[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 23:07

Canon Pro 1
Ja, kerst.. Met vrienden van ons ( 5 pers. ) vieren we het altijd, elkaar kado's geven, lekker eten en ik ga 2e kerstdag altijd met vrienden op stap, karaoke in de kroeg. Altijd leuk Knipoog

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 23:10

Frappa, fijn dat je je paardje weer thuis hebt. Hoop dat ie snel weer lekker ruikt. Knipoog

PatriesjeMR2, leuke fotos, ondanks dat ie lekker had gerold in de modder. Hij moest daarna wel even showen , hoe mooi ie wel niet nat was hahaha.

Soeske, jouw fotos zijn ook mooi, de liefde tussen jullie straalt van de fotos af.

Wij gaan zondag naar mijn schoonouders in de middag, daar lekker eten en in de loop van de avond weer naar huis.
Maandag 1e kerstdag zijn we lekker met zijn tweeen thuis en 2e kerstdag komt mijn familie hier.

Eerlijk gezegt zegt het mij allemaal niet zoveel, vind het lekker om vrij te zijn, maar vind het prima geregeld zo 3 dagen vrij..anders heb je weer van die verplichtingen....ben je twee dagen vrij..moet je verplicht ergens naar toe. Meestal pakken wij beide families op een dag, zijn we lekker een dag saampjes thuis, filmpje kijken, kaarsjes aan.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 23:20

Thnx Leonie, leuk om te horen Lachen

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 23:31

Kwijl foto's soeske, leuk hoofdstel.
Ik ben met kerst vrij oud en nieuw moet ik werken.
1e kerstdag met mijn ouders en mijn broer en schoonzus lunchen
2e kerstdag eerst een brunch op stal en daarna met mijn zoons lekker eten en speeletjes doen, net wat hun willen.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 00:01

Soeske, gave foto´s hoor.

1e kerstdag gaan we naar mijn ouders toe. Ze wonen in Krommenie dus een eindje rijden voor ons, maar altijd supergezellig.
2e kerstdag zijn wij aan de beurt om het eten te verzorgen voor mijn schoonfamilie. Gelet op de drukte hier op het bedrijf zien we het niet zitten om voor 10 man te koken, dus nemen we ze mee uit eten. Beetje lui misschien, maar dan komen wij ook weer een beetje bij.

frappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 01:00

iedereen bedankt voor de lieve reacties.
Hij ligt veel en draait dan met zijn hoofd, hij vind het dan ook heerlijk als je even bij hem komt zitten en hem lekker kroelt.
Had geen koorts en goed gegeten, antibiotica ook ingespoten met appelmoes en water want meneer lust het echt niet, en laat dan gewoon al zijn eten staan.
Ook weer doorgespoeld en hij was erg braaf.
Net lekker gecarousseld, ik rijd namelijk elke vrijdagavond mee in de carousselgroep, erg leuk om te doen.

met de kerst ben ik 1e kerstdag lekker thuis, na ja in de ochtend mimi doen en dan lekker thuis, we hebben lootjes getrokken en doen alleen kadootjes kopen met een gedichtje erg leuk maar weinig tijd om wat te kopen.
Vandaag erg druk gehad, mio halen, kerstborrel in het theater ( baan nummer 2 na manege) carousselen, was mijn laarzen vergeten dus kon weer terug naar huis en nu net thuis.

2e kerstdag word mijn schoonmama 50 dus gaan we met een clubje naar de winterefteling dus erg leuk.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 09:05

mensjes prettige feestdagen en gelukkig 2007!
zie jullie volgend jaar weer
gr

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 10:36

Is weer even helemaal bijgelezen. Haha!

Leuke foto's heb ik zien langskomen zeg! Ja
Jij ook Nickyu.. Het zelfde gewenst! Lachen

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 10:54

Frappa leuk vooruitzicht 2e kerstdag. Lijkt mij ook erg leuk zo´n dagje winterefteling. Zag in je profiel dat je oa stage hebt gelopen bij frysk-andaluz. Wij hebben daar onze lieve Lagartera gekocht.

Nickyu jij ook hele prettige feestdagen en een gelukkig 2007.

Geldt natuurlijk voor iedereen hier.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 12:27

Ik heb echt niet zo leuk nieuws. Ik zit al anderhalve week met m'n knie; dat ik moeilijk kan lopen. M'n knieschijf draait heel raar. Ik heb gister geprobeerd te paardrijden, maar ik zat helemaal scheef en naar voren, alleen stappen en galopperen ging wel. Draven lukte niet. Ik dacht ik kijk het wel even aan.

Vanochtend stond ik op, en het leek stukken beter. Maar alsof dat niet genoeg was, ging ik Picasso vanochtend buitenzetten. Hij schrok, steigerde en kwam op m'n enkel/voet te recht. Er zit nu een grote schaafwond op m'n enkel, m'n voet doet zeer en m'n enkel is blauw en dik. Het is nu zo'n 5 min. geleden, en het is nu al helemaal dik, en het klopt.
Ik ben bang dat ik m'n rijlaars niet eens in kom, het doet zo ontzettend zeer dat ik nauwelijks loop. Laat staan paardrijden.

Heb ik weer, het is net vakantie. Zij zijn groot en ik is klein! Verdrietig

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 12:32

Och, het zit je niet mee :S Heb je lekker vakantie kun je niet eens rijden.. Sterkte ermee!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 12:44

picasso sterkte heb je wel meteen even gekoeld, en even in smeren met anifloor ofzo wil nog wel eens helpen.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 12:47

of traumeel, werkt ook erg goed

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 12:49

Dank je iedereen. Maar het is open, ik kan er weinig opleggen of opsmeren want het prikt gigantisch. Verdrietig
Ik heb er nu groene crème omheen gesmeerd.

Soeske, wat een geweldige fotoshoot van Goya trouwens. Echt ontzettend mooi paard heb je, geweldig gewoon. Ja

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 12:59

Bloos Thnx Picasso

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 13:45

Ach gut dat is balen, zou er verder ook niks op smeren op een schaafwond moet vanzelf over gaan. dan maar hopen dat het snel over is. Dan gaat je les zeker ook niet meer door vandaag.

Ga zo buiten rijden wacht nog even op de post. Clown

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 13:46

Picassox, wat vervelend zeg!

heel veel sterkte, hopen dat het snel minder wordt...

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 13:53

Bedankt iedereen. Ik ga inderdaad niet lessen vandaag, ik loop niet eens. Gister kwam ik al nauwelijks op m'n paard omdat m'n knie zeer deed, maar nu kom ik niet eens in een jophur, laat staan een rijlaars.

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 14:46

Ik zou maar even heel voorzichtig doen, des te eerder is het over...

Veel koelen helpt ook wel...
Ik heb vanmorgen les gehad met Fifi. Ze was op stal ontzettend druk, maar eenmaal erop en met rijden was ze voor haar doen best lekker ontspannen en heel redelijk te rijden. Ik heb echt weer eens lekker gereden!
Het is zo'n heerlijk paard als ze wil ontspannen, maar ja, deed ze dat maar wat vaker...

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 14:56

Ik deed altijd pleisters over m'n wondjes heen als ik ging rijden en b.v bij m'n enkels een wond had. Weet het is niet goed maar dan als ik er een dikke sok overheen deed voelde ik de wond niet meer als ik m'n schoenen/laarzen aan deed. Kon namelijk eerst niet tegen sporen, hele voeten lagen dan open Clown. Meestal rijd ik dan 1/2 dagen niet, als de wond dan al wat beter eruit ziet plak ik er een pleister over, dikke sok aan en rijden maar Vork

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 15:05

@Nouvel: fijn dat het rijden goed ging. Misty is op stal vaak ook heel erg druk. Wordt er soms zo moe van Slapen

oja te voorzichtig doen is ook weer niet goed. Toen ik dat ongeluk had gehad met de brommer en m'n hele knieen open lagen moest ik juist bewegen, hoe moeilijk t ook was. Was er eerst ook te voorzichtig mee maar als je het stijf gaat houden gaat het helemaal mis.

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 17:08

Ai Picassox...dat lijkt me aardig pijnlijk. Ik heb dat soort ongelukjes ook altijd als ik vrijben...gewoon stomzinnig pech.

Ik zou veel koelen, voetje omhoog. Helpt tegen zwellingen. En wel voorzichtig blijven gebruiken. Als je veel last houdt volgende week eff een dokter naar laten kijken. Beterschap!!

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 18:07

Zo, ben ik ook weer! Haha!

Net de kerstboom even 'her-opgetuigd'... Cool
Mijn vriend had het van de week heel vakkundig gedaan met een snoer lichtjes dat het niet deed en een buitensnoer lichtjes die super dicht op elkaar zaten, slingers en ballen erin 'gegooid' en klaar...
Zag er dus niet echt uit, had nu eindelijk even tijd om 'm op te knappen, alles eruit gehaald en er weer opnieuw in gehangen, met anders lichtjes... Knipoog
Geloof alleen dat 'ie nu niet zo heel veel naalden meer over heeft... Clown

heb vanmiddag Tulp ook nog even gereden.
Ben even met vriend ernaast naar de club gestapt en heb daar in de kleine bak naast de menles gereden. Leek me wel weer even een goeie ervaring voor haar, al die paarden en wisseling van les enzo, ze vind alles nog zo vreemd en spannend...

Ze gedroeg zich echt keurig, wat iets druk en gilde een paar keer, maar verder was ze echt super braaf!
Twee paardjes op trots op te zijn dus vandaag! Pling

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:16

Picassox....das niet fijn, heb je er al naar laten kijken door een dokter ?

Allemaal fijne kerstdagen !!!!!!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:17

zelfde! Haha! *zoekt kerstkaart*