wel weer een uitdaging voor volgend jaar; de rit uitfietsen! Pling
En op zich vind ik het evengoed een hele prestatie voor hem, dus ik ben onwijs trots op hem!

Gisteravond moest ik natuurlijk wel ff bij m'n meissie kijken, en omdat ik lekker op tijd was en het lekker weer was heb ik Gryt en Cip meteen even lekker buiten gezet.
Vanavond mag ze weer aan de slag, dan ga ik haar weer longeren.
Dat wil ik deze week nog elke dag volhouden.
Ik kan al goed merken dat ze sterker is geworden van de afgelopen 2-3 weken longeren, ze zakt nl niet meer zoveel door haar knieën.
Dan wil ik daarna weer proberen te gaan rijden en dan met name veel rechte stukken op de weg en bospaadjes om haar nog sterker te maken, weer wat spieren te kweken en conditie op te bouwen.
Als we dan weer een maand verder zijn dan hoop ik weer met haar aan het werk te kunnen.

Als het even meezit dan wordt Grytsje dit jaar niet gedekt! Go jij! Go jij!
Dit zei de boerin tegen mij, wat haar betreft hoeft het dit jaar niet, eerst moet de boer maar goed opknappen en dan zien we volgend jaar wel weer verder.
Ik zat dus al te juigen in m'n stoel toen ze dit zei en vroeg of ze dit echt meende.
Ze gaat het iig proberen om de boer te overtuigen dat ze het niet wil. Jippie! Hyper!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 13:33

Zus, wat klinkt dat lekker.. Ben zelf nog nooit te paard de zee in geweest Lachen.
En lekker dom van die jury vind ik dat soort dingen Nagelbijten / Gniffelen, dat ze dan niet zien dat het gewoon een hoge is en geen gecombineerde..

Peet leuke foto Lachen Lekker roze. Friezen kunnen heel goed springen Haha!.
Lekker zon buitenrit hoor! Waar is dat ergens?

Branka, lekker dat je je trailer kan trekken Haha!. Leuke fotoos van Frio weer laatst Lachen.

Yenneke, heerlijk joh ziet het er elke keer weer uit!

Frankiej, had het ook niet verwacht dat ze er veel af zouden doen, waarschijnlijk hebben ze dat paard zelf ook flink aan de prijs gekocht. Ach er staan er zat leukerds te koop, ook veel in Belgie.

Soeske, sneu he, en lammetjes zijn zo schattig..

Anita, ziet er netjes uit hoor.

Patricia, leuke foto's heb je gemaakt hoor, Fuur staat er leuk op!

Michelle, gaaf hoor, ben nieuwsgierig naar de filmpjes, zo kijken. Hou oud was ze? Ik hou van projectjes, Bandito word ook mijn projectje (hopelijk), lekker opknappen, lekker schoonmaken hoefjes laten doen en lekker vet mesten haha Vork. Heb er zin in, jij ook denk!

Malin, fijn dat Suevo vrolijk was, en dat het de goede kant opgaat!

Saida, zo te horen heb je veel leuke dingen gedaan! Pff wat een tocht he moet er niet aan denken Tong uitsteken.
Zou wel fijn zijn als ze niet gedekt word, ik hoop het!

Pff.. ben echt aan t zenuwen voor die keuring, echt vreemd.. Hoe hebben jullie dat altijd met de keuring gedaan, als hij afgekeurd word kosten voor de eigenaar? Met Fuur hadden we toendertijd er ook geen afspraak over, maar Bandito is van een boer en die heeft zoiets van je keurt maar lekker raak, maar of ie af- of goedgekeurd word, geef ik geen geld aan uit. Ze hadden hem ook al een paar keer kunnen verkopen aan een handelaar, maar goed die vrouw die dus de verkoop regelt (ze onderhoud de stallen daar en staat er met haar eigen paard), ziet heel graag dat ie naar een goed nieuw baasje gaat.
Maar ik vind Bandito ook echt heel leuk, ik had dat gevoel al gelijk bij hem, en als je daar dan komt en het klikt ook nog goed..

Vanmiddag gaat Dizo eindelijk op bezoek bij de 8 kleine jackrusselspuppies van een vriendin van me (Siada, van Breezer Haha!!). Ze zijn nu 7 weken, ik hoop maar dat Dizo ze niet plet in zijn enthousiasme.
Gister met hem naar de duinen geweest, samen met de hondjes van vrienden (tenminste, de een is van haar moeder maar die ligt na een aanrijding nu al dik een maand op intensive care.. het schiet maar niet op ze word aldoor slapend gehouden..).
En ze waren helemaal trots want het ene hondje hadden we los gedaan, en die kon bij haar moeder nooit los maar luisterde nu prima. Daar heb ik wat foto's van, even kijken hoor Knipoog.

Hier eentje, dat de 3 samen heerlijk rennen, mooi gezicht he..
Afbeelding

En hier eentje, van gister Dizo in zn mand met de kermisknuffel die ik voor hem gewonnen heb Haha!.
Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 14:54

Madelief: Wat krijgt Furia een heerlijke nek!
Jammer dat je geen winstpunten hebt, maar de volgende keer beter!

Michelle: Wat leuk dat je nu nog een optie hebt! Ik vind het een hele leuke merrie!

Malin: Ik ben echt blij voor je dat Suevo zichtbaar opknapt!
Jeetje wat erg dat het paard ingeslapen moet worden, sterkte Ach gut hij heeft wel een mooie leeftijd bereikt!

Saida: Dat ik fijn nieuws! Dan hoef je haar ook geen maand te missen.
Hoe gaat het nu met Cippie?

Jasmijn: Dizo is zo leuk Lovers
Ik hoop echt voor je dat Billy (sorry deze naam is er inmiddels ingesleten Knipoog ) goedgekeurd wordt!!! Dan kan je hem lekker mee naar huis nemen.

Vandaag hadden we blokaftrap op school en het gaat wel een leuk blok worden. Alleen hebben ze me bij een stom project groepje ingedeeld. Niet dat deze mensen niet goed werken, maar ik vind ze alleen niet zo aardig (behalve 1 dan daar kan je goed mee lachen)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 15:19

De beloofde foto's:

Afbeelding
Ja, paardrijden is slaapverwekkend (zie mijn ogen Tong uitsteken )

Afbeelding
Niet te veel achterover hangen en hakken uitdrukken

Afbeelding
Fijn beeld, alleen mijn hakken nog wat verder uitdrukken

Afbeelding
Ja, ik durf het aan een galop foto, een baggerhouding, maar de galop was ook zeer onstuimig, hij vind het nog heel erg moeilijk!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 15:26

Jasmijn ik zal voor je duimen!

(Tis echt TE rustig vandaag op t werk Bloos )

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 16:13

Madelief: Het is zeker een leuk projectje, maar of het echt iets voor mij is weet ik nog niet.

saida: Leuk weekend zo te horen! 130 km van de 150 is toch al super! Ik moet er niet aan denken zo ver te fietsen!
Ben benieuwd hoe het straks met grytske zal gaan! Heerlijk een jaar geen veulen, kun je rustig lekker door trainen.

jasmijn: ze was 6 jaar maar nog maar 3 maanden onder het zadel. Ik had met haar niet het gevoel zoals jij dat met billy hebt...Die werd binnenkort toch gekeurd? zal fijn zijn als je hem straks mee naar huis kan nemen!
Weer leuke dizo foto's! Heb je die van de veulentjes nog?

sanne: Blokaftrap??? Jammer dat je groepje tegenvalt, gelukkig nog wel 1 leuk iemand!

Iemand nog suggesties voor handelsstallen ed?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 16:19

Een blok is een semester in het jaar en elk blok beginnen met een kick-off, ofwel een blokaftrap Tong uitsteken

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 16:26

Hey Sanne (reageer hier ook even stiekem Tong uitsteken)
Waren er ook nog een paar foto's van mij en Boykin gelukt of niet??
Ga trouwens vrijdag op vakantie Haha!
Spreek je snel Lachen

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 18:33

Mies_Apollo schreef:
Malin: gelukkig vooruitgang bij suevo!
Wat jammer van het paardje, sterkte ermee!

uplpaden van een filmpje is eindelijk gelukt! Hopelijk gaan die ander vandaag ook nog lukken!

*edit alles gelukt!*

tips. op en aanmerkingen en commetaar is meer dan welkom!

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 5403&hl=nl

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 5820&hl=nl

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 1815397387

hai mies,
een leuk beestje maar ik zelf vindt haar wel een beetje te veel onrust bij zich hebben
loopt niet lekker ontspannen. ook lijkt ze me erg moeilijk in haar mond(zie alleen de film dan he )
mss wat last van haar rug????? laat je haar keuren????
verder ziet ze er wel mooi uit en je past er ook wel mooi op
ben benieuwd wat je gaat doen???????

zasread leuke foto`s van je ziet er lekker uit en die galop foto valt nog wel mee hoor is een moment opnamen he Haha!

leuke foto`s van dizo wat een scheetje is dat toch

saida
fijn dat je het zo leuk hebt gehad en ach je moet maar denken 130 km of 150 is maar 20 verschil hihihi
ik zou de trein wel pakken kan echt niet zo lang op een fiets zitten hoor
en fijn van gryt dat wat sterker wordt
geniet van haar

verder niemand vergeten???????anders sorryyyyyyyyyyyyy

vanmorgen lekker buiten gerden met de les ze wouden wel naar buiten dus ik ga wel mee hoor geen probleem daarna lekker tsjil in het land gegooid en vanmiddag eruit (laten halen)
celine ligt weer ziek op bedje kwam ziek uit school

morgen gaat tsjil weer naar me vriendin toe die hebben een groot stuk land waar hij de hele zomer mag staan
wat zouden jullie doen????????
hij kan dag en nacht in het land(hij staat nu aleen een paar uur (2 A 3)buiten en de rest in stal) met vier andere paardjes voorzien van goed stroomdraad bij mensen aan huis. er is een schuil schuurtje voor ze, ik kan het lopend af Haha! en er is een bak bij
gelegen aan het bos, als ik les zou hebben kan ik zo naar stal toe lopen met hem (10 min te paard)

of bij ons op stal, waar in de zomer veel vakantie gangers zijn!! die ook hun paarden meenemen
en zo voor ons maar een klein uurtje per dag over blijft om hem in het land te zetten
wel een stal bij regen natuurlijk en een binnenbak

ik weet het trouwens wel hoor maar wil jullie mening weten Clown

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 19:10

wat dacht je... lekker de zomer het land op Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 19:21

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 19:45

Sanne Leuke foto's van Boykin! Volgens mij is het wel een stoere pony? Of is het een paard? Knipoog Wil niemand beledigen Vork

Jasmijn Dizo is erg schattig met die knuffel! Is die nog heel?! De hond van m'n ouders zou er zo een oor afgescheurd hebben. Haha!

Peet Ik zou het ook wel weten hoor! Lekker het land op!

Madelief Dat mis ik ook wel op het strand rijden! Toen ik nog bij m'n ouders woonde hoefde ik alleen maar de weg over te steken en stond ik in de duinen! En wat betreft je punten, volgende keer gewoon weer beter toch!

Mies Ik heb ook de filmpjes gekeken. Ze is echt nog heel groen. Ik vind het ook lijken alsof ze het niet fijn vindt. Ze is ook een beetje rennerig (vooral in galop) en inderdaad erg onrustig met haar hoofd. Ze loopt ook nog niet helemaal in balans, ook te zien als je de diagonaal op gaat. De stuurbekrachtiging werkt ook nog niet helemaal. Knipoog Maar ook niet heel gek hoor voor de tijd dat ze onder het zadel is!
Verder een leuk paardje om te zien! Idd goed laten keuren en ik denk wel dat, als je het heel rustig aan met haar doet, ze een leuk paardje om te rijden kan worden!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 19:56

peet: Het land op! Zeker in de zomer, lekker toch!

yenneke: Als ik er voor ga moet ze zeker goed gekeurd worden.

ze had trouwens wel kleine bultjes op dr rug, zouden talgkliertjes zijn? Iemand hier ervaring mee?