fors is ze zeker gelukkig wel een prima conditie, moet ook wel als je 4 x elke week door duin, strand en bos gaat 2 uur Whitney wil wel eens stuiteren Ze schijnt het blijkbaar alleen bij mij te doen, eerst dacht ik dat het was omdat ik misschien de teugels te streng vast had, maar toen ik even met losse teugels ging galoperen bleef ze het doen
Oh wow, die is inderdaad errug Drunksheep!!! Wat een ongelofelijke knapperd!!
Mooi koppie heeft Zara zeg!!
Spelen is altijd leuk haha! Vind zo'n schimmeltje toch ook altijd wel heel gaaf!
sanapril
Geplaatst: 30-12-11 15:42
Oei wat een heerlijke Frederiksborger hengst!!!! En knappe gelderse dame gezien... Blijft een fijn topic dit!
April vanmorgen tijdens een zonnige wandeling... Het lijkt wel voorjaar zo zacht is het!
Sjolvir
Geplaatst: 30-12-11 16:04
Drunksheep, zoals al gezegd in PB, Jummie!!!!!!! Hoe ga je hem overigens noemen? Aangezien de sprong van Pathos naar Kareltje ook een grote is, heb ik bij jou echt geen idee? Lakaj Hoghoj (ja met streepje net zoals Sjolvir) is wel heel chique, maar roepnaam?
Sanaprik. inderdaad was heerlijk weertje, wel koud trouwens hier, bij jou blijkbaar niet. Maar ja, April haar naam is daar natuurlijk ook naar en aangezien mevr. grasjes heeft ontdekt, is het volgens haar wel oke!
My_Chimanga, telefoon kwaliteit is prima hoor! Wat lief voetje geven.
Zara met muts, nog in kerststemming.
Whitney, om rekening mee te houden! Anders ga je plons! Hi die buik op die onderste foto, zeker nu ze zo'n hupje maakt.
Madelief, jij ook al lekker op het strand en dan oo nog met zo'n mooi tuig (en paard).
Tava chique, zo die hoofdjes.
Lauke die van jou danst over het water (of is het door de blubber?) En oeh! Wat glimmen op de fototshoot foto.
Talitah, die van jou blijven ook knap.
Verzopen Knabstrupper, aangezien die blijkbaar van regen houdt? (niet als je er mee naar buiten wilt, maar zelf met zijn hoofd in de regen hangen is blijkbaar geen probleem) Hij zag er net zo uit als ik, verlept... Even als contrast bij die gelikte plaatjes van gepoetste paarden in mooi harnachement.
onley
Geplaatst: 30-12-11 16:39
ow sjol mijn merrie ziet er net zo uit als toob haha
Gave hengst hierboven echt wow
Morgen mischien even naar Adana in ieder geval nog voor 7 januari! dan word ze namelijk al 1 jaar
Ilonab
Geplaatst: 31-12-11 21:39
wow wat een knapperd de Frederiksborger
De Gelderse dame is ook een heerlijk paard hoor, kan niet wachten totdat ik met Tum over het strand kan rijden maar moet nog even geduld hebben..
Hij mag er alleen mee spelen over toezicht hahaha, maar dat krukje overleeft dit soort dingen al zo'n jaar of 5 en meneer heeft hem nu bij de schapen over het hek gegooit dus hij heeft voorlopig pech :-p
emspa
Geplaatst: 01-01-12 21:54
haha arm krukje
Zara lekker springen in t water (met mn zusje) ze zijn een beetje klein
Lauke
Geplaatst: 01-01-12 21:57
Nog 2 rijfoto's van mijn toppertjes
emspa
Geplaatst: 01-01-12 22:10
wauw wat een pracht fries, hij loopt ook lekker ontspannen
Lauke
Geplaatst: 01-01-12 22:18
emspa schreef:
wauw wat een pracht fries, hij loopt ook lekker ontspannen
momentopname maar ze doet wel de laatste tijd heel goed der best! maar bedankt voor het compliment! over welke had je het eigenlijk?
SayaJones
Geplaatst: 01-01-12 22:28
Vem probeert m'n handen op te eten
& een van de eerste keren zonder zadel, dat vond ze nog een béétje vreemd (dat zie je ook niet aan haar hoofd af 'Uhm, Baas, volgens mij mist er iets? )