[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 10:49

Je hebt weer een nieuwe uitdaging gevonden zo te horen :). Dat losrijden komt vast ook wel weer goed!

Ik heb echt nog geen idee waar ik foto's van moet maken :=. Ik denk dat ik zaterdag of zondag maar even naar het strand ga, de vorige keer waren daar garnalevissers bezig met paard en wagen die dan de fuik door het water trok. Hoop dat ik die dan weer even tegenkom. Lijkt me wel grappig om daar een foto van in sepia te nemen om daardoor een beetje een oud effect te creeëren :P. En Atlas gaat vast ook op de foto, en misschien ngo even de hondjes van een vriendin van mij ofzo. Heb weinig leuke ideeën op het moment :P.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 12:15

Misschien even bij Uit de kunst kijken hier op bokt voor ideeën? Zitten hier echt geniale mensjes op bokt met onwijs gave foto's, tekeningen ect. *D

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 13:51

even klein updatje over me droes stal :P
de stal is 1 maand in quarentaine, er mogen dan geen paarden op of af, alle wedstrijden zijn afgezegd en helaas voor de pensionklanten mag er ook niemand OP wedstrijd. Betunero staat schuin tegenover een paard dat ook besmet is geraakt, dat paard is nu wel naar een andere stal verplaats zodat het niet bij alle andere paarden staat. Betunero's temperatuur is 37.7 dus gewoon goed, hopelijk blijft het ook zo :) ben blij dat ik nu 2 weken vrij had voor me voet dan kom ik niet in aanraking met alle andere paarden... hopelijk is het allemaal snel voorbij....

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 14:00

Vanaf blz 60
Djemo: Vervelend dat je les niet goed ging.
Jolijn: Gaat het al beter met Robijn?
Soeske: Fijn dat het met je paardjes goed gaat.
Nathalie: Droes :( .. dat moet je echt niet hebben op stal.
Ellis: De goede kant op dus met je been. :) Knappe hond hoor.
Karina: Ja ze groeien hard. Heb voor Nino ook al nieuwe dekens moeten aanschaffen. Super leuke foto's.
Borderjay: Zo te lezen heerlijk gereden!
Banditto: Ja Nino is pas 4. Leuke week gehad! Ben je lekker het bos in geweest vandaag?
Ilona: Ik merk altijd aan Nino of ik hem eerst moet longeren. Goed van je dat je er meteen bent
opgestapt.Filmpjes?? :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 14:23

Esther - ben benieuwd hoe je foto's eruit komen te zien, weet je nu al wat je ga doen

Ilona - goed hoor meteen erop zonder te longeren nu heb je weer iets nieuws om aan te werken, maar dat hebben jullie ook wel snel onder de knie hoor ;)

naat - wees idd maar blij dat je nu niet in aanraaking hoeft te komen met de andere paarden.
hou hem maar goed in de gaten

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 15:32

Ilona: Uit de kunst daar ga ik misschien wel ideeën vinden idd :). Zal is even gaan kijken!
Naatjuh: Balen zeg van die droes!! Je kan dan echt geen kant op vanwege de kans op verspreiding... En dan heb je nog mensen die koppig zijn en gewoon naar buiten gaan met hun paard...
Heikedenise: Ben zelf ook heel benieuwt wat ik er van ga maken :=. Heb echt even een inspiratieloos moment :P.

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 17:11

ja naar buiten is niet erg, met droes is het alleen maar goed asl ze frisse lucht hebben.
zolang de paarden maar neit met andere in aanraking komen. We mogen ook gewoon naar het bos enzo, want droes kunnen ze niet door de lucht overgeven alleen als ze in aanraking komen met elkaar.... hoop gedoe allemaal :(

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 17:42

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:43

had hem ookal op marktplaats zien staan... vind hem neit echt leuk... tenminste naar mijn smaak dan....

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:54

Naatjuh: Jeetje wat een gedoe allemaal die Droes. Gelukkig heeft jou paardje het niet. HOUDEN ZO! wat zijn eigenlijk de kenmerken van Droes en wat kun je er tegen doen (gewoon intresse hoor)

Evdpanne: wat een hoge andalusier. Die zou ik zeker laten keuren (rontgen) te lange benen kan nooit echt goed zijn (doorfok) en ik vindt dat ze hem beetje opgepropt rijde op de foto....

Prinslover: dat is niet zo gek hoor dat hij ging bokken als je hem normaal gesproken longeert. Zijn rug is nu namelijk nog stijfjes als je er meteen op gaat zitten vandaar zijn protest! Wat ik altijd doe is 2 rondjes links en 2 rondjes rechtsom stappen in de bak (ernaast lopen) en dan erop is stukken beter voor zijn ruggetje dan is hij al ietsjes los en dan de rest van het losmaken op het paard zelf. Maar dat gaat bij jou vast helemaal goed komen! SUCCES!

Heikedenise: nee voor mij geen wedstrijden hoor, ik kan niet zo goed omgaan met mijn zenuwen. Ik zit dan echt te kotsen op het paard. Het is puur hobby trainen, gewoon samen ergens naar toe werken en daar beleef ik heel veel plezier aan en dat is voor mij het belangrijkst! En de juiste spieren kweken zodat meneer goed in vorm en gezond blijft!

Vandaag kwam mijn nicht. We zijn niet naar buiten geweest omdat het begon te miezeren, bleh. Daarna werd het echt prachtig weer grrrr. Ze heeft prima gereden op Bandito en ze is helemaal weg van hem, hij zocht zelfs aanleuning bij haar zo leuk om te zien! Daarna heb ik nog even gereden op Dito hihi!
Morgen ga ik een flinke bos,duin en strandrit maken van 4 uur saampies met een quarter dat gaat altijd heel leuk samen.
Fijne avond allemaal

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 19:04

Nathalie Ik snap je even niet :+ Je zegt dat er niemand van het terrein op en af mag, maar je mag wel naar het bos(dat is toch terrein af). Is dat niet te veel risico nemen..Kan het ook fout hebben.
evdpanne Ik vind hem niet zo leuk. Niet echt mijn type, maar Nino is ook bijna zo groot 1,67. Al lijkt Nino bij hem klein.
Joyce Leuke middag gehad zo te lezen. Leuk dat je nicht en Dito zo goed met elkaar kunnen opschieten! Veel plezier morgen.. :D

Vergeten te melden.. Ik heb een appartmentje in Dronten aangeboden gekregen. Had me 2 weken geleden pas ingeschreven. Dus morgen ochtend
even bezichtigen. Hoop dat het wat is. Dan kan ik naar Dronten! :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 19:15

llona: Gelukkig heb ik nu een manier gevonden waarmee Dosie en ik wel verder komen ;)
Foto's pb ik vandaag!
Vind het wel super voor je dat het zo lekker gaat met Chico! Dat heb je zeker verdient!!
En haha, ja, dat losrijden is weer even andere koek, hij was waarschijnlijk gewoon zijn grenzen aan het aftasten..

Ellis: Leuke hond!

Karina: Leuke foto's van jou en Veludo, ziet er goed uit! En je straalt echt plezier uit!

Esther: Hahah, jij bent er ook eentje!!! Wel willen sporten, maar er niet heen willen op de fiets _O- :')
mmm, dat is wel erg weinig geld voor zo'n grote P.R.E. en dan ook nog zulke goede papieren....

Mies: Ben benieuwd naar je armband!
En ja hoor, straks rijdt jij prinsheerlijk binnen en ik in de regen :P

Bandito: Veel plezier morgen!

Amanda: Leuk! Ik hoop ook voor je dat het leuk is!

Arme Igneo had flink wat wormen in zich, heb vandaag nog even contact gehad met de dierenarts. Op dit moment komen er geen wormen meer uit en we moeten hem in de gaten blijven houden. Over 6 weken moet hij weer een kuurtje met Pyrantel en dan moet het goed zijn. Vind het wel zielig voor hem, gisteren heeft hij heel weinig gegeten en voelde hij zich echt niet lekker, vandaag was het hooi gelukkig niet aan te slepen :P En het water overigens ook niet!

Ow, wat heb ik vandaag weer zalig gereden op Vaidosa! Ik heb maar kort gereden, want het plensde, maar ze was wel lekker los :D

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 20:11

dit is de bak wat mijn man gemaakt heeft voor desteny en haar puppies alleen de vloer moet nog waterdicht gemaakt worden en die wordt zwart( op weg naar de volgende keer hoop dat de bak dan wel gebruikt kan worden. ik zou de bak nog ff laten zien.
Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 22:45

Naatjuh: Kwam hem net idd op marktplaats ook tegen en daar staan meer foto's, maar dan vind ik m dr echt raar uit zien :=. Op bokt staat dan nog een beetje voordelige foto :P.
Amanda: Hopelijk gaat dat appartementje door!
Sanne: Arme Iggie! Hopelijk knapt ie snel weer helemaal op! En klinkt goed dat rijden met Vaidosa :).

Ik heb heerlijk gereden met Atlas :). Hij had er echt flink veel zin in... Had echt een bommetje onder me :D. Vooral in de linker galop ging ie hard!! Moest m echt bij me houden :P. Zn achterbeen gebruik was ook erg goed en hij was op sommige stukken ook lekker nageefelijk en wilde ook wel lekker zakken. Heb nog een paar foto's, niet echt geweldige kwaliteit :P. Maar moet gewoon zijn hippe dekje laten zien ;).

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Moet echt gigantisch op mijn handen gaan letten, ik wil ze heel erg naar voren steken :=, maar moet een mooie knik erin houden :P.

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 22:54

mooie foto`s reageer morgenw el bij ben echt heel druk met dignen bezig

jullie veel pelzier met alles en morgen veel rij plzier

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:28

Hey San, ik heb nog geen foto's gehad?! Moet je nog even sturen hoor, ben echt heel erg benieuwd :D Naar jou en vaidosie! jullie gaan vanaaf f nu ook toppiee :D Gelukkig was je er op tijd bij met die wormen. Rot beesten :( nog 1 weekje... *\o/*

Esther: Whaa, hip dekje zeker haha, gaaf :D !

Marielle: Jammer dat er geen puppys komen, maar de bak is heel mooi en wordt vast snel gebruikt!

Amanda, wat leuk zeg! :D een apartementje in dronten. is vlakbij mn vriend, misschien kunnen we nog eens meeten kan ik jou en knappe nino eens in t eggie zien ;)

Joyce: Jammer van jullie buitenrit die niet door ging.. maarja, wel genoten in de bak van je knappe paardje! Niet zo gek dat je nichtje meteen verslingerd aan hem was :D

Naat: Pfieuw, hopelijk blijft Betunero buiten schot!

Voor mijn vriendjes op hyves! (voeg me anders even toe, zoeken op ilona devies) ;) . Ik heb een leuk filmpje gemonteerd van mij en chico. Even de beste stukjes uiteruit gehaald. Lekker paard is het toch! Hij liep niet zo lekker als anders, maar toch vind ik het niet verkeerd voor zo kort onder het zadel... Vandaag heb ik hem lekker buiten op t veldje gelongeerd, meneer keek zn ogen uit :wow: Hij vindhet buiten nog zo spannend en leuk :D .

Filmpje!
http://xilaax.hyves.nl/video/512471719/0/Y7ax/

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:42

(Ilona: wat doet hij het goed!!!!!!!! echt super)!

Wat een super dag!

Even ego maar!
- ik heb een super mooie armband
- bijpassende mooie oorbellen gekocht
- ook maar een nieuwe telefoon aangeschaft
- en mn startkaart is binnen!!!!!!
- en net een leuke date gehad :P

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:50

:):) Whaaaa, nog meer stories volgende week _O- gaat echt gezellig worden! Ik wacht op de foto's van Sanne, grr. ;)

Thanks trouwens mies, ben ook wel een beetje trots :o . Aangezien het gister minder ging dan anders, dus laat staan als die helemaal lekker loopt! Super paard :+: .

en wat super van je armband ook! Foto?

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:50

Ooohhh,WAUW Iloon!!!! Wat doet hij het al goed,en wat toont ie groot zo onder het zadel! Wat een knapperd!
Jemig zeg,wat zal jij trots zijn!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:53

Pfff, dat hyves :( Altijd zo irritant. Nu denk ik dat het filmpje alleen voor vrienden staat, issie publiek.. :z Vind het altijd minder als dat te zien is voor iedereen die zomaar ff op je hyves komt kijken.. maarja, ach.. zal het binnenkort weer ff aanpassen..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:55

Aahh, dank je wel Gab, wordt helemaal verlegen :o hihi. Ben dan stiekem ook wel trots! Aangezien ik gister eigenlijk niet zo'n lekker gevoel over had.. maar de filmpjes vallen toch nog wel mee.. ik zal nog eens filmen als die echt lekker loopt. Snap je me roze wolk haha :D . Wanneer komen er filmpjes van Morrie en jou :+: Volgens mij loopt die ook superrr. Of moet ik wachten tot eind juni ;)

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:58

Zo Iloon ziet er echt heel goed uit! *D Zo doe ik je nog niet na hoor..

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:58

Ik kon m ook idd gewoon zien zonder vrienden te zijn ;). Maar wel alleen via de link :P. Want kon m zelf niet meer vinden toen ik je toegevoegd had... Hyves is idd gewoon gek af en toe!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 00:00

Thanx jullie allemaal :o Jullie zijn lief :+: .
aman, hoelang is nino nu ohz dan?

Esther: Pfieuw, ik logde net even uit, en kon hem niet zien. Ik hoop dan alleen via de link haha :)

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 00:02

Begin Augustus..heb heel wat tegenslagen gehad met mijn aapje :+