Oh Jolijn, allebei zijn ze prachtig, maar idd, die onderste staan jullie allebei gewoon goed op! Heel leuk
Lisadliam
Geplaatst: 02-10-12 18:04
wow wat veel mooie foto"s ineens allemaal
Robijntjah echt prachtige foto"s jou paard heeft echt iets betoverends met die zwarte manen Amable ook echt prachtige foto's Sjolvir mooie foto's van een lief hoofd! met een mooi hoofdstel trouwens erg mooi paard die Toobs just sannee mooi dier ik hoop stiekem ergens dat mijn paard ook niet kan springen goede reden om het niet te doen ik hou er niet zo van Madelief88 prachtige merrie! LiesbethDW Figo heeft echt een mooie kleur en die bespiering en spekkies worden vanzelf meer!
@lisaaahtjuuh wow in 7 maanden? haha wist niet dat dat zo snel ging, heb je dr niet gebleekt of zo
haha nee er is geen bleek aan te pas gekomen.. wat een beetje een goede verzorging allemaal wel niet doet ik heb haar zo lang ik haar heb ook nog maar 2x gewassen gelukkig houd ze zichzelf heel schoon *klopt af op hout*
Hier een bewijs dat Furioso wel kan strekken (omdat veel mensen zeggen dat hij het niet zou kunnen ? )
Femke_Tweety
Geplaatst: 02-10-12 20:37
Heb ik mensen van Tweety ook wel horen zeggen. Kunnen barokke paarden nou eenmaal niet.... Of anders alleen voor, en dan vergeten ze het achterbeen....
Haha, die foto van Nombrado! Alleen die sigaret en het handje in de zij ontbreken nog!
Hoezo zouden barokke paarden niet kunnen strekken? Mijne heeft behoorlijke zweefmomenten als ze daar zin in heeft! wat een onzin Net zoiets als dat dravers niet kunnen galopperen ofz.
Chimanga probeert het zelfs een stukje met haar ogen dicht! (niet dat ze hier geweldig strekt natuurlijk )
onley
Geplaatst: 02-10-12 22:16
oo dessy kan dat ook wel
Sjolvir
Geplaatst: 03-10-12 00:08
In hun vrije tijd kunnen ze altijd weer meer dan als wij het net vragen. En ahum, nombrado, die van jou staat er wel heel relaxt bij, sigaretje ontbreekt nog, maar verder.
Toobs zegt welterusten... hij kan ook strekken... in zijn dromen....
Zand bleef extra goed plakken aan zijn babyoliedoekjes snuitwerk. Overigens verbazend goed viel het er weer uit en af, keer schudden en op zijn oliesnuit na, was ie weer bling. (oke als je goed keek zag je het zand, maar vachtje was heel glad vanwege wassen dag ervoor en hele bus equistar).
Reegle
Geplaatst: 03-10-12 12:33
Hele leuke en mooie foto's komen er weer voorbij! Nombrado: die staat er wel heel leuk en relaxed bij hahah Sjolvir: hihi Toobs ligt er grappig bij, wel jammer van het poetswerk zo tijdens een fotoshoot
Fenna stond er gister bij de hoefsmid ook wel heel relaxed bij, met haar kin op de rug van de hoefsmid leunend