Die snuit die hij erbij trekt maakt het plaatje helemaal af!
Jij ook goede feestdagen.
Dorien_Boy
Geplaatst: 30-12-13 10:44
PrizTwir: Wat wordt je puppie mooi! Borahlover: Leuke foto's! En wat heeft Jerez een leuke oren Zitouna: prachtig paard en prachtige foto van jullie! Sjolvir: Hij wordt steeds meer barokker! Knap! bleekje3: wat een gave merrie! Ik heb ook een kruising appaloosa, wat zijn ze leuk hé. Nombrado, wat een knapperds heb je toch!
Mijn Intruso toen ik verliefd op hem werd: Toen hij bij mij kwam wonen: En deze week, hij is nu 2 jaar en 8,5 maanden en wordt meer en meer mijn droompaard. Zijn karakter is geweldig, alles is leuk en interessant. Hij mocht mee op wandeling aan de hand en vond dit helemaal geweldig, trots op mijn pubertje! (Hij mag nu wel stoppen met groeien want hij wordt gigantisch voor mij , hij meet nu iets van een 1m64 en ikzelf ben 1m69)
PrizTwir
Geplaatst: 30-12-13 12:20
Zo die is inderdaad wel groot! Wordt echt een heel ander paard, leuk is dat.
Unamie, eigenlijk nooit nagedacht over die kleur tuig, maar op een vos staat het wel heel mooi!
Fair, ach met 19 mag je her der grijs haartje hebben toch?
unamie
Geplaatst: 03-01-14 21:28
Echt prachtig Kelly Ook heel apart dat tuig erbij!
@Fair Heeft iets schattigs dat grijs
@Sjolvir Zwart en donkerbruin zijn niet echt mijn kleuren toen kwam ik bij deze kleur uit Heb mijn zadel ook in deze kleur laten maken Krijg er zo veel positieve reacties op!