Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lrtj_ schreef:Ik ga niks posten voorlopig over de voortgang van mij en pim en de verhuizing en over stal ik hen namelijk sterk het idee dat ik gestalkt word door iemand....
Meer info ga ik niet geven behalve in pb.
lrtj_ schreef:Ben heel benieuwd waarom er dan zo laag gepunt is.. Want als ik het zo bekijk heb je of echt bagger gereden, of je jury was het niet met je rijstijl eens.
Caro_MarjaH schreef:lrtj_ schreef:Ben heel benieuwd waarom er dan zo laag gepunt is.. Want als ik het zo bekijk heb je of echt bagger gereden, of je jury was het niet met je rijstijl eens.
Ik kan niet zeggen dat ik bagger heb gereden. Ik heb inmiddels mijn protocollen en ik kan het echt met een aantal punten niet eens zijn. Overgangen die gewoon goed waren worden met een 6je beloond, en daar waar ik dacht: wow dit ging goed, daar heb ik weer 5en op. Heel bijzonder. Ik weet wel dat mijn paard in de training super aan de hulpen is en elke keer een mooie midden- en uitgestrekte draf kan laten, bij de middengalop goed vertrekt en terug komt, maar in de proeven heb ik heel veel moeite om die middengangen eruit te rijden, vooral de middengalop. Waarom? Ik zou het niet weten, ze heeft er gewoon de rem op zitten. Daar vallen dus ook regelmatig 5en en 4en.
Ik hoop echt dat het trainingstraject dat ik vanaf oktober ga doen mij helpt om de proeven beter te gaan rijden en ook die middengangen eruit te krijgen. In de tussentijd rijden we gewoon lekker door.
Volgende week weer concours