Ellis – heel erg balen idd dat je fifi niet mee kan nemen, maar voor nu is het, het belangrijkst dat fifi er weer helemaal bovenop komt. En ik duim voor je dat je zondag weer beter nieuws krijgt
Michelle – lekker hoor maheeba op de wei dat weekje is zo voorbij
Ilona – ik denk ook niet snel dat ik het weer zonder verdoving zou doen hoor En chico weer lekker onder handen genomen heerlijk hoor
Madelief – het gaat iedere dag een stukje beter dus ik hoop dat de week snel om is dan kan ik ook weer lekker rijden
Saida – dank je wel en het deed idd verschrikkelijk pijn ik wens het mijn ergste vijand niet toe
Nouvel
Geplaatst: 22-04-11 21:10
denise, sterkte ermee nog, dat vergeet ik helemaal, sorry...
ellis dat maakt helemaal niet uit hoor, je hebt wel wat andere dingen aan je hoofd. geef fifi een dikke knuffel straks en geniet toch nog een beetje van je paasweekend.
esther veel plezier op het strand
Nouvel
Geplaatst: 23-04-11 08:37
dank je!
zal ik doen!
moppielover
Geplaatst: 23-04-11 11:39
Heey
Dankjulliewel .
Michelle: Wat heerlijk dat ze binnenkort de wei op mogen .
Esther: Veel plezier op het strand .
Madelief: Alvast heel veel plezier .
Ellis: Geef Fifi maar een dikke knuffel. Wel goed om te lezen dat ze goed op lijkt te knappen .
Ik kruip op de roze wolk hoor . We hebben gisteren echt zo heerlijk gereden . Ik heb gisteren een bitloos hoofdstel gekocht want Shaddy is daarmee ingereden. In het begin moest ze wel weer even wennen maar daarna liep ze echt heerlijk . Ik heb er ook even op gereden en heb ook een stukje gedraafd . Ze loopt echt zoveel lekkerder zonder bit .
Ilona ach arme binkie van je, zo zielig kunnen ze dan doen he bij de tandarts.. Maar ach daarna is het altijd beter
Madelief oeeh kan me voorstellen dat je er zin in hebt, lekker vakantie... Nog wat nieuws van je tentamens?
Denise pfff zeg dat klinkt echt verschrikkelijk! Heb je niet even flink herrie geschopt daar? Heb het ook wel eens gehad met een verstandskies verwijderen dat de verdoving niet werkte, was ook echt hel
Ellis gelukkig lijkt het de goede kant op te gaan..
Angela wat gaaf joh! Ga effe je topic kijken!
Hier alles goed, gisteren een prachtige dag gehad, bij een Franse vriendin geweest die vroeger in Frankrijk een enorme pensionstal/manege had en hier nu ook een paar paarden heeft. Daarna zijn zij en haar man nog langs geweest bij ons, lekker zitten borrelen in de tuin (nou ja voor mij met limonade dan ). Vanochtend zijn manlief en een vriend van hem er met Flavio en Zarrouk de arabier op uit geweest, willen ze vaker gaan doen, ze bouwen lekker rustig op; vandaag een uurtje gestapt, volgende keer wat draven enz.. De paarden waren relaxt en braaf ondanks dat ze zo lang niet naar buiten waren geweest verder is het vandaag wel weer een beetje raar weer, heel benauwd en warm maar wel wat regen en wind, niet echt lekker is het in NL nou nog steeds zo lekker tropisch?
Martine: Dankjewel . Wat lekker dat de heren er met de paarden op uit zijn gegaan . Balen van het weer, hier is het idd nog steeds lekker tropisch. Het mag opzich wel gaan regenen .
zal even in de topics van shanna en angela reageren
verder allemaal fijne paasdagen
angela lekker op die roze wolk blijven zitten
en martine ik lees dat je vriendin is geweest lekker hoor
Femke_Tweety
Geplaatst: 24-04-11 17:20
Ik heb bij t fototopic van Barokke paarden al wat neergezet. Hier toch ook maar even...
Gisteren met Tweedles een fotoshoot gehad. Tweety was absurd braaf, en met rijden wel lekker heet. T blijft toch wel echt een geweldig dier wat mij betreft.
Na de bokt-fotoshoot had ik nog een mazzeltje: Er was op die locatie nog een groep mensen foto's aan het maken. Dat bleek te gaan om een fotoshoot voor sieraden. Die foto's zouden gebruikt gaan worden op de nog te maken website. Toen alle paarden weg waren, behalve tweety (ik bleef weer s wat hangen, zoals gewoonlijk...) kwamen die mensen vragen of ze, heeeeel misschien, ze durfden t bijna niet te vragen, maar zouden ze alstjeblieft een paard bij hun shoot mogen gebruiken...
Euuuuh NATUUUUURLIJK.
Dat was een proffesionele bedoening, met fotograaf die midden in de Soesterduinen een stel extra flitsers op statief bij zich had, reflectieschermen, een stel "echte" modellen, compleet in de make-up en het haar helemaal sjiek. Tweedles werd ook behangen met sieraden, over zijn hoofd, 1 model op Tweety... (bleek zelf ook te rijden, wel zo handig...) en 1 ernaast. Daar heb ik de foto's nog niet van gezien, maar ik verwacht er een hoop van.
alvast even 2 fotootjes van de eerste shoot (de boktmeeting shoot)
Goedemorgen allemaal! Oeh wat een leuke foto's ook hier weer, Shanna gefeli met dat knappe ventje hoor! Femke ben benieuwd zeg naar die fotoshoot met juwelen enzo!! Laura ik ga effe Hinc z'n topic kijken
Laura, heb je topic even bekeken. Het is en blijft een knapperd!!
Gister lekker Maheeba gewassen, ze nam het me niet in dank af en kon erna ook erg weinig goed doen bij der. Vanochtend toen ik op stal aan kwam was ze wel nog helemaal wit
Heb vandaag de hele dag bij aerdenhout op het wedstrijd terrein doorgebracht. Dr waren er 3 van mijn stal die moesten starten dus ging maar even mee om foto's te maken en een beetje te assisteren. Was wel lekker zo in het zonnetje! Mooi terrein ook daar, hebben nu twee achterberg bodems liggen voor de dressuur. Handig dat ik alvast overal kom nu , kan ik alvast locaties uitzoeken waar ik kan gaan starten straks .
ja esther dat is het fijne van nu groomen dan weet je straks zelf het best welke locaties je wel en niet moet nemen
Limonade
Geplaatst: 26-04-11 11:45
Jaaa ik kom even binnenvallen hoor. Lees braaf mee, maar heb weinig te vertellen. Tot vandaag, want ik ben oma geworden van een heel mooi hengsteveulen; Guapo. 19 dagen te vroeg, en nog wat wankel, maar hij maakt het verder goed. En Sintra ook Hoop van het weekend te gaan kijken ( mijn man heeft storingsdienst, grrrr )
Zal even spammen :
Zitouna
Geplaatst: 26-04-11 12:28
Hoi allemaal! Nee heb nog geen echte buikfoto's, camera doet het wel weer maar krijg de foto's nu echt niet meer op de computer
Michelle lekker joh je meid gewassen, jammer dat ze er niet echt van geniet alleen.. Is het nog steeds zo lekker weer? Hier waait het nog steeds zo hard, heb het er nu wel een beetje mee gehad! Gelukkig schijnt wel het zonnetje weer..
Astrid aaaaahw wat een schatje! Oeh zo'n kleine fluff wil je zelf ook wel rond hebben lopen he
Pff schiet ook niet op martine!! Hier is het nog steeds lekker weer nu zo ongeveer 20 graden met een lekker zonnetje erbij. Dus heel wat voor Nederland zo in April hihi